Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Damen86 skrev (32 minutter siden):

Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠

Så du tenker det er greit bruke det som argument. Jeg stjal i kassa på butikken, for det gjorde også han foran meg:-)

• Liker 6
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Damen86 skrev (31 minutter siden):

Sjekk lysene du har hjemme også da! De er det også som regel parafin og allergifremkallende stoffer i!

Astma- og allergiforbundet anbefaler vel generelt astmatikere og allergikere å ikke bruke levende lys?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Outside Viewer skrev (8 minutter siden):

Det jeg synes er trist i alle fall - (også for I), er at hun ikke seriøst søker hjelp og går «all in» for å hjelpe seg selv. Hun har stor påvirkningskraft på mange (muligens mange med lignende «bagasje» også), og det kan bli en slags «traume-bonding». Hun kunne brukt sin plattform til å evnt belyse/fremme denne delen og gjøre noe konstruktivt for seg selv / sine og evnt sine «elsklinger» om hun nå MÅ dele alt. 

Jeg er redd for at hun seriøst vil gå på en smell. Hun begynner å «bli voksen» og disse tingene henter oss inn igjen om det ikke blir tatt hånd om. Hun blander i tillegg «business med privatliv» og det er ikke sikkert det kommer til å gå så bra med det heller. Egentlig både «undertrykker» hun seg selv og sin egen identitet. Hun driver med «avlednings-manøvre» på høyt plan for å ikke måtte forholde seg til realitetene - på alle plan. (Spør du meg da). 💙

Hvis hun skal hjelpe seg selv.

Må hun sikkert logge av for en lengre periode.

Iløpet av den behandlingstiden,  kan hun bli glemt/ikke relevant lenger.

Hun har valgt penger, istedenfor helse.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Aintnofun skrev (21 minutter siden):

De som jobber i det kommunale har stort sett lønning den 12. Men jeg har f.eks den 30. Og noen har den 15. Uføre har den 20. Så det er jo ikke så rart at hun ikke har en korrekt dato. 

Nei, og forskjellige svar kom det vel helt sikkert i dm hennes også som svar på det hun la ut. Hadde hun googlet hadde hun fått svar på det hun lurte på. Men hun bare måtte vise «ydmykheten» igjen.

• Nyttig 4
Skrevet
Trixie99 skrev (8 minutter siden):

Oh my god🤦🏻‍♀️

«hun er ikke er som lurer noen, hva vinner hun på det?» neeeeeei si det? Hva med millionlønn og shoppingbudsjettt på 500.000/mnd😆

det er helt utrolig for meg hvordan disse folkene ikke forstår at Isabell har et ansvar. At de tror dama som starta selskapet og står som deleier ikke aner hva hun reklamerer for? faen så dumme folk. 

Ikke sant? !!😅🤡

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (24 minutter siden):

Litt fascinerende argument egentlig. Enten må man ta alle som selger duftlys eller så kan man ikke ta noen.

Men har de reklamert med noe annet og skrytt av hvor «rene» de er til tusenvis av følgere som tror på alt som blir sagt.

anbefaler å se Bølgen for å se hvor lett det er å påvirke andre og du finner riktig metode.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Aintnofun skrev (24 minutter siden):

De som jobber i det kommunale har stort sett lønning den 12. Men jeg har f.eks den 30. Og noen har den 15. Uføre har den 20. Så det er jo ikke så rart at hun ikke har en korrekt dato. 

Det trynet på Isabel🫪😱😂😂😂

• Liker 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Bruker ofte det eseltrynet.

• Liker 6
Skrevet
Soli skrev (2 minutter siden):

Men har de reklamert med noe annet og skrytt av hvor «rene» de er til tusenvis av følgere som tror på alt som blir sagt.

anbefaler å se Bølgen for å se hvor lett det er å påvirke andre og du finner riktig metode.

Var denne rettet til meg?

Skrevet
Johanne Regine skrev (1 minutt siden):

Saklig kommentar!

• Liker 5
Skrevet
Damen86 skrev (42 minutter siden):

Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠

Isabel Raad hevdet at duftlyset hennes var et «sunt» og renere alternativ, Er vel kanskje ikke så mange andre som selger duftlys som reklamerer på samme måte som Isabel Raad eller? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet

Tenker at elsklingene inne på RS sekt siden er nok rimelig stresset over at  innlegg blir lagt ut her og de vet ikke hvem av elsklingene som er forrædere   ….de bare vet at de er der og følger med :ninja::ninja:

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Er en liten reportasje på TV2 nyhetene. 

• Liker 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (12 timer siden):

Dritt som viser seg å stemme. Har du noen tanker rundt innholdet i dokumentaren eller er målet ditt å sverte kritikken mot Isabel med å fokusere på utseende til journalisten?

😅 Så sinna da.... noen som føler seg lurt?

Hvis du leser mine andre svar her inne presiserer jeg tydelig at jeg ikke betviler det som er kommet fram som sant. Men ble skuffet over at det ikke var mer.... og så synes jeg det hadde vært mye mer spennende om man gikk på bakmennene bak mange av disse influenserne, nemlig Reme. Svindel satt i system.

Ja jeg sverter denne journalisten, synes ikke dette var så bra.... min mening.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøken79 skrev (3 minutter siden):

Hvis du leser mine andre svar her inne presiserer jeg tydelig at jeg ikke betviler det som er kommet fram som sant. Men ble skuffet over at det ikke var mer.... og så synes jeg det hadde vært mye mer spennende om man gikk på bakmennene bak mange av disse influenserne, nemlig Reme. Svindel satt i system.

Reme er jo en liten fis i forhold til Kim Jung Raad… 😅🙈 Nei du, Isabel har ansvaret her….🎯

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Tenker at elsklingene inne på RS sekt siden er nok rimelig stresset over at  innlegg blir lagt ut her og de vet ikke hvem av elsklingene som er forrædere   ….de bare vet at de er der og følger med :ninja::ninja:

Hihi…😎😎😎

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (7 timer siden):

Men for min del hadde dette vært mer troverdig om hun gav i stillhet.

Når hun bruker det som innhold på sine kanaler er min opplevelse at det er mest for syns skyld.

Det er mest for syns skyld det Isabel gjør. Flere kjendiser som har gitt penger osv uten og skulle «sole seg i glansen» 

Skrevet
Frøken79 skrev (7 minutter siden):

Sinna? Det var da veldig lav terskel.

• Liker 4
Skrevet
Ellenn skrev (16 minutter siden):

Saklig kommentar!

Det var en observasjon

• Liker 1
Skrevet

Hva mener følgere, at de kjenner seg igjen i livet hennes og at hun har bakkekontakt 😂dummeste … Det livet hun lever er vel så langt i fra nordmenn lever. Må all ting rulle opp nå.

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...