Othelia08 Skrevet i går, 19:42 #41721 Skrevet i går, 19:42 Sologmåne1 skrev (12 minutter siden): Det svaret fra Isabel på sin nye side er altså bunnen , stakkars lille rike pike som ikke har ett snev av ansvar og prater svada. Den rævsleikinga fra følgerne er så jeg får grums på ryggen…som en sa så fint her inne. Fader å , nå falt jeg på det nivået🥴 Hun er feig som kun uttaler seg i sitt eget ekkokammer. Hvis man i det hele tatt kan kalle det en uttalelse. Hadde hun hatt litt integritet hadde hun svart ordentlig for seg. Alt hun gjør er å kjøpe seg tid. Men på lik linje med Sophie Elise og pose-gate kommer dette også til å blåse over og Isabel kan bo i morgenkåpa på Maldivene mens hun sipper iskaffe og profiterer på de parasosiale vennskapene hun har skapt 4 1 22
Heike72 Skrevet i går, 19:42 #41722 Skrevet i går, 19:42 Framstår det ikke som noe muffens når selskapet hennes er registrert i et bygg ute i ørkenen utenfor Dubai? Er det bare jeg som fikk en creepy følelse da de filmet fra der i dokumentaren? 17 1 8
Johanne Regine Skrevet i går, 19:43 #41723 Skrevet i går, 19:43 Heike72 skrev (3 minutter siden): «Love you loads» nei Isabel det gjør du virkelig ikke. De er verken venninner eller elskningår, med forbruker kveg du tjener på. Du et så ekstremt uredelig og kynisk at du burde være flau 5 1 29
Margit777 Skrevet i går, 19:45 #41724 Skrevet i går, 19:45 Må nok lage en morsvarsgruppe, men det er vel ikke lov. 2 1
AtleH Skrevet i går, 19:47 #41725 Skrevet i går, 19:47 3 minutter siden, Heike72 said: Framstår det ikke som noe muffens når selskapet hennes er registrert i et bygg ute i ørkenen utenfor Dubai? Er det bare jeg som fikk en creepy følelse da de filmet fra der i dokumentaren? Firmaet i Dubai er nok bare en postkasse, en firma adresse å ha på papiret. 1 22
Snoopy82 Skrevet i går, 19:48 #41726 Skrevet i går, 19:48 Blåvinge skrev (20 minutter siden): Bilder av testresultatene nede på siden her: https://www.tv2.no/underholdning/stanset-salg-av-isabel-raad-produkt-etter-tv-2-avsloring/18820130/ Takk 😊 1
Damen86 Skrevet i går, 19:50 #41727 Skrevet i går, 19:50 Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠 1 6
Sologmåne1 Skrevet i går, 19:50 #41728 Skrevet i går, 19:50 Heike72 skrev (10 minutter siden): Nettopp, hva gir du meg. Nå kjenner jeg ryggraden vrenger seg… er ikke bare grums lenger🥴 4 7
Damen86 Skrevet i går, 19:50 #41729 Skrevet i går, 19:50 Snoopy82 skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Sjekk lysene du har hjemme også da! De er det også som regel parafin og allergifremkallende stoffer i! 2 1
Othelia08 Skrevet i går, 19:53 #41730 Skrevet i går, 19:53 Damen86 skrev (1 minutt siden): Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠 Det ene utelukker ikke det andre. Influensere driver med aggressiv markedsføring, har en enorm påvirkningskraft og spiller direkte på følelsene til mennesker - derfor er det viktig å rette søkelys mot dette også 2 21
skeiv-ostepop Skrevet i går, 19:54 #41731 Skrevet i går, 19:54 Damen86 skrev (3 minutter siden): Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠 Men har alle de andre sagt at det er ren soyavoks i lysene, og at de er sunnere enn andre sine? 6 2 29
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 19:55 #41732 Skrevet i går, 19:55 (endret) Denne uttalelsen hennes var jo helt som forventet. «Tro meg» skriver hun flere ganger.. Nei Isabel, vi tror deg ikke! 🤡 Det er for meg totalt uforståelig at disse elsklingene hennes er så hjernevaska at de støtter henne uansett hvor mye beviser som blir lagt på bordet angående hvor kynisk og kalkulerende hun er.. Jack er av samme ulla! En svindler og bedrager. Han er ikke noe rik sånn som dronningen men later som.. Viser en side utad som er «suksessfull buiseness owner» bla bla bla.. 🙄 Klassisk! Er bare å se innom hans Instagram.. men nå er dette en tråd om Isabel så gidder ikke begynne engang med den der vemmelige fyren…. 🤮 Isabel er for meg avslørt for lenge siden og jeg er glad jeg sluttet å følge med på hennes snap.. Jeg ønsker ikke å sponse denne narsissisten! Endret i går, 19:56 av Tuppenoglillemor12 6 4 22
Snoopy82 Skrevet i går, 19:55 #41733 Skrevet i går, 19:55 Damen86 skrev (2 minutter siden): Sjekk lysene du har hjemme også da! De er det også som regel parafin og allergifremkallende stoffer i! Som jeg skrev i et tidligere innlegg er jeg klar over at det er i de aller fleste lys, en grunn til at lys med åpen flamme frarådes m. Jeg ville se nivåene av de forskjellige. Jeg har desverre ikke lys hjemme å sjekke da jeg ikke tåler det. 1
Aintnofun Skrevet i går, 19:58 #41734 Skrevet i går, 19:58 Outside Viewer skrev (9 timer siden): Er det mulig å tjene noe på julekalenderen når de selges «så billig»? 🤔 Produktene er nok veldig overpriset fra før. 2 6
skeiv-ostepop Skrevet i går, 20:01 #41735 Skrevet i går, 20:01 Litt fascinerende argument egentlig. Enten må man ta alle som selger duftlys eller så kan man ikke ta noen. 2 14
Outside Viewer Skrevet i går, 20:02 #41736 Skrevet i går, 20:02 AtleH skrev (28 minutter siden): Da blir stakkaren hivd rett ut, sprerret og havner sikkert på en hemmelig liste. Kim Jong Raad styrer der inne. -Kim Jong Raad» 🤣🤣🤣 Dævver!!! 👍👍😂 4 1 10
Aintnofun Skrevet i går, 20:04 #41737 Skrevet i går, 20:04 Nobetterthanaman skrev (9 timer siden): Se hu ydmyke og jordnære som bare må vise verden at hun er så rik at hun ikke trenger å tenke på lønningsdager. Dette kunne hun lett ha googlet😂 Skjønner heller ikke hvorfor hun legger ut slike bilder av seg selv.. unnskyld babe. De som jobber i det kommunale har stort sett lønning den 12. Men jeg har f.eks den 30. Og noen har den 15. Uføre har den 20. Så det er jo ikke så rart at hun ikke har en korrekt dato. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 20:09 #41738 Skrevet i går, 20:09 Dette viser mye hvordan strategien til Isabel har funket den siste tiden. «Psykisk sykdom», hva hun for tiden «står i», «rettssak» osv…. Dette er planlagt strategi! (Screenshots fra RS siden på Facebook) 😎🙈 10 2
Outside Viewer Skrevet i går, 20:13 #41739 Skrevet i går, 20:13 Lzzy skrev (33 minutter siden): Det er jo sykt at hun med den bagasjen, fortsatt bosetter seg i et land med de samme kvinneundertrykkende verdiene! Det jeg synes er trist i alle fall - (også for I), er at hun ikke seriøst søker hjelp og går «all in» for å hjelpe seg selv. Hun har stor påvirkningskraft på mange (muligens mange med lignende «bagasje» også), og det kan bli en slags «traume-bonding». Hun kunne brukt sin plattform til å evnt belyse/fremme denne delen og gjøre noe konstruktivt for seg selv / sine og evnt sine «elsklinger» om hun nå MÅ dele alt. Jeg er redd for at hun seriøst vil gå på en smell. Hun begynner å «bli voksen» og disse tingene henter oss inn igjen om det ikke blir tatt hånd om. Hun blander i tillegg «business med privatliv» og det er ikke sikkert det kommer til å gå så bra med det heller. Egentlig både «undertrykker» hun seg selv og sin egen identitet. Hun driver med «avlednings-manøvre» på høyt plan for å ikke måtte forholde seg til realitetene - på alle plan. (Spør du meg da). 💙 4 2 2
Trixie99 Skrevet i går, 20:19 #41740 Skrevet i går, 20:19 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Dette viser mye hvordan strategien til Isabel har funket den siste tiden. «Psykisk sykdom», hva hun for tiden «står i», «rettssak» osv…. Dette er planlagt strategi! (Screenshots fra RS siden på Facebook) 😎🙈 Oh my god🤦🏻♀️ «hun er ikke er som lurer noen, hva vinner hun på det?» neeeeeei si det? Hva med millionlønn og shoppingbudsjettt på 500.000/mnd😆 det er helt utrolig for meg hvordan disse folkene ikke forstår at Isabell har et ansvar. At de tror dama som starta selskapet og står som deleier ikke aner hva hun reklamerer for? faen så dumme folk. 4 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå