Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (32 minutter siden):

Voldsomme CLICKBAIT fortiden🤔

Bilkjøp 

Diamantring 

Forlovelse 

Stress tur til beachclub 

Er det fordi hun mister følgere?

Hva med angstlidelsen,  er hun kurert?

Hva med det interiør firma hun skulle ha møte med.(en av grunnene til at de reiste fra Maldivene og været)

Hva med tvangsarbeid shoppingen hun driver med.

Hva med det baby språket som bare blir værre og værre.

Hva med rettsaken,  blir det noe.?

Eller var det en avlednings manøver iforbindelsen til Ivorie's konkurs? Og TV2 dokumentaren.?

Har Isabel Raad AS fått en offentlig godkjent revisor? Blir det tvangsoppløsning?

Litt merkelig at hun ikke reddet babyen sin, for det virker som de skjulte Dubai kontoene hennes er stinn av penger.

Er hun og Synnøve egentlig uvenner?

Er konkursen nøye planlagt av Synnøve,Reme og Isabel Raad?

Kan mann egentlig stole på Isabel's Raad nebb.?

Er det synd på henne? ,eller er hun veldig, veldig KYNISK,KALKULERENDE OG MANIPULERENDE?????????

Og hva med giwawayen som hun skulle ha? Der hun kjøpte samme til henne og samme til elsklingene sine på sephora i New York? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eli27 skrev (6 minutter siden):

Og hva med giwawayen som hun skulle ha? Der hun kjøpte samme til henne og samme til elsklingene sine på sephora i New York? 

Den har hun hatt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Må du kutte ut…..😂 Tror du virkelig folk her inne «sitter å venter dag inn og dag ut» på hva som skjer i en influensers liv?🤔👀😅 Ta deg sammen… Du er veldig sinna 😃

Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Man trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne tegninga igjen… 😅 Men du derimot, virker veldig frustrert og sinna? Er du skuffet over avsløringene iht Isabel i det siste? Tar ut sinne på brukere her inne?🤔🆘

Jeg er ikke sint i det hele. Jeg har heller ikke behov for å pøse på med emojier for å understreke det jeg skriver. Føler du at du kommer litt til kort når du skal uttrykke deg skriftlig?

Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Er dere ikke lei denne «Whallah, brur, schøøøøønte duuuu» familien nå eller? 😅 Håper flere har våknet og avfulgt.. De blir snart glemt. Skjøøøønte duuuu?🙈

Er man lei slutter man vel å se?

Jeg mener bestemt at du tok et syngende farvel til både snap og forum for ikke så lenge siden? Er det vanskelig å holde seg borte?

• Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Godt poeng. Akkurat nå har han det nok særdeles behagelig. Men om det er "liv laga" når det kommer barn gjenstår å se. 

Tror de burde avvente barn. De er ikke klare for et sånt ansvar! Når man står og hiver en liten hund (Jack) så tror jeg vi ikke er modne nok til barn.  Isabel har vel vist lenge at hun ikke burde skaffe seg hverken barn eller dyr

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

Bilkjøp 

Diamantring 

Forlovelse 

Stress tur til beachclub 

Hva med det interiør firma hun skulle ha møte med.(en av grunnene til at de reiste fra Maldivene og været)

Eller var det en avlednings manøver iforbindelsen til Ivorie's konkurs? Og TV2 dokumentaren.?

Har Isabel Raad AS fått en offentlig godkjent revisor? Blir det tvangsoppløsning?

Litt merkelig at hun ikke reddet babyen sin, for det virker som de skjulte Dubai kontoene hennes er stinn av penger.

Er det synd på henne? ,eller er hun veldig, veldig KYNISK,KALKULERENDE OG MANIPULERENDE?????????

Kommer an på hvilken rettsak hun mener, om det er flere. Men den Ivory saken kan ta ett år.

Kommer vel an på om økokrim blir kobla inn også.

Endret av Margit777
Skrevet (endret)
Lina 34 skrev (14 minutter siden):

Tror de burde avvente barn. De er ikke klare for et sånt ansvar! Når man står og hiver en liten hund (Jack) så tror jeg vi ikke er modne nok til barn.  Isabel har vel vist lenge at hun ikke burde skaffe seg hverken barn eller dyr

Når man ikke klarer å ha en hund, så klarer man ikke å ha baby heller. Kan ikke slippe ungen uti hagen en dag man er syk. Eller kaste den som en ball.

Endret av Margit777
  • Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Bilkjøp 

Diamantring 

Forlovelse 

Stress tur til beachclub 

Bare jeg som fikk flashback til Brødrene Dahl og spektralsteinene? 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden):

Bare jeg som fikk flashback til Brødrene Dahl og spektralsteinene? 😅

😂😂

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (8 timer siden):

Hvordan kan Jack ha «bad office space» når de bor i en så stor villa😂

Han er kun på besøk i villaen. Har egen bolig i Newcastle. Det er bare I som innimellom uttaler at hun ser på han som innehaver av boligen likt henne. Hun sier jo " vår bolig" enkelte gang, men tidligere har hun hatt betenkeligheter med felleseie. Og sagt det er jo min bolig....

• Liker 2
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (På 21.9.2026 den 23.11):

Hvorfor i alle dager skal jeg unnskylde henne for det? At duftlys er helsefrembringende er noe av det dummeste jeg har hørt. Trodde det var allmennkunnskap at duftlys ikke er det.

Hvor sa hun at det var «helsebringende»? Hun sa vel at voksen var sunnere enn palmevoks? Og det er den vel? Og når fabrikken gikk tilbake på at det var 100% soyavoks (inneholdt vel 12% palmevoks), så fikk TV2 informasjon om det. I tillegg skrev de vel da at de midlertidig trakk lysene fra salg for å undersøke mer - og i mellomtiden kom konkursen. Så at TV2 har lagt dette litt tabloid frem er ganske klart - synes jeg. Men de skal tjene penger de også vet dere 😉

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (14 timer siden):

I hadde en " rant" om at når hun fikk barn så skulle hun lære dæm opp til at de hadde ansvar for å rydde rommet sitt, rydde etter inntak av mat, holde sine klær ok... o.l og de skulle ikke bli sånn millionær barn. Hvordan skal hun få til det, når hun ikke utfører noe selv i villaen. Skal man ikke gå foran med ett godt eksempel ? Og i tillegg skal hun ha Nanny til å ha ansvar for barn når hun er ute på millionærshoppingen sin. Ute og har date med Jack osv...

Nå gjorde vel hun dette selv når hun bodde i leiligheten? Bortsett fra vasking og skifte av sengeklær? Da var det jo dag inn og ut med oppvaskmaskin, klesvask og rydding? Men det har vi vel glemt nå. Passer ikke inn i narrativet? 😉

• Liker 1
Skrevet
Realista skrev (7 minutter siden):

Hvor sa hun at det var «helsebringende»? Hun sa vel at voksen var sunnere enn palmevoks? Og det er den vel? Og når fabrikken gikk tilbake på at det var 100% soyavoks (inneholdt vel 12% palmevoks), så fikk TV2 informasjon om det. I tillegg skrev de vel da at de midlertidig trakk lysene fra salg for å undersøke mer - og i mellomtiden kom konkursen. Så at TV2 har lagt dette litt tabloid frem er ganske klart - synes jeg. Men de skal tjene penger de også vet dere 😉

Når du selger en vare så bør du vite hva du selger! Har hatt egen bedrift jeg også, du er ansvarlig for det du selger til folk. Det du sier skal stemme med hva de får, må slutte og unnskylde Isabel Raad for alt hun gjør. Hun er en voksen kvinne på 32 år og påstår hun er en rå forretningskvinne. Alt de har gjort nå med konkurs osv er nok nøye kalkulert. Hun tjener masse penger på at folk gidder høre på jabbet hennes, se hun drikker iskaffe ,  rusler rundt i pysj og sitter på dass. Destruktiv familie som fy..👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Realista skrev (1 minutt siden):

Nå gjorde vel hun dette selv når hun bodde i leiligheten? Bortsett fra vasking og skifte av sengeklær? Da var det jo dag inn og ut med oppvaskmaskin, klesvask og rydding? Men det har vi vel glemt nå. Passer ikke inn i narrativet? 😉

Hun hadde da folk som gjorde rent for henne 2 ganger pr uke? Klær som ble sendt til renseri? Og bestilte stort sett mat på døra ? 😂ikke så fryktelig slitsom det eller? Hun hadde det travelt med iskaffe, ligge i senga el sitte på dass? Rekker ikke alt her i livet da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Alba1235 skrev (19 timer siden):

Nei det er brått blitt slutt på rosene🙈og hvorfor i alle dager er det hun som skal kjøpe bil når hun ikke engang kjører selv!!! Hvorfor er det ikke han som kjøper bilen!!!!

Skal hun kjøpe bil igjen😅 Det går fortsatt i sirup der inne skjønner jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Lina 34 skrev (6 minutter siden):

Når du selger en vare så bør du vite hva du selger! Har hatt egen bedrift jeg også, du er ansvarlig for det du selger til folk. Det du sier skal stemme med hva de får, må slutte og unnskylde Isabel Raad for alt hun gjør. Hun er en voksen kvinne på 32 år og påstår hun er en rå forretningskvinne. Alt de har gjort nå med konkurs osv er nok nøye kalkulert. Hun tjener masse penger på at folk gidder høre på jabbet hennes, se hun drikker iskaffe ,  rusler rundt i pysj og sitter på dass. Destruktiv familie som fy..👍

ja, er helt enig i at du bør vite hva du selger. Men når du drev egen bedrift, og dine leverandører gir deg dokumentasjon på hva produktet inneholder - testet du alt av produkter en gang til eller stolte du på dokumentasjonen? 

Helt greit å mislike IR, men er alt med henne  (og selskapene) 100% dritt? 

Lina 34 skrev (7 minutter siden):

Hun hadde da folk som gjorde rent for henne 2 ganger pr uke? Klær som ble sendt til renseri? Og bestilte stort sett mat på døra ? 😂ikke så fryktelig slitsom det eller? Hun hadde det travelt med iskaffe, ligge i senga el sitte på dass? Rekker ikke alt her i livet da

Jeg skrev vel «vasking»? Og at noen klær sendes på renseri - det gjør noen av mine også! Du vil ha det til at hun bare sitter på «dass» og drikker iskaffe. Man ser det man vil se skjønner jeg. Nå sier jeg IKKE at hun er årets husmor, men diskusjonen gikk vel på at hun ikke kunne gjøre noe som helst? Livet blir veldig mye bedre hvis man åpner øynene og ikke er så svart/hvitt er min erfaring! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...