skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41521 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke brukt ordet hat. Det du kommer med om India er ikke kritikk, det er dumskap. Alt som skjedde i India er godt dokumentert. Det jeg kommer med rundt India er spørsmål.
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41522 Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Testpanelet med et aldersspenn på 12–40 år var enige om at produktene i julekalenderen overrasket både når det gjelder utseendet og kvaliteten. Dette lukter godt, er pent og lever opp til navnet «Nude» med sitt naturlige preg https://www.nettavisen.no/kjendis/test-av-isabel-raads-nude-beauty-julekalender-wow/r/5-95-2621611 Og ikke et ord der om prisen, som var det jeg kommenterte. 3
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #41523 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Det jeg skjønner er at produktene er så overpriset at selv til under 70% av prisen så tjener Nude penger på produktene. Det bør jo gi noen noe å tenke over. Det gjelder alle butikker. Klart inntjeningen blir kortet vanvittig inn når kundene får varene så billig som i julekalenderne som selges nå framover. Det er en gavepakke til kundene. 2
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41524 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (Akkurat nå): Det gjelder alle butikker. Klart inntjeningen blir kortet vanvittig inn når kundene får varene så billig som i julekalenderne som selges nå framover. Det er en gavepakke til kundene. Eller er prisen i det daglige vanvittig overpriset? 4
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #41525 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Det jeg kommer med rundt India er spørsmål. Har du ikke fulgt med på hva som har skjedd altså, og trenger hjelp til å forstå fra oss som har gjort det? Da forstår jeg. Sorry 2
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #41526 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Eller er prisen i det daglige vanvittig overpriset? Det gjelder alle varer vi kjøper. Hvem er rikest i Norge? Jo, de som selger oss maten vi trenger. 3
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41527 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (4 minutter siden): Har du ikke fulgt med på hva som har skjedd altså, og trenger hjelp til å forstå fra oss som har gjort det? Da forstår jeg. Sorry Det var en ekte RS hersketeknikk skjønner jeg. Tåler ikke spørsmål.. 1 1 4
Doris Becker Skrevet 2 timer siden #41528 Skrevet 2 timer siden Jada, lipglossen lukter godt og toalettmappen har sikkert et pent design. Det står ingenting om en uavhengig granskning av hva råvarene faktisk koster. Testen hjelper dermed Nude med å legitimere den høye utsalgsprisen overfor forbrukerne. At produktene får terningkast fem, endrer overhodet ikke på regnestykket. Som bransjetallene viser, er produksjonskostnaden på denne typen "private label"-kosmetikk minimal i forhold til utsalgsprisen. Det er fullt mulig å lage et produkt som gir en følelse av "hverdagsluksus", samtidig som man har en skyhøy bruttoavanse på 80–85 %. 2 1
Outside Viewer Skrevet 2 timer siden #41529 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Og tastaturet går varmt nå inne på RS gruppa der innlegg om dokumentaren blir slettet… Er ikke lov å skrive noe kritisk. Hekt sykt dette!! Ikke bare innlegg som «blir slettet»… medlemmer også…🤔 2 1
agent Skrevet 2 timer siden #41530 Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (1 time siden): Så Kristin Andersen er med på bløffen? Hun sitter som ansvarlig for prosjektet og vet selvsagt om pengene er betalt eller ikke. Samtidig kjøpte Isabel skolesekker og litt annet utstyr til alle elevene og tømte en lekebutikk året før. Hvis jeg ikke husker feil, hadde hun teatime om at overføring av pengene var vanskelig. Hun og familien hadde Prime på slep i India, det vi så i India var skuespill. Men nå skal jeg komme med en hysterisk teori. På mange sånne lette reality serier, pleier mange ganger oppdragsgiver betale kostnader for å lage content. Så vi skal ikke se bort fra at turen, gaver og donasjon er betalt av Prime. Hvorfor skulle hun ha problemer med betalingen til India🧐 Er vel ikke problemer å overføre million beløp i Dubai. 1 3
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41531 Skrevet 2 timer siden Outside Viewer skrev (4 minutter siden): Ikke bare innlegg som «blir slettet»… medlemmer også…🤔 Ikke overraskende. Evner ikke til å diskutere kritikk.
Outside Viewer Skrevet 2 timer siden #41532 Skrevet 2 timer siden Sveits35 skrev (34 minutter siden): De mest dedikerte her er sannsynligvis sjalu konkurrenter og jobber intenst for å skade merkevaren til Isabel. Argumentene de kommer med er hinsides fornuft. Forfalske det som skjedde i India…. Da gripes det etter halmstrå! Jeg var overbevist om at skuffelsen ville bli enorm i dag når dokumentaren kom og at diktning og konspirasjonen ville nå nye høyder her på tråden. Jeg fikk rett. Og/ eller så kan det være at «Ulv-ulv-historien» gjentar seg? Når noen blir tatt i å lyve / pynte på sannheten / skjule ting, så blir det vanskelig å «ha tillit til». Tillit må fortjenes og bygges opp. Mange har vært/ er kunder som gjerne vil vite sikkert at det de kjøper er det de får. Og; mange konspirasjoner er ikke konspirasjons-teorier…
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #41533 Skrevet 2 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Hvis jeg ikke husker feil, hadde hun teatime om at overføring av pengene var vanskelig. Hun og familien hadde Prime på slep i India, det vi så i India var skuespill. Men nå skal jeg komme med en hysterisk teori. På mange sånne lette reality serier, pleier mange ganger oppdragsgiver betale kostnader for å lage content. Så vi skal ikke se bort fra at turen, gaver og donasjon er betalt av Prime. Hvorfor skulle hun ha problemer med betalingen til India🧐 Er vel ikke problemer å overføre million beløp i Dubai. Så TV kameraene det snakkes om her var Prime som nettopp lagde en seriens henne? Og folk skjønner ikke at hele greia er kjøpt og betalt? Med tanke på «problemene» med å overføre pengene dit så er jeg nå mer overbevist over at det var arrangert og en stor hvit løgn fra Isabel. Men folk går på limpinnen. Hver gang. 4 2 3
Pigaloppa Skrevet 2 timer siden #41534 Skrevet 2 timer siden Bendie skrev (44 minutter siden): Det er mulig. Jeg husker heller ikke alle detaljene, rundt det. Men at Isabell har gjort mye for skolebarna der nede. Er det liten tvil om. Hun har også videresolgt vesker og sjal for damene. Så om det skurrer noe rundt ivorie og verdighet. Så har personen Isabel gitt mye. Eller tjent mye på å gi noe.. 1
Margit777 Skrevet 2 timer siden #41535 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (6 timer siden): Og bare så det er sagt, Synnøve kommer ikke godt ut av dokumentaren hun heller. Men det er nå engang sånn at det er Isabel som har gitt følgerene sine løfter på sosiale medier hun ikke kan stå inne for. Og det er for meg åpenbart at Isabel bevisst utnytter manglende innsikt i forretningene i Dubai til sin fordel. Der har det skjedd mye hun ikke vil være åpen om. Og i går solgte hun via Nude over 4000 julekalendere for godt over 10 millioner. Mange vel vitende om kommende dokumentar. Folk vil bedras. Og elsklingene kommer garantert til å forsvare alt som kom frem i dokumentaren. Kostet kalenderen 2500? 😱 2
Snoopy82 Skrevet 2 timer siden #41536 Skrevet 2 timer siden Ang julekalender så er det flere som bruker flere produkter som kjøper den da det er full size produkter. Selv ikke kjøpt den da det for meg også blir mange produkter jeg uansett ikke ville kjøpt eller ikke var riktig for meg. Tror kalenderen er godt kjøp for de som bruker mange produkter, andre kalendere er ofte minisize har jeg skjønt. De selger vel uansett ikke under kostpris, men håper vel mange faller for produkter og kjøper de igjen ved en senere anledning. Jeg lurte på en annen ting. Var det Ivorie som også sendte ut "gullbillett" i et par bestillinger. Skulle vinne tur til Dubai og få møte Isabel? Var det noen som "vant"? Har det stått om det på disse gruppene? Vil tro noen hadde sagt hvis de vant? Isabel har ikke sagt mer? Så det utgår kanskje nå i konkursen også hvis det ikke er gjennomført? 1 4
Doris Becker Skrevet 1 time siden #41537 Skrevet 1 time siden (endret) Pigaloppa skrev (24 minutter siden): Eller tjent mye på å gi noe.. Måten dette prosjektet har blitt brukt som kynisk og regissert content på sosiale medier, står i en sterk kontrast til hvordan seriøse bistandsaktører opererer. De bildene og videoene der hun lar seg hylle som en helgen av sårbare barn, er akkurat det anmelderne påpeker: "Hvit frelser-komplekset" in full effect. Det er direkte ubehagelig å se på. Endret 1 time siden av Doris Becker 1 5
Sveits35 Skrevet 1 time siden #41538 Skrevet 1 time siden skeiv-ostepop skrev (17 minutter siden): Ikke overraskende. Evner ikke til å diskutere kritikk. Den gruppa burde få fjerne alle anonyme brukere. Noe så patetisk og feigt. Anonyme på Facebook 😂 1
Snoopy82 Skrevet 1 time siden #41539 Skrevet 1 time siden Overføringer til India kan være komplisert, det kommer an på hvilket prosjekt det er og om det er FCRA registrert eller man har fått forhåndsgodkjenning. Er det en etablert hjelpeorganisasjon så burde ikke det være et problem da de er registrert. Hvis Kristin har overført penger tidligere så vet vel hun hvordan det gjøres, men mulig det blir gjort annerledes enn en ren overføring. India er strenge på mottak av utenlandske donasjoner. 1
rock&republic Skrevet 1 time siden #41540 Skrevet 1 time siden Håper de såkalte venninnene hennes våkner og avfølger henne nå. Hun er en manipulerende løgner 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå