Lina 34 Skrevet 1 time siden #43861 Skrevet 1 time siden Realista skrev (11 minutter siden): «For oss norske» sier alt 🙄 Tør vedde mye på at mange av disse med like meninger starter setningene sine med «jeg er ikke rasist, men…» Fysj! Må slutte dra inn rasisme bare fordi man ønsker at sosiale goder skal gå til de som trenger det og ikke til folk som utnytter systemet så til de grader. Jeg syns det er utrolig at man kan heve norsk trygd, men stort sett oppholde seg i ren luxus mesteparten av året, bare stikke over grensa en liten tur for å sikre seg videre «lønn» på konto av norske skattebetalere 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #43862 Skrevet 1 time siden Auda skrev (2 minutter siden): Så Nordmenn er førsterangs da.. og innvandrere annenrangs? Og du @Tuppenoglillemor12 er på øverste hylle… topp kvalitet I mine øyne ja. Syns det er forkastelig at disse bor mesteparten av tiden sin i arabisk land og stikker kun til Norge en liten tur for å unngå å miste trygd.. Syns de kan pelle seg hjem til Irak ja. Det syns jeg. 8
Realista Skrevet 1 time siden #43863 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): Er det noe galt i å være stolt nordmann? Og ønske at det norske folk kommer først? Vet du - de holdningene der gidder jeg ikke diskutere. Jeg er født i Norge av italienske foreldre, og faller nok ikke inn under din definisjon av hverken «stolt nordmann» eller «det norske folk». Er så glad for at det finnes flest mennesker som ikke er som deg. Vår kjære avdøde konge sa det vel ganske tydelig? Så vi to er ferdigdiskutert. Eller jeg er. 1 4 1
Realista Skrevet 1 time siden #43864 Skrevet 1 time siden Lina 34 skrev (5 minutter siden): Må slutte dra inn rasisme bare fordi man ønsker at sosiale goder skal gå til de som trenger det og ikke til folk som utnytter systemet så til de grader. Jeg syns det er utrolig at man kan heve norsk trygd, men stort sett oppholde seg i ren luxus mesteparten av året, bare stikke over grensa en liten tur for å sikre seg videre «lønn» på konto av norske skattebetalere Se der ja - der var det ei til. Da har du ei du kan være i runkering med over her 👆🏻 5
Realista Skrevet 1 time siden #43865 Skrevet 1 time siden Auda skrev (8 minutter siden): Så Nordmenn er førsterangs da.. og innvandrere annenrangs? Og du @Tuppenoglillemor12 er på øverste hylle… topp kvalitet Ikke mange år til Norge er avhengig av arbeidsinnvandring. Spent på om holdningene holder seg til da… 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #43866 Skrevet 1 time siden (endret) Realista skrev (5 minutter siden): Ikke mange år til Norge er avhengig av arbeidsinnvandring. Spent på om holdningene holder seg til da… Mener du det du ja? Ok😃 Endret 1 time siden av Tuppenoglillemor12 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #43867 Skrevet 1 time siden Realista skrev (9 minutter siden): Vet du - de holdningene der gidder jeg ikke diskutere. Jeg er født i Norge av italienske foreldre, og faller nok ikke inn under din definisjon av hverken «stolt nordmann» eller «det norske folk». Er så glad for at det finnes flest mennesker som ikke er som deg. Vår kjære avdøde konge sa det vel ganske tydelig? Så vi to er ferdigdiskutert. Eller jeg er. Du jobber nok og betaler skatt? Dine foreldre og. Hvor mange kvinner fra muslimske land sånn som mamma Raad er i jobb i Norge i dag? Det er ikke mange… Dette er fakta. Hvor mange kvinner fra hennes generasjon kom til Norge for å jobbe? Ingen 4
Lina 34 Skrevet 1 time siden #43868 Skrevet 1 time siden (endret) Realista skrev (21 minutter siden): Se der ja - der var det ei til. Da har du ei du kan være i runkering med over her 👆🏻 Utrolig barnslig kommentar! Å betale skatt til Norge sier noe om skatteplikten din, ikke nødvendigvis om nasjonaliteten din. Hvordan klarer du dra frem rasisme i en kommentar der man ønsker at sosiale goder skal gå til folk som trenger det og har krav på det? Helt uavhengig av HVOR du er fra. Om du befinner deg i Norge og har behov for hjelp så er det helt riktig og gi hjelp, men når du stort sett IKKE er i Norge men du vil ha godene her? Det blir helt feil. Men du virker sint , så dra rasisme kortet du om du føler deg bedre da. Endret 55 minutter siden av Lina 34 1 5
Lana01 Skrevet 50 minutter siden #43869 Skrevet 50 minutter siden Realista skrev (25 minutter siden): Vet du - de holdningene der gidder jeg ikke diskutere. Jeg er født i Norge av italienske foreldre, og faller nok ikke inn under din definisjon av hverken «stolt nordmann» eller «det norske folk». Er så glad for at det finnes flest mennesker som ikke er som deg. Vår kjære avdøde konge sa det vel ganske tydelig? Så vi to er ferdigdiskutert. Eller jeg er. For noen holdninger enkelte har.Flotte kongen vår, han var en klok mann ❤️ 3 1
Realista Skrevet 49 minutter siden #43870 Skrevet 49 minutter siden Lina 34 skrev (12 minutter siden): Utrolig barnslig kommentar! Å betale skatt til Norge sier noe om skatteplikten din, ikke nødvendigvis om nasjonaliteten din. Hvordan klarer du dra frem rasisme i en kommentar der man ønsker at sosiale goder skal gå til folk som trenger det og har krav på det? Helt uavhengig av HVOR du er fra. Om du befinner deg i Norge og har behov for hjelp så er det helt riktig og gi hjelp, men når du stort sett IKKE er i Norge men du vil ha godene her? Det blir helt feil. Men du virker sint , så dra rasisme kortet du om du føler deg bedre da. 👍🏻
Tuppenoglillemor12 Skrevet 46 minutter siden #43871 Skrevet 46 minutter siden Lana01 skrev (2 minutter siden): For noen holdninger enkelte har.Flotte kongen vår, han var en klok mann ❤️ Det er ikke nødvendig å dra inn kongen i dette. Spar meg, RIP Kong Harald❤️ 2
Velinda Skrevet 31 minutter siden #43872 Skrevet 31 minutter siden Lina 34 skrev (24 minutter siden): Utrolig barnslig kommentar! Å betale skatt til Norge sier noe om skatteplikten din, ikke nødvendigvis om nasjonaliteten din. Hvordan klarer du dra frem rasisme i en kommentar der man ønsker at sosiale goder skal gå til folk som trenger det og har krav på det? Helt uavhengig av HVOR du er fra. Om du befinner deg i Norge og har behov for hjelp så er det helt riktig og gi hjelp, men når du stort sett IKKE er i Norge men du vil ha godene her? Det blir helt feil. Men du virker sint , så dra rasisme kortet du om du føler deg bedre da. Det rasisme kortet er en hersketeknikk,er så drita lei av at om man påpeker at noen av våre nye landsmenn utnytter veldferssystemet vårt så skrikes det at man er rasist 2 2
Velinda Skrevet 29 minutter siden #43873 Skrevet 29 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (15 minutter siden): Det er ikke nødvendig å dra inn kongen i dette. Spar meg, RIP Kong Harald❤️ Tror de drar inn hvem som helst,uten skam,for å forsvare idolet i Dubai 3 2
refill Skrevet 26 minutter siden #43874 Skrevet 26 minutter siden Tuppenoglillemor12 skrev (42 minutter siden): Mener du det du ja? Ok😃 Vi er allerede betydelig avhengig av utenlandsk arbeidskraft innenfor flere sektorer. Og det forventes at det øker. Skal ikke gjøre mye research for å få det bekreftet. 1 1
vilas Skrevet 20 minutter siden #43875 Skrevet 20 minutter siden Lina 34 skrev (1 time siden): Det er helt vilt at folk gidder se på denne gjengen på Snap? Jeg skjønner ikke at man vil være med og gi dem penger for å sitte drikke kaffe? Ligge i senga hele dagen? Så glad for at jeg har blokkert hele gjengen for lenge siden. Utrolig deilig og slippe høre på alt det hjernedøde pisset de kommer med. Hundekastingen kom de unna med? Eg er blokkert fra I konto, men der noe av henne gjennom utforsk. Men bruker denne ( er d ? ) snaplooker d heter. Det får hun vel ingen penger fra meg ? 2
Lina 34 Skrevet 20 minutter siden #43876 Skrevet 20 minutter siden refill skrev (5 minutter siden): Vi er allerede betydelig avhengig av utenlandsk arbeidskraft innenfor flere sektorer. Og det forventes at det øker. Skal ikke gjøre mye research for å få det bekreftet. Statistisk sentralbyrå (SSB) og enkelte økonomer har tidligere argumentert for at Norge ikke strengt tatt er avhengig av innvandring for å få økonomien til å gå rundt på sikt, da automatisering, høyere pensjonsalder eller økt innenlandsk yrkesdeltakelse teoretisk kan kompensere. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 minutter siden #43877 Skrevet 12 minutter siden vilas skrev (8 minutter siden): Eg er blokkert fra I konto, men der noe av henne gjennom utforsk. Men bruker denne ( er d ? ) snaplooker d heter. Det får hun vel ingen penger fra meg ? Riktig. Hun får ingen penger da 1 1
vilas Skrevet 6 minutter siden #43878 Skrevet 6 minutter siden Realista skrev (1 time siden): Vet du - de holdningene der gidder jeg ikke diskutere. Jeg er født i Norge av italienske foreldre, og faller nok ikke inn under din definisjon av hverken «stolt nordmann» eller «det norske folk». Er så glad for at det finnes flest mennesker som ikke er som deg. Vår kjære avdøde konge sa det vel ganske tydelig? Så vi to er ferdigdiskutert. Eller jeg er. Har du søkt deg til Norge som innvandrer ? Ingen snakker her inne om at noen har utenlandske foreldre. Regner med du og din familie forsørger dere selv uten velferden i Norge ?? Ja du kan få både barnetrygd, bostøtte og bruk av egenandelskortet ifht medisinsk hjelp, men d er om du er norsk på den måten. Lik andre norske innbyggere. 1
AtleH Skrevet 3 minutter siden #43879 Skrevet 3 minutter siden 2 hours ago, agent said: Har hun ikke kuttet lengden på dørene , for at de skulle gå igjen. Etter hun "pusset" opp( "ned") gulvene.? Ja, det gjorde hun, så om hun fjerner det nye gulvet hun har lagt vil det bli en glippe under alle dørene. Også ytterdøren. Insekter heter det problemet i tillegg til at det blir stygt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå