Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Check50 skrev (2 minutter siden):

Som jeg skrev så er kilden Brreg. Jeg sendte en epost og fikk svar. 
Jeg har ikke lenger innlogging på domstolportalen, så vet ikke når saken er/blir berammet. Men kanskje noen annen har ? 

Det var ikke fordi jeg tviler på deg men jeg er blitt litt opptatt av kilder og når du skrev brreg så antok jeg det var åpne kilder :)

Men da har hun altså ikke fått revisor. Enten fordi hun ikke gidder eller fordi ingen ville ta oppdraget.

Det store spørsmålet da blir hva som skjer med eierandelene i Bxr AS og varemerkene Ivorie og Ivy Home.

I praksis virker det for meg som om all business rundt Isabel har kollapset på noen få måneder.

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (30 minutter siden):

Ja hun kan synes det. Men hun, som bedriftseier, har et ansvar og et regelverk å forholde seg til. Hvorfor skal hun ikke måtte forholde seg til det slik alle andre må?

Og villedende markedsføring er ulovlig. Og ikke noe vi skal godta.

Hun gjør jo bare akkurat det samme som alle andre, bare at hun viser hele livet sitt samtidig og gjemmer seg ikke bak en reklame med skuespillere 🙄

• Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (23 minutter siden):

Er hat= etterforske?

Hvorfor skal vi godta villedende markedsføring. 

Skal vi godta produkter som er markedsført som det beste, som ikke er det på markedet?

Skal vi slutte å være kritiske til influensere,  som viser seg å være kyniske, kalkulerende og manipulerende?

Skal det bare være JA mennesker som følger Isabel Raad?

Er det ikke lov til å være kritisk og stille spørsmål ang Isabel Raad?

Jo, men dette virker som heksejakt mer enn å være kritisk! Hvorfor går man etter henne når hun bare gjør det samme som all annen reklame?

ligner mer på sjalusi spør du meg😉

og nei, jeg er ikke blodfan av IR, men dette minner mer om hysteriet fra gamle tider da man skulle brenne nabokjerringa bare fordi at alle andre mente det..

• Nyttig 4
Skrevet
Damen86 skrev (1 minutt siden):

Hun gjør jo bare akkurat det samme som alle andre, bare at hun viser hele livet sitt samtidig og gjemmer seg ikke bak en reklame med skuespillere 🙄

De som bryter loven må tåle kritikk og straff. Uavhengig av hva andre gjør eller ikke gjør.

Vanskeligere er det faktisk ikke.

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet

Nude skal visstnok være den nye babyen hennes.

Men hun eier ikke varemerket Nude Beauty. Det er det Beauty Rebels AS som gjør.

Samtidig selger de produktene via en nettbutikk som eies og driftes av Bxr AS hvor Isabel Raad AS eier 51% og Beauty Rebels AS eier 49%. Altså Isabel Raad AS er morselskapet og Bxr AS er datterselskapet.

Hva skjer med ett datterselskap dersom morselskapet tvangsoppløses?

Hadde jeg vært en eksisterende samarbeidspartner med Isabel Raad hadde jeg vært bekymret og lett etter en vei ut.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (11 timer siden):

Hva skjedde med saken "som var det værste et menneske kunne oppleve", og som hun fikk angst og depresjon av? Var årsaken konkursen? Isåfall har ikke hun opplevde mye tragisk. Dramaqueen

Virker vel mer og mer som det var den dokuen om henne og vokslysene, etter den var på tv har en vel ikke sett så mye til depresjonen? Mulig hun trodde de hadde mye verre skit på henne enn det som kom frem og derfor var så full i angst over det.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Skrevet
Damen86 skrev (56 minutter siden):

Jo, men dette virker som heksejakt mer enn å være kritisk! Hvorfor går man etter henne når hun bare gjør det samme som all annen reklame?

ligner mer på sjalusi spør du meg😉

og nei, jeg er ikke blodfan av IR, men dette minner mer om hysteriet fra gamle tider da man skulle brenne nabokjerringa bare fordi at alle andre mente det..

Tja, noen her misliker henne nok mer enn godt er, og noen elsker henne nok mer enn godt er. Og så har du de fleste av oss som faktisk befinner oss et sted midt imellom. Hverken eller.

Det å gå IR nærmere i sømmene er ikke det samme som sjalusi eller misunnelse. Særlig ikke når man ser nærmere på businesskvinnen IR og måten hun har utøvd rollene sine på, slik flere her faktisk gjør. Ja, det er en del støy. Men det er også utrolig mange gode, saklige og reflekterte innlegg.

Derfor synes jeg det er ganske trist når berettiget kritikk avfeies ved å gjøre den til et spørsmål om følelser som sjalusi og misunnelse. Det flytter fokus bort fra det som faktisk diskuteres. Og det er verdens eldste hersketeknikk som er lett gjennomskuelig. 

For det er jo fullt mulig å være helt nøytral til IR som person og samtidig være kritisk til hvordan hun har opptrådt som bedriftseier og styreleder. Og basert på det som har kommet frem de siste ni månedene, er det vanskelig å argumentere for at hun har håndtert hverken rollen eller denne saken på den måten man normalt forventer av noen som sitter med den typen ansvar.

Der synes jeg faktisk Sara-Emilie, jeg følger henne ikke så jeg er litt usikker på både navn og detaljer, kommer bedre ut. Hun kommer heller ikke nødvendigvis veldig godt ut av hele saken, men sammenlignet med IR fremstår hun i det minste som en oppegående bedriftseier som svarer for seg, er tydelig og forsøker å holde hodet kaldt.

Det betyr selvfølgelig ikke at alt hun sier nødvendigvis er 100 prosent riktig, men det er forskjell på å være uenig i det noen sier og å se at vedkommende faktisk klarer å stå stødig i rollen sin når det stormer.

Det samme inntrykket får jeg ikke av IR.

Jeg har gjennom mange år jobbet tett med gründere, daglige ledere, styreledere og andre i øverste ledelse. Felles for de fleste er at de forstår at rollen innebærer et betydelig ansvar, også når ting går galt. Man kan gjøre feil, man kan misforstå og man kan ta dårlige valg. Det er menneskelig.

Men dersom noen jeg jobbet tett med hadde håndtert en situasjon slik IR har gjort de siste ni månedene, ville det fått meg til å stille alvorlige spørsmål ved tilliten til vedkommende i lederrollen.

Det handler ikke om at jeg (og mange andre her) liker eller misliker personen. Det handler om tillit til hvordan man utøver et ansvar.

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 18
Skrevet
Damen86 skrev (3 timer siden):

Hun viser hele livet sitt? Det gjør hun jo absolutt ikke har det vist seg det siste året. Hun skjuler mer og mer, er vel det folk merker nå og blir irritert over. Jeg syns hun var gøy før, åpen, sprudlende og morsom. Nå syns jeg hun er manipulerende, ufyselig og har mistet all sjarm. Så følger henne ikke lenger, men er innom denne tråden av nysgjerrighet. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Nyhetskompaniet i kveld👍Screenshot_20260929_134609_Snapchat.thumb.jpg.9981f478560731ec3e559b33fe3cc75e.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)

Når mann legger ut bilder av seg selv i denne vinkel. Hva vil IR fortelle her?

Nå som det ikke er klær lenger ei temu glass og sirup.

Hva er den skjulte reklamen her?

Mann må gå utifra at hun bruker sine egne produkter (NUDE Beauty)

Screenshot_20260929_134439_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 5
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Når mann legger ut bilder av seg selv i denne vinkel. Hva vil IR fortelle her?

Nå som det ikke er klær lenger ei temu glass og sirup.

Hva er den skjulte reklamen her?

Screenshot_20260929_134439_Snapchat.jpg

Trendy Things? 🤔🤣

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden):

Trendy Things? 🤔🤣

Nå må du skjerpe deg🤭😅😅

Hele ansiktet er reklame for Nude beauty🧐 For vi må regne med at hun bruker de beste produktene, som hun selv reklamerer for.🕵‍♀️ Eller kanskje hun ikke bruker dem.🕵‍♀️(fordi de ikke er lux nok)😇

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Damen86 skrev (4 timer siden):

Det er jo hun selv som er skuespilleren, skjønner du ikke det?😄

En vandrende levende reklameplakat.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Nyhetskompaniet i kveld👍Screenshot_20260929_134609_Snapchat.thumb.jpg.9981f478560731ec3e559b33fe3cc75e.jpg

Det skal ikke stå på at KG damer ikke er flinke til å anonymisere hvertfall….se og lær, Isabel :filer:

• Liker 5
Skrevet
Damen86 skrev (5 timer siden):

Altså, dere her inne blir helt blinde av hatet mot Isabell. Nå har jeg fulgt med her noen dager, og dette er virkelig fasinerende må jeg si. Så mye energi dere bruker på dette hatet mot henne, og all tiden dere bruker på å «etterforske»..

det siste her med disse kremene kan jo lett gå under hennes egne synspunkter, altså HUN SYNS at hennes produkter er bedre enn medicube sine🫣 hun har da vel lov til å si det, helt vanlig reklame kalles det. Forundrer meg at dere er så irriterte over akkurat henne, denne typen markedsføring foregår jo overalt. Vi blir «lurt» av stort sett alle reklamer som går på tv, i aviser, sosiale medier osv hver dag. Villedende markedsføring er over alt. Vi som forbrukere må tenke selv, sette oss inn i hva vi kjøper, ta bevisste valg, da får vi større makt. Mye som er MYE værre og et større problem enn de stakkars produktene til Isabell Raad. Hvorfor lar dere bare ikke være å se på henne om hun plager dere så mye?

Det som er vanskelig er vel at folk ser hun bevist lurer folk, Isabel går «over lik» for penger. Ja vil absolutt anbefale blokke hele Raad familien. Fatter ikke at folk vil gi de pengene i lomma for pisset de kommer med hver dag 😂👍

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Det skal ikke stå på at KG damer ikke er flinke til å anonymisere hvertfall….se og lær, Isabel :filer:

😘 veit du hvem som gjemmer seg bak der?🤣😂 fikk litt dilemma,  kanskje hen ikke ville ha navn og ansikt på KG og IR tråd.😇😇 Men hen kommer på Nyhetskompaniet i kveld.😂🤣 Nye Maskorama😁

• Liker 2
Skrevet

Da er hun i staben til Rosenkålen, som markedsførings direktør. (eller reklam dama)

Screenshot_20260929_162033_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det flere som har lagt merke etter hun ble sammen med Rosenkålen,  har hun forandret stemme leie og oppførsel fullstendig .

Det virker som Rosenkålen er på tur med ett lite barn i en voksen kropp.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
7 minutter siden, agent said:

Da er hun i staben til Rosenkålen, som markedsførings direktør. (eller reklam dama)

Screenshot_20260929_162033_Snapchat.jpg

Når det blir slutt mellom dem igjen, så kommer Isabel til å påstå at dette tvang han henne til å legge ut..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

😘 veit du hvem som gjemmer seg bak der?🤣😂 fikk litt dilemma,  kanskje hen ikke ville ha navn og ansikt på KG og IR tråd.😇😇 Men hen kommer på Nyhetskompaniet i kveld.😂🤣 Nye Maskorama😁

Ingen aning hvem det er faktisk 😅Tenker at siden vedkommende er influenser og legger ut en slik tekst så går det sikkert fint å havne på KG. Men, uansett lurt og riktig å anonymisere slik du har gjort. 
Dette er jo totalt fremmed område for frøken Raad å anonymisere helt.

Så igjen: Se og lær av agent 🪰….eller er du kanskje bare agent nå? 😂🤣

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...