Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (53 minutter siden):

IMG_4761.png

Nå googlet jeg Ivorie duftlys, ikke generele duftlys.

Har du problemer med det , så er det lov å scrolle forbi innleggene mine.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Nå googlet jeg Ivorie duftlys, ikke generele duftlys.

Har du problemer med det , så er det lov å scrolle forbi innleggene mine.

Jeg kan ikke se at jeg siterte deg når jeg la ut dette svaret fra AI?

• Nyttig 2
Skrevet
Damen86 skrev (37 minutter siden):

Regner med dere som syns det var så ille med disse lysene også ikke har noen dumplings og squishies i hus, de har enorme mengder benzen…

Hva har dette med saken å gjøre?🤔 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (49 minutter siden):

Og det er et problem mellom Ivorie og fabrikken. Ivorie er selvstendig ansvarlig for denne feilen ovenfor forbrukerene - selv om fabrikken lurte de (påstand fra Isabel).

Det er ikke en påstand fra Isabel. Dokumentaren viste til at fabrikken hevdet at lyset inneholdt kun soyavoks, skriftlig til tv 2.  

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (1 time siden):

«Stoffer som potensielt kan øke kreftfaren..»  AI-svarer du viser til sier ikke annet enn at det inneholdt bl.a benzen, og at det stoffet KAN øke kreftfaren, ikke at lysene til Ivorie inneholdt så mye benzen at det økte kreftfaren. 

@EllennDu har kommentert på det svaret jeg la ut.

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (15 minutter siden):

Det er ikke en påstand fra Isabel. Dokumentaren viste til at fabrikken hevdet at lyset inneholdt kun soyavoks, skriftlig til tv 2.  

Men påstanden til Isabel er altså at de ble lurt av fabrikken. Og det kan være. Men ansvaret ovenfor kundene er uansett Ivorie sitt.

• Nyttig 12
Skrevet (endret)
Bendie skrev (52 minutter siden):

Forstod at det var Isabel Raad og Ivorie som sa det, uten å legge frem dokumenter/avtaler. 

Dvs. Hva de fortalte til TV2 via mail.

Endret av agent
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (10 timer siden):

Og det er et problem mellom Ivorie og fabrikken. Ivorie er selvstendig ansvarlig for denne feilen ovenfor forbrukerene - selv om fabrikken lurte de (påstand fra Isabel).

Så leit at alle alltid lurer Isabel. *que the violins*.

Da er det godt å vite at hun aldri lurer andre🫶

At folk har mage til å forsvare dette er faktisk beyond me, for å bruke godt bloggersk.

Endret av Turkis Sau
Leif
  • Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet

Til dere som kan se profilen hennes. Stemmer d at hennes følgere er redusert såpass mye som fra 393000 til 380000/385000? nå ? Selv sa hun idag at hun hadde fått nye følgere som ikke visste om oppussingsplanene hennes?  Og NÅ har hun planer om å pusse opp for over 4 mill i mange rom. Sa selv i - Isabel stil . Så oppussing, ny bil, reiser osv ca 7 mill videre. Kvalmt at hun MÅ presisere dette. Ingen millionærer som holder på slik hun gjør, ikke en gang Putin med sine  div gullbelagte residenser. Vi ser deres residenser men får ikke hva d koster. Vi må tenke selv. Isabel må trykke d inn hos oss hele tiden.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Realista skrev (3 timer siden):

Okei, for på klippet TV2 brukte og brevet de viste til var det ikke helt sånn. Men da vet du noe jeg ikke vet 🤷‍♀️

Screenshot_20260924_191847_ChatGPT.thumb.jpg.a67c6a054005f96c24e9d92b6b32f428.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Til dere som kan se profilen hennes. Stemmer d at hennes følgere er redusert såpass mye som fra 393000 til 380000/385000? nå ? Selv sa hun idag at hun hadde fått nye følgere som ikke visste om oppussingsplanene hennes?  Og NÅ har hun planer om å pusse opp for over 4 mill i mange rom. Sa selv i - Isabel stil . Så oppussing, ny bil, reiser osv ca 7 mill videre. Kvalmt at hun MÅ presisere dette. Ingen millionærer som holder på slik hun gjør, ikke en gang Putin med sine  div gullbelagte residenser. Vi ser deres residenser men får ikke hva d koster. Vi må tenke selv. Isabel må trykke d inn hos oss hele tiden.

Det stemmer. 386,8 nå.

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (27 minutter siden):

Forstod at det var Isabel Raad og Ivorie som sa det, uten å legge frem dokumenter/avtaler. 

Dvs. Hva de fortale til TV2 via mail.

Dette er hva de sier.

IMG_2486.thumb.jpeg.ac3a0b712624f8bf8ee42a782fd1ee69.jpeg

• Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Screenshot_20260924_170710_Google.jpg

Håpløst å bruke AI som kilde. 

IMG_6803.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Ja jeg kan fint google jeg. Men det er ikke min jobb å underbygge dine påstander. Enten får du klare å faktisk vite hva du påstår eller så fremstår påstandene dine som ganske tomme og grunnløse.

Opp til deg.

😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (8 minutter siden):

Dette er hva de sier.

IMG_2486.thumb.jpeg.ac3a0b712624f8bf8ee42a782fd1ee69.jpeg

Er det en mail? Isabel Raad/Ivorie?

Ser ikke innholdet på lyset.

• Nyttig 3
Skrevet
Damen86 skrev (1 time siden):

Regner med dere som syns det var så ille med disse lysene også ikke har noen dumplings og squishies i hus, de har enorme mengder benzen…

Hvorfor regner du med det? 

• Nyttig 3
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (14 minutter siden):

Det stemmer. 386,8 nå.

Ojoj, har folk faktisk begynt å forstå hva hun holder på med og hva hun har gjort i årevis. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (17 minutter siden):

Det stemmer. 386,8 nå.

Jeg mistenker at hun har kjøpt seg følgere selv i tidligere tider. Men klart hun har vært svært aktiv de siste 3 år etter flytting til Dubai. Får man til å se hvilke følgere hun har ? Jeg har sett at Pernilla Wahlgren ( mor til Bianca Ingrosso ) har kommentert på Isabel's snap.

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Ojoj, har folk faktisk begynt å forstå hva hun holder på med og hva hun har gjort i årevis. 

🙌

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
vilas skrev (2 minutter siden):

Jeg mistenker at hun har kjøpt seg følgere selv i tidligere tider. Men klart hun har vært svært aktiv de siste 3 år etter flytting til Dubai. Får man til å se hvilke følgere hun har ? Jeg har sett at Pernilla Wahlgren ( mor til Bianca Ingrosso ) har kommentert på Isabel's snap.

Veldig  mange influensere har vel på ett eller annet tidspunkt kjøpt seg følgere. Det blir jo bare spekulasjoner. Går det ann å kjøpe følgere på snap? 

Jeg aner ikke om man kan se følgerlisten på snap.

Endret av Sirah.2.0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...