Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
SagaH skrev (46 minutter siden):

Hun tjener nok graps på denne tråden også, så nytter ikke å skylle alt på squaaaden ☺️

Halvparten av inntekten hennes kommer vel fra alle de her inne som sitter å «hater» på henne hele dagen ja…dere følger jo hvert eneste lille spor og leter med lupe for å ha noe å pirke på😌

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (33 minutter siden):

Her har man et perfekt eksempel på manipulering og et forsøk på å gi inntrykk av lojalitet og samhold. Har Geir vært i livet til Isabel i 11 år så er det åpenbart at RS og noen her føler at Geir har vært 11 år i livet sitt og.

Men kom igjen da. Geir er regnskapsfører. Det er en jobb. Et yrke. Og så lenge Isabel har betalt Geir i 11 år så forstår jeg jo at han har vært der i 11 år.

Og en regnskapsfører som jobb er ikke å sørge for at bedriften er etisk og moralsk korrekt. Eller at alt de gjør er lovlig nødvendigvis. Det jobben hovedsakelig består av er å sørge for at bokføring er korrekt og regnskapet stemmer. Værre er det ikke. Så det er ikke et bevis for noe som helst.

Jeg ville heller stilt spørsmål om hvorfor Geir ikke gjorde en bedre jobb med å rådgi henne for å unngå å blir lurt (hennes egne ord). Der tipper jeg Geir kunne spart henne mye hodebry.

Det er manipulerende det innlegget om snille greie dyktige og gode Geir og 11 år…?

Endret av Outside Viewer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...