Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Jeg mistenker at hun har kjøpt seg følgere selv i tidligere tider. Men klart hun har vært svært aktiv de siste 3 år etter flytting til Dubai. Får man til å se hvilke følgere hun har ? Jeg har sett at Pernilla Wahlgren ( mor til Bianca Ingrosso ) har kommentert på Isabel's snap.

Tenker at hun har fått mange nye følgere som følge av  fadesen til Lene og tv2. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
agent skrev (18 minutter siden):

Er det en mail? Isabel Raad/Ivorie?

Ser ikke innholdet på lyset.

Dette er fra dokumentaren, der tv 2 viser til informasjon de har fått skriftlig. Tv 2 har tydeligvis sett dokumentasjon fra fabrikken. Hvordan kan de ellers vite hva de hevder? 

Beklager kvaliteten.

Endret av Bendie
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

@EllennDu har kommentert på det svaret jeg la ut.

Ja, men den kommentaren min som du hadde problemer med av en eller annen grunn, og siterte, var ikke svar på kommentaren din. 

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Du vet man kan se story på storylooker ?😂

Men da er en fremdeles like oppheng.  En har ikke sluttet  følge med på hva som skjer rundt influenseren, eller kuttet noen  ut. 

• Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Til dere som kan se profilen hennes. Stemmer d at hennes følgere er redusert såpass mye som fra 393000 til 380000/385000? nå ? Selv sa hun idag at hun hadde fått nye følgere som ikke visste om oppussingsplanene hennes?  Og NÅ har hun planer om å pusse opp for over 4 mill i mange rom. Sa selv i - Isabel stil . Så oppussing, ny bil, reiser osv ca 7 mill videre. Kvalmt at hun MÅ presisere dette. Ingen millionærer som holder på slik hun gjør, ikke en gang Putin med sine  div gullbelagte residenser. Vi ser deres residenser men får ikke hva d koster. Vi må tenke selv. Isabel må trykke d inn hos oss hele tiden.

386.8 tusen følgere pr nå i kveld. Ellers må du huske at I «deler ALT» med følgerne sine, så selvsagt må hun fortelle hva hun bruker- på ALT. Obs! Ironivarsel. 😉

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Realista skrev (50 minutter siden):

Håpløst å bruke AI som kilde. 

IMG_6803.png

Kan være hvis du er i den sårbare gruppen. Du får se hva jeg ga grunn for søket.

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (48 minutter siden):

Ojoj, har folk faktisk begynt å forstå hva hun holder på med og hva hun har gjort i årevis. 

Hjelper ikke med en diamantring som Clickbait lenger.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (46 minutter siden):

Jeg mistenker at hun har kjøpt seg følgere selv i tidligere tider. Men klart hun har vært svært aktiv de siste 3 år etter flytting til Dubai. Får man til å se hvilke følgere hun har ? Jeg har sett at Pernilla Wahlgren ( mor til Bianca Ingrosso ) har kommentert på Isabel's snap.

Dyremishandling der i gården også. 

• Nyttig 2
Skrevet
Tapaz skrev (51 minutter siden):

Tenker at hun har fått mange nye følgere som følge av  fadesen til Lene og tv2. 

Til tross for at tallene viser det motsatte? Imponerende.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
spirå12 skrev (1 time siden):

Screenshot_20260924_191847_ChatGPT.thumb.jpg.a67c6a054005f96c24e9d92b6b32f428.jpg

Klikk på «kildene» da, så ser du hvor AI har funnet det. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
agent skrev (3 timer siden):

Hjelper ikke med en diamantring som Clickbait lenger.

Ringen var jo såååå liten 🙂 mye mindre enn dama til Ronaldo - Georgina sin har på hånden 🙂🙂 tenker I blir nødt til å kjøpe sin egen for Jack har d ikke  såpass økonomisk 🤔 I er jo helt vill etter de to. Mellom 50/57 mill for  ringen til Georgina R.

Endret av vilas
Tilleggsinfo.
  • Liker 6
Skrevet
agent skrev (40 minutter siden):

Kan være hvis du er i den sårbare gruppen. Du får se hva jeg ga grunn for søket.

Sårbare gruppen? 😂😂😂  Nei, du agenten - nå vet du ikke helt hva du snakker om 😅😂

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Ringen var jo såååå liten 🙂 mye mindre enn dama til Ronaldo - den Georgina sin har på hånden 🙂🙂 tenker I blir nødt til å kjøpe sin egen for Jack har d ikke  såpass økonomisk 🤔 Ronaldo ringen verdi ca 50/57 mill 🙂

• Liker 1
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (På 23.9.2026 den 7.54):

I forhold til det du skrev, ser jeg et mønster som på noen områder ser ut til å gjenta seg. Sosial arv kan være vanskelig å bryte, selv om den ene har millioner på konto.

For når man sammenligner Isabels liv med livet moren hennes levde, synes jeg faktisk det er flere likhetstrekk. Moren levde av offentlige ytelser, "enkle penger", og var hovedsakelig hjemme uten utdanning eller et vanlig arbeidsliv. Isabel tjener i dag mye og relativt "enkle penger" gjennom Snapchat og utseendet sitt. I begge tilfeller handler det om en inntekt utenfor det tradisjonelle utdannings og arbeidslivet.

Moren flytter til Norge i håp om et bedre liv. På den tiden hadde hun lite struktur i hverdagen og klarte ikke å ivareta barna sine. Hun var som oftest hjemme eller dro ut for å handle. Hun hadde psykososiale problemer og hadde vanskeligheter med å skape overskudd og stabilitet for barna sine. Hun hadde ikke noe nettverk i Norge. Det virker heller ikke som om hun hadde noen særlig interesse for kulturelle aktiviteter, idrett eller foreningsliv i landet hun bodde i.

Isabel flytter til Dubai i håp om et bedre liv. Isabel virker heller ikke til å ha særlig mye struktur i hverdagen. Hun er hjemme mesteparten av tiden og drar ut for å handle eller shoppe innimellom. Hun virker til å ha vanskeligheter med å skape overskudd og stabilitet i hverdagen. Hun klarer ikke å re opp sengen eller lage mat til seg selv. Hun klarte heller ikke å ta vare på hunden sin, Gucci. Hun har ikke egentlig noe særlig nettverk i Dubai. Det virker heller ikke som om hun har noen særlig interesse for kulturelle aktiviteter, idrett eller foreningsliv i landet hun bor i.

Så kanskje handler sosial arv ikke nødvendigvis om at man gjentar foreldrenes liv nøyaktig én til én. Kanskje kan det også handle om bestemte måter å leve på og bruke tiden sin på, som videreføres, bare i andre rammer. Og det synes jeg vi ser tydelige eksempler på her. 

I er jo i og har vært i opposisjon til sin far pga strenge regler som kom inn i livet hennes da faren kom til Norge. Da ble d forbudt å gå i shorts, lettkledd ellers og ikke være sammen med gutter. D har hun fortalt selv på videoen hos Prime. Og hun var Rami holde kjeft da de var på Bali og han ikke ønsket at Sidra lillesøster skulle gå lettkledd. Men jeg er redd for at den scenen var kun for content drama. For ellers bruker Ove hode hverken Rami el faren og sette grenser for noen av disse " tuppelurene" KUN arrangert content for Prime.

• Liker 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (35 minutter siden):

Til tross for at tallene viser det motsatte? Imponerende.

I følge henne selv så har hun fått nye følgere.  Det er ganske vanlig i influenserverden at de både taper og vinner følgere når det skjer noe dramatisk/oppsiktsvekkende. Så nei, ikke så imponerende, mer helt vanlig.

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

I er jo i og har vært i opposisjon til sin far pga strenge regler som kom inn i livet hennes da faren kom til Norge. Da ble d forbudt å gå i shorts, lettkledd ellers og ikke være sammen med gutter. D har hun fortalt selv på videoen hos Prime. Og hun var Rami holde kjeft da de var på Bali og han ikke ønsket at Sidra lillesøster skulle gå lettkledd. Men jeg er redd for at den scenen var kun for content drama. For ellers bruker Ove hode hverken Rami el faren og sette grenser for noen av disse " tuppelurene" KUN arrangert content for Prime.

Jeg tror også den episoden med Rami var content. Han gir jo blaffen i hvordan de går kledd til vanlig.

• Liker 7
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Men da er en fremdeles like oppheng.  En har ikke sluttet  følge med på hva som skjer rundt influenseren, eller kuttet noen  ut. 

Influenserne  tjener ikke penger om du ser på  Snaplooker.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Realista skrev (50 minutter siden):

Sårbare gruppen? 😂😂😂  Nei, du agenten - nå vet du ikke helt hva du snakker om 😅😂

Bra du veit det da.

Screenshot_20260924_215639_Google.jpg

Screenshot_20260924_215649_Google.jpg

Screenshot_20260924_215659_Google.jpg

Endret av agent
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

«Oppheng?» fordi man titter innom der noen ganger i uken ? Ok😅

• Liker 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 timer siden):

Nei vi har ikke disse i hus. Men har du et datablad som viser hva de inneholder?

Ååå sånne som deg som etterspør dokumentasjon for alt mulig hele tiden…😅 du får lese selv, lett å finne 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...