Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (På 26.9.2026 den 19.20):

Jo, men som sagt har hun revmatisme og har fått sterke anbefalinger om å oppholde seg i varmen. Har hun dokumentert effekt av det kan det være at hun har noe dispensasjon til mer tid.

Har vært varmt "hjemme" i sommermånedene. Det er ganske drøyt å ha to kommunale leiligheter på "gress" i Norge.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Velinda skrev (På 26.9.2026 den 19.29):

Aner ikke,husker de lånte ut leilighetene til venner fra andre land som var i Norge på ferie

kanskje sjekke Airbnb🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lana01 skrev (På 26.9.2026 den 19.51):

Slike uttalelser sier mye, fy så slemt! 

Nei det er ikke slemt sagt, det er jo faktisk sant. Untyttelse av velferdstaten!

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Noen som er kjent med at Isabel har publisert personopplysninger på snapchat, og blitt klaget på for det?

Skrevet
like skrev (15 minutter siden):

kanskje sjekke Airbnb🙈

Ja🫣

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden):

Noen som er kjent med at Isabel har publisert personopplysninger på snapchat, og blitt klaget på for det?

Jeg vet hun la ut en kommentar hun ikke likte der følgeren ønsket å være anonym men at hun dreit i det?

• Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Jeg vet hun la ut en kommentar hun ikke likte der følgeren ønsket å være anonym men at hun dreit i det?

Spennende. Ser det er en klage på Isabel Raad AS. Kan se ut til at noen tok det videre.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden):

Spennende. Ser det er en klage på Isabel Raad AS. Kan se ut til at noen tok det videre.

Huh? Hvordan kan man se dette? 🤔 Ja dette ble plutselig litt spennende 😅

• Liker 7
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (15 minutter siden):

ChatGPT sa dette: 

Det som skjedde nylig, ser ut til å være dette: En privatperson skrev et innlegg i en Facebook-gruppe. Isabel skal deretter ha vist et skjermbilde av innlegget på Snapchat, hvor opplysninger som navn/profil og andre opplysninger om personen var synlige.

Mulig litt trøbbel nå for Isabel Raad a/s?🤔 Sånn går det når man ikke evner å opptre profesjonelt og blander korta. 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden):

ChatGPT sa dette: 

Det som skjedde nylig, ser ut til å være dette: En privatperson skrev et innlegg i en Facebook-gruppe. Isabel skal deretter ha vist et skjermbilde av innlegget på Snapchat, hvor opplysninger som navn/profil og andre opplysninger om personen var synlige.

Mulig litt trøbbel nå for Isabel Raad a/s?🤔 Sånn går det når man ikke evner å opptre profesjonelt og blander korta. 

Hun gjorde vel det når hun opprettet sin egen fan gruppe på Facebook.

Men hun har gjort det før også, hun la ut Facebook profiler på 10-11 stykker. På snapchat. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Såg siste tilgjengelige episode av bak gardinene idag. Syns ikke I var spesielt god mot sin far på julaften. Jaja fikk ulljakke- men KUN 20000 kr i penger, mens de andre fikk åpenlyst 50000 kr... Da var hun ikke tilgitt han fullt og helt tenker jeg, som hun i forrige episode sa at hun hadde gjort.  Syns den var stygg jeg. Men dette er vel for å forsvare boken hun har skrevet. Må liksom prøve å få en " sannhet" ang den. En bok Sidra  egentlig er irritert på. Og hun nektet biblioteket på skolen å ha den i sitt system. For de kjenner ikke sin far slik I har opplevd.

Det reagerte jeg på og. 20 til han og 50 til de andre. Uansett litt rar måte å gjøre det på? 

• Liker 2
Skrevet

IMG_2003.thumb.jpeg.5d4ae31afdc9d4d4a008515179130e94.jpeg

Hun avslører her at det ikke handler om rettskrivning i det minste.

Men seriøst. Ingen lurer på hvordan hun betalte for bilen. Ingen.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (12 timer siden):

Jeg ser iallefall at det er 3 stykker som har får navnet sitt delt på Snapchat. Det er innlegg og kommentarer fra Raadsquad-Isabel Raad. 

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Hun gjorde vel det når hun opprettet sin egen fan gruppe på Facebook.

Men hun har gjort det før også, hun la ut Facebook profiler på 10-11 stykker. På snapchat. 

Ingenting blir gjort uansett. Kjenner en av de 11 som ble hengt ut av henne. Hun klaget saken til Datatilsynet men de gav blaffen rett og slett. Så hun er fri til å gjøre som hun vil uten konsekvenser. Dette ser jo ut til å være den røde tråden i influencing. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Uff, det siste jeg ville gjort etter en konkurs og negativ omtale i media, er å flashe hvor mye jeg bruker på en bil (jeg aldri vil kjøre) … Hadde skammet meg.

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Enavs skrev (17 minutter siden):

Uff, det siste jeg ville gjort etter en konkurs og negativ omtale i media, er å flashe hvor mye jeg bruker på en bil (jeg aldri vil kjøre) … Hadde skammet meg.

Det går unna  diamanter, ny bil 2.3 mill, så en oppussing til ca 4 mill.

Mens de ansatte må gå på NAV🤔🤷‍♀️

Endret av agent
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Enavs skrev (19 minutter siden):

Problemet er at når man går med nesen i telefonen og filmer seg dag ut og dag inn, så begynner det meste å handle og meg, meg og meg. Og man mister totalt bakkekontakten med hva som er normalt å dele og hva folk flest snakker om.

Hadde noen jeg kjenner spurt om jeg vil vite hvordan de har klart å betale flere millioner for den nye bilen sin så hadde jeg tenkt at det mangler noen kroner på tieren der i gården. Mens for influensere så er dette greit?

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Hva er det du lurer på? Hun betalte bilen kontant, overførte fra sin konto . 

Skrevet
Lana01 skrev (3 minutter siden):

Hva er det du lurer på? Hun betalte bilen kontant, overførte fra sin konto . 

Jeg lurte ikke på noe.

Men for noen dager siden var det jo sånn at hun skulle i banken for å øke grensen på kortet sitt.

Rart det der hvordan detaljer forsvinner og glemmes for å lage nytt innhold.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden):

Jeg lurte ikke på noe.

Men for noen dager siden var det jo sånn at hun skulle i banken for å øke grensen på kortet sitt.

Rart det der hvordan detaljer forsvinner og glemmes for å lage nytt innhold.

Det er da helt normalt? Det har ingenting  å gjøre med betalingsevne.  

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...