Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (35 minutter siden):

Til tross for at tallene viser det motsatte? Imponerende.

I følge henne selv så har hun fått nye følgere.  Det er ganske vanlig i influenserverden at de både taper og vinner følgere når det skjer noe dramatisk/oppsiktsvekkende. Så nei, ikke så imponerende, mer helt vanlig.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

I er jo i og har vært i opposisjon til sin far pga strenge regler som kom inn i livet hennes da faren kom til Norge. Da ble d forbudt å gå i shorts, lettkledd ellers og ikke være sammen med gutter. D har hun fortalt selv på videoen hos Prime. Og hun var Rami holde kjeft da de var på Bali og han ikke ønsket at Sidra lillesøster skulle gå lettkledd. Men jeg er redd for at den scenen var kun for content drama. For ellers bruker Ove hode hverken Rami el faren og sette grenser for noen av disse " tuppelurene" KUN arrangert content for Prime.

Jeg tror også den episoden med Rami var content. Han gir jo blaffen i hvordan de går kledd til vanlig.

• Liker 5
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Men da er en fremdeles like oppheng.  En har ikke sluttet  følge med på hva som skjer rundt influenseren, eller kuttet noen  ut. 

Influenserne  tjener ikke penger om du ser på  Snaplooker.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
Realista skrev (50 minutter siden):

Sårbare gruppen? 😂😂😂  Nei, du agenten - nå vet du ikke helt hva du snakker om 😅😂

Bra du veit det da.

Screenshot_20260924_215639_Google.jpg

Screenshot_20260924_215649_Google.jpg

Screenshot_20260924_215659_Google.jpg

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Men da er en fremdeles like oppheng.  En har ikke sluttet  følge med på hva som skjer rundt influenseren, eller kuttet noen  ut. 

«Oppheng?» fordi man titter innom der noen ganger i uken ? Ok😅

• Liker 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 timer siden):

Nei vi har ikke disse i hus. Men har du et datablad som viser hva de inneholder?

Ååå sånne som deg som etterspør dokumentasjon for alt mulig hele tiden…😅 du får lese selv, lett å finne 😉

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det slutt på 1 time's frihet for Rosenkålen. 😅 Nå skal hun🪰(nærmeste jeg kom klegg) være med på treningen også.😅

Endret av agent
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (28 minutter siden):

Bra du veit det da.

Screenshot_20260924_215639_Google.jpg

Screenshot_20260924_215649_Google.jpg

Screenshot_20260924_215659_Google.jpg

Se, så fint du brukte kun duftlys og ikke Ivorie sitt denne gangen 😉 Var ikke det viktig litt tidligere her? 

Uansett - kos deg videre med AI du. Poenget mitt var at der får du nok ikke fasiten. Og du er nok noe farget av dine følelser for IR, så en saklig diskusjon får vi nok ikke til uansett.  Ha en fortsatt fin kveld! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Realista skrev (1 minutt siden):

Se, så fint du brukte kun duftlys og ikke Ivorie sitt denne gangen 😉 Var ikke det viktig litt tidligere her? 

Uansett - kos deg videre med AI du. Poenget mitt var at der får du nok ikke fasiten. Og du er nok noe farget av dine følelser for IR, så en saklig diskusjon får vi nok ikke til uansett.  Ha en fortsatt fin kveld! 

Søkte på innholdet til Ivorie duftlys,  de innholdt disse 3 stoffene.

Men skjønner det kan være vanskelig å bortforklare og forsvare både Isabel Raad, Ivorie  og Nude beauty. 

Ditto "Du er nok noe farget av dine følelser for IR" da kan mann bli blindt for sannheten,  det kan svi noen ganger. Men det går over til slutt.

Ha fortsatt en fin kveld!

• Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (19 minutter siden):

Er det slutt på 1 time's frihet for Rosenkålen. 😅 Nå skal hun🪰(nærmeste jeg kom klegg) være med på treningen også.😅

Kan umulig være sunt i et forhold, de er jo sammen 24/7 og aldri med noen andre. Hadde blitt gal!

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Damen86 skrev (25 minutter siden):

Ååå sånne som deg som etterspør dokumentasjon for alt mulig hele tiden…😅 du får lese selv, lett å finne 😉

Ååå du er en sånn du som bare slenger ut påstander uten å gidde å oppgi kilder.

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Pistasjnøtter skrev (17 minutter siden):

Kan umulig være sunt i et forhold, de er jo sammen 24/7 og aldri med noen andre. Hadde blitt gal!

Her hadde det blitt skilsmisse 😅😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Her også 🫣 Jeg og samboeren min har et altfor stort hus og vi har hver vår stue 🤣 Vi hadde helt seriøst drept hverandre om vi skulle gått oppå hverandre sånn. Men for all del, vi er alle forskjellige.

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (7 minutter siden):

Her også 🫣 Jeg og samboeren min har et altfor stort hus og vi har hver vår stue 🤣 Vi hadde helt seriøst drept hverandre om vi skulle gått oppå hverandre sånn. Men for all del, vi er alle forskjellige.

Hadde det vært meg som var Rosenkålen,   hadde jeg blitt så suuuur.

Da hadde det blitt sånn, hvis blikk kan drepe  .blabla😅😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Damen86 skrev (5 timer siden):

Regner med dere som syns det var så ille med disse lysene også ikke har noen dumplings og squishies i hus, de har enorme mengder benzen…

Poenget er vel at man ikke skal reklamere for noe som ikke stemmer eller ? 

• Nyttig 8
Skrevet
Realista skrev (8 timer siden):

ja, er helt enig i at du bør vite hva du selger. Men når du drev egen bedrift, og dine leverandører gir deg dokumentasjon på hva produktet inneholder - testet du alt av produkter en gang til eller stolte du på dokumentasjonen? 

Helt greit å mislike IR, men er alt med henne  (og selskapene) 100% dritt? 

Jeg skrev vel «vasking»? Og at noen klær sendes på renseri - det gjør noen av mine også! Du vil ha det til at hun bare sitter på «dass» og drikker iskaffe. Man ser det man vil se skjønner jeg. Nå sier jeg IKKE at hun er årets husmor, men diskusjonen gikk vel på at hun ikke kunne gjøre noe som helst? Livet blir veldig mye bedre hvis man åpner øynene og ikke er så svart/hvitt er min erfaring! 

Viktig og velge leverandører med god kvalitet, seriøse folk som dokumenterer hva du kjøper 👍 men Isabel har vist med «smykkefirma» hun og Pierre drev at det bare er useriøse ting hun starter.

Videre forteller hun at Trendy Things har egne leverandører i Kina (med gode arbeidsvilkår), og hevder at det ikke er «det billigste skrålet» man finner andre steder. 

😂😂😂akkurat som Isabel hadde gjort noen som helst undersøkelser av arbeidsmiljø i Kina. Og nå var jo smykkene bare dritt også da som du kunne kjøpe for en brøkdel av prisen andre steder på nett. Så Lureri all the way 

• Nyttig 10
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Han lever jo på Isabel. Ingen annen inntekt på den skapningen. Det var jo noen som har skrevet her at regnskapet hans såg ikke bra ut når de fant d.

• Liker 5
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (1 time siden):

Det er jo I som er mest klengete. Han sier I love you sjeldent, men hun hele tiden. I trenger kun fysisk nærhet når hun  KUN kommer på d selv. Greit å ha Jack det da, sånn at hun kan klinsjen litt på han da. 

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (20 timer siden):

Voldsomme CLICKBAIT fortiden🤔

Bilkjøp 

Diamantring 

Forlovelse 

Stress tur til beachclub 

Er det fordi hun mister følgere?

Hva med angstlidelsen,  er hun kurert?

Hva med det interiør firma hun skulle ha møte med.(en av grunnene til at de reiste fra Maldivene og været)

Hva med tvangs shoppingen hun driver med.

Hva med det baby språket som bare blir værre og værre.

Hva med rettsaken,  blir det noe.?

Eller var det en avlednings manøver iforbindelsen til Ivorie's konkurs? Og TV2 dokumentaren.?

Har Isabel Raad AS fått en offentlig godkjent revisor? Blir det tvangsoppløsning?

Litt merkelig at hun ikke reddet babyen sin, for det virker som de skjulte Dubai kontoene hennes er stinn av penger.

Er hun og Synnøve egentlig uvenner?

Er konkursen nøye planlagt av Synnøve,Reme og Isabel Raad?

Kan mann egentlig stole på Isabel's Raad nebb.?

Er det synd på henne? ,eller er hun veldig, veldig KYNISK,KALKULERENDE OG MANIPULERENDE?????????

Nettopp!😅🎯

• Liker 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 timer siden):

Ååå du er en sånn du som bare slenger ut påstander uten å gidde å oppgi kilder.

Ja fordi jeg er så godtroende at jeg regner med at folk er i stand til å lese seg opp selv om de vil lære noe her i livet 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...