Margit777 Skrevet 17 timer siden #43461 Skrevet 17 timer siden Istapp skrev (28 minutter siden): Nå var nå flere i denne tråden faktisk fremsynt nok til å "vite" virkeligheten ang. Voltemort en god stund før IR viste hvem som var den nå såkalte Rosegjøken. Så flere her inne er jo ikke så langt unna virkeligheten selv om du mener det er en alternativ virkelighet. IR er ikke så veldig uforutsigbar, hun handler likt gang på gang og benytter samme fremgangsmåte og sanne historie aelv om hun benytter løgn på veien, det er slikt hun har skapt sin "bedrift". Det moralske og etiske forfallet er ikke på de som skriver i tråden, det forfallet ligger på IR og hennes metoder. Er merkelig at de som følger henne ikke får med seg noenting 😄 Synd bildet av han her i vår ble sletta. Typisk KG og slette bevis. 7
Margit777 Skrevet 17 timer siden #43462 Skrevet 17 timer siden Velinda skrev (På 26.1.2026 den 13.56): Ser Kurt kompisen til Rami skal bo i pappaen sin leilighet men han er i Norge,Sidra sier også at hun har gjort moren sitt soverom om til gjesterom siden hun aldri er hjemme??kan de virkelig bare gjøre som de vil med disse kommunale boligene?? De som bor i kommunal leilighet må flytte til en med ett soverom når barna blir 18. Men andre regler for disse, tydeligvis. 1 10
Margit777 Skrevet 17 timer siden #43463 Skrevet 17 timer siden (endret) Næmmen. Kg hadde ikke sletta for en gangs skyld 😆😆 Jeg kjeder meg så tidlig på morran 😄😄 Er det naboen eller rosepippen, eller Jack. Endret 17 timer siden av Margit777 2 5
Lykkeliten* Skrevet 17 timer siden #43464 Skrevet 17 timer siden Natu skrev (7 timer siden): Er det noen spesielle grunn til at du velger å følge med på og delta selv i dette forfallet? Eller liker du bare tro du er bedre enn andre? Jeg fascineres og underholdes til en viss grad, men så må jeg beskytte meg selv og holder meg unna i perioder. Margit777 skrev (36 minutter siden): Han har ikke råd til å kjøpe roser engang 😬 Hun kjøpte jo alt sist. Og nå er de flyttet sammen? For Isabell gidder vel ikke betale flere luksus Airnb til han. Hvordan vet du dette? Altså at han ikke har råd nå, at hun betaler for alt nå? 2
Margit777 Skrevet 17 timer siden #43465 Skrevet 17 timer siden (endret) Lykkeliten* skrev (7 minutter siden): Jeg fascineres og underholdes til en viss grad, men så må jeg beskytte meg selv og holder meg unna i perioder. Hvordan vet du dette? Altså at han ikke har råd nå, at hun betaler for alt nå? En dårlig vane er vond å vende. Samme mønster som sist, da avslørte hun alt etter at det ble slutt. Det gjør hun nå også. Vente ett år, så kan vi se på det. Når ett mønster blir gjentatt, så kan man det utenat til slutt. Endret 16 timer siden av Margit777 3 10
Lykkeliten* Skrevet 17 timer siden #43466 Skrevet 17 timer siden Margit777 skrev (Akkurat nå): En dårlig vane er vond å vende. Samme mønster som sist, da avslørte hun alt etter at det ble slutt. Det gjør hun nå også. Vente ett år, så kan vi se på det. Det er noe sørgelig patetisk å sitt og vente på at andres forhold skal ta slutt. 5
Margit777 Skrevet 16 timer siden #43467 Skrevet 16 timer siden (endret) Lykkeliten* skrev (4 minutter siden): Det er noe sørgelig patetisk å sitt og vente på at andres forhold skal ta slutt. Mønster. Skriv det til Isabel og send henne ipen min. Endret 16 timer siden av Margit777 4 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #43468 Skrevet 16 timer siden Lykkeliten* skrev (37 minutter siden): Det er noe sørgelig patetisk å sitt og vente på at andres forhold skal ta slutt. Må du kutte ut…..😂 Tror du virkelig folk her inne «sitter å venter dag inn og dag ut» på hva som skjer i en influensers liv?🤔👀😅 Ta deg sammen… Du er veldig sinna 😃 11 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #43469 Skrevet 16 timer siden Lykkeliten* skrev (40 minutter siden): Det er noe sørgelig patetisk å sitt og vente på at andres forhold skal ta slutt. Man trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne tegninga igjen… 😅 Men du derimot, virker veldig frustrert og sinna? Er du skuffet over avsløringene iht Isabel i det siste? Tar ut sinne på brukere her inne?🤔🆘 2 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #43470 Skrevet 15 timer siden Er dere ikke lei denne «Whallah, brur, schøøøøønte duuuu» familien nå eller? 😅 Håper flere har våknet og avfulgt.. De blir snart glemt. Skjøøøønte duuuu?🙈 6 8
Margit777 Skrevet 15 timer siden #43471 Skrevet 15 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): Er dere ikke lei denne «Whallah, brur, schøøøøønte duuuu» familien nå eller? 😅 Håper flere har våknet og avfulgt.. De blir snart glemt. Skjøøøønte duuuu?🙈 Jeg så ett klipp av henne lengre bak her visste ikke hun hadde dialekt engang 😄 1 3
Klokkeblomstt Skrevet 15 timer siden #43472 Skrevet 15 timer siden Isild skrev (På 22.9.2026 den 15:37): Dem der følger mere med end jeg gør. Hvad bruger de egentlig deres dage på? Det virker som om hun er "lænket" til villaen, og kører rundt i nabolaget i sin nye "bil"? Resten af tiden hænger hun ud derhjemme - som på en evigt kedelig ferie? Hun gider ikke engang vaske sit eget tøj. Er det sådan Voldemort vil leve? Ingen interesser, intet netværk uden for Isabels tætte familie, og alle dage er på repeat + for meget babe-knep. Jeg tror han akkurat nå er helt høy på den livsstilen pengene hennes gir ham. Restaurantbesøk, reiser, fet bil og muligheten til å sitte i Dubai og jobbe med firmaet sitt uten å måtte betale en eneste krone selv. Det er jo veldig lett å synes at livet er fantastisk når man basically lever på all inclusive 😂 Akkurat nå lever de i en liten boble hvor de kan reise og gjøre spontane ting hele tiden. Men hvis det en dag kommer barn, faste rutiner og en hverdag med ansvar og mindre fleksibilitet, tror jeg det blir interessant. For da finner man ut om man faktisk klarer å leve det livet sammen. 7 7
Isild Skrevet 14 timer siden #43473 Skrevet 14 timer siden Klokkeblomstt skrev (31 minutter siden): Jeg tror han akkurat nå er helt høy på den livsstilen pengene hennes gir ham. Restaurantbesøk, reiser, fet bil og muligheten til å sitte i Dubai og jobbe med firmaet sitt uten å måtte betale en eneste krone selv. Det er jo veldig lett å synes at livet er fantastisk når man basically lever på all inclusive 😂 Akkurat nå lever de i en liten boble hvor de kan reise og gjøre spontane ting hele tiden. Men hvis det en dag kommer barn, faste rutiner og en hverdag med ansvar og mindre fleksibilitet, tror jeg det blir interessant. For da finner man ut om man faktisk klarer å leve det livet sammen. Godt poeng. Akkurat nå har han det nok særdeles behagelig. Men om det er "liv laga" når det kommer barn gjenstår å se. 6 2
Sirah.2.0 Skrevet 14 timer siden #43474 Skrevet 14 timer siden Margit777 skrev (3 timer siden): Ikke overraskende. At folk tør å kjøpe influenser skvip. Da hadde jeg heller kjøpt rett fra Temu 😄 Det var overraskende mange kommentarer om det, men noen er jo garantert fornøyd også siden de fremdeles selger. Margit777 skrev (3 timer siden): Har du merket hvor mange navn hun har hatt på han? De ble vel sammen i fjor på disse tider. Og det har vært samme mannen hele tida. God fantasi hun dama der, alle fugla er den samme 😄 Ho ho. Denne tråden bare gir og gir. Jeg tror også hun har vært med han/snakket om han mye lenger enn hun vil innrømme. 1
Margit777 Skrevet 14 timer siden #43475 Skrevet 14 timer siden Sirah.2.0 skrev (7 minutter siden): Det var overraskende mange kommentarer om det, men noen er jo garantert fornøyd også siden de fremdeles selger. Jeg tror også hun har vært med han/snakket om han mye lenger enn hun vil innrømme. Alt selger bare man er kjent. 4 2
Sirah.2.0 Skrevet 14 timer siden #43476 Skrevet 14 timer siden Margit777 skrev (12 minutter siden): Alt selger bare man er kjent. Det er jo et godt poeng.
agent Skrevet 14 timer siden #43477 Skrevet 14 timer siden (endret) Voldsomme CLICKBAIT fortiden🤔 Bilkjøp Diamantring Forlovelse Stress tur til beachclub Er det fordi hun mister følgere? Hva med angstlidelsen, er hun kurert? Hva med det interiør firma hun skulle ha møte med.(en av grunnene til at de reiste fra Maldivene og været) Hva med tvangs shoppingen hun driver med. Hva med det baby språket som bare blir værre og værre. Hva med rettsaken, blir det noe.? Eller var det en avlednings manøver iforbindelsen til Ivorie's konkurs? Og TV2 dokumentaren.? Har Isabel Raad AS fått en offentlig godkjent revisor? Blir det tvangsoppløsning? Litt merkelig at hun ikke reddet babyen sin, for det virker som de skjulte Dubai kontoene hennes er stinn av penger. Er hun og Synnøve egentlig uvenner? Er konkursen nøye planlagt av Synnøve,Reme og Isabel Raad? Kan mann egentlig stole på Isabel's Raad nebb.? Er det synd på henne? ,eller er hun veldig, veldig KYNISK,KALKULERENDE OG MANIPULERENDE????????? Endret 7 timer siden av agent 2 16
BareSiri Skrevet 13 timer siden #43478 Skrevet 13 timer siden First92 skrev (18 timer siden): 🧐Noen som har sett Caia Cosmetics sin lansering av årets julekalender? Er jo omtrent helt lik Ivorie sin The Holliday Collection-lansering...klarte de ikke å finne på noe eget? 🙈🤣😂 Du tror Bianca Ingrosso venter til Isabel har lansert sin kalender før hun begynner å planlegge sin??? 😅 Er du virkelig så forbanna tett????? For det første, har jeg sett innholdet i begge kalenderne, og Caia sin er ekstremt mye bedre enn Nude Beauty sin. Hvis noen her hermer er, er det vel omvendt. Er mange mnd siden Caia planla sin kalender, hun la jo ut masse på snap. Vi snakker kanskje i januar/februar. Har ikke sett at Isabel har lagt ut noe om dette før nå i høst. 6 6
Sirah.2.0 Skrevet 13 timer siden #43479 Skrevet 13 timer siden BareSiri skrev (6 minutter siden): Du tror Bianca Ingrosso venter til Isabel har lansert sin kalender før hun begynner å planlegge sin??? 😅 Er du virkelig så forbanna tett????? For det første, har jeg sett innholdet i begge kalenderne, og Caia sin er ekstremt mye bedre enn Nude Beauty sin. Hvis noen her hermer er, er det vel omvendt. Er mange mnd siden Caia planla sin kalender, hun la jo ut masse på snap. Vi snakker kanskje i januar/februar. Har ikke sett at Isabel har lagt ut noe om dette før nå i høst. @First92 snakker om kolleksjonen Ivorie ga ut i fjor - ikke om årets julekalender. Caia sin reklame for årets julekalender er som snytt ut av nesa på den - ikke julekalenderen. 2 2
First92 Skrevet 13 timer siden #43480 Skrevet 13 timer siden BareSiri skrev (12 minutter siden): Du tror Bianca Ingrosso venter til Isabel har lansert sin kalender før hun begynner å planlegge sin??? 😅 Er du virkelig så forbanna tett????? For det første, har jeg sett innholdet i begge kalenderne, og Caia sin er ekstremt mye bedre enn Nude Beauty sin. Hvis noen her hermer er, er det vel omvendt. Er mange mnd siden Caia planla sin kalender, hun la jo ut masse på snap. Vi snakker kanskje i januar/februar. Har ikke sett at Isabel har lagt ut noe om dette før nå i høst. Ehhheee...har jeg sagt noe om Nude Beauty sin kalender? Jeg syntes bare at Caia sin KAMPANJE var mistenkelig lik den Ivorie hadde før jul i 2025, The Holliday Collection-lanseringen. Det har jo ingenting med verken innhold i kalender eller Nude sin kommende lansering å gjøre? 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå