Damen86 Skrevet 2 timer siden #43581 Skrevet 2 timer siden Lina 34 skrev (8 timer siden): Poenget er vel at man ikke skal reklamere for noe som ikke stemmer eller ? Ja, men akkurat det samme går jo for de greiene der og lekebutikkene i norge. 1
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #43582 Skrevet 1 time siden Damen86 skrev (28 minutter siden): Ja fordi jeg er så godtroende at jeg regner med at folk er i stand til å lese seg opp selv om de vil lære noe her i livet 😉 Problemet er at du ikke forstår hvordan internett fungerer. Jeg kan søke etter det du påstår, men det vil ta meg tid å finne det du påstår. Hvorfor skal jeg bruke den tiden om du allerede vet? I tillegg kan folk skrive mye rart på internett (sånn som du gjør) og jeg vil derfor kunne finne kilder som påstår det du sier, og som påstår det motsatte. Kanskje den ene kilden til og med er midt i mellom. Da blir det vanskelig å diskuterte påstanden din siden jeg ikke vet hvor du har den fra og hva den faktisk sier. Derfor er det helt vanlig folkeskikk på et diskusjonsforum å ikke påstå noe som ikke er allment akseptert eller en kan dokumentere kildene sine. Enten i forkant (spesielt på svevende påstander) eller som et minimum på spørsmål. Jeg kan forstå at du ikke vet dette om du er ny med diskusjonsforum på nett, men det er altså det som er god praksis. 5
Ellenn Skrevet 1 time siden #43583 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden): Derfor er det helt vanlig folkeskikk på et diskusjonsforum å ikke påstå noe som ikke er allment akseptert eller en kan dokumentere kildene sine. Enten i forkant (spesielt på svevende påstander) eller som et minimum på spørsmål. Dette burde flere skrive seg bak øret! 1
skeiv-ostepop Skrevet 1 time siden #43584 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (17 minutter siden): Dette burde flere skrive seg bak øret! Jeg gjentar det til stadighet. Spesielt her inne av en eller annen grunn. 1
Ellenn Skrevet 1 time siden #43585 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Jeg gjentar det til stadighet. Spesielt her inne av en eller annen grunn. Det gjør jeg også, men får da gjerne svar som at dette ikke er en rettssak og man ikke må legge frem «bevis» 1
Lina 34 Skrevet 40 minutter siden #43586 Skrevet 40 minutter siden Damen86 skrev (1 time siden): Ja, men akkurat det samme går jo for de greiene der og lekebutikkene i norge. Ja ? Men oppdages det feil eller farlige produkt så trekkes de fra marked og du får tilbake pengene dine? Isabel valgte og ikke betale ut igjen pengene folk hadde krav på?! Valgte heller ta seg ut en fet bonus og slå firma konkurs 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå