Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Enavs skrev (55 minutter siden):

Uff, det siste jeg ville gjort etter en konkurs og negativ omtale i media, er å flashe hvor mye jeg bruker på en bil (jeg aldri vil kjøre) … Hadde skammet meg.

Flaut! Men når alt i livet handler om "meg meg meg og alle mine penger" så tror jeg ikke hun evner (eller gidder) å sette seg inn i situasjonen til alle de ansatte som har mistet inntekten sin og må gå på NAV dessverre - beina er så langt fra planta på jorda at det er allerede gjemt og glemt er jeg redd🤯

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snurrevipp skrev (9 timer siden):

Det reagerte jeg på og. 20 til han og 50 til de andre. Uansett litt rar måte å gjøre det på? 

Hun har jo et mer distansert forhold til sin far enn resten av den nærmeste familien, så jeg tenker det er naturlig med en forskjell. 20.000, og en trolig dyr frakk, er jo uansett en svært raus gave? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Det er da helt normalt? Det har ingenting  å gjøre med betalingsevne.  

Jeg har ikke sagt det har noe med betalingsevne å gjøre heller, og jeg påpekte i forrige uke at det normale er å overføre via bank. Men da skulle noen ha det til at Isabel måtte i banken for å justere opp grensen på kortet.

Ellenn skrev (På 25.9.2026 den 21.55):

Det var ikke helt sånn da. Hun må i banken først, og sette opp limiten på hvor mye hun kan betale med kortet sitt. 

skeiv-ostepop skrev (På 25.9.2026 den 23.43):

Det er vel ikke normalt å betale så høye summer med kort? Man overfører via banken.

• Liker 3
Skrevet
like skrev (14 timer siden):

Har vært varmt "hjemme" i sommermånedene. Det er ganske drøyt å ha to kommunale leiligheter på "gress" i Norge.

Er du i utlandet mer enn 6 måneder i ett kalenderår i to eller flere år på rad, regnes du normalt ikke lenger som bosatt i Norge og mister medlemskapet i folketrygden.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Lina 34 skrev (1 time siden):

Er du i utlandet mer enn 6 måneder i ett kalenderår i to eller flere år på rad, regnes du normalt ikke lenger som bosatt i Norge og mister medlemskapet i folketrygden.

Det er derfor folk passer på å komme til Norge før det har gått 6 mnder og oppholder seg her litt slik at de ikke mister medlemskap 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (7 timer siden):

IMG_2003.thumb.jpeg.5d4ae31afdc9d4d4a008515179130e94.jpeg

Hun avslører her at det ikke handler om rettskrivning i det minste.

Men seriøst. Ingen lurer på hvordan hun betalte for bilen. Ingen.

Det der er det mest harry jeg har sett! Herregud. Hun har lagt helt vekk å forsøke å være classy ser jeg. Tydelig at cringe med store Se & Hør overskrifter ble det hun satser på. 

Og hva skjedde med all griningen og angsten? Fint at hun har det bedre altså, men dette rimer jo ingen steder. Det virker helt manisk eller manipulerende - eller begge deler. 

Tar seg veldig ut å flashe millionbruk når hun er midt i rettsprosesser  - og bostyrer rydder opp i en konkurs, fordi HUN + medansvarlige har drevet business som fulle sjømenn. 

Nytt nivå av ustabil og tacky! 

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 22
Skrevet (endret)

Er det så stort å kjøpe en bil, Joakim Lundell byttet og kjøpte biler to ganger i året. Flere AMGer Lamboer. Men han har vokst de siste årene og lagt fra seg luksusen, han ble ikke mer lykkelig.

Tror det er den eneste influenseren jeg virkelig har fuglt 😄

Men de har jo innehold 😊

Bare lei den barneeksponeringa deres som er totalt unødvendig. 

Endret av Margit777
  • Liker 2
Skrevet
Lina 34 skrev (18 timer siden):

Statistisk sentralbyrå (SSB) og enkelte økonomer har tidligere argumentert for at Norge ikke strengt tatt er avhengig av innvandring for å få økonomien til å gå rundt på sikt, da automatisering, høyere pensjonsalder eller økt innenlandsk yrkesdeltakelse teoretisk kan kompensere.

Det blir jo to forskjellige innfallsvinkler. Teoretisk langsiktig makroøkonomi hjelper ikke så mye når det er store rekrutteringsproblemer, men feil er det for all del ikke. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Jeg lurte ikke på noe.

Men for noen dager siden var det jo sånn at hun skulle i banken for å øke grensen på kortet sitt.

Rart det der hvordan detaljer forsvinner og glemmes for å lage nytt innhold.

De siste bilene jeg har kjøpt betalte jeg med kort via forhandler. Da måtte jeg også oppjustere grensen på kortet/kontoen min. Jeg hadde vist en sperre på 25,000kr på bankterminal og 100.000kr på bankoverføring pr dag. Det viste jeg ikke før jeg prøvde å dra kortet hos bilforhandleren og summen ble avvist 🙃 Det var veldig gøy - not 🫣

Endret av Sirah.2.0
  • Liker 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (5 minutter siden):

De siste bilene jeg har kjøpt betalte jeg med kort via forhandler. Da måtte jeg også oppjustere grensen på kortet/kontoen min. Jeg hadde vist en sperre på 25,000kr på bankterminal og 100.000kr på bankoverføring pr dag. Det viste jeg ikke før jeg prøvde å dra kortet hos bilforhandleren og summen ble avvist 🙃 Det var veldig gøy - not 🫣

Joda. «Småsummer» er greit nok. Jeg har til og med kjøpt bil via Vipps (uten gebyr!).

Men for debetkort er vel grensen maks et par hundre tusen. Kredittkort er vel begrenset til kreditten.

• Nyttig 1
Skrevet

Tenk så trist drømmelivet til Isabel egentlig er. Verden går til helvete på alle fronter og det hun gjør er å skaffe seg oppmerksomhet ved å kjøpe dyrest mulige ting.

Er hun bare omringet av folk som applauderer sånne verdier og den type oppførsel? Er det ingen hun møter som får henne på litt andre tanker. Trist. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
Skrevet
LorettaLynn skrev (4 minutter siden):

Tenk så trist drømmelivet til Isabel egentlig er. Verden går til helvete på alle fronter og det hun gjør er å skaffe seg oppmerksomhet ved å kjøpe dyrest mulige ting.

Er hun bare omringet av folk som applauderer sånne verdier og den type oppførsel? Er det ingen hun møter som får henne på litt andre tanker. Trist. 

Nei. De blir bare blokkert for isåfall.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (12 minutter siden):

Nei. De blir bare blokkert for isåfall.

Haha! Ja, da blir verden enspora. Hun har gjentatt til stadighet at hun ikke skal miste bakkekontakten. Men det er jo akkurat det hun har. For lengst!
Hva er det hun tror å ha bakkekontakt betyr? Være hyggelig med hushjelpen og andre tjenere? Si «thank you so much» å smile? Da har man bakkekontakt? 

Endret av LorettaLynn
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Er det ikke litt kleint å betale et firma for at de skal komme til bilsjappa og lage stor greie ut av at hun skal hente den bilen? Narsissismen lenge leve og kun for content.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Heike72 skrev (9 minutter siden):

Er det ikke litt kleint å betale et firma for at de skal komme til bilsjappa og lage stor greie ut av at hun skal hente den bilen? Narsissismen lenge leve og kun for content.

Nei jeg ser ikke problemet. Hun har totalt bakkekontakt. Mest bakkekontakt av alle. Så dette er helt normalt.

[/ironi]

• Liker 15
Skrevet (endret)

Hele driten er scam og lureri ser på dokumentaren om henne. På Tv2 play

Håper de avslører flere influencere 👍🏻

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 11
Skrevet
Heike72 skrev (43 minutter siden):

Cringe-deluxe!!! 🫣

• Liker 6
Skrevet

I helga svarte I på et spm. om hun hadde fått tilbud om å kjøpe boet etter Ivorie. Hun skrev at hun hadde fått tilbud, men takket  nei. Om det er sant, vet jeg jo ikke. Ellers ser jeg at revisor fortsatt ikke er fikset for selskapet hennes, en uke etter at fristen har gått ut. Utrolig useriøst, uansett hva som er årsaken. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Den dama der er en stor narsissist. Det har kommet enda tydeligere frem siste ukene… 

• Liker 10
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...