Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bendie skrev (15 minutter siden):

Det jeg ville frem til er at jeg ikke kjøper historien om at hun skulle lyve om dette og at jeg tror de fleste heller vil se en kjæreste hun viser frem, en en masse gjøk historier.  At hun postet om disse gjøkene, er vel fordi det gir mer engasjement, enn ingen menn i livet.  Og de fleste av disse gjøkene viste hun jo frem. Så enkelte har vel lagret screenshot av dette. Vet noen er glad i det her( tenker ikke på deg, nå) En av disse mener jeg viste naboen. Samme klokke eller noe. Var nøye studert med bildene fra nyttårsaften, mener jeg å huske.

Så dette føyer seg inn i rekken av påståtte løgner. Som blir til en sannhet her inne. Merkelig det at alle disse løgnene, stort sett består av påstander, det ikke er noe som helst bevis for. 

Hva er dine tanker rundt Isabel sine løgner da?🤔 Eller er de godkjent av deg som fakta..?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Hva er dine tanker rundt Isabel sine løgner da?🤔 Eller er de godkjent av deg som fakta..?

Hvilke løgner sikter du til? 

Som oftest har en vanskeligheter med å konkret si hva disse løgnene er. Du kan nevne noen bevislige løgner. Så skal jeg svare på dette.

• Nyttig 1
Skrevet
CMHuser skrev (1 time siden):

Jeg har ikke sett på IR sine stories på lenge, så jeg lurer på om vi har sett noen av disse gjøkene en gang? Som en arm, skulder, bakhodet etc?

Ja, det er flere av disse vi har sett. Og disse bildene har blitt studert med lupe her inne. Det er også blitt spekulert og sendt meldinger til antatte menn. Fordi de har sett personen har samme sko … eller noe. 

• Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (40 minutter siden):

Tror noen er å leser her inne du 🤭 Hun dama er nok blokkert også.

Vet ikke hvor de bor men håper noen melder ifra, det er kraftig mangel på kommunale leiligheter, så de burde gått til noen annen som virkelig trenger de. Det er ekstremt stygt gjort. 

Og søsknene har jo selv gått ut med det, så de får skylde seg selv.

Dette er meldt inn. Det er vel mange måneder siden. Noen sendte inn såkalt bevis. Med opptak fra noe Shehed hadde sagt rundt disse kommunale boligene. 

Siden de fremdeles har disse boligene så vel alt på det rene. 

• Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Dette er meldt inn. Det er vel mange måneder siden. Noen sendte inn såkalt bevis. Med opptak fra noe Shehed hadde sagt rundt disse kommunale boligene. 

Jeg har ikke sett / hørt noe om dette før. Og kommentarene var på siste innlegget på Instagram. 🫣🤯🤔

Skrevet (endret)
Bendie skrev (47 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Syns du skal få fakta klart før du kaster ut med ting her inne. Trodde du var så opptatt av fakta? Det som ble meldt inn var dette med denne saksbehandleren til mor Raad. Og dette ble faktisk en sak av. Med konsekvenser. Nav takket for tips foresten!

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (55 minutter siden):

Ja, det er flere av disse vi har sett. Og disse bildene har blitt studert med lupe her inne. Det er også blitt spekulert og sendt meldinger til antatte menn. Fordi de har sett personen har samme sko … eller noe. 

Stemmer. Det var noen gærne fra RS som begynte å stalke disse mennene…. 

• Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Hvilke løgner sikter du til? 

Som oftest har en vanskeligheter med å konkret si hva disse løgnene er. Du kan nevne noen bevislige løgner. Så skal jeg svare på dette.

1. hun har løyet ang Voldemort. Sa han betalte men så var det hun som betalte.

2. Løyet om Ivorie lys. 
3. løyet om veldedighet.

Har mere på lager om du ønsker 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Det jeg ville frem til er at jeg ikke kjøper historien om at hun skulle lyve om dette og at jeg tror de fleste heller vil se en kjæreste hun viser frem, en en masse gjøk historier.  At hun postet om disse gjøkene, er vel fordi det gir mer engasjement, enn ingen menn i livet.  Og de fleste av disse gjøkene viste hun jo frem. Så enkelte har vel lagret screenshot av dette. Vet noen er glad i det her( tenker ikke på deg, nå) En av disse mener jeg viste naboen. Samme klokke eller noe. Var nøye studert med bildene fra nyttårsaften, mener jeg å huske.

Så dette føyer seg inn i rekken av påståtte løgner. Som blir til en sannhet her inne. Merkelig det at alle disse løgnene, stort sett består av påstander, det ikke er noe som helst bevis for. 

Har du beviser på det motsatte? Kan jo være at bildene av armer m klokke er J. Du tenker at folk her inne lyver, men at IR er sannferdig? Legg merke til at det ikke er en påstand, men et spørsmål. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (23 minutter siden):

Har du beviser på det motsatte? Kan jo være at bildene av armer m klokke er J. Du tenker at folk her inne lyver, men at IR er sannferdig? Legg merke til at det ikke er en påstand, men et spørsmål. 

Seriøst?🙄 Så folk her inne  kan spekulere vilt, så skal de som setter spørsmålstegn ved det , bevise at det  ikke stemmer Er ikke imponert over løgnene som  blir presentert her , som skal være bevis for at Isabel lyver om alt 

Synes spekulasjoner om at det har vært Jack hele veien er  latterlig, da man har 0 belegg  for det , annet en sin egen fantasi 

Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Seriøst?🙄 Så folk her inne  kan spekulere vilt, så skal de som setter spørsmålstegn ved det , bevise at det  ikke stemmer Er ikke imponert over løgnene som  blir presentert her , som skal være bevis for at Isabel lyver om alt 

Synes spekulasjoner om at det har vært Jack hele veien er  latterlig, da man har 0 belegg  for det , annet en sin egen fantasi 

Hva er løgn? Kom gjerne med konkrete utsagn.

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Hva er løgn? Kom gjerne med konkrete utsagn.

De du presenterte som bevis for at Isabel lyver hele tiden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...