Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ToneVie skrev (25 minutter siden):

Et av selskapene som Petter Stordalen var hovedaksjonær i gikk konkurs nå i sommer - er du på IG’en hans å spør hvorfor han tar privatfly mens 10 ansatte må gå på nav? 

jeg mener come on. Selskaper går konkurs hele tiden! Det er business. 

En annen ting som jeg ser går igjen her er de duftlysene. 😆 Jeg vet ikke helt hvor mange av dere som driver i detaljhandel - men hvis du går til en random interiørbutikk som fører duftlys - av 100% soyavoks. Laget på en FABRIKK - som lager lys fra soyavoks i Europa. Tror du daglig leder drar til fabrikken eller gjør egne tester før de selger vare i butikk? Nei. Hvorfor? For det skal være strengt regulert i hvert fall i Europa - EØS

Hvis du får e-coli av importert entrecôte du kjøpte på meny - å dette kom av forurenset kjøtt fra opprinnelsesland, vil Meny da være ansvarlig? Der og da for deg - ja. Du vil kjefte på de på meny. Mattilsynet kobles på og de går opp hele kjeden for å finne hvor roten til problemet er. Så finner de grunn forurenset anlegg under slakt. Men det er ikke butikken sin feil. Det er produsenten som har fucka opp der. 

I fare for å gjenta meg selv så er jeg ikke med i noen som helst squad. Jeg har aldri kjøpt et produkt av dama men jeg fascineres av hvor mye hate det går an å få. 

Sier ikke at det ikke er noe å kritisere. Men det kommer liksom fra alle hold og en del av det er far fetch. 

IR er  selv årsaken til alt hatet ( du kaller d d) hun elsker å provosere 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...