Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange ganger iløpet av dagen hun sier "baby" og "I love You" til J? 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (7 timer siden):

IR sørget tydeligvis ( iflg andre  kilder på nettet ) å tømme overskuddet, før de skulle gi noe bort. Og dermed er d ikke penger hverken til å betale for varer og tjenester, heller ikke gi til veldedighet antagelig. Så de 11  mill ( 15 mill) hun tok ut var vel overskuddet eller ?

Jeg har sett bilder av en bonussjekk til IR fra Ivorie ja. 

Når ble denne gigant bonusen betalt ut ?

• Nyttig 5
Skrevet

Er litt rart å høre på at hun sier hun fortjener diamanter ,luksus bil osv. Samtidig som hun har sendt sine ansatte til NAV.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Er litt rart å høre på at hun sier hun fortjener diamanter ,luksus bil osv. Samtidig som hun har sendt sine ansatte til NAV.

Hva slags informasjon sitter du på, siden du kan fastslå hvem som har skylden for konkursen?

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

Veldig enig.
Min erfaring er at det utrykket blir misbrukt av de som gjør minst for at de skal overbevise seg selv om at det er en riktig handling å kjøpe enda mer av det de ikke trenger. Ingen har vel uansett fortjent luksusartikler.

Endret av LorettaLynn
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (14 minutter siden):

Hva slags informasjon sitter du på, siden du kan fastslå hvem som har skylden for konkursen?

Har jeg nevnt konkurs?

Men går du inn på brøynnesund reg. Står det konkurs, hvis du skulle tville på det.

Hvem som har skyld i konkursen, kan være.

Eierene eller ansatte.

Endret av agent
Skrevet
spirå12 skrev (3 timer siden):

Jeg har sett bilder av en bonussjekk til IR fra Ivorie ja. 

Når ble denne gigant bonusen betalt ut ?

D skulle visst skje like etter intervjuet med I og Synnøve ( dgl leder) i Finansavisen for noen mnd siden. Søk opp intervjuet på denne avisen.

Skrevet
vilas skrev (10 minutter siden):

D skulle visst skje like etter intervjuet med I og Synnøve ( dgl leder) i Finansavisen for noen mnd siden. Søk opp intervjuet på denne avisen.

Intervjuet var i Finansavisen 20. januar så bonusen må ha blitt utbetalt etter det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...