SagaH Skrevet lørdag kl. 19:08 #43741 Skrevet lørdag kl. 19:08 Tapaz skrev (13 minutter siden): Syns det er mange «Tiriler» her. Mange «Tiriler» eller en T med mange brukere? 🤷🏻♀️ 6
vilas Skrevet lørdag kl. 19:33 #43742 Skrevet lørdag kl. 19:33 (endret) adriana32 skrev (3 timer siden): Jeg får helt mark av slik utnyttelse av systemet. Og nei: ingenting som tilsier at en bør oppholde seg i varmen over lengre perioder med den diagnosen. Og om hun virkelig blir så mye bedre, så flytt tilbake. Håper de alle en dag går på en bom og blir tatt. Hun klarer jo ikke å røre seg slik at vi ser d. Tusler rundt i villaen til I, ligger snart døgnet rundt i senga med fullt av små lekedyr for barn på hodet. Men kommer hun seg ut av sengen så er d ingen problemer å gå overalt på Dubai mall el Gift village. El sitte en evighet på div kafeer rundt på mallen. Fikk I til å kjøpe massasjestol og hun klarer ikke bruke den. Fy fader for en arabergjeng. De har ikke ett lite norsk ben el celle i kroppen sin. Endret lørdag kl. 21:25 av vilas 1 10
vilas Skrevet lørdag kl. 19:35 #43743 Skrevet lørdag kl. 19:35 (endret) vilas skrev (14 timer siden): Hun klarer jo ikke å røre seg slik at vi ser d. Tusler rundt i villaen til I, ligger snart døgnet rundt i senga med fullt av små lekedyr for barn på hodet. Men kommer hun seg ut av sengen så er d i gen problemer å gå overalt på Dubai .all el Gift village. El sitte en evighet på div kafeer rundt på mallen. Fikk I til å kjøpe massasjestol og hun klarer ikke bruke den. Fy fader for en arabergjeng. De har ikke ett lite norsk ben el celle i kroppen sin. Ikke rart mange blir forbannet på disse fikk, selv om det sikkert finnes flere som er lik dem. Reis til Irak, det er det dere hører hjemme mest. Jeg er ikke rasist men forbannet på unorsk oppførsel. Endret søndag kl. 10:27 av vilas 1
vilas Skrevet lørdag kl. 19:43 #43744 Skrevet lørdag kl. 19:43 (endret) Heike72 skrev (På 26.9.2026 den 19.31): Isabel har nevnt reumatisme noen ganger tidligere, men hun har vel ikke helt oversikt over begreper eller ordtak. I har ingen peiling på sykdommer. Ikke en gang din egen psykiske helse. Jeg har jobbet innen psyk helse i 15 år og d er ingen som blir behandlet slik I gjør. Da må hun ha en diagnose som er varig og bli medisinert da. Endret søndag kl. 21:54 av vilas Tilleggsinfo. 3 4
vilas Skrevet lørdag kl. 19:47 #43745 Skrevet lørdag kl. 19:47 Margit777 skrev (52 minutter siden): Ja. De synes det er greit at de snylter leiligheter andre har krav på. Hun søstra bor med moren og sa hun hadde gjort om morens rom til gjesterom for hun var aldri hjemme. Så det beviser at det er minst to soverom. Og hun søstra er over 18, burde vært ute av leiligheta og morra borde hatt en med ett soverom. For sånn er reglene for oss norske. Sidra datteren, som hun heter har jo leilighet i Dubai, men når hun er i Norge ( noe hun er ofte) så bor hun i morens leilighet. Og Rami bor i farens leilighet når han er i Norge. Slipper hotellrom hele denne gjengen.... 1 9
Margit777 Skrevet lørdag kl. 19:53 #43746 Skrevet lørdag kl. 19:53 vilas skrev (3 minutter siden): Sidra datteren, som hun heter har jo leilighet i Dubai, men når hun er i Norge ( noe hun er ofte) så bor hun i morens leilighet. Og Rami bor i farens leilighet når han er i Norge. Slipper hotellrom hele denne gjengen.... Er to soverom i sosialleiligheta. Hvorfor skulle hun være på besøk og gjøre om rommet til moren til gjestesoverom? Det henger ikke på greip. Er bare å melde, stemmer det ikke så stemmer det ikke. De får slutte å drite seg ut å legge ut det på nett. Bikkjekasting også. 2 7
Lana01 Skrevet lørdag kl. 19:53 #43747 Skrevet lørdag kl. 19:53 vilas skrev (4 minutter siden): Sidra datteren, som hun heter har jo leilighet i Dubai, men når hun er i Norge ( noe hun er ofte) så bor hun i morens leilighet. Og Rami bor i farens leilighet når han er i Norge. Slipper hotellrom hele denne gjengen.... Er ikke det normalt da? Bo hos foreldrene , i stedet for på hotell, når man besøker. De er jo nære , så hvorfor ikke. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:00 #43748 Skrevet lørdag kl. 20:00 Lana01 skrev (4 minutter siden): Er ikke det normalt da? Bo hos foreldrene , i stedet for på hotell, når man besøker. De er jo nære , så hvorfor ikke.
vilas Skrevet lørdag kl. 20:14 #43749 Skrevet lørdag kl. 20:14 Margit777 skrev (1 time siden): 😄 Bare å melde, de er ikke i leilighetene uansett. Jeg klarer ikke synes synd på disse som har leiligheter overalt. Eier vel hus i hjemlandet kanskje også. Isabel leier Lux leilighet for moren/ faren i Irak. I tillegg tenker I å kjøpe en villa til dem i nabolaget hennes i Dubai slik hun har sagt på snap. Så nært at hun kan kjøre golfbilen bort til Pimpen på kaffedate. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:15 #43750 Skrevet lørdag kl. 20:15 Lana01 skrev (20 minutter siden): Er ikke det normalt da? Bo hos foreldrene , i stedet for på hotell, når man besøker. De er jo nære , så hvorfor ikke. Skjlnner du sier dette kun for å provosere 1 5
vilas Skrevet lørdag kl. 20:17 #43751 Skrevet lørdag kl. 20:17 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Er så vemmelig! Ekstra vemmelig når de ikke er etnisk norske og har kommet hit for å nyte av den norske velferden! Pell dere tilbake!’ Familen Raad! Oppholder seg flere måneder i hjemlandet de flyktet fra… Er forkastelig!😡😡😡 I og Rami ønsker ikke å bidra til vårt skattesystem. Og I ønsker at Sidra skal komme seg bort fra Norge slik at hun slipper norsk skatt også. Men fordeler med leiligheter i Norge skal de ha. Faren gikk på en glassrute på ett senter i Dubai, skadet nesen sin og da sa Rami at pappa må tilbake til Norge for der er det gratis på sykehus. I Dubai hadde I el Rami måttet betale for han. Sikkert dyrt. 1 13
vilas Skrevet lørdag kl. 20:20 #43752 Skrevet lørdag kl. 20:20 Heike72 skrev (2 timer siden): Dette synet er mer vemmelig. Moren flyktet til Norge pga krig i Irak på 90-tallet. Situasjonen den gang var noe helt annet enn den er der i dag. Og faren var i Hellas i flere år etter rømmingen fra Irak og fikk komme på familiegjenforening sikkert. 2
refill Skrevet lørdag kl. 20:21 #43753 Skrevet lørdag kl. 20:21 Her er det hakk i platen gitt. Samme spekulasjonene, samme oppgulpet, samme nedverdigende pratet - fra de samme menneskene. Så trist. 1 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 20:26 #43754 Skrevet lørdag kl. 20:26 vilas skrev (8 minutter siden): I og Rami ønsker ikke å bidra til vårt skattesystem. Og I ønsker at Sidra skal komme seg bort fra Norge slik at hun slipper norsk skatt også. Men fordeler med leiligheter i Norge skal de ha. Faren gikk på en glassrute på ett senter i Dubai, skadet nesen sin og da sa Rami at pappa må tilbake til Norge for der er det gratis på sykehus. I Dubai hadde I el Rami måttet betale for han. Sikkert dyrt. Uforskammet hele gjengen. Og noen her inne syns dette er helt normalt…🤔 1 6
Damen86 Skrevet lørdag kl. 21:21 #43755 Skrevet lørdag kl. 21:21 skeiv-ostepop skrev (På 25.9.2026 den 7.43): Problemet er at du ikke forstår hvordan internett fungerer. Jeg kan søke etter det du påstår, men det vil ta meg tid å finne det du påstår. Hvorfor skal jeg bruke den tiden om du allerede vet? I tillegg kan folk skrive mye rart på internett (sånn som du gjør) og jeg vil derfor kunne finne kilder som påstår det du sier, og som påstår det motsatte. Kanskje den ene kilden til og med er midt i mellom. Da blir det vanskelig å diskuterte påstanden din siden jeg ikke vet hvor du har den fra og hva den faktisk sier. Derfor er det helt vanlig folkeskikk på et diskusjonsforum å ikke påstå noe som ikke er allment akseptert eller en kan dokumentere kildene sine. Enten i forkant (spesielt på svevende påstander) eller som et minimum på spørsmål. Jeg kan forstå at du ikke vet dette om du er ny med diskusjonsforum på nett, men det er altså det som er god praksis. 😅😅😅 ojoj, så jeg kan ikke påstå noe som ikke er allment akseptert?? Så søtt, fortsett å leve i den lille bobla di du, ingen kan fortelle meg hva jeg kan si eller ikke 😘 1
vilas Skrevet lørdag kl. 21:27 #43756 Skrevet lørdag kl. 21:27 (endret) Lana01 skrev (14 timer siden): Er ikke det normalt da? Bo hos foreldrene , i stedet for på hotell, når man besøker. De er jo nære , så hvorfor ikke. De besøker ikke mor og far når DE er i Irak el Dubai skjønner du. Endret søndag kl. 10:29 av vilas Tilleggsinfo. 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:29 #43757 Skrevet lørdag kl. 21:29 vilas skrev (1 minutt siden): De besøker ikke mor og far når de er i Irak el Dubai skjønner du. Er ikke like lux og spennende i Irak vet du ☺️ Sidra og Rami er godt vandt nå!🤠 2 1
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 21:30 #43758 Skrevet lørdag kl. 21:30 Damen86 skrev (6 minutter siden): 😅😅😅 ojoj, så jeg kan ikke påstå noe som ikke er allment akseptert?? Så søtt, fortsett å leve i den lille bobla di du, ingen kan fortelle meg hva jeg kan si eller ikke 😘 Du må gjerne påstå hva du vil for meg. Men om du påstår at månen er en ost kan det være lurt å kunne dokumentere det. Ellers har det lite verdi. Men basert på svarene dine her virker det ikke å være så viktig å bli tatt seriøst. Niåringen her i hus klarer seg bedre i en diskusjon. 1 1 8
vilas Skrevet lørdag kl. 21:31 #43759 Skrevet lørdag kl. 21:31 refill skrev (1 time siden): Her er det hakk i platen gitt. Samme spekulasjonene, samme oppgulpet, samme nedverdigende pratet - fra de samme menneskene. Så trist. Rettferdighet for oss norske er viktigst for oss som kritiserer. Og selv er fam Raad ute på div sos media og provoserer oss. De ler av oss i Norge. Har sett ironien mange ganger. 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 21:39 #43760 Skrevet lørdag kl. 21:39 vilas skrev (7 minutter siden): Rettferdighet for oss norske er viktigst for oss som kritiserer. Og selv er fam Raad ute på div sos media og provoserer oss. De ler av oss i Norge. Har sett ironien mange ganger. Ja der fikk du sagt det🙏 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå