Outside Viewer Skrevet 14 timer siden #43841 Skrevet 14 timer siden Damen86 skrev (1 time siden): Jeg syns det er forfriskende jeg å se at hun kan bli glad av slike småting! Flere burde bli det! Snakke med kosestemme til kjæresten sin, tjaaa..har ikke noen av dere vært ordentlig forelsket? En sunn kvinne i sitt trygge feminine kan bli sånn rundt en mann hun er trygg på, det er sunt 😉 kanskje dere her bare lever i mye maskulin energi og ikke har det så bra, virker sånn. Heier på Isabell jeg!😃 En sunn kvinne… Blir glad av slike småting… (Tusenvis av kroner…) Jeg heier på alle - også I. Jeg heier likevel ikke på «dårlig oppførsel», banning, løgner og «misbruk av makt». 2 6
agent Skrevet 14 timer siden #43842 Skrevet 14 timer siden Hvordan er lovene i Dubai (arabiske emirater) iforhold til SoMe (Snapchat) Er det strenge straffer for å bryte loven.? For IR Har ett helt forferdelig språk(banning) Utskjelling av person(personer) Tatt kopi av kommentarer og lagt det ut med fullt navn på sin egen Snapchat kanal. 4 2
agent Skrevet 14 timer siden #43843 Skrevet 14 timer siden Damen86 skrev (2 minutter siden): Også overdriver vi det så veldig også da🙄🙄 litt spesielt med en voksen mann som må sitte her inne å kritisere Isabell Raad også da..ikke mye sunn maskulinitet der i gården kanskje…? Det er ikke en overdrivelse, det er sannhet. 2 7
Teflonhjernen Skrevet 14 timer siden #43844 Skrevet 14 timer siden Hvorfor skriver egentlig folk Isabel med to ll’ er på slutten? Navnet skrives jo Isabel, ikke Isabell. Bagatell, vet det 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #43845 Skrevet 13 timer siden Damen86 skrev (3 timer siden): Jeg syns det er forfriskende jeg å se at hun kan bli glad av slike småting! Flere burde bli det! Snakke med kosestemme til kjæresten sin, tjaaa..har ikke noen av dere vært ordentlig forelsket? En sunn kvinne i sitt trygge feminine kan bli sånn rundt en mann hun er trygg på, det er sunt 😉 kanskje dere her bare lever i mye maskulin energi og ikke har det så bra, virker sånn. Heier på Isabell jeg!😃 Veldig «forfriskende» å kjøre firmaet sitt konkurs, tappe det for penger og drite i de ansatte som nå er i usikker økonomisk situasjon…… 🤔 6 6
Damen86 Skrevet 13 timer siden #43846 Skrevet 13 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Veldig «forfriskende» å kjøre firmaet sitt konkurs, tappe det for penger og drite i de ansatte som nå er i usikker økonomisk situasjon…… 🤔 Hva om hun snakker sant da? Har dere tenkt på det? Det kan jo også være en mulighet selv om det er vanskelig for dere her inne å forstå såklart. Ingen blodfans her altså, selv om dere er fullblods hatere, trenger ikke jeg å være blodfan selv om jeg tar henne i forsvar. Syns bare det er usmakelig oppførsel av voksne mennesker slik dere holder på. Heksejakt som sagt, trodde vi var ferdige med slikt jeg. 2 7
skeiv-ostepop Skrevet 13 timer siden #43847 Skrevet 13 timer siden Damen86 skrev (1 minutt siden): Hva om hun snakker sant da? Har dere tenkt på det? Det kan jo også være en mulighet selv om det er vanskelig for dere her inne å forstå såklart. Ingen blodfans her altså, selv om dere er fullblods hatere, trenger ikke jeg å være blodfan selv om jeg tar henne i forsvar. Syns bare det er usmakelig oppførsel av voksne mennesker slik dere holder på. Heksejakt som sagt, trodde vi var ferdige med slikt jeg. Om hva er sant? 2 6
Damen86 Skrevet 12 timer siden #43848 Skrevet 12 timer siden skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Om hva er sant? Alt dere henviser til som hun angivelig lyver om. hun har jo selv sagt at det var hun andre dama som styrte selskapet som kjørte det i grøfta. 5
skeiv-ostepop Skrevet 12 timer siden #43849 Skrevet 12 timer siden Damen86 skrev (Akkurat nå): Alt dere henviser til som hun angivelig lyver om. hun har jo selv sagt at det var hun andre dama som styrte selskapet som kjørte det i grøfta. Ja. Det er det hun sier. Men kan hun dokumentere noe av det? Og selv om Synnøve har gjort det er Isabel ikke uten ansvar. Og hvem sitt ansvar er det at Isabel Raad AS tvangsoppløses? Synnøve har ikke hatt roller der. 1 7
Damen86 Skrevet 12 timer siden #43850 Skrevet 12 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Ja. Det er det hun sier. Men kan hun dokumentere noe av det? Og selv om Synnøve har gjort det er Isabel ikke uten ansvar. Og hvem sitt ansvar er det at Isabel Raad AS tvangsoppløses? Synnøve har ikke hatt roller der. Kan dere dokumentere noen av påstandene dere sitter å slenger ut her inne da? ikke nøye for meg overhodet, men litt overraskende om ikke ettersom alt må dokumenteres andre veien 🫣 hvem vet, kanskje er hun uten ansvar. Kanskje derfor det er lurt å vente til etter en rettsak før man kaster noen på bålet 😉 4 1
skeiv-ostepop Skrevet 12 timer siden #43851 Skrevet 12 timer siden Damen86 skrev (Akkurat nå): Kan dere dokumentere noen av påstandene dere sitter å slenger ut her inne da? ikke nøye for meg overhodet, men litt overraskende om ikke ettersom alt må dokumenteres andre veien 🫣 hvem vet, kanskje er hun uten ansvar. Kanskje derfor det er lurt å vente til etter en rettsak før man kaster noen på bålet 😉 Ja jeg kan dokumentere eller begrunne det jeg står inne for. Hva vil du vite? 9
Damen86 Skrevet 12 timer siden #43852 Skrevet 12 timer siden skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): Ja jeg kan dokumentere eller begrunne det jeg står inne for. Hva vil du vite? Hvordan du vet at hun lyver å hva lyver hun om? Annet enn de stakkarslige duftlysene 🫣 2
skeiv-ostepop Skrevet 12 timer siden #43853 Skrevet 12 timer siden Damen86 skrev (2 minutter siden): Hvordan du vet at hun lyver å hva lyver hun om? Annet enn de stakkarslige duftlysene 🫣 Kan du være konkret? 6
Damen86 Skrevet 12 timer siden #43854 Skrevet 12 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Kan du være konkret? Hvorfor? Vanskelig å svare? Du blant andre har jo kommet med mange påstander om henne her inne nå de siste dagene siden denne «dokumentaren» kom ut. 2 1
skeiv-ostepop Skrevet 12 timer siden #43855 Skrevet 12 timer siden Damen86 skrev (3 minutter siden): Hvorfor? Vanskelig å svare? Du blant andre har jo kommet med mange påstander om henne her inne nå de siste dagene siden denne «dokumentaren» kom ut. Er det vanskelig å være konkret? Hun løy om hvor produktene til Trendy Things kom fra, hun lyver om donasjoner og hun løy om duftlysene. 3 9
Carrot Skrevet 12 timer siden #43856 Skrevet 12 timer siden Damen86 skrev (38 minutter siden): Syns bare det er usmakelig oppførsel av voksne mennesker slik dere holder på. Heksejakt som sagt, trodde vi var ferdige med slikt jeg. Nå er det slik at folk med "følelser" gjerne ikke er "voksne mennesker" da de lar egne greier styre seg og ikke innser at de er en del av "problemet" Tror jeg, se på fotballen folk skriker opp og mister fullstendig fatningen og tillater seg å spy ut alt mulig dritt uten tanke for annet enn seg og sitt - det er den mørkeste siden av menneskets natur som viser seg i slike settinger og ikke den voksne siden tror jeg 1 5
vilas Skrevet 12 timer siden #43857 Skrevet 12 timer siden Hva kan årsaken til at I ikke er blandt de 28 stk andre influensere som Forbrukertilsynet gransker nå. Hun er jo den som merker dårligst på reklameinnlegg. Små skrift under sitt navn osv... Er d pga at hun bor i utlandet ? 3 4
Carrot Skrevet 12 timer siden #43858 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (2 minutter siden): Hva kan årsaken til at I ikke er blandt de 28 stk andre influensere som Forbrukertilsynet gransker nå. Hun er jo den som merker dårligst på reklameinnlegg. Små skrift under sitt navn osv... Er d pga at hun bor i utlandet ? eller kanskje det er så enkelt som at det ikke er grunnlag for å granske henne til tross for alle påstandene her inne? 6
skeiv-ostepop Skrevet 12 timer siden #43859 Skrevet 12 timer siden Carrot skrev (1 minutt siden): eller kanskje det er så enkelt som at det ikke er grunnlag for å granske henne til tross for alle påstandene her inne? Eller kanskje det er så enkelt at FT ikke har kapasitet? 1 5
Carrot Skrevet 12 timer siden #43860 Skrevet 12 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Eller kanskje det er så enkelt at FT ikke har kapasitet? Hvis de først har en gransking av så mange så er det et mindre plausibelt argument tror jeg 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå