Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Margit777 skrev (19 minutter siden):

Var denne Nav veilederen Tiril også? 😄 Alle som skal "ødelegge", er tiril.

Men da  får  moren  AAP da? Eller er hun på sosialbidrag?

Man har ikke Nav veileder etter at man er avklart ufør, hørtes rart ut.

Nei denne nav veilederen/saksbehandleren til moren var ikke T. Men fremsto mer som en familievenn slik hun fremsto på snap og måten hun ordla seg på. Dette ble meldt inn til det respektive nav okonomi kontoret. 

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (31 minutter siden):

Vet nok ikke kommunen om, moren har vel ufør, og ikke AAP der det kan nektes utreise til utlandet feks.

Hvis hun ikke søker sosialbidrag, det vet jeg ingenting om.

Hvordan i huleste kan moren oppfylle krav økonomisk på diverse stønader når hun får LØNN fra sin millionærdatter i Dubai? Dette sier jo moren selv til 400.000,- mennesker??! 👀 Dosse «løgnene» noen her inne anklager andre for er ikke løgner - fakta kommer fra kjeften til familien Raad selv…..

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 9
Skrevet
Zenhouse skrev (19 minutter siden):

https://lovdata.no/dokument/LFO/forskrift/2003-05-07-1895 

Forskrifter om tildeling av bolig. 

Som nevnt tidligere, så ser de også på inntekten til hjemmeboende barn over 20 år. Så ved neste gjennomgang av forlengelse av leiekontrakt så er det nok best at ikke Rami og Sidra bor hos sine foreldre :fornøyd:

Takk for link! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

§ 7.Inntekts- og formuesforhold mv.

Søker må ikke ha inntekt, formue eller alternative muligheter som gjør søker i stand til selv å fremskaffe egnet bolig.

DETTE👆👆👆 Mamma Raad blir jo brødfødd av sine rike influenser barn…. Hennes egne ord: «LØNN»

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (1 time siden):

Var denne Nav veilederen Tiril også? 😄 Alle som skal "ødelegge", er tiril.

Men da  får  moren  AAP da? Eller er hun på sosialbidrag?

Man har ikke Nav veileder etter at man er avklart ufør, hørtes rart ut.

AAP får man vel i inntil 4 år. Ikke lenger enn det. Vil tro hun er ufør og får uføretrygd. Sønnen min på 22 år går på AAP pga nevrologisk sykdom og omskolering. Får AAP først for 3 år og så kan han søke om et 4. år. Noe han vil få fordi han er under omskolering fra elektriker til annen utdanning.

Endret av Heike72
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er tidligere nevnt at husleien er over 20000. Moren er ufør. Får noe bostøtte. Og selvfølgelig supplerende sosial stønad for å klare dette regnestykket. Lønnen som hun skryter av kommer nok ikke på hennes norske konto. Stor misbruk av felles goder som burde komme andre til gode. En kan mene hva en vil om familien, men at noen forsvarer hva enn de gjør er bare helt utrolig og fjernt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
adriana32 skrev (14 minutter siden):

Det er tidligere nevnt at husleien er over 20000. Moren er ufør. Får noe bostøtte. Og selvfølgelig supplerende sosial stønad for å klare dette regnestykket. Lønnen som hun skryter av kommer nok ikke på hennes norske konto. Stor misbruk av felles goder som burde komme andre til gode. En kan mene hva en vil om familien, men at noen forsvarer hva enn de gjør er bare helt utrolig og fjernt. 

Enig! 👏

• Liker 7
Skrevet

Nå har jo dette med de kommunale boligene foreldrene bor i vært diskutert her inne utallige ganger. Samma ranten om og om igjen. Flere har sagt de skal melde i fra, eventuelt også at de har gjort det. Om det stemmer da så er de vel innafor eller de har innvilgede perioder som ikke har utløpt. Isabel har jo sagt hun skal kjøpe bolig til moren. Nå har hun vel bodd i Dubai i snart 3 år, så da får vi håpe hun kjøper bolig til moren og at KK kan legge denne ballen død.

• Nyttig 5
Skrevet
Heike72 skrev (5 minutter siden):

Nå har jo dette med de kommunale boligene foreldrene bor i vært diskutert her inne utallige ganger. Samma ranten om og om igjen. Flere har sagt de skal melde i fra, eventuelt også at de har gjort det. Om det stemmer da så er de vel innafor eller de har innvilgede perioder som ikke har utløpt. Isabel har jo sagt hun skal kjøpe bolig til moren. Nå har hun vel bodd i Dubai i snart 3 år, så da får vi håpe hun kjøper bolig til moren og at KK kan legge denne ballen død.

Tråden har nesten 2200 sider så tipper det meste er diskutert tidligere. Og jeg forbeholder meg retten til å diskutere hva jeg vil her faktisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
adriana32 skrev (Akkurat nå):

Tråden har nesten 2200 sider så tipper det meste er diskutert tidligere. Og jeg forbeholder meg retten til å diskutere hva jeg vil her faktisk. 

Ja, ja, bare diskuter du. Jeg kan gå ut i det fine været og stikke innom en annen dag jeg.

Har dere meldt i fra om disse boligene når dere er så ekstremt opptatt av dette da? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hotel Cæsar hadde episoder. Influencere har stories. Forskjellen er at Hotel Cæsar aldri prøvde å få deg til å tro at dramaet var deres virkelige liv 😄😄

• Liker 9
Skrevet
Heike72 skrev (15 minutter siden):

Ja, ja, bare diskuter du. Jeg kan gå ut i det fine været og stikke innom en annen dag jeg.

Har dere meldt i fra om disse boligene når dere er så ekstremt opptatt av dette da? 

Det sier jeg ikke for da bare sladrer du til vennina di så hun kanskje nevner deg i storien sin, er ikke bra å bli for starstruck. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hvordan i huleste kan moren oppfylle krav økonomisk på diverse stønader når hun får LØNN fra sin millionærdatter i Dubai? Dette sier jo moren selv til 400.000,- mennesker??! 👀 Dosse «løgnene» noen her inne anklager andre for er ikke løgner - fakta kommer fra kjeften til familien Raad selv…..

Gaver er ikke forbudt. Men overskrider det en grense skal man jo si ifra. Men det blir nok bakt inni andre ting så det ikke synes på konto i det minste.

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (7 minutter siden):

Det sier jeg ikke for da bare sladrer du til vennina di så hun kanskje nevner deg i storien sin, er ikke bra å bli for starstruck. 

Jeg er ikke følger av Isabel og er ikke fan av henne og familien i det hele tatt så du trenger overhodet ikke kalle henne venninna mi. Jeg er utestengt fra hennes snap faktisk og har vært det lenge pga mine kritiske spørsmål. Bare å se tilbake i denne tråden det så ser du at jeg ikke er noen venninne. Jeg synes bare denne spekulasjonen rundt boligene er noe lavmål og vitner om lite å diskutere om dagen når det må tas opp igjen for «ente» gang.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Margit777 skrev (10 minutter siden):

Gaver er ikke forbudt. Men overskrider det en grense skal man jo si ifra. Men det blir nok bakt inni andre ting så det ikke synes på konto i det minste.

Så man kaller gaver for «lønn» 🤔 hmmm.. interessant da mamma Raad kaller det for lønn… Lønn fra sine barns skattefrie snap inntekter.. 

• Nyttig 6
Skrevet
Heike72 skrev (6 minutter siden):

Jeg er ikke følger av Isabel og er ikke fan av henne og familien i det hele tatt så du trenger overhodet ikke kalle henne venninna mi. Jeg er utestengt fra hennes snap faktisk og har vært det lenge pga mine kritiske spørsmål. Bare å se tilbake i denne tråden det så ser du at jeg ikke er noen venninne. Jeg synes bare denne spekulasjonen rundt boligene er noe lavmål og vitner om lite å diskutere om dagen når det må tas opp igjen for «ente» gang.

Sorry. 

Nei, jeg har ikke meldt ifra, aner ikke hvor de bor engang. Er vel i Oslo, er nok av bydeler der og ikke noe jeg har tenkt å finne ut av. 

Synes ikke det er lavmål hvis de bor i boliger de ikke har krav på, andre blir kasta ut på 18 års dagen sin og foreldrene må få seg nye kommunaleboliger med ett/muligens uten soverom. Er nok ikke sikkert alle kommunale leilighetene i Oslo har 1 soverom engang, men folk må ligge på sofaen. Har sett mange stusselige "leiligheter" i Oslo.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Denne familien driter på leggen gang på gang ved å dele ting på snap som de (om de hadde vært smarte) ikke burde delt i det hele tatt. Er jo ikke rart folk reagerer og at det blir oppstyr? Mye av det de viser på snap er meget graverende informasjon.. 👀 Man kan enten ta det bokstavlig eller legge sammen to og to. I det store og det hele er det et bilde som kommer frem. Etter så mange år nå med dette togkrasjet av en «reality serie» uten filter og skrupler begynner folk å skjønne tegninga. Det viser seg ett mønster av «jeg vil bare ha og ha og ha og ikke gi tilbake..» Den familien der vil ha alt gratis og levert på sølvfat til dem. Snakker drit om Norge men godene vil de ha…. 😡 Er det rart folk blir provoserte?

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Lana01 skrev (4 timer siden):

Så det er ikke så grovt ? Denne tråden handler ikke kun om å ta Isabel Det Tiril har gjort er en del av det som skjer i Isabel sitt liiv, og på Snap 

Hun gikk til Shehed, sin arbeidsgiver, noe som førte til at hun valgte og gå. Det viser helt klart et mønster, der hun finner på ting, for Shehed blir ikke kalt inn på teppet , for en kommentar på snap 

og hun sørger for at Isabell ikke fikk gitt sin støtte til alternativ jul 

Podcasten tar også opp hva hun har utsatt Isabel og Shehed., så det er aktuelt også her i tråden 

og Isabel har sagt hun hører på

Ny oppfølging på podcast nå . De har altså valgt en oppfølgning, fordi nytt har kommet opp i saken 

At folk støtter Tiril er for meg merkelig 

At Tiril fikk Shehed avskjediget er helt latterlig å tro på. Det har garantert vært andre årsaker med i bildet. Men kjekt å hanke inn sympati på den måten. Hun har hatt god tid til å finne seg ny jobb men hun vil jo tydeligvis ikke jobbe. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Heike72 skrev (27 minutter siden):

Vel, det vil alltid være sånn at det kommer nye inn her, og for nye (meg blandt annet) er det helt nytt det meste. Jeg ante ikke at familien lever i kommunale boliger. At en av døtrene har delt dette offentlig er jo helt på trynet spør man meg - hadde det ikke blitt delt i influencerbarnass kanaler hadde ingen visst det, og dermed ikke stilt spørsmål rundt. det. 

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...