Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor virker det som at "alle" har hengt seg opp i den barneskolen Isabel privat donerte til? 

Den er ikke tema i dokumentaren! 

Temaet er at Ivorie skulle donere 10% av kjøpesum/overskudd (Isabel sa 10% av summen på snap, mens på Ivorie sto det 10% av overskuddet) til sårbare DAMER i India eller Kenya! Den barneskolen har altså ingenting med det å gjøre, det er noe Isabel har gjort privat. Spørsmålet er om de 10% er donert til de sårbare damene! 

Kjenner jeg faktisk får hjernestreik at den barneskolen der blir diskutert side opp og side ned, som om den er relevant, for det er den ikke🤦🏼‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Soli skrev (40 minutter siden):

Jeg spurt Google Ai om en sammenlikning av Medicube sin capsule cream som Isabel har laget sin kopi av. Jeg hadde faktisk ikke forventet at det var såpass dårlig. Så min anbefaling til dere som ha bestilt kremen. Bruk angreretten og bestil Medicube sin som er lang bedre og over en 100-lapp billigere i øyeblikket. Bestill «ekte» koreanske merker fr OLIVE young eller noen av de norske nettbutikkene. OLIVE young er Voec innmeldt så du betaler alt via nettbutikken og de kjører mange kampanjer. Har de flestekjente koreanske merkene både i skincare og hår. Bildene ser ut til å havne i feil rekkefølge, start evnt på slutten.

IMG_0038.thumb.png.23253af7d7bfa09ec59859f6648e3ad0.pngIMG_0041.thumb.png.3f1e410a7503d99e488d75c8a55a4aa6.pngIMG_0040.thumb.png.c92a9819095595385fb5ba99e82f9d13.pngIMG_0039.thumb.png.62ee42a8eebf73583ca7833e5a23c97f.png

Veldig glad jeg ikke har gått på bestevenninne salgstriksene til Isabel 😮‍💨 Har en lipgloss (som jeg aldri bruker ) og kjøpte risvannet en gang, men ga det bort pga jeg syntes det luktet pyton og håret ble forferdelig. 
Helt utrolig hvor mye tull hun snakker om disse produktene til Nude og det er bare noe simple greier. Elsklingene går mann sv huse for å sikre seg kalenderen. Nok en gang så mugler jeg på ryggen av hele Isabel hun eier ikke et snev av skam den dama :pisk:

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AtleH skrev (9 minutter siden):

Det rare er jo at hun også skrøt så ofte av denne profesjonelle designeren Ivorie hadde. En designer som klarte å designe et kaffeglass som fantes fra før. Helt identisk, men med noen figurer på glasset. Hvem husker ikke juleglassene med reinsdyr, hvor designeren også fant opp Bambi på nytt, fra Disney.

-«Fant opp Bambi på nytt» 😂😂

-Bimbi-Bombi-Bimbo 🥴

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Giropp skrev (8 minutter siden):

Hvorfor virker det som at "alle" har hengt seg opp i den barneskolen Isabel privat donerte til? 

Den er ikke tema i dokumentaren! 

Temaet er at Ivorie skulle donere 10% av kjøpesum/overskudd (Isabel sa 10% av summen på snap, mens på Ivorie sto det 10% av overskuddet) til sårbare DAMER i India eller Kenya! Den barneskolen har altså ingenting med det å gjøre, det er noe Isabel har gjort privat. Spørsmålet er om de 10% er donert til de sårbare damene! 

Kjenner jeg faktisk får hjernestreik at den barneskolen der blir diskutert side opp og side ned, som om den er relevant, for det er den ikke🤦🏼‍♀️

Den er relevant for troverdigheten til Isabel.

Men donasjonen det ble snakk om i dokumentaren er fra 2024, gjort i desember 2025, på under 4% av overskuddet i regnskapet som er offentlig.

Og den gikk vel til noe annet enn først sagt.

Løgn alt sammen.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Den er relevant for troverdigheten til Isabel.

Men donasjonen det ble snakk om i dokumentaren er fra 2024, gjort i desember 2025, på under 4% av overskuddet i regnskapet som er offentlig.

Og den gikk vel til noe annet enn først sagt.

Løgn alt sammen.

Kanskje på en måte ja, men ikke for å kunne forklare/forsvare de donasjonene i forhold til Ivorie. 

Jeg føler barneskolen ble dradd inn i diskusjonen her inne for å forsvare i forhold til at Ivorie hadde donert, men igjen så har jo ikke Ivorie og den barneskolen noe med hverandre å gjøre. Isabel skulle donere til barneskolen. Ivorie skulle donere til sårbare damer i India eller Kenya. 

At det ikke er donert fra Ivorie til damene kan ikke forsvares med at Isabel har donert til barneskolen, det gir null mening i mine øyne. 

Kommer nok fram mye, mye mer løgn etterhvert tenker jeg 🍿

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er nesten litt synd på TV2, at de ikke kan få sabotert den store inntektskilden til Isabel. Følgermassen har økt etter den iherdige innsatsen deres ♥️

• Nyttig 1
Skrevet
SaraEmil skrev (3 timer siden):

Det er ganske spesielt å forsvare en kalender til 2 500 kroner med at sjokoladekalendere også er kjipe.

Hva angår fortjenesten.Kosmetikk har noen av markedets høyeste marginer. Den "oppgitte verdien" på 6 000 kr er et tall de selv har pisket opp for å skape en illusjon om at 2 500 kr er "billig". Dette er ren salgspsykologi, ikke et tapsprosjekt for å være snill mot følgerne.

Enten man dytter i seg billig sjokolade eller smører usikre ingredienser på huden til en skyhøy pris, sitter man igjen med det samme, et overpriset produkt solgt på glanset papir.

Ja, for det må jo være en grunn til at det finnes 10 tusen millioner forskjellige merker, og at Oslo er full av diiigre butikker som selger kosmetikk. 

• Nyttig 3
Skrevet
Giropp skrev (1 minutt siden):

Kanskje på en måte ja, men ikke for å kunne forklare/forsvare de donasjonene i forhold til Ivorie. 

Jeg føler barneskolen ble dradd inn i diskusjonen her inne for å forsvare i forhold til at Ivorie hadde donert, men igjen så har jo ikke Ivorie og den barneskolen noe med hverandre å gjøre. Isabel skulle donere til barneskolen. Ivorie skulle donere til sårbare damer i India eller Kenya. 

At det ikke er donert fra Ivorie til damene kan ikke forsvares med at Isabel har donert til barneskolen, det gir null mening i mine øyne. 

Mer løgn? Du tenker det kommer en dokumentar til? Jeg gleder meg til rettssaken jeg. Det blir nok temmelig oppklarende. Ikke for antiraad selvfølgelig, men for oss andre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Giropp skrev (2 minutter siden):

Det håper jeg de fleste er enige i. 

• Liker 2
Skrevet
Giropp skrev (2 minutter siden):

Ja, barneskolen blir dratt inn i diskusjonen for å gi Isabel alibi med at hun donerer og bryr seg hun.

Det er grønnvasking.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Det er nesten litt synd på TV2, at de ikke kan få sabotert den store inntektskilden til Isabel. Følgermassen har økt etter den iherdige innsatsen deres ♥️

Har antall følgere økt?

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

Har antall følgere økt?

Ja, det har den

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Ja, det har den

Fra hva til hva?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Fra hva til hva?

Bikker snart 391.000. Var under 390 nylig

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Skrevet
Wanda_2025 skrev (4 minutter siden):

Det håper jeg de fleste er enige i. 

De klærne som disse damene produserte, all inntjening gikk direkte tilbake til dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Mer løgn? Du tenker det kommer en dokumentar til? Jeg gleder meg til rettssaken jeg. Det blir nok temmelig oppklarende. Ikke for antiraad selvfølgelig, men for oss andre.

Det er vanskelig å skjønne hva man "gleder seg til" her. En rettssak mellom de næringsdrivende bak selskapet er en oppvask om interne penger og avtalebrudd, ikke et bevis på at markedsføringen var lovlig.

At to partnere må rydde opp i rettssalen viser bare hvor grov svikten i systemene faktisk har vært. For forbrukerne som kjøpte produkter på feil premisser, står dokumentasjonen og lovbruddene akkurat like støtt uansett hvem av eierne som vinner i retten.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Bikker snart 391.000. Var under 390 nylig

Tynn påstand. Det var rundt 390.8 i går og det samme i dag. Dokumentaren har ikke medført økt antall følgere slik du påstår.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
SaraEmil skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig å skjønne hva man "gleder seg til" her. En rettssak mellom de næringsdrivende bak selskapet er en oppvask om interne penger og avtalebrudd, ikke et bevis på at markedsføringen var lovlig.

At to partnere må rydde opp i rettssalen viser bare hvor grov svikten i systemene faktisk har vært. For forbrukerne som kjøpte produkter på feil premisser, står dokumentasjonen og lovbruddene akkurat like støtt uansett hvem av eierne som vinner i retten.

Jeg tenker Isabel kommer veldig godt ut av den saken til slutt. 

• Liker 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden):

Ja, barneskolen blir dratt inn i diskusjonen for å gi Isabel alibi med at hun donerer og bryr seg hun.

Det er grønnvasking.

Å det får jeg hjernestreik av jeg! Gleder meg til den dagen folk begynner å tenke selv 🥳

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Tynn påstand. Det var rundt 390.8 i går og det samme i dag. Dokumentaren har ikke medført økt antall følgere slik du påstår.

Fakta er at hun har fått flere følgere tross dokumentaren. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...