Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Det er vel konkursen som er grunnen til at de ansatte muligens er på nav? Eller mener du hun har gjort noe annet mot dem, som har sendt dem til nav?

Tar du ut en bonus på 11 mill og slår firma konkurs etterpå? Så har du vel valgt og sende de ansatte på nav ?

• Liker 3
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (30 minutter siden):

Jeg følger ikke, men min oppfatning av slektninger med psykiske utfordringer så lever de som disse, forskjellen er at disse har mye penger.

Men de sperrer seg mye inne og lever i sin egen boble. 

En rask tur på butikken, og rett i senga.

Det er trist.

Ja, det virker svært isolert og innskrenket - men med penger som du sier. 

Hun og Jack er et ungt par - med masse penger -  midt i en spennende by (sikkert, jeg selv ville aldri reist dit) Hvor er vennene? Hvor er restaurantene, forestillingene, fanesakene, interessene, kulturlivet, roadtripene og opplevelsene? 

Det er utelukkende: 

Gardiner opp - god  morgen. 

Tass tass ned for å lage melkeskum (iskaffi) 

Fjas, babbel og/eller grining - med eller uten familien - gjerne i sengen. 

Tulletur med golftralla i nabolaget

Basseng

Mais til middag 

Og leveranse på døra. 

Jeg hadde syns det var helt fantastisk på en ukes ferie, men å leve så gørrkjedelig virker veldig merkelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
agent skrev (50 minutter siden):

Du får slutte å spekulere i hva jeg mener og tror.

Hvorfor det? Jeg tror ikke det er noen regel mot det?

Men denne regelen derimot er kjekk å kjenne til:

Spekulasjoner eller ryktespredning

Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lina 34 skrev (7 minutter siden):

Tar du ut en bonus på 11 mill og slår firma konkurs etterpå? Så har du vel valgt og sende de ansatte på nav ?

Hva vet vi om hun faktisk fikk pengene? I følge Isabel selv har hun i hvert fall ikke fått alt. Og i følge det som ble sagt i intervjuet i Finansavisen kan hun ha trodd at økonomien var god.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
agent skrev (11 timer siden):

Er litt rart å høre på at hun sier hun fortjener diamanter ,luksus bil osv. Samtidig som hun har sendt sine ansatte til NAV.

@Ellenn rykte ?

IR som har fortalt om de ansatte og NAV

IR som har fortalt at hun fortjener diamanter. 

Endret av agent
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (25 minutter siden):

Hvorfor det? Jeg tror ikke det er noen regel mot det?

Men denne regelen derimot er kjekk å kjenne til:

Spekulasjoner eller ryktespredning

Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. 

Så først så spekulerer du i hva vedkommende har ment, og deretter lekser du opp for vedkommende basert på din egen spekulasjon?

Ser ikke bra ut, for de som leser det rett.

• Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (25 minutter siden):

@Ellenn rykte ?

IR som har fortalt han hun fortjener diamanter. 

Har Isabel sagt at det er hennes skyld?

Morradi123 skrev (5 minutter siden):

Så først så spekulerer du i hva vedkommende har ment, og deretter lekser du opp for vedkommende basert på din egen spekulasjon?

Ser ikke bra ut, for de som leser det rett.

Kanskje ta på deg andre briller? Jeg skrev det, så jeg vet nok bedre enn deg hva jeg mente. Du så det var et spørsmålstegn der? Spørsmål og spekulering er to forskjellige ting. 

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (26 minutter siden):

@Ellenn rykte ?

IR som har fortalt han hun fortjener diamanter. 

Så moralen er da, ikke start bedrift og ansatt noen. Det er da din skyld om en senere går konkurs og de ansatte mister jobben.

Jeg tror vi skal være glad vi har gründere, som satser. 

• Nyttig 5
Skrevet
mikkel99 skrev (1 time siden):

Noen som vet hvor regnskapet for 2025 er? Det er ikke offentlig enda. Kan også nevne at jeg spurte direkte på Snap, både om regnskap og pengestrømmer. Fikk ikke noe svart, men ble blokkert. Vanskelig å tro at det ikke kommer noen lik til å renne ut her.

Ser ut som det pleier å gjøre ved en styrt konkurs. Spennende å se moderselskapet da, om det blir jakt etter skjeletter i skapet dersom det åpnes opp.

• Nyttig 10
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Har Isabel sagt at det er hennes skyld?

Kanskje ta på deg andre briller? Jeg skrev det, så jeg vet nok bedre enn deg hva jeg mente. Du så det var et spørsmålstegn der? Spørsmål og spekulering er to forskjellige ting. 

Trenger ikke briller for å se det absurde i at du spekulerer i hva vedkommende mener, for deretter å kjøre lovtekst om spekulasjoner. Rett plakaten mot deg selv du, så går dette helt fint.

• Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Morradi123 skrev (51 minutter siden):

Trenger ikke briller for å se det absurde i at du spekulerer i hva vedkommende mener, for deretter å kjøre lovtekst om spekulasjoner. Rett plakaten mot deg selv du, så går dette helt fint.

Javel, da kan kanskje du fortelle meg hvordan min «spekulasjon» har vært til skade for Agent da?

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Ja Synnøve sa det til Journalisten da. Hun sa : I skal få en sjekk nå etter vårt intervju. Og d er vel den vi har sett bilde av - 11 mill.... ??

Så 11 mill til Isabel og 103 k til fosterhjemsforeningen ? Hvordan går regnestykket om 10% av overskuddet opp ?!?

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Så moralen er da, ikke start bedrift og ansatt noen. Det er da din skyld om en senere går konkurs og de ansatte mister jobben.

Jeg tror vi skal være glad vi har gründere, som satser. 

Når IR fikk en sjekk på 11 mill i "bonus" og fosterhjemsforeningen fikk 103 k. Hvordan går regnestykket med 10% av overskuddet til veldedighet opp ?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Hva vet vi om hun faktisk fikk pengene? I følge Isabel selv har hun i hvert fall ikke fått alt. Og i følge det som ble sagt i intervjuet i Finansavisen kan hun ha trodd at økonomien var god.

Hun har jo skrevet under på årsregnskapet hvert år...

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
spirå12 skrev (24 minutter siden):

Når IR fikk en sjekk på 11 mill i "bonus" og fosterhjemsforeningen fikk 103 k. Hvordan går regnestykket med 10% av overskuddet til veldedighet opp ?

Hvorfor spør du meg om det?

Jeg sitter hverken på regnskap eller konkursboet 

• Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Hva vet vi når hun juger, sier noe der 🤔

• Nyttig 4
Skrevet
spirå12 skrev (1 time siden):

Ikke til de nå trengende kvinnene uten jobb. Men Isabell hadde heldigvis råd til ett lite krypinn i Dubai. Godjenta vår.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tusenvis av følgerne hennes har forsvunnet fra Snapchat

Man kan virkelig se på Snapchat at det går nedover. Følgertallet synker, og det er jo ganske mange som har forsvunnet på så kort tid.

20260922_195930~2.jpg

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Takker virkelig for den som kom med tipset om Storylooker, det er jo helt genialt å kunne bare se over stillbildene og slippe jabbingen!!! Og ikke minst, bidra null i cash dithen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Hvorfor spør du meg om det?

Jeg sitter hverken på regnskap eller konkursboet 

Beklager jeg siterte feil innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...