Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Er det flere som har lagt merke etter hun ble sammen med Rosenkålen,  har hun forandret stemme leie og oppførsel fullstendig .

Det virker som Rosenkålen er på tur med ett lite barn i en voksen kropp.

Det lille jeg har sett, så er jeg enig. 
Prater med sånn kvinende babystemme, mugler på ryggen av det :sjokk:

• Liker 9
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Nyhetskompaniet i kveld👍Screenshot_20260929_134609_Snapchat.thumb.jpg.9981f478560731ec3e559b33fe3cc75e.jpg

Hvilken kl går dette ?

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Nude skal visstnok være den nye babyen hennes.

Men hun eier ikke varemerket Nude Beauty. Det er det Beauty Rebels AS som gjør.

Samtidig selger de produktene via en nettbutikk som eies og driftes av Bxr AS hvor Isabel Raad AS eier 51% og Beauty Rebels AS eier 49%. Altså Isabel Raad AS er morselskapet og Bxr AS er datterselskapet.

Hva skjer med ett datterselskap dersom morselskapet tvangsoppløses?

Hadde jeg vært en eksisterende samarbeidspartner med Isabel Raad hadde jeg vært bekymret og lett etter en vei ut.

Kort oppsummert:

Et datterselskap er en egen juridisk enhet. Hvis morselskapet oppløses blir verdiene fordelt på aksjonærene. 
Morselskapet kan også selge aksjene i datterselskapet til noen annen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (5 minutter siden):

Hvilken kl går dette ?

Det går nå🙂 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå må det bli slutt på denne galskapen der hun velger å være enten influenser eller «business kvinne» som det passer henne selv… Får hun motgang er hun bare en stakkars influenser og når hun vil briefe så er hun en gründer og en forretnings kvinne…. 🙄🙄🙄

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Ingen aning hvem det er faktisk 😅Tenker at siden vedkommende er influenser og legger ut en slik tekst så går det sikkert fint å havne på KG. Men, uansett lurt og riktig å anonymisere slik du har gjort. 
Dette er jo totalt fremmed område for frøken Raad å anonymisere helt.

Så igjen: Se og lær av agent 🪰….eller er du kanskje bare agent nå? 😂🤣

Jeg er litt 🪰🪰🪰 men den fan siden er helt tragisk 🤦‍♀️👀 Tror ikke Moderator er der så mye fortiden. Etter det innlegget med ris sprayen ble anbefalt å bruke på dyr, ble jeg litt 😡

Men det er jo noen som prøver å være kritisk og da er det pekefinger med en gang.

Love from Agent 🪰🪰🤣😂

Endret av agent
  • Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden):

Nå må det bli slutt på denne galskapen der hun velger å være enten influenser eller «business kvinne» som det passer henne selv… Får hun motgang er hun bare en stakkars influenser og når hun vil briefe så er hun en gründer og en forretnings kvinne…. 🙄🙄🙄

🎯

….og vil hun ha medlidenhet så drar hun stakkars lille Shirog kortet. 
(Ja, hun har hatt en tragisk og vond barndom og det er veldig trist, det mener jeg virkelig, men hun utnytter det for medlidenhet, og det er ikke greit) 

• Liker 8
  • Nyttig 15
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Jeg er litt 🪰🪰🪰 men den fan siden er helt tragisk 🤦‍♀️👀 Tror ikke Moderator enr der så mye fortiden. Etter det innlegget med ris sprayen ble anbefalt å bruke på dyr, ble jeg litt 😡

Men det er jo noen som prøver å være kritisk og da er det pekefinger med en gang.

Love from Agent 🪰🪰🤣😂

:thankyou::blomst2:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (36 minutter siden):

Hvilken kl går dette ?

Det var kl. 18.00

Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Jeg er litt 🪰🪰🪰 men den fan siden er helt tragisk 🤦‍♀️👀 Tror ikke Moderator enr der så mye fortiden. Etter det innlegget med ris sprayen ble anbefalt å bruke på dyr, ble jeg litt 😡

Love from Agent 🪰🪰🤣😂

Takk😀☺️🥰 Jeg gav opp fort der inne… var ett galehus 👀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Virker vel mer og mer som det var den dokuen om henne og vokslysene, etter den var på tv har en vel ikke sett så mye til depresjonen? Mulig hun trodde de hadde mye verre skit på henne enn det som kom frem og derfor var så full i angst over det.

Hvis dette er årsaken, virker det absolutt som at hun har noe å skjule. Det værste noen kan oppleve i livet er ikke å bruke penger som en full sjømann og gå konkurs som hun gjør.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (4 minutter siden):

Hvis dette er årsaken, virker det absolutt som at hun har noe å skjule. Det værste noen kan oppleve i livet er ikke å bruke penger som en full sjømann og gå konkurs som hun gjør.

Hun har 100% mer å skjule! Hun garderte seg ved å gå fullstendig i angst og grine modus før dokumentaren kom ut. Sanket  sympati i tilfelle det kom ut andre ting hun skjuler…. 💯💯💯Bedre å være føre var……🤔

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (24 minutter siden):

:thankyou::blomst2:

🪰🪰🪰🪰🪰🪰

Hva skal mann si🤭

Nå er det ei som har publisert ett innlegg der om diskusjon.

Hun synes det er ufine kommentarer,  når noen stiller spørsmål eller er uenig. Den tråden kan bli spennende å følge med på.🕵‍♀️

Risvannet er ett annet innlegg 

Screenshot_20260929_185138_Facebook.jpg

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

🪰🪰🪰🪰🪰🪰

Hva skal mann si🤭

Hun synes det er ufine kommentarer,  når noen stiller spørsmål eller er uenig. Den tråden kan bli spennende å følge med på.🕵‍♀️

Hva skal man si til dette?👀🙈

• Liker 2
Skrevet
Lina 34 skrev (På 27.9.2026 den 20.34):

Må slutte dra inn rasisme bare fordi man ønsker at sosiale goder skal gå til de som trenger det og ikke til folk som utnytter systemet så til de grader. Jeg syns det er utrolig at man kan heve norsk trygd, men stort sett oppholde seg i ren luxus mesteparten av året, bare stikke over grensa en liten tur for å sikre seg videre «lønn» på konto av norske skattebetalere 

Det blir en avstikker dette, men når jeg leste de innleggene rundt moren og "lønn", ufør, kommunal bolig, AAP og disse greiene som stod en del om noen sider tilbake kom jeg til å tenke på noe... Jeg har en venninne som er ufør, og hun fortalte meg at hun kunne ikke få mer enn 20.000 kr i styrehonorar da hun satt i styre, for om hun fikk mer enn det så ville hun uansett bli trukket mer i ufør enn hun da satt igjen med, altså gå i minus... Og så har jeg forstått at over en viss sum så mister man ufør helt. Når mamma Raad snakker om at hun mottar lønn fra barna sine, og deltar i betalte tv-innspillinger, påvirker ikke dette uføretrygd, kommunal bolig-rettigheter og bostøtte? Burde det ikke evt det? 
Det er jo SÅ strengt for alle andre iallefall... 
Jeg syns det er så spesielt hele greiene.

agent skrev (På 28.9.2026 den 10.29):

Det går unna  diamanter, ny bil 2.3 mill, så en oppussing til ca 4 mill.

Mens de ansatte må gå på NAV🤔🤷‍♀️

Det MÅ jo svi for de ansatte... Altså maken til hovering fra grunnleggeren midt i konkursen hvor alle andre får livsgrunnlaget revet bort under en... Feks hun som gikk fra over et tiår i Bikbok (?) til Ivorie som var så i vekst og blabla... Jeg fatter ikke hvordan hun bare virker til å ha glemt hele angsten og det som er. Kan ikke skjønne annet enn at hun er inne på noe når hun sier selv at hun er både narsissist og dum.

Marixxx skrev (På 28.9.2026 den 11.33):

Hun har jo et mer distansert forhold til sin far enn resten av den nærmeste familien, så jeg tenker det er naturlig med en forskjell. 20.000, og en trolig dyr frakk, er jo uansett en svært raus gave? 

Jeg syns ikke det var så naturlig. Hun påstår han er tilgitt, men demonstrativt gir han mindre foran... ikke bare hele familien, men hele Norden og Skandinavia................. Har hun ikke tråkket nok på faren i det offentlige, særlig til at han angivelig har tatt en 1.80, blitt tilgitt og er en helt annen far mot småsøsknene?! På samme måte som at hun ønsker småsøsknene skal forstå at det er vanskelig og vondt for henne og Shehed, så ville jeg jo håpe I klarte å unne småsøsknene en annen og bedre barndom enn hun selv hadde (tross at jeg kan jo ikke se for meg at forskjellen er så enorm som I skal ha det til - det kan jo ikke ha vært bare en dans på roser og flykte fra Barnevernet til et krigsherjet land, glemme norsk og så skulle komme tilbake... og så alt med offentligheten og alt som har fulgt med... De søsknene har nå vært gjennom litt av hvert de også)... 

Ikke minst kjenner jeg at jeg gremmes mtp. hvor lite 20 og 50.000 kr faktisk er ifht. summene I drar inn, lever på og bruker ellers. Føler det blir som en med "vanlig" inntekt skulle vippset foreldre 0,0001 og 0,0003 øre liksom.....

ollie1 skrev (19 timer siden):

Hva skjedde med saken "som var det værste et menneske kunne oppleve", og som hun fikk angst og depresjon av? Var årsaken konkursen? Isåfall har ikke hun opplevde mye tragisk. Dramaqueen

Det der er vel bare enda et tegn på narsisissme... Verste et menneske kan oppleve du liksom. Snakk om å pisse på folk som virkelig har opplevd jævlige ting. Får helt vondt inni meg. 
Tror ikke jeg har hørt om et mer usympatisk og uempatisk menneske, iallefall ikke så "out loud". Usj.
Tenk at vi som samfunn har gjort feil menneske kjent, gitt noen som ikke fortjener det en så stor plattform... 
Føler nesten det er et litt sånn... samfunnsmessig sykdomstegn...

AtleH skrev (16 timer siden):

The Raads har jo også sagt at risvannet gjør at håret vokser fortere. Ren løgn og fantasi, men det vil ikke forundre meg om vi snart får en krem som kurerer kreft fra Nude. Isabel er jo bare en kvakksalver, bedrager, sjarlatan, bløffmaker og svindler. Dessverre får hun lov til å holde på sånn. Ingen konsekvenser.

Ahahahah denne var god, og nei, det hadde faen ikke forundret meg faktisk. Hun er jo helt grenseløs.
Hun har jo et stort potensiale innenfor dette, tipper mange i hennes publikum hadde kjøpt både anti-ensomhets-mist, krem mot kreft, parfyme som forebygger alzheimer og brusetabletter som vidunderkur mot psykiske helseproblemer feks...

agent skrev (5 timer siden):

Nyhetskompaniet i kveld👍Screenshot_20260929_134609_Snapchat.thumb.jpg.9981f478560731ec3e559b33fe3cc75e.jpg

Du har anonymisert så mye at man aner jo ikke hva det handler om?
Hva og hvem er det som kommer på Nyhetskompaniet? 
Er ikke det vesentlig?

agent skrev (2 timer siden):

Er det flere som har lagt merke etter hun ble sammen med Rosenkålen,  har hun forandret stemme leie og oppførsel fullstendig .

Det virker som Rosenkålen er på tur med ett lite barn i en voksen kropp.

Jo, har tenkt mer og mer på det samme. Det virker som hun har gått inn i en eller annen slags karakter/persona.
Alt fra stemmeleie som du sier, til kroppsholdning, mimikk, tonefall, sjargong, hvordan hun snakker, hva om... Hele hun er jo bare... I rolle?!?

Ikke for det, så innom den gamle Isabel-serien på tv2 her for litt siden (kom til å tenke på slutten av den, starten på Prime-serien og bare... det virker FOR regissert til å være et faktisk ekte liv?!?) og her om dagen når jeg søkte opp noe havnet jeg innom bloggen hennes og så et par vlogger fra noen år tilbake... Det også var jo som å se en heeeeeelt annen person - blant annet var det æsj og fysj til alle dyrene hun elsker og syns er så søte nå... 

Jeg vet ikke med andre, men it's weirding me the f... out iallefall. 
:S

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Dere som følger Rami!

Har han begynt å bruke klærne som Rosenkålen (svoger designer og selger)?

Hvis skal det da merkes med Reklame?

• Liker 4
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (5 minutter siden):

Det blir en avstikker dette, men når jeg leste de innleggene rundt moren og "lønn", ufør, kommunal bolig, AAP og disse greiene som stod en del om noen sider tilbake kom jeg til å tenke på noe... Jeg har en venninne som er ufør, og hun fortalte meg at hun kunne ikke få mer enn 20.000 kr i styrehonorar da hun satt i styre, for om hun fikk mer enn det så ville hun uansett bli trukket mer i ufør enn hun da satt igjen med, altså gå i minus... Og så har jeg forstått at over en viss sum så mister man ufør helt. Når mamma Raad snakker om at hun mottar lønn fra barna sine, og deltar i betalte tv-innspillinger, påvirker ikke dette uføretrygd, kommunal bolig-rettigheter og bostøtte? Burde det ikke evt det? 
Det er jo SÅ strengt for alle andre iallefall... 
Jeg syns det er så spesielt hele greiene.

Det MÅ jo svi for de ansatte... Altså maken til hovering fra grunnleggeren midt i konkursen hvor alle andre får livsgrunnlaget revet bort under en... Feks hun som gikk fra over et tiår i Bikbok (?) til Ivorie som var så i vekst og blabla... Jeg fatter ikke hvordan hun bare virker til å ha glemt hele angsten og det som er. Kan ikke skjønne annet enn at hun er inne på noe når hun sier selv at hun er både narsissist og dum.

Jeg syns ikke det var så naturlig. Hun påstår han er tilgitt, men demonstrativt gir han mindre foran... ikke bare hele familien, men hele Norden og Skandinavia................. Har hun ikke tråkket nok på faren i det offentlige, særlig til at han angivelig har tatt en 1.80, blitt tilgitt og er en helt annen far mot småsøsknene?! På samme måte som at hun ønsker småsøsknene skal forstå at det er vanskelig og vondt for henne og Shehed, så ville jeg jo håpe I klarte å unne småsøsknene en annen og bedre barndom enn hun selv hadde (tross at jeg kan jo ikke se for meg at forskjellen er så enorm som I skal ha det til - det kan jo ikke ha vært bare en dans på roser og flykte fra Barnevernet til et krigsherjet land, glemme norsk og så skulle komme tilbake... og så alt med offentligheten og alt som har fulgt med... De søsknene har nå vært gjennom litt av hvert de også)... 

Ikke minst kjenner jeg at jeg gremmes mtp. hvor lite 20 og 50.000 kr faktisk er ifht. summene I drar inn, lever på og bruker ellers. Føler det blir som en med "vanlig" inntekt skulle vippset foreldre 0,0001 og 0,0003 øre liksom.....

Det der er vel bare enda et tegn på narsisissme... Verste et menneske kan oppleve du liksom. Snakk om å pisse på folk som virkelig har opplevd jævlige ting. Får helt vondt inni meg. 
Tror ikke jeg har hørt om et mer usympatisk og uempatisk menneske, iallefall ikke så "out loud". Usj.
Tenk at vi som samfunn har gjort feil menneske kjent, gitt noen som ikke fortjener det en så stor plattform... 
Føler nesten det er et litt sånn... samfunnsmessig sykdomstegn...

Ahahahah denne var god, og nei, det hadde faen ikke forundret meg faktisk. Hun er jo helt grenseløs.
Hun har jo et stort potensiale innenfor dette, tipper mange i hennes publikum hadde kjøpt både anti-ensomhets-mist, krem mot kreft, parfyme som forebygger alzheimer og brusetabletter som vidunderkur mot psykiske helseproblemer feks...

Du har anonymisert så mye at man aner jo ikke hva det handler om?
Hva og hvem er det som kommer på Nyhetskompaniet? 
Er ikke det vesentlig?

Jo, har tenkt mer og mer på det samme. Det virker som hun har gått inn i en eller annen slags karakter/persona.
Alt fra stemmeleie som du sier, til kroppsholdning, mimikk, tonefall, sjargong, hvordan hun snakker, hva om... Hele hun er jo bare... I rolle?!?

Ikke for det, så innom den gamle Isabel-serien på tv2 her for litt siden (kom til å tenke på slutten av den, starten på Prime-serien og bare... det virker FOR regissert til å være et faktisk ekte liv?!?) og her om dagen når jeg søkte opp noe havnet jeg innom bloggen hennes og så et par vlogger fra noen år tilbake... Det også var jo som å se en heeeeeelt annen person - blant annet var det æsj og fysj til alle dyrene hun elsker og syns er så søte nå... 

Jeg vet ikke med andre, men it's weirding me the f... out iallefall. 
:S

Yummymommy  heter hun på snapchat 🤭 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

🪰🪰🪰🪰🪰🪰

Hva skal mann si🤭

Ja, morsomt med disse kommentarene når man sjekker innholdet i produktene. Tro kan flytte fjell!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Dere som følger Rami!

Har han begynt å bruke klærne som Rosenkålen (svoger designer og selger)?

Hvis skal det da merkes med Reklame?

Han fikk noen klær han merket med reklame i alle fall.

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

🪰🪰🪰🪰🪰🪰

Hva skal mann si🤭

Dette er 100% bullshit!! 
Jeg har psoriasis, og at man ikke får hår der man har «arr» etter psoriasis er bare tull!! For det første så får man ikke arr etter psoriasis, jeg har hatt flere flekker med psoriasis i hodet og de har forsvunnet naturlig og det finnes ikke arr. Dessuten så har jeg heeeelt normalt hår vekst der jeg har hatt psoriasis flekker. 

RS er jo helt blåst i hue (er vel derfor de er i RS), kjenner jeg blir provosert 😤

• Liker 10
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...