Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Realista skrev (1 time siden):

Haha, hvor har du sett - eller lest - noe om mine følelser for IR? Jeg stiller stort sett spørsmål, for å balansere denne svartmalingen som hele tiden kommer. Har vanskelig for å tro at alt med henne er så ille 😉 Vi får være enige om å være uenige vi to! Forskjellig måte å tenke på, og det får være greit.

Hva er det som gjør at noen svartmaler alt hun gjør og sier? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (6 timer siden):

Der skrev du det virkelig rett ut ja. Det var jo nettopp det hun gjorde, sluste pengene ut av Norge til Dubai så det ikke var nok for Ivory Norge til å betale regninger.

Samma faen det, Isabel fikk da betalt 🤭 Stakkars jenta.

UAE leverer ikke ut regnskaps dokumentasjon. Er en grunn til at det er ett skatteparadis og de vil ikke ødelegge for seg selv.

Hear hear!👏👏👏👏🎯

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 timer siden):

Nei jeg tviler på at konkursen har så veldig mye med lysene å gjøre.

Ivorie/Isabel burde være åpne om at de stoppet salget og tilby pengene tilbake til de som ville det. Jeg tror de fleste hadde beholdt lysene så det hadde gitt de veldig liten økonomisk konsekvens, men åpenheten rundt det hadde løst veldig mye.

Enig med deg. Det hadde mest sannsynligvis bare skapt mer tillit at de innrømte at her var det gjort en feil.

Så i avisa i dag at Grandiosa tilbakekalte en del pizzaer etter funn av plast i et parti pizza. Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn.

skeiv-ostepop skrev (3 timer siden):

De klarte nå å åpne en fysisk butikk da…

De hadde en vegg i en allerede etablert butikk, så veldig mye jobb kan det neppe ha vært. De leverte vel en rekke esker og så gjorde butikken resten vil jeg tro. Mener den het Bjørvika Undertøy.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dronninga ville ikke kjøpe og hente sin nye G-wagoooon i dag fordi hun vil at selger skal sette opp ballongbue og gjøre det influenservennlig til hun kommer. :ironi:

• Liker 4
Skrevet
Ugresset skrev (2 minutter siden):

Dronninga ville ikke kjøpe og hente sin nye G-wagoooon i dag fordi hun vil at selger skal sette opp ballongbue og gjøre det influenservennlig til hun kommer. :ironi:

Håper du kødder nå. 

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
Plexi skrev (9 minutter siden):

Håper du kødder nå. 

"I want a full influencer “bought-a-car” situation." - Isabel

Endret av Ugresset
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Plexi skrev (12 minutter siden):

Håper du kødder nå. 

Det er ikke tull🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (26 minutter siden):

Enig med deg. Det hadde mest sannsynligvis bare skapt mer tillit at de innrømte at her var det gjort en feil.

Så i avisa i dag at Grandiosa tilbakekalte en del pizzaer etter funn av plast i et parti pizza. Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn.

De hadde en vegg i en allerede etablert butikk, så veldig mye jobb kan det neppe ha vært. De leverte vel en rekke esker og så gjorde butikken resten vil jeg tro. Mener den het Bjørvika Undertøy.

Det er jo veldig rart å ha en stor åpning, av fysisk butikk. Når sjappa er konkurs uka etter. (Altså Ivorie Studio AS) 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (24 minutter siden):

Nå ble til og med jeg oppgitt 🫣

agent skrev (4 minutter siden):

Det er jo veldig rart å ha en stor åpning, av fysisk butikk. Når sjappa er konkurs uka etter. (Altså Ivorie Studio AS) 

Veldig. De må jo ha vist at ting var på vei til å gå til helvete allerede da.

Men det var jo da vi begynte å skjønne at det var noe mellom henne og Synnøve. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (14 minutter siden):

"I want a full influencer “bought-a-car” situation." - Isabel

Men først må hun i banken, det var noen lover om at hun ikke kunne overføre hele summen. Så har hun ikke lov til å kjøpe bil ennå, fordi hun ikke har gyldig førerkort i Dubai. Det må ordnes.

Så skal de overføre bil og forsikring på Rami, for de kan ikke vente.

Må nok ha vekkeklokke på imorgen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg måtte spørre Ai hva det er med disse G-wagonbilene som er så spesielt og hvorfor Isabel har snakket om en lenge. Personlig, men bare min mening, er at de er DRITSTYGGE. Ai svarer: 

"Mercedes-Benz G-Klasse (Geländewagen), best kjent som G-Wagon, har oppnådd en helt unik og mytisk status i bilverdenen fordi den er det ultimate symbolet på kontraster som egentlig ikke burde fungere sammen. Den kombinerer et brutalt, militært utseende med ekstrem luksus og skyhøy prislapp, noe som gjør den til et av verdens sterkeste statussymboler". 

Der fikk jeg svaret på hvorfor hun skal ha den, luksus og status.

Endret av Ugresset
Glemte og
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (3 minutter siden):

Nå ble til og med jeg oppgitt 🫣

Veldig. De må jo ha vist at ting var på vei til å gå til helvete allerede da.

Men det var jo da vi begynte å skjønne at det var noe mellom henne og Synnøve. 

Det med den butikkåpningen viser jo med all tydelighet hvor kynisk hun er. For dem som ikke har forstått det ennå så forlang eventuelle studielån slettet. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Ugresset skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte spørre Ai hva det er med disse G-wagonbilene som er så spesielt og hvorfor Isabel har snakket om en lenge. Personlig, men bare min mening, er at de er DRITSTYGGE. Ai svarer: 

"Mercedes-Benz G-Klasse (Geländewagen), best kjent som G-Wagon, har oppnådd en helt unik og mytisk status i bilverdenen fordi den er det ultimate symbolet på kontraster som egentlig ikke burde fungere sammen. Den kombinerer et brutalt, militært utseende med ekstrem luksus og skyhøy prislapp, noe som gjør den til et av verdens sterkeste statussymboler". 

Der fikk jeg svaret på hvorfor hun skal ha den, luksus og status.

Smaken er som baken - jeg drømmer om en G-Wagon 😍 Men jeg har neppe råd til å en gang vri om nøkkelen i en, så en sånn en får jeg meg nok aldri 🤣 Men jeg har drømt om en sånn en siden jeg var 16 år så det har ingenting med Isabel å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
Ugresset skrev (40 minutter siden):

Skulle ønske det var en kødd 😅

Oh my. Kleint!

• Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (Akkurat nå):

En titt på Nude sin og den er utsolgt. 

Ja det vet jeg. Tenkte på at denne også har krøll med gavene.

Kampanje 20%

Kalenderen kan inneholde duplikater eller eventuelt mangle et produkt. Ingen kompensasjon gis for feilaktig innhold.

• Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (37 minutter siden):

Du mener vel Ivorie Studio Llc NUF?

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Du mener vel Ivorie Studio Llc NUF?

Glemte NUF LLC det norsk registrerte👍🤦‍♀️Går litt i surr begynner å bli mange selskap.😅

Da er Ivorie studio NUF , Dubai registrert?

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (13 minutter siden):

Glemte NUF LLC det norsk registrerte👍🤦‍♀️Går litt i surr begynner å bli mange selskap.😅

Da er Ivorie studio NUF , Dubai registrert?

Det går jo ikke ann å holde følge 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...