Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun reklamerte igjen for sine Nude produkter. Kremen og fuktserum. Hun sa at Nude sin var bedre enn Medicube sin som de har prøvd å etterlikne.

Tok en ny sjekk med Google Ai for å se om den hadde endret svaret sitt siden kun mente den kom bedre ut. Langt derifra, men følgerne tror henne. Akkurat som med sjampoen hvor innholdet tilsvarer en vanlig butikkshampoo. Legger ved en skjermdump for nye lesere som ikke vil søke selv.IMG_0080.thumb.png.b4e48b77033773d1d5bd4962d2af8af5.pngIMG_0081.thumb.png.0dbb009948d7871feaac83d6a4fb27b0.pngIMG_0082.thumb.png.78de98b64010117d19d8ec67bb5364f4.png

• Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
erbaremeg skrev (5 timer siden):

Jeg ble kvalm av den psykotiske latteren hennes i dokumentaren da hun fortalte hun betale en regning på 9 millioner.  Fader så motbydelig hun er, og jeg er glad jeg ikke har handla en dritt fra dette såkalte "luksusmerket" som hun betegner det som selv. Bare det å sitte å ljuger alle følgere opp I trynet og som det har vært tatt opp i medier tidligere.....får ensomme unge og voksne til å føle seg som hennes ekte beste venner. Ja, du hørte jo grunnleggerne av raadaquad (blir kvalm av mindre). Sorry ble en liten rant fra meg her. Men jeg har fått henne så nedi langt i vrangstrupa nå

Det værste jeg syns å se nå er at I er helt "dratt" i ansiktet, så oppleves d at hun er " på" når d gjelder alt, og Jack ser " sliten" ut han også. Tror ikke på at biletter til Celine Dion er hans " verk" . Hun har kjøpt den selv og han henger på. Hun har bestilt hotellrom "selvsagt suite" selv og latt oss tro at han har liksom kjøpt alt av seg selv. Hun har bestilt 1 classe selv osv...

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
2 hours ago, mariamagdalena_ said:

Et flott land? Du vet at Dubai er en by? 😉

Isabel har flere ganger omtalt Dubai som det beste landet å bo i. Hennes egne ord. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, Soli said:

Hun reklamerte igjen for sine Nude produkter. Kremen og fuktserum. Hun sa at Nude sin var bedre enn Medicube sin som de har prøvd å etterlikne.

Tok en ny sjekk med Google Ai for å se om den hadde endret svaret sitt siden kun mente den kom bedre ut. Langt derifra, men følgerne tror henne. Akkurat som med sjampoen hvor innholdet tilsvarer en vanlig butikkshampoo. Legger ved en skjermdump for nye lesere som ikke vil søke selv.IMG_0080.thumb.png.b4e48b77033773d1d5bd4962d2af8af5.pngIMG_0081.thumb.png.0dbb009948d7871feaac83d6a4fb27b0.pngIMG_0082.thumb.png.78de98b64010117d19d8ec67bb5364f4.png

Idsabel lærte tydeligvis ingenting av episoden med dyftlysene, siden hun nå gjør akkurat det samme igjen. Lyver om sine produkter. Du har helt rett i hva du legger ut og det har vært kjent lenge. Nude sin variant er en enklere kopi av noe som har vært på markedet lenge, men priset veldig høyt.

Hun nevnte først at hun hadde lest dette et sted på nett, eller om det var noen som fortalte henne dette i en tråd. Hun husker ikke og sa ut ifra det at hennes krem er bedre. Dagen etterpå ble det en sannhet og hun sa nå som du sier at kremen har slått Medicube sin. Så fort lager hun seg en sannhet ut av noe hun ikke engang gidder å sjekke opp. Hun finner på ting for at produktet skal virke bedre enn det er.

The Raads har jo også sagt at risvannet gjør at håret vokser fortere. Ren løgn og fantasi, men det vil ikke forundre meg om vi snart får en krem som kurerer kreft fra Nude. Isabel er jo bare en kvakksalver, bedrager, sjarlatan, bløffmaker og svindler. Dessverre får hun lov til å holde på sånn. Ingen konsekvenser.

• Liker 3
  • Nyttig 17
Skrevet
AtleH skrev (22 minutter siden):

Idsabel lærte tydeligvis ingenting av episoden med dyftlysene, siden hun nå gjør akkurat det samme igjen. Lyver om sine produkter. Du har helt rett i hva du legger ut og det har vært kjent lenge. Nude sin variant er en enklere kopi av noe som har vært på markedet lenge, men priset veldig høyt.

Hun nevnte først at hun hadde lest dette et sted på nett, eller om det var noen som fortalte henne dette i en tråd. Hun husker ikke og sa ut ifra det at hennes krem er bedre. Dagen etterpå ble det en sannhet og hun sa nå som du sier at kremen har slått Medicube sin. Så fort lager hun seg en sannhet ut av noe hun ikke engang gidder å sjekke opp. Hun finner på ting for at produktet skal virke bedre enn det er.

The Raads har jo også sagt at risvannet gjør at håret vokser fortere. Ren løgn og fantasi, men det vil ikke forundre meg om vi snart får en krem som kurerer kreft fra Nude. Isabel er jo bare en kvakksalver, bedrager, sjarlatan, bløffmaker og svindler. Dessverre får hun lov til å holde på sånn. Ingen konsekvenser.

Ja, det er moro å google disse produktene. Er vel samme produsent bak Sofie Elise og Linni Meister sine. Testet og testet for å lage du ultimate produktet. Bullshit!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
45 minutter siden, Soli said:

Ja, det er moro å google disse produktene. Er vel samme produsent bak Sofie Elise og Linni Meister sine. Testet og testet for å lage du ultimate produktet. Bullshit!

Det er bare å ta turen til firmaet Beauty Rebels, som har mange av disse influenserne i stallen sin. De står for det meste, og så er Isabel bare ansiktet som pryder tv-shop, eller snap som det også heter. På nettsidene deres står det at de er spesialister i produktformulering, altså ikke utvikling. Det sier jo det meste. Nå er det jo ingen tvil om at den bransjen selger mye drit, men Isabel begynner mest å ligne en amerikansk bruktbilselger fra en 70-talls film. Samme skiten, ny innpakning.

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Soli skrev (3 timer siden):

Ikke noen bombe men graverende igjen at hun lyver om produkter til sine følgere. At hun tør??! 👀 Etter alt dette med Ivorie og at hun er under lupen til folk om dagen….

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
AtleH skrev (2 timer siden):

Nok et bevis på at hun lyver og er en bedrager! Så til de få her inne som er ute etter disse «bevisene», her er nok ett bevis… 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Neket skrev (9 timer siden):

Jeg har omtrent bare handlet bil fra mange timer unna, og har overført penger via bank. Når de er mottatt har forhandler omregistrert og satt bilen på bilfrakter/jeg har hentet. 
Note to self, ballonger og musikkorps neste gang! 

Henter jeg ut ny lastebil må jeg helst stå ved siden av og smile pent. Neste gang tar jeg på ballkjole eller noe sånt, for det hadde ingen gjort før meg påstod de hos Volvo 🤪

Ja har du ikke hatt ballonger og musikkorps? Det er for kleint! Klag til forhandleren 😅

Ja det er vel bankoverføring som er mest vanlig om man handler sånn som du har gjort. 

• Liker 2
Skrevet
AtleH skrev (4 timer siden):

Det er bare å ta turen til firmaet Beauty Rebels, som har mange av disse influenserne i stallen sin. De står for det meste, og så er Isabel bare ansiktet som pryder tv-shop, eller snap som det også heter. På nettsidene deres står det at de er spesialister i produktformulering, altså ikke utvikling. Det sier jo det meste. Nå er det jo ingen tvil om at den bransjen selger mye drit, men Isabel begynner mest å ligne en amerikansk bruktbilselger fra en 70-talls film. Samme skiten, ny innpakning.

I tillegg er det Beauty Rebels som eier varemerket Nude Beauty.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Snikendeull skrev (8 timer siden):

Anbefaler deg å høre podcasten henlagt og vg saken, det er ikke bare Isabel hun går etter akkurat. Dette er en person som legger inn falske anmeldelser på uskyldige eldre mennesker, kontakter fastlegen til han hun leier hos osv. at det er psykiatri har jeg skjønt for lenge siden!! Men det er grenser for hva noen skal utsette andre for🙄🤯 

Det var jeg som tipset kvinneguiden om denne podkasten du viser til. Poenget mitt står seg. Når man hører på den podden så er det åpenbart psykiatri ute og går her som du også nevner. Derfor bør hun skjermes og helsevesenet bør ta hånd om dette. Men vi vet jo at dagens regjering har neglisjert psykiatrien. Helt utrolig hvor langt friheten går når enkeltpersoner i verste fall kan ødelegge andres liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AtleH skrev (5 timer siden):

Og likevel, visstnok sist i går, sier I at «me har brukt et år på å utvikla detta produktet», «testa og testa før eg har godkjent det te dåke». 🤔 Falsk reklame da?! (Evnt igjen…)

- og dette etter alt som har skjedd (dokumentar, Ivorie osv). 🤯

Ref innlegget du skrev om I sin oppførsel på flyet. Jeg tror også hun er overbevist om at regler ikke gjelder henne. 

Endret av Outside Viewer
Tillegg
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Soli skrev (8 timer siden):

Blir ikke slik opplysning delt i «Raad-gruppene»? Er de ikke interessert i å vite hva (og hvor mye) de betaler for? Og ikke minst; hva de har på kropp og hår? Og igjen; hvor er forbrukerrådet?? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ang. tvangsoppløsning av Isabel Raad AS pga. manglende revisor.

Saken er nå sendt til Agder tingrett, iflg. Brreg. 
Det er nå opp til en dommer å avgjøre om vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. 

Det som kan skje er at selskapet nå kan varsle retten om at revisor er oppnevnt og unngå oppløsning i siste liten. 
Men dette må skje før kjennelsen i retten. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Check50 skrev (5 minutter siden):

Ang. tvangsoppløsning av Isabel Raad AS pga. manglende revisor.

Saken er nå sendt til Agder tingrett, iflg. Brreg. 
Det er nå opp til en dommer å avgjøre om vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. 

Det som kan skje er at selskapet nå kan varsle retten om at revisor er oppnevnt og unngå oppløsning i siste liten. 
Men dette må skje før kjennelsen i retten. 

Hvor ser du at det er sendt til Agder tingrett?

• Liker 1
Skrevet

Altså, dere her inne blir helt blinde av hatet mot Isabell. Nå har jeg fulgt med her noen dager, og dette er virkelig fasinerende må jeg si. Så mye energi dere bruker på dette hatet mot henne, og all tiden dere bruker på å «etterforske»..

det siste her med disse kremene kan jo lett gå under hennes egne synspunkter, altså HUN SYNS at hennes produkter er bedre enn medicube sine🫣 hun har da vel lov til å si det, helt vanlig reklame kalles det. Forundrer meg at dere er så irriterte over akkurat henne, denne typen markedsføring foregår jo overalt. Vi blir «lurt» av stort sett alle reklamer som går på tv, i aviser, sosiale medier osv hver dag. Villedende markedsføring er over alt. Vi som forbrukere må tenke selv, sette oss inn i hva vi kjøper, ta bevisste valg, da får vi større makt. Mye som er MYE værre og et større problem enn de stakkars produktene til Isabell Raad. Hvorfor lar dere bare ikke være å se på henne om hun plager dere så mye?

• Nyttig 3
Skrevet
Damen86 skrev (2 minutter siden):

det siste her med disse kremene kan jo lett gå under hennes egne synspunkter, altså HUN SYNS at hennes produkter er bedre enn medicube sine🫣 hun har da vel lov til å si det, helt vanlig reklame kalles det. Forundrer meg at dere er så irriterte over akkurat henne, denne typen markedsføring foregår jo overalt. Vi blir «lurt» av stort sett alle reklamer som går på tv, i aviser, sosiale medier osv hver dag. Villedende markedsføring er over alt. Vi som forbrukere må tenke selv, sette oss inn i hva vi kjøper, ta bevisste valg, da får vi større makt. Mye som er MYE værre og et større problem enn de stakkars produktene til Isabell Raad. Hvorfor lar dere bare ikke være å se på henne om hun plager dere så mye?

Ja hun kan synes det. Men hun, som bedriftseier, har et ansvar og et regelverk å forholde seg til. Hvorfor skal hun ikke måtte forholde seg til det slik alle andre må?

Og villedende markedsføring er ulovlig. Og ikke noe vi skal godta.

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Damen86 skrev (4 minutter siden):

Altså, dere her inne blir helt blinde av hatet mot Isabell. Nå har jeg fulgt med her noen dager, og dette er virkelig fasinerende må jeg si. Så mye energi dere bruker på dette hatet mot henne, og all tiden dere bruker på å «etterforske»..

Er hat= etterforske?

Hvorfor skal vi godta villedende markedsføring. 

Skal vi godta produkter som er markedsført som det beste, som ikke er det på markedet?

Skal vi slutte å være kritiske til influensere,  som viser seg å være kyniske, kalkulerende og manipulerende?

Skal det bare være JA mennesker som følger Isabel Raad?

Er det ikke lov til å være kritisk og stille spørsmål ang Isabel Raad?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden):

Hvor ser du at det er sendt til Agder tingrett?

Som jeg skrev så er kilden Brreg. Jeg sendte en epost og fikk svar. 
Jeg har ikke lenger innlogging på domstolportalen, så vet ikke når saken er/blir berammet. Men kanskje noen annen har ? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...