Alba1235 Skrevet fredag kl. 19:24 #43621 Skrevet fredag kl. 19:24 Ugresset skrev (1 time siden): Dronninga ville ikke kjøpe og hente sin nye G-wagoooon i dag fordi hun vil at selger skal sette opp ballongbue og gjøre det influenservennlig til hun kommer. Ballongbue for hennes egen bil som hun selv har betalt?🫣 4
Alba1235 Skrevet fredag kl. 19:35 #43622 Skrevet fredag kl. 19:35 Sirah.2.0 skrev (37 minutter siden): Ja det vet jeg. Tenkte på at denne også har krøll med gavene. Kampanje 20% Kalenderen kan inneholde duplikater eller eventuelt mangle et produkt. Ingen kompensasjon gis for feilaktig innhold. Hva i all verden??🤯 er sånt lov å selge og si? 1
Bendie Skrevet fredag kl. 19:42 #43623 Skrevet fredag kl. 19:42 Bendie skrev (46 minutter siden): En titt på Nude sin og den er utsolgt. Ja, ser hvor du vil. Litt rask der. Ser ut som om Nude har ryddet opp for sine kunder. Det er bra.
Sirah.2.0 Skrevet fredag kl. 19:44 #43624 Skrevet fredag kl. 19:44 (endret) Alba1235 skrev (9 minutter siden): Hva i all verden??🤯 er sånt lov å selge og si? Helt merkelig. Nude ryddet i det minste opp. Bendie skrev (1 minutt siden): Ja, ser hvor du vil. Litt rask der. Ser ut som om Nude har ryddet opp for sine kunder. Det er bra. Ja Nude ryddet jo opp, det har tydeligvis ikke Kicks tenkt til. Alle kan gjøre feil. Endret fredag kl. 19:44 av Sirah.2.0
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 19:51 #43625 Skrevet fredag kl. 19:51 Alba1235 skrev (26 minutter siden): Ballongbue for hennes egen bil som hun selv har betalt?🫣 Har hun endelig kjøpt seg bil nå? Til Voldemort…😂 3
Alauda Skrevet fredag kl. 19:51 #43626 Skrevet fredag kl. 19:51 Vanskelig å forstå at hun vil bruke millioner på bil når hun ikke kjører og knapt beveger seg utenfor huset. 7
Ellenn Skrevet fredag kl. 19:55 #43627 Skrevet fredag kl. 19:55 skeiv-ostepop skrev (5 timer siden): De klarte nå å åpne en fysisk butikk da… De åpnet ikke en fysisk butikk. Ugresset skrev (1 time siden): Dronninga ville ikke kjøpe og hente sin nye G-wagoooon i dag fordi hun vil at selger skal sette opp ballongbue og gjøre det influenservennlig til hun kommer. Det var ikke helt sånn da. Hun må i banken først, og sette opp limiten på hvor mye hun kan betale med kortet sitt. 1
Neket Skrevet fredag kl. 20:09 #43628 Skrevet fredag kl. 20:09 Ugresset skrev (1 time siden): Jeg måtte spørre Ai hva det er med disse G-wagonbilene som er så spesielt og hvorfor Isabel har snakket om en lenge. Personlig, men bare min mening, er at de er DRITSTYGGE. Ai svarer: "Mercedes-Benz G-Klasse (Geländewagen), best kjent som G-Wagon, har oppnådd en helt unik og mytisk status i bilverdenen fordi den er det ultimate symbolet på kontraster som egentlig ikke burde fungere sammen. Den kombinerer et brutalt, militært utseende med ekstrem luksus og skyhøy prislapp, noe som gjør den til et av verdens sterkeste statussymboler". Der fikk jeg svaret på hvorfor hun skal ha den, luksus og status. På 80-tallet kaltes de børstraktorer. 1 6
Margit777 Skrevet fredag kl. 20:20 #43629 Skrevet fredag kl. 20:20 (endret) Sirah.2.0 skrev (2 timer siden): Enig med deg. Det hadde mest sannsynligvis bare skapt mer tillit at de innrømte at her var det gjort en feil. Så i avisa i dag at Grandiosa tilbakekalte en del pizzaer etter funn av plast i et parti pizza. Grandiosa slutter neppe å være "norges nasjonalrett" av den grunn. De hadde en vegg i en allerede etablert butikk, så veldig mye jobb kan det neppe ha vært. De leverte vel en rekke esker og så gjorde butikken resten vil jeg tro. Mener den het Bjørvika Undertøy. Men, stabburet gikk ut og sa ifra, gjorde aldri Isabel. Hun har ikke gjort det heller. De innrømmer feil, hun blokkerer bare. Skulle sett sjefen der ligge halvnaken i senga og blokkere folk på facebook, mens de angriper andre sjefer at de lugget noen i barnehagen når de var 4 år 🤣 Endret fredag kl. 20:21 av Margit777 1 10
Margit777 Skrevet fredag kl. 20:22 #43630 Skrevet fredag kl. 20:22 Neket skrev (12 minutter siden): På 80-tallet kaltes de børstraktorer. Ja. Alltid synes de har vært så stygge. Samboeren min, du veit hvor dyre de er, ehh nei. Trodde det var broren til Lada Niva 😄 3
Margit777 Skrevet fredag kl. 20:24 #43631 Skrevet fredag kl. 20:24 Ellenn skrev (28 minutter siden): De åpnet ikke en fysisk butikk. Det var ikke helt sånn da. Hun må i banken først, og sette opp limiten på hvor mye hun kan betale med kortet sitt. Ja. Overføre fra banken er noe dritt. 1
Margit777 Skrevet fredag kl. 20:28 #43632 Skrevet fredag kl. 20:28 Sirah.2.0 skrev (2 timer siden): Nå ble til og med jeg oppgitt 🫣 Veldig. De må jo ha vist at ting var på vei til å gå til helvete allerede da. Men det var jo da vi begynte å skjønne at det var noe mellom henne og Synnøve. Viktig å bruke opp penga før futen tar de. 1 11
Bendie Skrevet fredag kl. 20:40 #43633 Skrevet fredag kl. 20:40 Margit777 skrev (14 minutter siden): Ja. Overføre fra banken er noe dritt. Så du tenker at det er normale summer å ha på limit? 1 2
Ugresset Skrevet fredag kl. 20:56 #43634 Skrevet fredag kl. 20:56 Ellenn skrev (57 minutter siden): De åpnet ikke en fysisk butikk. Det var ikke helt sånn da. Hun må i banken først, og sette opp limiten på hvor mye hun kan betale med kortet sitt. Det var akkurat sånn det var jo. Det jeg skrev sa hun før bryntimen, da de satt på cafe. Det du sier er etter brynstimen hvor de snakker om det praktiske rundt selve kjøpet og overføringene. I den forbindelse sier hun "Men eg vil jo og at den skal leveres jævelig kul". Altså kan den kanskje hentes på søndag da. 7
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 21:43 #43635 Skrevet fredag kl. 21:43 Ellenn skrev (1 time siden): Det var ikke helt sånn da. Hun må i banken først, og sette opp limiten på hvor mye hun kan betale med kortet sitt. Det er vel ikke normalt å betale så høye summer med kort? Man overfører via banken. 3
Margit777 Skrevet fredag kl. 22:33 #43636 Skrevet fredag kl. 22:33 Bendie skrev (1 time siden): Så du tenker at det er normale summer å ha på limit? Bare å gå i banken appen 😄
vilas Skrevet fredag kl. 22:39 #43637 Skrevet fredag kl. 22:39 agent skrev (4 timer siden): Men først må hun i banken, det var noen lover om at hun ikke kunne overføre hele summen. Så har hun ikke lov til å kjøpe bil ennå, fordi hun ikke har gyldig førerkort i Dubai. Det må ordnes. Så skal de overføre bil og forsikring på Rami, for de kan ikke vente. Må nok ha vekkeklokke på imorgen. Personlig blir jeg kvalm av å se og høre Isabel. Hvorfor skrives ikke " mannen hennes" som eier da? Han har jo godkjent UAE opphold ( mulig d er begrenset ? ) bare vås på hele "araber gjengen" ( dette er ikke norsk oppførsel iallfall - de som påberoper seg norske ) 8
adriana32 Skrevet fredag kl. 23:37 #43638 Skrevet fredag kl. 23:37 Margit777 skrev (3 timer siden): Viktig å bruke opp penga før futen tar de. Og derfor skal bilen stå på broren 3 5
Margit777 Skrevet i går, 00:01 #43639 Skrevet i går, 00:01 adriana32 skrev (22 minutter siden): Og derfor skal bilen stå på broren Ja, ikke sant ikke sant 😄😄😄 Jeg ler meg ihjæl 🤣 1 3
Sologmåne1 Skrevet i går, 01:39 #43640 Skrevet i går, 01:39 skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Det er vel ikke normalt å betale så høye summer med kort? Man overfører via banken. Det skjer ikke via Isabel…blir spennende å se hva de/ dem gjør videre. Beklagete å si det men de fjollenene følger oss oss på KG og gjør nettopp det vi vi sier og gjør🥴 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå