Sirah.2.0 Skrevet lørdag kl. 04:35 #43641 Skrevet lørdag kl. 04:35 Margit777 skrev (8 timer siden): Men, stabburet gikk ut og sa ifra, gjorde aldri Isabel. Hun har ikke gjort det heller. De innrømmer feil, hun blokkerer bare. Skulle sett sjefen der ligge halvnaken i senga og blokkere folk på facebook, mens de angriper andre sjefer at de lugget noen i barnehagen når de var 4 år 🤣 Det var i grunn hele poenget mitt. Stabburet sa ira og Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn. Det skaper derimot tillit til at Stabburet rydder opp om de driter seg ut. 5 3
Sologmåne1 Skrevet lørdag kl. 04:51 #43642 Skrevet lørdag kl. 04:51 (endret) Sirah.2.0 skrev (17 minutter siden): Det var i grunn hele poenget mitt. Stabburet sa ira og Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn. Det skaper derimot tillit til at Stabburet rydder opp om de driter seg ut. Ja ikke sant, tenk om Ivoriy og ikke minst Isabel Raad som visste alt om dette som kom etterhvert kunne lagt seg flat og sagt som det var….men neida, samme kyniske, manipulerende …. Vi har sett det før vi😂 Endret lørdag kl. 04:53 av Sologmåne1 . 2 8
Sirah.2.0 Skrevet lørdag kl. 07:28 #43643 Skrevet lørdag kl. 07:28 Sologmåne1 skrev (2 timer siden): Ja ikke sant, tenk om Ivoriy og ikke minst Isabel Raad som visste alt om dette som kom etterhvert kunne lagt seg flat og sagt som det var….men neida, samme kyniske, manipulerende …. Vi har sett det før vi😂 Ja folk er flinke til å "tilgi" så lenge man bare sier at "shit her ble det en feil" 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 07:50 #43644 Skrevet lørdag kl. 07:50 Purpurina skrev (20 timer siden): Jeg var bortreist og opptatt noen dager akkurat da dokumentaren kom, så jeg «gikk glipp av» mye av dramaet, men hvis jeg skjønner det rett ut fra noen artikler og her på forumet, så har hun altså i stor grad klart å sno seg unna å faktisk gi en forklaring også denne gangen? Hun er god på dette! Da det ble avslørt at Jack var den «mystiske», fantastiske rosegjøken, kunne hun ikke snakke om det dessverre. Og vips kunne tiden gå, og folk kunne se hvor lykkelige de var, hvor riktig dette var, bli vant med det, og så slapp hun å forholde seg til den kritikken som man regnet med ville komme. Når hun endelig kunne snakke om det (etter premieren?) var det jo ikke sjokkerende lenger, og heller ikke mye å snakke om. Har hun egentlig snakket om det, forklart hvordan i all verden hun kunne gå tilbake til ham? Så gikk Ivorie konkurs. Nok et sjokk, masse spørsmål fra følgere og media. Men dessverre er det rettslig prosess på gang, så hun kan ikke snakke om det heller. Og så demper sjokkeffekten seg igjen og livet går videre med iskaffe og basseng. Og jammen klarte hun å bruke samme unnskyldning rundt dokumentaren fra TV2 også! Det er jo rent imponerende hvordan hun klarer å sno seg unna å svare på ting! Og så viser det seg jo faktisk at «today’s news is tomorrow’s fish and chip papers», for så lenge hun bare kjører på med alt det vanlige og later som ingenting, så går livet videre og hun kan fortsette uten konsekvenser… Fascinerende å bevitne. Det blir spennende å se hvor forferdelig, alt dette forferdelige hun har stått i som hun ikke kan snakke om enda, er når/hvis det kommer for dagen. (Jeg har ikke sett verken dokumentaren eller den nye serien hennes) Ja dette er hun god på!!! «Jeg har blitt utsatt for det værste man kan bli utsatt for..» «jeg står i noe som og dere vil få SJOKK når jeg endelig kan fortelle..» Ja Isabel.. Hvor blir Tea timen av om alt dette?! Hvor er angsten din foresten tatt veien? Og hvor faen er naboen?!🤔😅🆘 5 12
Lana01 Skrevet lørdag kl. 09:26 #43645 Skrevet lørdag kl. 09:26 Margit777 skrev (12 timer siden): Viktig å bruke opp penga før futen tar de. Nå må du ikke la fantasien ta helt overhånd. Hun klarer seg godt. Mens folk her spår kollaps for Isabel. fortsetter hun å håve inn cash.ikke hvem som helst kan betale 2,3 mill for en bil , «cash» samtidig som hun shopper diamanter og luksus brands. Men skjønner at det trigger en del 1 4
vilas Skrevet lørdag kl. 09:38 #43646 Skrevet lørdag kl. 09:38 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ja dette er hun god på!!! «Jeg har blitt utsatt for det værste man kan bli utsatt for..» «jeg står i noe som og dere vil få SJOKK når jeg endelig kan fortelle..» Ja Isabel.. Hvor blir Tea timen av om alt dette?! Hvor er angsten din foresten tatt veien? Og hvor faen er naboen?!🤔😅🆘 Mistenker at alle disse tidligere gjøkene Dubaigjøken,Maldivengjøkn,Europagjøken - kanskje Tennisfan og Naboen, Rosegjøken o. fl er en og samme Jack alle sammen. I lurer oss og har lurt alle i lang tid og sitter og gliser av oss og bankkontoen øker og øker... 3 5
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 09:44 #43647 Skrevet lørdag kl. 09:44 Lana01 skrev (12 minutter siden): Nå må du ikke la fantasien ta helt overhånd. Hun klarer seg godt. Mens folk her spår kollaps for Isabel. fortsetter hun å håve inn cash.ikke hvem som helst kan betale 2,3 mill for en bil , «cash» samtidig som hun shopper diamanter og luksus brands. Men skjønner at det trigger en del Men har hun klart å betale 2,3 millioner for bilen? Er den kjøpt enda? Rett etter episoden på Bak glansbildene så skrøyt hun av å kikke på biler til 5 mill. Hvorfor snakker vi nå om under halv pris? Jeg tror det er litt trangere økonomisk enn hun vil innrømme. Og i Dubai er det enkelt (og vanlig) å skape fasade. 4 8
Margit777 Skrevet lørdag kl. 09:50 #43648 Skrevet lørdag kl. 09:50 vilas skrev (9 minutter siden): Mistenker at alle disse tidligere gjøkene Dubaigjøken,Maldivengjøkn,Europagjøken - kanskje Tennisfan og Naboen, Rosegjøken o. fl er en og samme Jack alle sammen. I lurer oss og har lurt alle i lang tid og sitter og gliser av oss og bankkontoen øker og øker... Jeg også. Siden de har vært sammen en god stund nå. Det er eventyrfortellinger for å holde følgerne interesser. Leirbål historier. En stor lystløgner hele dama. Som når man var liten og var på klassetur og ble fortalt spøkelseshistorier 😄 4 4
Margit777 Skrevet lørdag kl. 09:52 #43649 Skrevet lørdag kl. 09:52 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Men har hun klart å betale 2,3 millioner for bilen? Er den kjøpt enda? Rett etter episoden på Bak glansbildene så skrøyt hun av å kikke på biler til 5 mill. Hvorfor snakker vi nå om under halv pris? Jeg tror det er litt trangere økonomisk enn hun vil innrømme. Og i Dubai er det enkelt (og vanlig) å skape fasade. Veldig vanlig å lease/leie biler der også. De viser som regel aldri bilskiltene. Men blir nok kjøp og står ikke på henne. 4
Margit777 Skrevet lørdag kl. 09:53 #43650 Skrevet lørdag kl. 09:53 Sirah.2.0 skrev (5 timer siden): Det var i grunn hele poenget mitt. Stabburet sa ira og Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn. Det skaper derimot tillit til at Stabburet rydder opp om de driter seg ut. Er enig med deg bare leste litt fort som vanlig, en irriterende dårlig egenskap jeg har 😄 1
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 09:56 #43651 Skrevet lørdag kl. 09:56 Margit777 skrev (4 minutter siden): Veldig vanlig å lease/leie biler der også. De viser som regel aldri bilskiltene. Men blir nok kjøp og står ikke på henne. Nettopp. Fake it til you make it. 5 1
Tapaz Skrevet lørdag kl. 10:30 #43652 Skrevet lørdag kl. 10:30 Margit777 skrev (34 minutter siden): Jeg også. Siden de har vært sammen en god stund nå. Det er eventyrfortellinger for å holde følgerne interesser. Leirbål historier. En stor lystløgner hele dama. Som når man var liten og var på klassetur og ble fortalt spøkelseshistorier 😄 Tror du har rett i det. Titter på henne i perioder og syns hun er både morsom og irriterende. Uansett er det imponerende at ei fra fattige kår uten utdannelse sitter med iskaffien sin og håver inn millioner. Noe må hun jo gjøre riktig. 1
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 10:42 #43653 Skrevet lørdag kl. 10:42 Tapaz skrev (10 minutter siden): Noe må hun jo gjøre riktig. Ja hun gjør noe rett, men det betyr ikke at hun gjør det rette. Vesentlig forskjell. 2 3 13
Tapaz Skrevet lørdag kl. 10:46 #43654 Skrevet lørdag kl. 10:46 (endret) skeiv-ostepop skrev (5 timer siden): Ja hun gjør noe rett, men det betyr ikke at hun gjør det rette. Vesentlig forskjell. Mulig det, hva gjør hun ikke rett? ( bortsett fra dette duftlyset) Endret lørdag kl. 16:40 av Tapaz 1
Bendie Skrevet lørdag kl. 10:46 #43655 Skrevet lørdag kl. 10:46 (endret) vilas skrev (1 time siden): Mistenker at alle disse tidligere gjøkene Dubaigjøken,Maldivengjøkn,Europagjøken - kanskje Tennisfan og Naboen, Rosegjøken o. fl er en og samme Jack alle sammen. I lurer oss og har lurt alle i lang tid og sitter og gliser av oss og bankkontoen øker og øker... Og hvorfor skulle hun dra mer penger på en kjæreste hun aldri viste frem? Å dra historier om masse anonyme gjøker, en aldri ser? Jeg synes det er langt mer interessant å se med en faktisk person tilstede i livet hennes. En tea time med gjøk historier… som en klikker fort igjennom. Dessuten naboen var tilstede nyttårsaften. Jeg tror det stemmer at Isabel tok kontakt slik hun sier. Og at de møttes på nyåret. Grunnen til hun ikke har kontakt med naboen er vel trolig at han har hatt følelser. Det er overhodet ikke noe rart at du ikke har kontakt med exer, når du får et nytt forhold. De oppfører seg også slik en gjør, når en er nyforelsket. Og ikke noen som har vært kjæreste i mange år. Endret lørdag kl. 11:03 av Bendie 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 11:17 #43656 Skrevet lørdag kl. 11:17 Bendie skrev (29 minutter siden): Og hvorfor skulle hun dra mer penger på en kjæreste hun aldri viste frem? Å dra historier om masse anonyme gjøker, en aldri ser? Jeg synes det er langt mer interessant å se med en faktisk person tilstede i livet hennes. En tea time med gjøk historier… som en klikker fort igjennom. Dessuten naboen var tilstede nyttårsaften. Jeg tror det stemmer at Isabel tok kontakt slik hun sier. Og at de møttes på nyåret. Grunnen til hun ikke har kontakt med naboen er vel trolig at han har hatt følelser. Det er overhodet ikke noe rart at du ikke har kontakt med exer, når du får et nytt forhold. De oppfører seg også slik en gjør, når en er nyforelsket. Og ikke noen som har vært kjæreste i mange år. Det drar inn penger pga det skaper engasjement. Punktum. Spekulasjoner og nysgjerrighet på disse idiotiske gjøk historiene. Det er manus alt i sammen! 💰💰💰 2 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 11:19 #43657 Skrevet lørdag kl. 11:19 Lana01 skrev (1 time siden): Nå må du ikke la fantasien ta helt overhånd. Hun klarer seg godt. Mens folk her spår kollaps for Isabel. fortsetter hun å håve inn cash.ikke hvem som helst kan betale 2,3 mill for en bil , «cash» samtidig som hun shopper diamanter og luksus brands. Men skjønner at det trigger en del Er ikke snakk om at «hun klarer seg godt» her. Det er vel snakk om hvordan hun tjener pengene sine….. 🤔 1 10
Bendie Skrevet lørdag kl. 11:22 #43658 Skrevet lørdag kl. 11:22 Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Det drar inn penger pga det skaper engasjement. Punktum. Spekulasjoner og nysgjerrighet på disse idiotiske gjøk historiene. Det er manus alt i sammen! 💰💰💰 Her inne ja. Tror ikke de fleste er så opptatt av dette. Ikke jeg i hver fall.. 2 2
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 11:25 #43659 Skrevet lørdag kl. 11:25 Bendie skrev (2 minutter siden): Her inne ja. Tror ikke de fleste er så opptatt av dette. Ikke jeg i hver fall.. Så hvorfor gidder hun tror du? 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 11:29 #43660 Skrevet lørdag kl. 11:29 Bendie skrev (5 minutter siden): Her inne ja. Tror ikke de fleste er så opptatt av dette. Ikke jeg i hver fall.. Hvorfor tror du hun driver på slikt da? Du VET at Snapchat er jobben hennes og at hun er 100% avhengig av denne inntekten? 😅 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå