Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (39 minutter siden):

Jeg er ikke følger av Isabel og er ikke fan av henne og familien i det hele tatt så du trenger overhodet ikke kalle henne venninna mi. Jeg er utestengt fra hennes snap faktisk og har vært det lenge pga mine kritiske spørsmål. Bare å se tilbake i denne tråden det så ser du at jeg ikke er noen venninne. Jeg synes bare denne spekulasjonen rundt boligene er noe lavmål og vitner om lite å diskutere om dagen når det må tas opp igjen for «ente» gang.

Det er et gørrkjedelig tema, like kjedelig som breakdownen om selskapene hennes som også gjentar seg i det uendelige i tråden på lik linje som boliger og trygd. Skjønner ikke hva som er så utrolig gjevt med det, men det må jo være ytterst lite som skjer på søsknenes snapper for tiden når dette er det «gøyeste» folk vil snakke om. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natu skrev (6 minutter siden):

At Tiril fikk Shehed avskjediget er helt latterlig å tro på. Det har garantert vært andre årsaker med i bildet. Men kjekt å hanke inn sympati på den måten. Hun har hatt god tid til å finne seg ny jobb men hun vil jo tydeligvis ikke jobbe. 

Når man kjenner til alt Tiril har stelt til med flere falske anmeldelse, skapet opp bilen til den eldre mannen hun leier av osv , har hun garantert stelt til mye her også. Vil tro hun har kommet med en rekke falske anklager, til arbeidsgiver.

Nå valgte Shehed å gå, dette pga hvordan hun ble møtt av øvre sjef, de som sto nær henne, støttet henne , slik jeg husker det 

• Nyttig 8
Skrevet (endret)
Natu skrev (33 minutter siden):

At Tiril fikk Shehed avskjediget er helt latterlig å tro på. Det har garantert vært andre årsaker med i bildet. Men kjekt å hanke inn sympati på den måten. Hun har hatt god tid til å finne seg ny jobb men hun vil jo tydeligvis ikke jobbe. 

Ja. Føler den historien der var veldig enkel. Er alltid alles andre feil. Husker ikke i farta hvorfor hun skulle fått sparken heller, men at en ukjent person mailer med om noe sladder til der hun jobber og hun får sparken etter det er søkt, og bør ses som ulovlig oppsigelse, hvis det skulle vært sånt. Skal MYE til å få sparken i Norge. 

Endret av Margit777
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (33 minutter siden):

Vel, det vil alltid være sånn at det kommer nye inn her, og for nye (meg blandt annet) er det helt nytt det meste. Jeg ante ikke at familien lever i kommunale boliger. At en av døtrene har delt dette offentlig er jo helt på trynet spør man meg - hadde det ikke blitt delt i influencerbarnass kanaler hadde ingen visst det, og dermed ikke stilt spørsmål rundt. det. 

Er akkurat  det, er jo de selv som driter seg på leggen gang på gang, kanskje de burde lære snart og holde kjeft. Og så griner de over konsekvensene senere.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lana01 skrev (19 minutter siden):

Når man kjenner til alt Tiril har stelt til med flere falske anmeldelse, skapet opp bilen til den eldre mannen hun leier av osv , har hun garantert stelt til mye her også. Vil tro hun har kommet med en rekke falske anklager, til arbeidsgiver.

Nå valgte Shehed å gå, dette pga hvordan hun ble møtt av øvre sjef, de som sto nær henne, støttet henne , slik jeg husker det 

Hvem vet at Tiril har gjort dette? Er det noe Isabel har sagt så hadde jeg ikke stolt på det. 

Synes Tiril virker mer og mer normal.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Margit777 skrev (2 minutter siden):

Ja. Føler den historien der var veldig enkel. Er alltid alles andre feil. Husker ikke i farta hvorfor hun skulle fått sparken heller, men at en ukjent person mailer med om noe sladder til der hun jobber og hun får sparken etter det er søkt, og bør ses som ulovlig oppsigelse, hvis det skulle vært sånt. Skal MYE til å få sparken i Norge. 

Hun fikk ikke sparken. Hun valgte å gå pga arbeidsgivers   håndtering. 
Om du høre podcasten , er det ikke vanskelig å forstille seg hva  som har skjedd 

• Nyttig 6
Skrevet
Margit777 skrev (2 minutter siden):

Hvem vet at Tiril har gjort dette? Er det noe Isabel har sagt så hadde jeg ikke stolt på det. 

Normalt og med falske anmeldelser . Trakassere utleier og ripe opp biler . Ringe fastlegen til Dan på 80, som hun leier av , med falske anklager om Dan osv 

• Nyttig 7
Skrevet

Ærlige Isabel er nok engang ute med munnen sin og lyver faktisk så hun tror det selv. På snap i går la hun ut om at villaen hennes har steget i verdi.  Hvor hun får sin informasjon fra, er nok hennes eget forvirra hode (eller er det megleren Linda), for det hun nok engang sier er så langt fra virkeligheten som det er mulig å komme.

Isabel tror hun har gjort en investering, en villa hun har betalt den dyreste summen noen gang for i nabolaget, så både eieren og megleren kunne le hele veien til banken. Hun hun lot seg blende av bassenget i stedet for å sjekke ut nabohusene som er helt identiske og lå 10 millioner NOK under i pris. Samme utsikt. Det gjør de enda. Isabel kjøpte av en investor (han eide tre hus i gaten) og det er Isabel som var siste ledd, den litt enkle influenseren. Hun tapte 10 millioner allerede dagen hun kjøpte. Om hun ønsker å selge for eks. 60 millioner, så finnes det i den prisklassen allerede nå mye som er større, finere og gjerne fullt møblert med eksklusive møbler og interiør. Alt Isabel kan håpe på er interiørdesignere som kan gjøre villaen til noe som frister kjøpere litt ekstra, men de summene må hun også legge til i regnskapet. Hun har rett og slett priset seg selv ut av markedet, lenge før hun skal selge. Eller at en ny, enda enklere influenser kommer tuslende.

Husk å legg til alle reparasjoner hun måtte gjøre, da disse husene generelt er av dårlig teknisk standard. Marmorgulvet i første etasje hadde rustet allerede ved innflyttingen (gule flekker). Det er jern i marmor og brukes det ubehandlet marmor i Dubai, som det er gjort her (billigere), vil dette bare bli verre og verre pga. fuktigheten i luften. Rust stopper ikke, så om hun etter hvert vil selge så selger marmorgulv bedre enn trefliser i plastikk, så det kan bli enda en stor utgift å få reparert (Mulig hun ikke forteller de nye kjøperne om det ødelagte marmorgulvet og lar fibergulvet bli liggende og heller bare sier det er lett å fjerne om de vil ha marmor i stedet). Isabel reagerte ved innflytting, men megleren Linda sa det bare var noen flekker fra tidligere leier. Sannheten er at huset har stått tomt lenge og da blir det fuktig innendørs, så ubehandlet marmor ruster. Dette vet alle utbyggere og meglere i Dubai. Alt treverket innendørs er også bare veners, med spon inni. Billige greier, med unntak av dørene. De er i heltre. Ellers er alt innvendig designet for å etterligne 80-tallet. Det skulle se litt vintage ut, sa interiørarkitekten området bruker, så kjøpere må like akkurat det også.

Her er en oversikt over alle salg av de boligene som ligger langs parken. Hennes naboer. Alle husene der er like store med samme utsikt. Summen på 16,5 er det Isabel som betalte for sin villa. Jammen meg sa vi businesskvinne. Eg er smarte, skjønner du, som hun så ofte sier. Jeg skjønner ikke det! Prisene under er i Dirham.

Salg i nabolaget til Isabel.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 25
Skrevet
Zenhouse skrev (4 timer siden):

@Isild her er uttalelsen til Shehed. Ang kommunal bolig. 

Det er rett og slett kvalmt å høre Shehed si dette her , for hun sier jo at moren kun kommer hjem en dag hver 6 mnd for å ikke miste sin ufør. Ikke rart Pimpen sier Norge er best 🤮

Fryktelig dobbelmoralsk å si Norge er beste landet til å aldri oppholde seg der.

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Jeg er ikke følger av Isabel og er ikke fan av henne og familien i det hele tatt så du trenger overhodet ikke kalle henne venninna mi. Jeg er utestengt fra hennes snap faktisk og har vært det lenge pga mine kritiske spørsmål. Bare å se tilbake i denne tråden det så ser du at jeg ikke er noen venninne. Jeg synes bare denne spekulasjonen rundt boligene er noe lavmål og vitner om lite å diskutere om dagen når det må tas opp igjen for «ente» gang.

Men vi er alle forskjellige individer her inne og vi synes forskjellige ting er kritikkverdige.  

Jeg driter i rosegjøker og skriking på delfinsafari f.eks.  , og uttaler meg svært lite om det og skumleser bare gjennom det. Mens jeg reagerer når jeg hører utalelser fra hovedpersonene selv som strider i mot gjengs lover og regler, og blir mer aktiv når tråden omhandler de temaene. Det er min mening og så respekterer jeg at du misliker mine innlegg rundt det, og så synes jeg det er unødvendig at du ( el noen andre) blir kalt for venninna el fan av Raad, selv om en kan være uenige i saker. 

• Liker 7
Skrevet
AtleH skrev (21 minutter siden):

Ærlige Isabel er nok engang ute med munnen sin og lyver faktisk så hun tror det selv. På snap i går la hun ut om at villaen hennes har steget i verdi.  Hvor hun får sin informasjon fra, er nok hennes eget forvirra hode (eller er det megleren Linda), for det hun nok engang sier er så langt fra virkeligheten som det er mulig å komme.

Isabel tror hun har gjort en investering, en villa hun har betalt den dyreste summen noen gang for i nabolaget, så både eieren og megleren kunne le hele veien til banken. Hun hun lot seg blende av bassenget i stedet for å sjekke ut nabohusene som er helt identiske og lå 10 millioner NOK under i pris. Samme utsikt. Det gjør de enda. Isabel kjøpte av en investor (han eide tre hus i gaten) og det er Isabel som var siste ledd, den litt enkle influenseren. Hun tapte 10 millioner allerede dagen hun kjøpte. Om hun ønsker å selge for eks. 60 millioner, så finnes det i den prisklassen allerede nå mye som er større, finere og gjerne fullt møblert med eksklusive møbler og interiør. Alt Isabel kan håpe på er interiørdesignere som kan gjøre villaen til noe som frister kjøpere litt ekstra, men de summene må hun også legge til i regnskapet. Hun har rett og slett priset seg selv ut av markedet, lenge før hun skal selge. Eller at en ny, enda enklere influenser kommer tuslende.

Husk å legg til alle reparasjoner hun måtte gjøre, da disse husene generelt er av dårlig teknisk standard. Marmorgulvet i første etasje hadde rustet allerede ved innflyttingen (gule flekker). Det er jern i marmor og brukes det ubehandlet marmor i Dubai, som det er gjort her (billigere), vil dette bare bli verre og verre pga. fuktigheten i luften. Rust stopper ikke, så om hun etter hvert vil selge så selger marmorgulv bedre enn trefliser i plastikk, så det kan bli enda en stor utgift å få reparert (Mulig hun ikke forteller de nye kjøperne om det ødelagte marmorgulvet og lar fibergulvet bli liggende og heller bare sier det er lett å fjerne om de vil ha marmor i stedet). Isabel reagerte ved innflytting, men megleren Linda sa det bare var noen flekker fra tidligere leier. Sannheten er at huset har stått tomt lenge og da blir det fuktig innendørs, så ubehandlet marmor ruster. Dette vet alle utbyggere og meglere i Dubai. Alt treverket innendørs er også bare veners, med spon inni. Billige greier, med unntak av dørene. De er i heltre. Ellers er alt innvendig designet for å etterligne 80-tallet. Det skulle se litt vintage ut, sa interiørarkitekten området bruker, så kjøpere må like akkurat det også.

Her er en oversikt over alle salg av de boligene som ligger langs parken. Hennes naboer. Alle husene der er like store med samme utsikt. Summen på 16,5 er det Isabel som betalte for sin villa. Jammen meg sa vi businesskvinne. Eg er smarte, skjønner du, som hun så ofte sier. Jeg skjønner ikke det! Prisene under er i Dirham.

Salg i nabolaget til Isabel.jpg

Ingen bombe at hun lyver om dette og…😅

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Her er det ting jeg ikke skjønner ang disse leilighetene. Hvis det er slik at Pimpen er ufør og får bostøtte, og samtidig mottar måndlig penger fra barna sine + alle de tusener vi ser I gi til mor i jul og bursdagsgaver, da tilsier vel det at innkomsten er for høy til og forsvare en kommunal leilighet eller teller ikke de ekstra kronene? Kan nok heller ikke ha formue

Har ikke noe imot at hun har fått hjelp til bolig, men slik dette virker her inne, virker det som ganske stor forskjellsbehandling jfr den andre familien som ble nevnt her tidligere  

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Margit777 skrev (50 minutter siden):

Da tror jeg du bør høre på podcasten Henlagt og saken VG-saken. Der er det 10 episoder så langt om mye hun og familien har stelt i stand. Løgner, falske politianmeldelser og svindel.

• Nyttig 8
Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Tiril er alt annet enn normal😆🤣🙄 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
refill skrev (21 timer siden):

Det har jo iflg forumet her inne blitt meldt til nav ved flere anledninger, så da er vel ting ok siden de fremdeles har sine leiligheter? 

Har jeg skrevet om deres leiligheter nå ? Mente vel hele araberfamilien Raad ler av oss og helt inn i banken 🙂  Har sett at Pimpen ikke er spesielt populær  landet sine landsmenn i Norge - var vel Grønland 🤔🙂 d er vel mye derfor de oppholder seg i landet de kommer fra.

Endret av vilas
  • Nyttig 3
Skrevet

Såg siste tilgjengelige episode av bak gardinene idag. Syns ikke I var spesielt god mot sin far på julaften. Jaja fikk ulljakke- men KUN 20000 kr i penger, mens de andre fikk åpenlyst 50000 kr... Da var hun ikke tilgitt han fullt og helt tenker jeg, som hun i forrige episode sa at hun hadde gjort.  Syns den var stygg jeg. Men dette er vel for å forsvare boken hun har skrevet. Må liksom prøve å få en " sannhet" ang den. En bok Sidra  egentlig er irritert på. Og hun nektet biblioteket på skolen å ha den i sitt system. For de kjenner ikke sin far slik I har opplevd.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Hvorfor i alle dager har søsteren til Isabel delt at foreldrene bor i kommunal bolig Hva var konteksten? 

Dersom moren faktisk bor i kommunal bolig, så kunne Isabel kjøpt et ok sted til henne - hun burde slutte å lage underholdning av henne.

Stemmer det de har fortalt om faren så forstår jeg faktisk ikke at noen av de vil ha han i livet sitt. 

Merkelig familie. 

Helt merkelig at Shehed valgte å dele dette ja, men husker det ble delt. 

Zenhouse skrev (6 timer siden):

Husker ikke hvordan det startet, men hadde med at Shehed forklarte hvordan moren ikke brøt noen regler med å dra ut og inn av Norge. «…hun kan være borte i 6 mnd og så komme tilbake, og reise ut igjen».
Dette kan man jo ikke uten konsekvenser, men jeg tar forbehold om at Shehed mulig forklarer seg feil også ( om 180 dagers regelen blir brutt eller ikke)   Og så ballet det bare på seg, ble nok en del kommentarer på det ,og så kom dette med at mor hadde rett på leilighet av kommunen. 

( om ikke dette stemmer likevel, så er jeg den første til å stoppe «gnålet» om dette, men jeg kan ikke gå ut fra annet enn det jeg har fått høre selv fra datteren.) 

Var noe slikt ja.

Margit777 skrev (4 timer siden):

Var denne Nav veilederen Tiril også? 😄 Alle som skal "ødelegge", er tiril.

Men da  får  moren  AAP da? Eller er hun på sosialbidrag?

Man har ikke Nav veileder etter at man er avklart ufør, hørtes rart ut.

Moren har ufør om jeg ikke husker feil.

Margit777 skrev (2 timer siden):

Hotel Cæsar hadde episoder. Influencere har stories. Forskjellen er at Hotel Cæsar aldri prøvde å få deg til å tro at dramaet var deres virkelige liv 😄😄

Hahahahaha godt sagt 😅

Lana01 skrev (1 time siden):

Normalt og med falske anmeldelser . Trakassere utleier og ripe opp biler . Ringe fastlegen til Dan på 80, som hun leier av , med falske anklager om Dan osv 

Hun anmeldte vel den stakkars gamle mannen for seksuell trakassering også......

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah.2.0 skrev (1 minutt siden):

Helt merkelig at Shehed valgte å dele dette ja, men husker det ble delt. 

Var noe slikt ja.

Moren har ufør om jeg ikke husker feil.

Hahahahaha godt sagt 😅

Hun anmeldte vel den stakkars gamle mannen for seksuell trakassering også......

Ja det gjorde hun 😞Håper virkelig at oppdatering på tirsdag, forteller oss at hun er kastet ut av leiligheten, for et mareritt 

leietaker fra helvete 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lana01 skrev (Akkurat nå):

Ja det gjorde hun 😞Håper virkelig at oppdatering på tirsdag, forteller oss at hun er kastet ut av leiligheten, for et mareritt 

leietaker fra helvete 

Blir spennende å høre.....

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Hun fikk ikke sparken. Hun valgte å gå pga arbeidsgivers   håndtering. 
Om du høre podcasten , er det ikke vanskelig å forstille seg hva  som har skjedd 

Jeg gir ikke sånne noen klikk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...