vilas Skrevet torsdag kl. 15:22 #44021 Skrevet torsdag kl. 15:22 Margit777 skrev (18 minutter siden): Var jo etter at hun sluset ut så mange milioner til Dubai Ivory at Norske Ivory ikke hadde penger til å betale regninger og gikk konkurs Hvem andre enn henne har gleden av disse millionene? Jeg driter i hele Isabel, har ikke noe forhold til henne. Er lei av alle disse influenserne slipper unna for ting alle andre normale firmaer ikke hadde gjort. Bare fordi de har ett søtt ansikt, ligger halvnakne i senga og later som de er dumme som brød hver gang. Dette gjelder ikke bare Isabel, men nå er det hun som står midt i flammene. Og plastikken begynner å smelte. Det er ikke vanskelig å legge sammen to og to når man begynner å "etterforske" litt på egenhånd. Er ikke påvirket av henne for bruker ikke snapchat eller andre kanaler hun er i. Enig med deg. Og i tillegg er jeg irritert på meg selv for at jeg i det hele tatt orker å se noe av IR. Jobber med å ikke engasjere meg så sterkt når jeg ser noe i utforsk. Vil kutte hele muligheten til å se henne, men i disse tider blir d jo skrevet så mye om henne og disse influencerne i aviser og ses på tv, så man får jo ikke "glemt dem". 2 1 3
Hatsumomo Skrevet torsdag kl. 15:30 #44022 Skrevet torsdag kl. 15:30 vilas skrev (9 minutter siden): Enig med deg. Og i tillegg er jeg irritert på meg selv for at jeg i det hele tatt orker å se noe av IR. Jobber med å ikke engasjere meg så sterkt når jeg ser noe i utforsk. Vil kutte hele muligheten til å se henne, men i disse tider blir d jo skrevet så mye om henne og disse influencerne i aviser og ses på tv, så man får jo ikke "glemt dem". Når du ser på henne i utforsk så gir du henne penger. 4 2
Tenkeselv Skrevet torsdag kl. 15:59 #44023 Skrevet torsdag kl. 15:59 Bendie skrev (4 timer siden): Det mistenkes svært mye her inne, uten fnugg av er bevis, eller rot i virkeligheten.Så stor som interessen er for Isabel her inne, så er det rart de samme personene ikke skjønner at en slik serie vil fenge. Serien har ligget og muligens ligger, som den mest sette serien for øyeblikket hos det norske publikumet, , så om det var en betalt serie, så hadde den floppet Og tror du selv på at prime tar betalt for å lage serier? Virker mer som et desperat forsøk på villedning, som en håpet skal bli til en sannhet. Og det føyer seg inn i rekken på at det ikke har vært andre gjøker en Jack osv. vil tro Isabel hadde ledd høyt hadde hun lest sprøytet. Desperate haters…. Den mest sette serien hos det norske folk akkurat på Prime er vel ikke mye å skryte av ? Hvor mange nordmenn tror du egentlig bruker Prime ? Her har nok Prime tjent på alle RS som har kjøpt for å få se dronningen sin, å ikke den vanlige bruker av Prime vil jeg tro. 1 8
Tenkeselv Skrevet torsdag kl. 16:02 #44024 Skrevet torsdag kl. 16:02 vilas skrev (39 minutter siden): Enig med deg. Og i tillegg er jeg irritert på meg selv for at jeg i det hele tatt orker å se noe av IR. Jobber med å ikke engasjere meg så sterkt når jeg ser noe i utforsk. Vil kutte hele muligheten til å se henne, men i disse tider blir d jo skrevet så mye om henne og disse influencerne i aviser og ses på tv, så man får jo ikke "glemt dem". Se på Storylooker da vel ? Da bidrar du i det minste ikke til galskapen. jeg forstår ikke alle som trykker på utforsk eller annet å gir noen penger når man kan se gratis via SnapLooker? 6 2
Hatsumomo Skrevet torsdag kl. 16:20 #44025 Skrevet torsdag kl. 16:20 Tenkeselv skrev (23 minutter siden): Den mest sette serien hos det norske folk akkurat på Prime er vel ikke mye å skryte av ? Hvor mange nordmenn tror du egentlig bruker Prime ? Her har nok Prime tjent på alle RS som har kjøpt for å få se dronningen sin, å ikke den vanlige bruker av Prime vil jeg tro. Har Prime, verken gidder eller vil se serien hennes. 2 6
Bendie Skrevet torsdag kl. 16:26 #44026 Skrevet torsdag kl. 16:26 Tenkeselv skrev (19 minutter siden): Den mest sette serien hos det norske folk akkurat på Prime er vel ikke mye å skryte av ? Hvor mange nordmenn tror du egentlig bruker Prime ? Her har nok Prime tjent på alle RS som har kjøpt for å få se dronningen sin, å ikke den vanlige bruker av Prime vil jeg tro. Svaret var en kommentar til at Isabel hadde betalt Prime video, til å lage en serie. Noe som rimer dårlig. Forøvrig søkte jeg opp hvor mange brukere de har. 19% i Norge hadde et abonnement på prime video i 2025 og de to største seer gruppene er 16-24 år og 25-44 år. https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/tids-og-mediebruk/statistikk/norsk-mediebarometer/artikler/dette-er-de-mest-populaere-strommetjenestene-i-norge 1 4
Check50 Skrevet torsdag kl. 17:36 #44027 Skrevet torsdag kl. 17:36 Isabel Raad er en influenser som melker følgerne absolutt alt hun kan. En ting er reklamedelen, som jo er grunnlaget for mange influensere. Men I har i tillegg egenskaper som pirrer mange : Shoppingavhengighet og inntil nylig: Enslig kvinne på leting etter en mann. Det siste utnyttet hun til det fulle i siste fasen med Rosegjøken. Hele spillet var selvsagt planlagt ved å ikke kunne fortelle hvem han var fordi hun hadde fått betalt av Prime som var i gang med opptakene. Nesten parallellt kom sammenbruddet hennes etter forretningsproblemene og «sviket». Flere her har omtalt dette grundig. Om det blir en rettssak står igjen å se. Likeledes om Isabel Raad AS blir tvangsoppløst på grunn av manglende revisor som hun er pålagt å ha. Den saken er sendt til Agder tingrett. Jeg følger henne ikke, men er innom Storylooker av og til for å få et lite inntrykk av hva hun driver med. Grunnen til det er rett og slett at jeg mener hun er en studie verdt… I dag i Paris fikk hun vite at det er oppdaget slanger (i paradis) altså der hun bor i Dubai. Det ble også behørig kommentert av henne mens pengene renner inn og hun ble «overstimulert». 10
vilas Skrevet torsdag kl. 18:47 #44028 Skrevet torsdag kl. 18:47 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Når du ser på henne i utforsk så gir du henne penger. Ja trodde ikke det tidligere. Men har fått vite d nå.😭 1
vilas Skrevet torsdag kl. 18:50 #44029 Skrevet torsdag kl. 18:50 Bendie skrev (7 timer siden): Det mistenkes svært mye her inne, uten fnugg av er bevis, eller rot i virkeligheten.Så stor som interessen er for Isabel her inne, så er det rart de samme personene ikke skjønner at en slik serie vil fenge. Serien har ligget og muligens ligger, som den mest sette serien for øyeblikket hos det norske publikumet, , så om det var en betalt serie, så hadde den floppet Og tror du selv på at prime tar betalt for å lage serier? Virker mer som et desperat forsøk på villedning, som en håpet skal bli til en sannhet. Og det føyer seg inn i rekken på at det ikke har vært andre gjøker en Jack osv. vil tro Isabel hadde ledd høyt hadde hun lest sprøytet. Desperate haters…. I har jo uttalt at hun faktisk var skuffet over Prime serien selv. Ville hatt med mere.
Soli Skrevet torsdag kl. 18:57 #44030 Skrevet torsdag kl. 18:57 Check50 skrev (1 time siden): Isabel Raad er en influenser som melker følgerne absolutt alt hun kan. En ting er reklamedelen, som jo er grunnlaget for mange influensere. Men I har i tillegg egenskaper som pirrer mange : Shoppingavhengighet og inntil nylig: Enslig kvinne på leting etter en mann. Det siste utnyttet hun til det fulle i siste fasen med Rosegjøken. Hele spillet var selvsagt planlagt ved å ikke kunne fortelle hvem han var fordi hun hadde fått betalt av Prime som var i gang med opptakene. Nesten parallellt kom sammenbruddet hennes etter forretningsproblemene og «sviket». Flere her har omtalt dette grundig. Om det blir en rettssak står igjen å se. Likeledes om Isabel Raad AS blir tvangsoppløst på grunn av manglende revisor som hun er pålagt å ha. Den saken er sendt til Agder tingrett. Jeg følger henne ikke, men er innom Storylooker av og til for å få et lite inntrykk av hva hun driver med. Grunnen til det er rett og slett at jeg mener hun er en studie verdt… I dag i Paris fikk hun vite at det er oppdaget slanger (i paradis) altså der hun bor i Dubai. Det ble også behørig kommentert av henne mens pengene renner inn og hun ble «overstimulert». Er det bare meg som reagerer når det blir brukt en del ord og diagnoser? En ting er angsten hennes - som virker å være redsel over hva Line Haus hadde funnet og tatt med i dokumentaren- i og med at alt er borte nå. Hun var nok redd for hvordanndet ville påvirke pengestrømmen hennes. Det var jo en dag eller 2 hvor beløpene på Snap viste feil og flere kanskje skjønte hvor sårbar «jobben» er. Nå skal ikke jeg dømme, men spesielt at hun ikke nevner noe, feks nå har det vært bra en periode osv Og nå overstimulering - både hun og Jack. Mennesker med enkelte diagnoser kan ha problemer med overstimulering i ulike situasjoner og det er skikkelig plagsomt for enkelte. Nå er ikke overstimulering noe diagnose i seg selv, men jeg synes det er litt vondt å høre når slike uttrykk blir brukt, enten fordi hun detaljforgølger og klenger på Jack eller det er hun som har gjort mer enn å drikke iskaffe å ligge i sola med ei bok. (takker selv for livet med kollegaer på jobb at vi hjemme må krangle litt om hvem som støvsuger og skal lage mat eller vaske tøy. Vi får oppleve litt mer og får en helt annen mestringsfølelse og enn at alt kjøpes og man gjør nada) 11
vilas Skrevet torsdag kl. 19:03 #44031 Skrevet torsdag kl. 19:03 Tenkeselv skrev (2 timer siden): Se på Storylooker da vel ? Da bidrar du i det minste ikke til galskapen. jeg forstår ikke alle som trykker på utforsk eller annet å gir noen penger når man kan se gratis via SnapLooker? Får håpe d er bare meg som har gjort bommerten å sett på utforsk tidligere da 🙂 da blir d ikke mye penger på Isabel. 2
Soli Skrevet torsdag kl. 19:06 #44032 Skrevet torsdag kl. 19:06 Bendie skrev (2 timer siden): Svaret var en kommentar til at Isabel hadde betalt Prime video, til å lage en serie. Noe som rimer dårlig. Forøvrig søkte jeg opp hvor mange brukere de har. 19% i Norge hadde et abonnement på prime video i 2025 og de to største seer gruppene er 16-24 år og 25-44 år. https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/tids-og-mediebruk/statistikk/norsk-mediebarometer/artikler/dette-er-de-mest-populaere-strommetjenestene-i-norge Hvis man da regner med at halvparten av disse er menn, så blir ikke tallet så høyt. Selvfølgelig en del familienavn, men tro det er en mer populær strømmetjeneste for en del menn enn kvinner (men det er kun min magefølelse og jeg har absolutt ingen statistikk på det) vi har Prime abb i familien og kun gutta som bruker det. 3
Eli27 Skrevet torsdag kl. 19:20 #44033 Skrevet torsdag kl. 19:20 Soli skrev (22 minutter siden): Er det bare meg som reagerer når det blir brukt en del ord og diagnoser? En ting er angsten hennes - som virker å være redsel over hva Line Haus hadde funnet og tatt med i dokumentaren- i og med at alt er borte nå. Hun var nok redd for hvordanndet ville påvirke pengestrømmen hennes. Det var jo en dag eller 2 hvor beløpene på Snap viste feil og flere kanskje skjønte hvor sårbar «jobben» er. Nå skal ikke jeg dømme, men spesielt at hun ikke nevner noe, feks nå har det vært bra en periode osv Og nå overstimulering - både hun og Jack. Mennesker med enkelte diagnoser kan ha problemer med overstimulering i ulike situasjoner og det er skikkelig plagsomt for enkelte. Nå er ikke overstimulering noe diagnose i seg selv, men jeg synes det er litt vondt å høre når slike uttrykk blir brukt, enten fordi hun detaljforgølger og klenger på Jack eller det er hun som har gjort mer enn å drikke iskaffe å ligge i sola med ei bok. (takker selv for livet med kollegaer på jobb at vi hjemme må krangle litt om hvem som støvsuger og skal lage mat eller vaske tøy. Vi får oppleve litt mer og får en helt annen mestringsfølelse og enn at alt kjøpes og man gjør nada) Helt enig med deg her. Det er dessverre en ukultur av henne å kaste ut diagnoser hun ikke har også- som feks adhd. Det er kvalmt (hun skylder mye på «thats my adhd this and that» 8
Check50 Skrevet torsdag kl. 19:29 #44034 Skrevet torsdag kl. 19:29 Soli skrev (30 minutter siden): Er det bare meg som reagerer når det blir brukt en del ord og diagnoser? En ting er angsten hennes - som virker å være redsel over hva Line Haus hadde funnet og tatt med i dokumentaren- i og med at alt er borte nå. Hun var nok redd for hvordanndet ville påvirke pengestrømmen hennes. Det var jo en dag eller 2 hvor beløpene på Snap viste feil og flere kanskje skjønte hvor sårbar «jobben» er. Nå skal ikke jeg dømme, men spesielt at hun ikke nevner noe, feks nå har det vært bra en periode osv Og nå overstimulering - både hun og Jack. Mennesker med enkelte diagnoser kan ha problemer med overstimulering i ulike situasjoner og det er skikkelig plagsomt for enkelte. Nå er ikke overstimulering noe diagnose i seg selv, men jeg synes det er litt vondt å høre når slike uttrykk blir brukt, enten fordi hun detaljforgølger og klenger på Jack eller det er hun som har gjort mer enn å drikke iskaffe å ligge i sola med ei bok. (takker selv for livet med kollegaer på jobb at vi hjemme må krangle litt om hvem som støvsuger og skal lage mat eller vaske tøy. Vi får oppleve litt mer og får en helt annen mestringsfølelse og enn at alt kjøpes og man gjør nada) Det er ikke jeg som bruker ordet overstimulering. Det er Isabel, stadig vekk, og jeg refererte henne. Derav « « 3
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 19:38 #44035 Skrevet torsdag kl. 19:38 vilas skrev (8 timer siden): Jeg mistenker at det er I selv som har kontaktet Prime for å få laget en serie på nytt. Og at hun har betalt dem for å si ja 🙂🤔 prøvde på en sånn Kardashian look alike , for hun er jo sååå opptatt av deres kjendisliv. Hun har t.o.m prøvd å etterligne noen av dem operasjons messig. For slik I såg ut tidligere ( sammen med Pierre og på Paradise hotell) så har hun nå tru på at verden mener fam Raad er Kardashian like. Men de er sååå langt unna det. For en stund siden sa I at hun hadde blitt kontaktet for en stor jobb hvor hun takket nei og i samme slengen ytret hun ønsket om en innspilling hvor hele familien var med, det var drømmen. Så det skulle ikke forundre meg at du har rett og I har kontaktet Prime for dette. Om ikke jeg husker helt feil så la hun ut en ja, nei greie til sekten sin også. 2 2
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 19:42 #44036 Skrevet torsdag kl. 19:42 Eli27 skrev (18 minutter siden): Helt enig med deg her. Det er dessverre en ukultur av henne å kaste ut diagnoser hun ikke har også- som feks adhd. Det er kvalmt (hun skylder mye på «thats my adhd this and that» Traumatisert…hele familien misbruker det til stadighet. Om ikke kaffen er slik hun vil ha den så er hun traumatisert. 10
Lina 34 Skrevet torsdag kl. 19:59 #44037 Skrevet torsdag kl. 19:59 vilas skrev (4 timer siden): Enig med deg. Og i tillegg er jeg irritert på meg selv for at jeg i det hele tatt orker å se noe av IR. Jobber med å ikke engasjere meg så sterkt når jeg ser noe i utforsk. Vil kutte hele muligheten til å se henne, men i disse tider blir d jo skrevet så mye om henne og disse influencerne i aviser og ses på tv, så man får jo ikke "glemt dem". Hvorfor ikke bare blokke dem? Var så godt og slippe se og høre dem(Raad familien) er ikke akkurat de «skarpeste knivene i skuffen». Så synd at folk gidder gi dem gratis penger ved og se på det hjernedøde innholdet. Sjukt at de tjener så mye penger på dette tullet mens en lege tjener en brøkdel 🤦♂️ 5 5
Lina 34 Skrevet torsdag kl. 20:01 #44038 Skrevet torsdag kl. 20:01 Soli skrev (53 minutter siden): Hvis man da regner med at halvparten av disse er menn, så blir ikke tallet så høyt. Selvfølgelig en del familienavn, men tro det er en mer populær strømmetjeneste for en del menn enn kvinner (men det er kun min magefølelse og jeg har absolutt ingen statistikk på det) vi har Prime abb i familien og kun gutta som bruker det. Har prime her i huset også men ingen av oss ser på det👍tviler på det er så mange som gidder se på «first price» Kardashians 9
Bendie Skrevet torsdag kl. 20:14 #44039 Skrevet torsdag kl. 20:14 Soli skrev (1 time siden): Hvis man da regner med at halvparten av disse er menn, så blir ikke tallet så høyt. Selvfølgelig en del familienavn, men tro det er en mer populær strømmetjeneste for en del menn enn kvinner (men det er kun min magefølelse og jeg har absolutt ingen statistikk på det) vi har Prime abb i familien og kun gutta som bruker det. Nå har serien fremdeles vært den mest sette i Norge, mens den har ligget ute. Dette helt uavhengig av hvordan en vender og vrir på det. 2 2
Sologmåne1 Skrevet torsdag kl. 20:16 #44040 Skrevet torsdag kl. 20:16 Lina 34 skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke bare blokke dem? Var så godt og slippe se og høre dem(Raad familien) er ikke akkurat de «skarpeste knivene i skuffen». Så synd at folk gidder gi dem gratis penger ved og se på det hjernedøde innholdet. Sjukt at de tjener så mye penger på dette tullet mens en lege tjener en brøkdel 🤦♂️ Selv har jeg blokkert alle i familien unntatt I, henne kan jeg følge en sjelden gang på utforsk dersom noe stort er på gang. Bla. dokumentaren . Ellers følger jeg med på Storylooker innimellom. Syns det er viktig å ha øynene oppe for hvordan influensere kan påvirke med uriktig informasjon uten å få konsekvenser. Slike tråder som denne viser at man følger med (og det tror jeg jammen meg influenserene gjør også) som igjen gir konsekvenser og forskjell. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå