Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:24 #43401 Skrevet i går, 18:24 Bendie skrev (2 timer siden): Så moralen er da, ikke start bedrift og ansatt noen. Det er da din skyld om en senere går konkurs og de ansatte mister jobben. Jeg tror vi skal være glad vi har gründere, som satser. Gründer…??!! 😅😂😂😂😂 Isabel er ingen gründer men en 🤡 6 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:26 #43402 Skrevet i går, 18:26 Står respekt av de som følger henne til siste endestasjon… 😅🆘 Den skal de ha… 👀 7 8
Zenhouse Skrevet i går, 18:41 #43403 Skrevet i går, 18:41 Isild skrev (3 timer siden): Ja, det virker svært isolert og innskrenket - men med penger som du sier. Hun og Jack er et ungt par - med masse penger - midt i en spennende by (sikkert, jeg selv ville aldri reist dit) Hvor er vennene? Hvor er restaurantene, forestillingene, fanesakene, interessene, kulturlivet, roadtripene og opplevelsene? Det er utelukkende: Gardiner opp - god morgen. Tass tass ned for å lage melkeskum (iskaffi) Fjas, babbel og/eller grining - med eller uten familien - gjerne i sengen. Tulletur med golftralla i nabolaget Basseng Mais til middag Og leveranse på døra. Jeg hadde syns det var helt fantastisk på en ukes ferie, men å leve så gørrkjedelig virker veldig merkelig. Skjedde litt mer da hun bodde leiligheten. Da gikk hun hvertfall på shoppingsenteret, ( til og med på kino i blant der(!)) , power walks i nabolaget, ned i felles svømmebasseng, ned i felles treningsstudio, diverse beach cluber, restauranter ( med utsikt til fargefontene showet). Sier litt når man kan kalle det en innholdsrik hverdag sammenlignet med nå. 9 3
Othelia08 Skrevet i går, 19:40 #43404 Skrevet i går, 19:40 (endret) Zenhouse skrev (59 minutter siden): Skjedde litt mer da hun bodde leiligheten. Da gikk hun hvertfall på shoppingsenteret, ( til og med på kino i blant der(!)) , power walks i nabolaget, ned i felles svømmebasseng, ned i felles treningsstudio, diverse beach cluber, restauranter ( med utsikt til fargefontene showet). Sier litt når man kan kalle det en innholdsrik hverdag sammenlignet med nå. Tenk å ha så mye penger og så mye frihet, og så er det sånn her du lever livet. Hun har alle mulighetene i verden til å skape opplevelser, oppdage nye steder og kulturer osv osv. Sier ikke at hun må gjøre noe konstant, men hun gjør jo aldri noe. Hun reiser i beste fall til Maldivene, hvor hun bare sykler fra «hytta» til frokost og tilbake igjen, og resten av tiden brukes i morgenkåpe. Med andre ord nøyaktig det samme som hun gjør hjemme. Det er så merkelig å velge å være så isolert inne i en villa sammen med kjæresten 24/7 Endret i går, 19:41 av Othelia08 7 12
Sirah.2.0 Skrevet i går, 19:46 #43405 Skrevet i går, 19:46 vilas skrev (7 timer siden): Ja Synnøve sa det til Journalisten da. Hun sa : I skal få en sjekk nå etter vårt intervju. Og d er vel den vi har sett bilde av - 11 mill.... ?? Ja jeg husker det likt som deg. 1
Tenkeselv Skrevet i går, 20:06 #43406 Skrevet i går, 20:06 Hatsumomo skrev (1 time siden): Takker virkelig for den som kom med tipset om Storylooker, det er jo helt genialt å kunne bare se over stillbildene og slippe jabbingen!!! Og ikke minst, bidra null i cash dithen. Det samme sier jeg, må være det beste tipset jeg har fått 😅 1 1
Sirah.2.0 Skrevet i går, 20:09 #43407 Skrevet i går, 20:09 Hatsumomo skrev (1 time siden): Takker virkelig for den som kom med tipset om Storylooker, det er jo helt genialt å kunne bare se over stillbildene og slippe jabbingen!!! Og ikke minst, bidra null i cash dithen. Hvordan funker dette? Er det en hjemmeside?
HuldrafraNord Skrevet i går, 20:15 #43408 Skrevet i går, 20:15 Sirah.2.0 skrev (4 minutter siden): Hvordan funker dette? Er det en hjemmeside? Er en hjemmeside ja. Jeg fikk opp at det var byttet navn til storykeek.Com Så skriver du bare inn brukernavn🙂 1
Lina 34 Skrevet i går, 20:39 #43409 Skrevet i går, 20:39 Ellenn skrev (5 timer siden): Hva vet vi om hun faktisk fikk pengene? I følge Isabel selv har hun i hvert fall ikke fått alt. Og i følge det som ble sagt i intervjuet i Finansavisen kan hun ha trodd at økonomien var god. Som bedriftseier så bør du vel kanskje ha litt oversikt ang økonomien i firmaet ? Var vel viktigst få skviset ut en bonus til å kjøpe en kåk til 43 mill i Dubai. En kåk som er flust av feil på 😂 4 7
Sirah.2.0 Skrevet i går, 20:40 #43410 Skrevet i går, 20:40 HuldrafraNord skrev (24 minutter siden): Er en hjemmeside ja. Jeg fikk opp at det var byttet navn til storykeek.Com Så skriver du bare inn brukernavn🙂 Takk det skal sjekkes ut! 2
Outside Viewer Skrevet i går, 20:41 #43411 Skrevet i går, 20:41 Isild skrev (5 timer siden): Ja, det virker svært isolert og innskrenket - men med penger som du sier. Hun og Jack er et ungt par - med masse penger - midt i en spennende by (sikkert, jeg selv ville aldri reist dit) Hvor er vennene? Hvor er restaurantene, forestillingene, fanesakene, interessene, kulturlivet, roadtripene og opplevelsene? Det er utelukkende: Gardiner opp - god morgen. Tass tass ned for å lage melkeskum (iskaffi) Fjas, babbel og/eller grining - med eller uten familien - gjerne i sengen. Tulletur med golftralla i nabolaget Basseng Mais til middag Og leveranse på døra. Jeg hadde syns det var helt fantastisk på en ukes ferie, men å leve så gørrkjedelig virker veldig merkelig. «Golftralla» 🤣🤣👏 8
skeiv-ostepop Skrevet i går, 20:43 #43412 Skrevet i går, 20:43 Jeg forstår ikke dette med Nude helt. Er dette Isabel sin nye "baby"? Varemerket eies jo av Beauty Rebels AS. Er det ikke litt dumt å bygge opp noen andres merkevare? 2
Sirah.2.0 Skrevet i går, 20:45 #43413 Skrevet i går, 20:45 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke dette med Nude helt. Er dette Isabel sin nye "baby"? Varemerket eies jo av Beauty Rebels AS. Er det ikke litt dumt å bygge opp noen andres merkevare? Beauty Rebels har flere influensere i "stallen". Som Camilla Phil og Sophie Elise med Glöd. Det er vel greia deres vil jeg tro? 2
skeiv-ostepop Skrevet i går, 20:54 #43414 Skrevet i går, 20:54 Sirah.2.0 skrev (7 minutter siden): Beauty Rebels har flere influensere i "stallen". Som Camilla Phil og Sophie Elise med Glöd. Det er vel greia deres vil jeg tro? Mulig, men fortsatt, Beauty Rebels eier merkevaren. Isabel Raad AS eier 51% av Bxr AS, som ikke eier merkevaren. Så om Isabel Raad AS nå tvangsavvikles så står jo Isabel relativt på bar bakke i forhold til merkevarer og "brands". Synes hun har posisjonert seg særdeles dårlig. 2 4
Sirah.2.0 Skrevet i går, 20:57 #43415 Skrevet i går, 20:57 skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Mulig, men fortsatt, Beauty Rebels eier merkevaren. Isabel Raad AS eier 51% av Bxr AS, som ikke eier merkevaren. Så om Isabel Raad AS nå tvangsavvikles så står jo Isabel relativt på bar bakke i forhold til merkevarer og "brands". Synes hun har posisjonert seg særdeles dårlig. Ja Beauty Rebels eier merkevaren Nude, Isabel er bare Nudes ansikt. Var det ikke noen her som skrev at Bxr AS basicly bare er nettbutikken til Nude? 3
skeiv-ostepop Skrevet i går, 21:03 #43416 Skrevet i går, 21:03 Sirah.2.0 skrev (2 minutter siden): Ja Beauty Rebels eier merkevaren Nude, Isabel er bare Nudes ansikt. Var det ikke noen her som skrev at Bxr AS basicly bare er nettbutikken til Nude? Mulig. Jeg prøver å få en oversikt men det virker helt umulig Men til sammenligning ser jeg at Vendela Kirsebom (også nevnt hos Beauty Rebels) så eier hun ganske mange varianter av merkevaren selv. 2
Sirah.2.0 Skrevet i går, 21:04 #43417 Skrevet i går, 21:04 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Mulig. Jeg prøver å få en oversikt men det virker helt umulig Men til sammenligning ser jeg at Vendela Kirsebom (også nevnt hos Beauty Rebels) så eier hun ganske mange varianter av merkevaren selv. Ja hun er vel også under den paraplyen ja. Hehe nei full oversikt tror jeg neppe det er mulig å få 😅 Vi får nøste i trådene så godt vi kan 🫣 1
SaraEmil Skrevet i går, 21:09 #43418 Skrevet i går, 21:09 skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Mulig. Jeg prøver å få en oversikt men det virker helt umulig Men til sammenligning ser jeg at Vendela Kirsebom (også nevnt hos Beauty Rebels) så eier hun ganske mange varianter av merkevaren selv. Har du funnet ut hva selskap Ulrikke hører til. Hun er jo grense løs.
Sirah.2.0 Skrevet i går, 21:14 #43419 Skrevet i går, 21:14 SaraEmil skrev (5 minutter siden): Har du funnet ut hva selskap Ulrikke hører til. Hun er jo grense løs. Ulrikke?
Sologmåne1 Skrevet 18 timer siden #43420 Skrevet 18 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (16 timer siden): Endret 8 timer siden av Sologmåne1 .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå