Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bendie skrev (1 minutt siden):

Støtter @Ellennher. 

Ellers er det rot her ser de. Blant annet endres det på hvem som får pengene. Men Ivorie har hjulpet kvinner i India. De solgte produkter gjennom Ivorie, som kvinnene på kvinnesenteret hadde laget. Av overskuddet gikk 100% til disse kvinnene. Så Ivorie har bidrar med veldedighet til vanskelige stilte kvinner. 

Når det gjelder 2023 vet jeg ikke om det her ble lovet 10%. Eller om det er gitt noe til veldedighet 

Kvinnene i Kenya da, fikk de noe ?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bendie skrev (14 minutter siden):

Hvor har hun sagt at lysene er helsebringende? 

På Snap, eller "healthy" da, som hun sa.

• Liker 6
Skrevet
Natu skrev (34 minutter siden):

2023. Jeg syns selv det er helt moralsk forkastelig av henne. Jeg fulgte henne tett på den tida. Og hun kjørte HARDT på veldedigheten og at den skulle gå til vanskeligstilte kvinner. Jeg husker godt hun sa overskuddet så der har hun sitt på det rene. Jeg las meg opp på Reme og forsto jo at det var pga HAM det ble donert. Sånn som jeg forsto Isabel når hun snakket om dette trodde jeg det var hennes ide. Og min første skuffelse angående henne var når jeg fant ut at dette var Reme sin policy. Jeg reagerte imidlertid på at det aldri ble snakket om hvor mye og hva pengene hadde gått til. Bare hvor fantastisk det var med disse 10%, hvor opptatt hun var av veldedighet. Hvordan hun skrøt av alt hun hadde gjort. Hun skrøt av at hun hadde vært Plan fadder. Da tenkte jeg at det hadde jeg også vært sin ung alder men aldri komt på å skryte av det til andre. Så begynte jeg å legge merke til all skryten hennes. En ting er den åpne, men den tildekkede er verst, men jeg har aldri i medieverden sett ett menneske som skryter mer av seg selv enn henne. Ref. de sinnsyke kommentarene fra følgerne som skryter henne opp i skyene som hun postet hele tida. Det ble spikeren i kista for min del. Nå har jeg bare denne tråden igjen av min Isabel avhengighet igjen. 

Hva skulle hun ha beregnet veldedighet fra i 2023 tenker du? Ivorie gikk med underskudd i både 2022 og 2023. FBA4D654-85B2-4A98-8891-469E10960459.thumb.png.3159fef74cc5ef891185724af5408a5d.png

• Nyttig 4
Skrevet
spirå12 skrev (3 minutter siden):

Kvinnene i Kenya da, fikk de noe ?

Hun sa vel kvinner i India ELLER Kenya

• Liker 3
Skrevet
Ellenn skrev (1 minutt siden):

Hva skulle hun ha beregnet veldedighet fra i 2023 tenker du? Ivorie gikk med underskudd i både 2022 og 2023. FBA4D654-85B2-4A98-8891-469E10960459.thumb.png.3159fef74cc5ef891185724af5408a5d.png

Hva skjedde med 2024 ? Det eneste jeg har sett dokumentasjon på er 103k i desember 2025.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Soli skrev (32 minutter siden):

På avstand, men synes du at det er pent/passende med gjennomsiktig skjorte og utringning uten bh? Ser da ikke ut som den er på? Mulig jeg tar feil

Jeg kan ikke se skjorten er gjennomsiktig og har heller ikke sett noen brystvorter. Hun kan bruke nipple cover eller bh.  Om en ser litt kløft, er ikke dette støtende på noe som helst måte. Det er bare gjetninger om at hun har nakne bryst under.

Jeg ser heller ingen problemer om en har lett gjennomsiktig skjorte. Så lenge det ikke er bare bryst under. 

• Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (39 minutter siden):

2023. Jeg syns selv det er helt moralsk forkastelig av henne. Jeg fulgte henne tett på den tida. Og hun kjørte HARDT på veldedigheten og at den skulle gå til vanskeligstilte kvinner. Jeg husker godt hun sa overskuddet så der har hun sitt på det rene. Jeg las meg opp på Reme og forsto jo at det var pga HAM det ble donert. Sånn som jeg forsto Isabel når hun snakket om dette trodde jeg det var hennes ide. Og min første skuffelse angående henne var når jeg fant ut at dette var Reme sin policy. Jeg reagerte imidlertid på at det aldri ble snakket om hvor mye og hva pengene hadde gått til. Bare hvor fantastisk det var med disse 10%, hvor opptatt hun var av veldedighet. Hvordan hun skrøt av alt hun hadde gjort. Hun skrøt av at hun hadde vært Plan fadder. Da tenkte jeg at det hadde jeg også vært sin ung alder men aldri komt på å skryte av det til andre. Så begynte jeg å legge merke til all skryten hennes. En ting er den åpne, men den tildekkede er verst, men jeg har aldri i medieverden sett ett menneske som skryter mer av seg selv enn henne. Ref. de sinnsyke kommentarene fra følgerne som skryter henne opp i skyene som hun postet hele tida. Det ble spikeren i kista for min del. Nå har jeg bare denne tråden igjen av min Isabel avhengighet igjen. 

Så enig og når hun sammenlikner seg med Kardashian i det ene øyeblikket og smiler av stolthet og i det neste spiller på stakkars lille Shirog som hadde lyst på en full handlekurv og handlet tøyet sitt på Fretex. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
spirå12 skrev (1 minutt siden):

Hva skjedde med 2024 ? Det eneste jeg har sett dokumentasjon på er 103k i desember 2025.

Resultatet til Ivorie var negativt og Nuf’et var positivt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (20 minutter siden):

Støtter @Ellennher. 

Ellers er det rot her ser de. Blant annet endres det på hvem som får pengene. Men Ivorie har hjulpet kvinner i India. De solgte produkter gjennom Ivorie, som kvinnene på kvinnesenteret hadde laget. Av overskuddet gikk 100% til disse kvinnene. Så Ivorie har bidrar med veldedighet til vanskelige stilte kvinner. 

Når det gjelder 2023 vet jeg ikke om det her ble lovet 10%. Eller om det er gitt noe til veldedighet 

Og hvor har du lest om hvor mye disse kvinnene faktisk fikk utbetalt? Hadde vært fint med en link. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (9 minutter siden):

Og hvor har du lest om hvor mye disse kvinnene faktisk fikk utbetalt? Hadde vært fint med en link. 

Jeg har ingen link på dette. Men dette var vist i snap og ivorie sine sider, på den tiden. 

• Nyttig 2
Skrevet

Fra Instagram i kveld. Skjorten som har blitt et tema.

IMG_2471.thumb.png.6c0bd33e643f8ff3035ce7719978833f.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (3 minutter siden):

Fra Instagram i kveld. Skjorten som har blitt et tema.

IMG_2471.thumb.png.6c0bd33e643f8ff3035ce7719978833f.png

Man skal ha god fantasi for å se en nippel der 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Hva med at Isabel selv kalte lyset for helsebringende? Hvordan vil du unnskylde henne for det?

Hvorfor i alle dager skal jeg unnskylde henne for det? At duftlys er helsefrembringende er noe av det dummeste jeg har hørt. Trodde det var allmennkunnskap at duftlys ikke er det.

• Liker 1
Skrevet
Bendie skrev (12 minutter siden):

Jeg har ingen link på dette. Men dette var vist i snap og ivorie sine sider, på den tiden. 

Så nok en påstand fra Isabel, uten dokumentasjon eller beløp da altså.

• Nyttig 4
Skrevet
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (30 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal jeg unnskylde henne for det? At duftlys er helsefrembringende er noe av det dummeste jeg har hørt. Trodde det var allmennkunnskap at duftlys ikke er det.

Det var jo hun som uttalte det selv. Og du har jo stort sett en forklaring på det meste hun gjør. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (4 minutter siden):

Det var jo hun som uttalte det selv. Og du har jo stort sett en forklaring på det meste hun gjør. 

Så fint at du følger så godt med på hva jeg gjør 😁

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (På 20.9.2026 den 14.00):

Igår fikk hun ett spørsmål om hvordan hun ville oppdra de barn hun evt får. Og svaret var da- de skulle lære seg å rydde på rommet sitt, re opp sengen selv og hjelpe til hjemme, slik hun måtte i fosterhjemmet. Jeg skrev ett spørsmål til henne på  den gruppen hun nå har ( og tagget henne)  om hvordan skulle hun få til det, når hun aldri rydder selv, rer opp sengen,lager mat i eget liv nå ?  Kun er passenger Princess i bil osv .. I d hele tatt - gjør ingenting selv?  Jeg fikk selvsagt ikke  det lagt ut på hennes side, fikk heller ikke svar. I fjernet dette.  Så hun er ikke seriøst i d hele tatt.

Jo da ett spydig svar kom på snap istedet for å gi d klarsignal på FB siden hun har nå. Ikke måte på hvor hun bekrefter at hun hadde bodd sååå lenge alene at hun visste hvordan hun skulle gjøre ting i huset men.... Selv om hun hatet alt med husarbeid. Så lykke til IR å oppdra dine evt  barn i din delulu verden. Du skal vel ha Nanny og hushjelp videre også vel ? Iflg deg selv iallefall. Håper far til barna setter deg på plass en gang for alle..... 🙂 For d har Jack prøvd på i diskusjon med deg allerede.

Skrevet
Bendie skrev (6 timer siden):

Lysene ble produsert på en fabrikk i Europa. Jeg mener det var Belgia. Men jeg er ikke helt sikker her. Fabrikken hevdet at lysene  kun inneholdt soyavoks, 

De spørsmålene du stiller her, burde journalisten nøstet opp i. Isabel hevder de har lagt frem dokumentasjon. Men så lenge journalisten tilbakeholder opplysninger her er det vanskelig å vurdere skyldspørsmålet. Det fremkommer i dokumentaren at det har vært en kontakt og at de har fått svar fra fabrikken, to ganger. Og de i første omgang benektet de annet innhold i lysene, enn soyavoks. . Det journalisten velger er å gi et inntrykk av at Isabel lyver om innholdet. Det er en uærlig fremstilling. 

Det samme gjelder veldedighet. Her ser en totalt bort i fra at Isabel skriftlig rettet opp at det var 100% av overskuddet, som gikk til veldedighet. Det gjentas gang på gang at Isabel forteller at… uten og også vise til hva som fremkommer i teksten innslaget. Som er veldig tydelig, så lenge en ikke er synshemmet. Dette er en uærlig fremstilling. 

Jeg synes også det blåses noe voldsomt opp at det er begått 20 lovbrudd. Fordi teksten angående rettigheter til kjøp har mange brudd. Som telles hver for seg. Når det er sagt, er jeg fullstendig enig i at dette overhodet ikke er bra. Men det fremstilles som det er begått 20 ulike lovbrudd. 

IR sørget tydeligvis ( iflg andre  kilder på nettet ) å tømme overskuddet, før de skulle gi noe bort. Og dermed er d ikke penger hverken til å betale for varer og tjenester, heller ikke gi til veldedighet antagelig. Så de 11  mill ( 15 mill) hun tok ut var vel overskuddet eller ?

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...