Sirah.2.0 Skrevet 6 timer siden #43922 Skrevet 6 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Har hun ikke postet idag? Jo var inne å glodde akkurat. Hun er på vei til Paris og konsert. 2
skeiv-ostepop Skrevet 6 timer siden #43923 Skrevet 6 timer siden Check50 skrev (30 minutter siden): I helga svarte I på et spm. om hun hadde fått tilbud om å kjøpe boet etter Ivorie. Hun skrev at hun hadde fått tilbud, men takket nei. Om det er sant, vet jeg jo ikke. Ellers ser jeg at revisor fortsatt ikke er fikset for selskapet hennes, en uke etter at fristen har gått ut. Utrolig useriøst, uansett hva som er årsaken. Jeg er usikker på om det kan stemme. Så vidt jeg vet har det ikke vært skiftessamling enda og fristen er ikke gått ut for å melde krav. Kan noen allerede da ha fått tilbud om å kjøpe ut boet? Når det gjelder avgjørelse om tvangsoppløsning så er det ikke automatisk det som skjer, og det er tingretten som oppnevner bostyrer. Når fristen er gått ut, og om revisor ikke er valgt, så melder brreg til tingretten at vilkårene for å starte tvangsoppløsning er til stede. Ikke at det garantert skjer eller skjer fort - bare at det sannsynligvis vil skje. 2 3
AtleH Skrevet 6 timer siden #43924 Skrevet 6 timer siden 26 minutter siden, Check50 said: I helga svarte I på et spm. om hun hadde fått tilbud om å kjøpe boet etter Ivorie. Hun skrev at hun hadde fått tilbud, men takket nei. Om det er sant, vet jeg jo ikke. Ellers ser jeg at revisor fortsatt ikke er fikset for selskapet hennes, en uke etter at fristen har gått ut. Utrolig useriøst, uansett hva som er årsaken. Jeg så det jeg også og skvatt litt til. Nå vet jeg jo at hun lyver om mye, så aldri godt å vite hva som egentlig foregår, men firmaet hennes var nok ikke så verdifull å redde som hun skal ha det til. Mye virker som veldig planlagt spill i det firmaet, også fra henne. Hun har jo også innrømmet at det ikke er noen rettsak på gang. Advokaten skal først få svar på noen spørsmål fra motparten, før hun tar stilling til om hun vil lage sak. Det skal hun gjøre etter konkursboet, så ingenting er gjort så langt selv om hun har jugd på seg en rettsprosess i et halvt år (åh, jeg kan ikke si noe. Jeg vil veldig, men er i en rettsprosess så jeg kan dessverre ikke si noe. Jeg er så lei meg). Enhver journalist med litt stolthet for yrket sitt hadde jo med en gang påpekt at hun helt klart kan si noe, uansett rettsprosess eller ikke. Hun er fortsatt clickbait, så mange ror godt rundt henne. På snap sa hun jo i august også klart og tydelig at det ikke var noe bekymring rundt revisor og der skulle vi bare ta det helt rolig. Alt var 100% i orden der?? 8 5
Natu Skrevet 6 timer siden #43925 Skrevet 6 timer siden Heike72 skrev (1 time siden): Er det ikke litt kleint å betale et firma for at de skal komme til bilsjappa og lage stor greie ut av at hun skal hente den bilen? Narsissismen lenge leve og kun for content. Sikkert kjempegøy for de 12 arbeidsløse i Ivorie og følge med på. De klapper nok i hendene av denne smakfulle og riktige timede flashingen. Heldigvis har hun bena godt plantet på jorda som hun sier med jevne mellomrom. 6 5
Check50 Skrevet 6 timer siden #43926 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Jeg er usikker på om det kan stemme. Så vidt jeg vet har det ikke vært skiftessamling enda og fristen er ikke gått ut for å melde krav. Kan noen allerede da ha fått tilbud om å kjøpe ut boet? Når det gjelder avgjørelse om tvangsoppløsning så er det ikke automatisk det som skjer, og det er tingretten som oppnevner bostyrer. Når fristen er gått ut, og om revisor ikke er valgt, så melder brreg til tingretten at vilkårene for å starte tvangsoppløsning er til stede. Ikke at det garantert skjer eller skjer fort - bare at det sannsynligvis vil skje. Ja, eier kan kjøpe boet. Bostyrer bestemmer det. Fordelen for eieren er at vedkommende kjøper eiendelene og at gjelden ikke følger med. Et alternativ er at bobehandlingen innstilles etter ønske fra eier. Men da må alle kravene fra kreditorene innfris eller de er enig i at bobehandlinen avsluttes. Det siste er nok uaktuelt her, med tanke på I mening om hva som skal ha skjedd. 2
skeiv-ostepop Skrevet 6 timer siden #43927 Skrevet 6 timer siden Check50 skrev (4 minutter siden): Ja, eier kan kjøpe boet. Bostyrer bestemmer det. Fordelen for eieren er at vedkommende kjøper eiendelene og at gjelden ikke følger med. Et alternativ er at bobehandlingen innstilles etter ønske fra eier. Men da må alle kravene fra kreditorene innfris eller de er enig i at bobehandlinen avsluttes. Det siste er nok uaktuelt her, med tanke på I mening om hva som skal ha skjedd. Men må det ikke ha vært skiftessamling først? Så bostyrer vet hva kravene og boet består av? 2
Neket Skrevet 5 timer siden #43928 Skrevet 5 timer siden Realista skrev (23 timer siden): Ikke mange år til Norge er avhengig av arbeidsinnvandring. Spent på om holdningene holder seg til da… Det er da stor forskjell på trygdesnylteinnvandrere og arbeidsinnvandrere! 2 6
Check50 Skrevet 5 timer siden #43929 Skrevet 5 timer siden skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Men må det ikke ha vært skiftessamling først? Så bostyrer vet hva kravene og boet består av? Skiftesamling kommer først når bostyrer har gått gjennom boet. I noen tilfeller, med enkle saker, så kan det være skiftesamling allerede ved konkursbehandlingen i retten. Men i dette tilfellet er det jo i følge I, konflikt og uenighet om hva som har skjedd, så da må bostyrer finne ut av det først. 3
AtleH Skrevet 5 timer siden #43930 Skrevet 5 timer siden Isabel mener selv hun er litt hevet over loven og ikke skal godta at noen gransket firmaet hennes. Jeg lurer på om hun føler seg hevet over loven i Emiratene også? Emiratene er særdeles strenge på mange ting og en av dem er hva de kaller usømmelighet, som å sitte om bord i et Emirates fly å råkline. Det er så ulovlig som det går an å bli, blir slått ekstremt hardt ned på og konsekvensene har vært ut av en annen verden for de som har blitt fersket på dette. Tenk hvor mange videoer det var av henne og Rosenkålen (fantastisk klengenavn) sist gang. De spiste hverandre nesten opp. Gjør de det igjen denne gangen også, på vei til Paris? Det holder med at en eneste krenka person anmelder. Så langt har jeg ikke sett hissige arabere i fakkeltog mot klining om bord, så Isabel har nok gått under radaren, men så fort noen sender video av kliningen til myndighetene i Emiratene og flyselskapet, så er det fare for at hjemreisen fra Paris blir kansellert og hun blir bannet fra alle flygninger med Emirates. Noen opplever at politiet venter i Dubai neste gang de lander. Andre kommer til passkontrollen og får vite at de er uønsket i landet. Silikon i puppene og rumpe, vil ikke være et pluss i den situasjonen. Landet hun elsker mest av alt på jord, men der hjelper det veldig lite å si at hun ikke visste. 7
erbaremeg Skrevet 5 timer siden #43931 Skrevet 5 timer siden GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Hele driten er scam og lureri ser på dokumentaren om henne. På Tv2 play Håper de avslører flere influencere 👍🏻 Jeg ble kvalm av den psykotiske latteren hennes i dokumentaren da hun fortalte hun betale en regning på 9 millioner. Fader så motbydelig hun er, og jeg er glad jeg ikke har handla en dritt fra dette såkalte "luksusmerket" som hun betegner det som selv. Bare det å sitte å ljuger alle følgere opp I trynet og som det har vært tatt opp i medier tidligere.....får ensomme unge og voksne til å føle seg som hennes ekte beste venner. Ja, du hørte jo grunnleggerne av raadaquad (blir kvalm av mindre). Sorry ble en liten rant fra meg her. Men jeg har fått henne så nedi langt i vrangstrupa nå 3 12
adriana32 Skrevet 4 timer siden #43932 Skrevet 4 timer siden AtleH skrev (42 minutter siden): Isabel mener selv hun er litt hevet over loven og ikke skal godta at noen gransket firmaet hennes. Jeg lurer på om hun føler seg hevet over loven i Emiratene også? Emiratene er særdeles strenge på mange ting og en av dem er hva de kaller usømmelighet, som å sitte om bord i et Emirates fly å råkline. Det er så ulovlig som det går an å bli, blir slått ekstremt hardt ned på og konsekvensene har vært ut av en annen verden for de som har blitt fersket på dette. Tenk hvor mange videoer det var av henne og Rosenkålen (fantastisk klengenavn) sist gang. De spiste hverandre nesten opp. Gjør de det igjen denne gangen også, på vei til Paris? Det holder med at en eneste krenka person anmelder. Så langt har jeg ikke sett hissige arabere i fakkeltog mot klining om bord, så Isabel har nok gått under radaren, men så fort noen sender video av kliningen til myndighetene i Emiratene og flyselskapet, så er det fare for at hjemreisen fra Paris blir kansellert og hun blir bannet fra alle flygninger med Emirates. Noen opplever at politiet venter i Dubai neste gang de lander. Andre kommer til passkontrollen og får vite at de er uønsket i landet. Silikon i puppene og rumpe, vil ikke være et pluss i den situasjonen. Landet hun elsker mest av alt på jord, men der hjelper det veldig lite å si at hun ikke visste. Håper noen tipser om de har bilder. Burde jo ikke være så farlig: Dubai er jo et flott land- ifølge henne selv. . 2 6
GrønnNellik68 Skrevet 4 timer siden #43933 Skrevet 4 timer siden erbaremeg skrev (47 minutter siden): Jeg ble kvalm av den psykotiske latteren hennes i dokumentaren da hun fortalte hun betale en regning på 9 millioner. Fader så motbydelig hun er, og jeg er glad jeg ikke har handla en dritt fra dette såkalte "luksusmerket" som hun betegner det som selv. Bare det å sitte å ljuger alle følgere opp I trynet og som det har vært tatt opp i medier tidligere.....får ensomme unge og voksne til å føle seg som hennes ekte beste venner. Ja, du hørte jo grunnleggerne av raadaquad (blir kvalm av mindre). Sorry ble en liten rant fra meg her. Men jeg har fått henne så nedi langt i vrangstrupa nå Er ikke bare vil tro det gjelder de fleste influencere. At folk gidder å bruke så mye energi på influencere som en ser i tråder her på kg er helt utrolig😂 2
Outside Viewer Skrevet 3 timer siden #43934 Skrevet 3 timer siden AtleH skrev (1 time siden): Isabel mener selv hun er litt hevet over loven og ikke skal godta at noen gransket firmaet hennes. Jeg lurer på om hun føler seg hevet over loven i Emiratene også? Emiratene er særdeles strenge på mange ting og en av dem er hva de kaller usømmelighet, som å sitte om bord i et Emirates fly å råkline. Det er så ulovlig som det går an å bli, blir slått ekstremt hardt ned på og konsekvensene har vært ut av en annen verden for de som har blitt fersket på dette. Tenk hvor mange videoer det var av henne og Rosenkålen (fantastisk klengenavn) sist gang. De spiste hverandre nesten opp. Gjør de det igjen denne gangen også, på vei til Paris? Det holder med at en eneste krenka person anmelder. Så langt har jeg ikke sett hissige arabere i fakkeltog mot klining om bord, så Isabel har nok gått under radaren, men så fort noen sender video av kliningen til myndighetene i Emiratene og flyselskapet, så er det fare for at hjemreisen fra Paris blir kansellert og hun blir bannet fra alle flygninger med Emirates. Noen opplever at politiet venter i Dubai neste gang de lander. Andre kommer til passkontrollen og får vite at de er uønsket i landet. Silikon i puppene og rumpe, vil ikke være et pluss i den situasjonen. Landet hun elsker mest av alt på jord, men der hjelper det veldig lite å si at hun ikke visste. 🤯MG!!! 3
Neket Skrevet 3 timer siden #43935 Skrevet 3 timer siden Sirah.2.0 skrev (5 timer siden): De siste bilene jeg har kjøpt betalte jeg med kort via forhandler. Da måtte jeg også oppjustere grensen på kortet/kontoen min. Jeg hadde vist en sperre på 25,000kr på bankterminal og 100.000kr på bankoverføring pr dag. Det viste jeg ikke før jeg prøvde å dra kortet hos bilforhandleren og summen ble avvist 🙃 Det var veldig gøy - not 🫣 Jeg har omtrent bare handlet bil fra mange timer unna, og har overført penger via bank. Når de er mottatt har forhandler omregistrert og satt bilen på bilfrakter/jeg har hentet. Note to self, ballonger og musikkorps neste gang! Henter jeg ut ny lastebil må jeg helst stå ved siden av og smile pent. Neste gang tar jeg på ballkjole eller noe sånt, for det hadde ingen gjort før meg påstod de hos Volvo 🤪 3 3
Kønn Skrevet 3 timer siden #43936 Skrevet 3 timer siden Snikendeull skrev (På 27.9.2026 den 9.21): Du har tydeligvis gått glipp av hvor gal Tiril er, lite tips hør podcasten henlagt og vg saken…så vil jeg tro du endrer mening Ok, T trenger å bli beskyttet mot seg selv. Du har hørt om psykiatri og vær varsom plakaten? Isabel sparker nedover og det er utrolig feigt. I når ut til flere tusen fans, merkelig nok. Du ser forskjellen? 5
Kønn Skrevet 3 timer siden #43937 Skrevet 3 timer siden Ser her at hun har kjøpt bil og diamanter. Er det forlovelsesring til J? Tar seg jo bra ut at hun har slått butikken konkurs da. Tydeligvis hadde hun ingen intensjoner om å gjøre opp med kreditorene. Har som nevnt blokkert hele familien. Er innom her fra tid til annen. Og tro meg, jeg savner ingen av dem. 3 2 3
mariamagdalena_ Skrevet 2 timer siden #43938 Skrevet 2 timer siden adriana32 skrev (2 timer siden): Håper noen tipser om de har bilder. Burde jo ikke være så farlig: Dubai er jo et flott land- ifølge henne selv. . Et flott land? Du vet at Dubai er en by? 😉 2
ollie1 Skrevet 2 timer siden #43939 Skrevet 2 timer siden Hva skjedde med saken "som var det værste et menneske kunne oppleve", og som hun fikk angst og depresjon av? Var årsaken konkursen? Isåfall har ikke hun opplevde mye tragisk. Dramaqueen 3 2
Snikendeull Skrevet 1 time siden #43940 Skrevet 1 time siden Kønn skrev (1 time siden): Ok, T trenger å bli beskyttet mot seg selv. Du har hørt om psykiatri og vær varsom plakaten? Isabel sparker nedover og det er utrolig feigt. I når ut til flere tusen fans, merkelig nok. Du ser forskjellen? Anbefaler deg å høre podcasten henlagt og vg saken, det er ikke bare Isabel hun går etter akkurat. Dette er en person som legger inn falske anmeldelser på uskyldige eldre mennesker, kontakter fastlegen til han hun leier hos osv. at det er psykiatri har jeg skjønt for lenge siden!! Men det er grenser for hva noen skal utsette andre for🙄🤯 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå