Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zena33 skrev (5 minutter siden):

Santorv er fantastisk!

Han er tøff da, som hanskes med illsinte influensere som avsløres, som i tillegg sender moren sin på han 😅

Helt enig! Tipper den illsinte moren kan være mor Tandberg…

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Helt enig! Tipper den illsinte moren kan være mor Tandberg…

Definitivt, mine tanker gikk til den familien med en gang jeg leste det.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Damen86 skrev (2 timer siden):

Altså, dette syns jeg blir for dumt.. tv2 hadde ihvertfall ikke noe å ta Ivorie på ang duftlysene, 99% av alt som selges av lys i norske butikker inneholder de samme stoffene, om ikke værre! Sjekk de også da vel.. hva med litt ordentlig journalistikk som går på hvorfor strømprisene i norge er som de er når all strømmen blir sendt ut av landet, eller hvorfor diesel/bensinprisene er så skyhøye! Men for all del, bruk tiden på duftlys fra influenser….🫠🫠🫠

Ingen andre firma som selger duftlys går ut og reklamerer så aggressivt som IR. Og vi/ du kjøper av henne og hun kjøper villa til 47 mill. Pluss pusser opp alt nå. Vi/ du har betalt / betaler for leiligheter til både Shehed,Rami og Sidra ( tidligere), vi/ du gir Pimpen måneds lønn i tillegg til uføretrygden. Vi / du betaler for leilighet til Pimpen og ex mann i Irak... Vi du betaler alt som Jack har av utgifter sammen med Isabel.... Hvor lenge skal d gå til vi/ du av følger IR. Jeg har avfulgt, men har du ?? Jeg ser bare enkelt innlegg på utforsk + her inne nå.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Ingen andre firma som selger duftlys går ut og reklamerer så aggressivt som IR. Og vi/ du kjøper av henne og hun kjøper villa til 47 mill. Pluss pusser opp alt nå. Vi/ du har betalt / betaler for leiligheter til både Shehed,Rami og Sidra ( tidligere), vi/ du gir Pimpen måneds lønn i tillegg til uføretrygden. Vi / du betaler for leilighet til Pimpen og ex mann i Irak... Vi du betaler alt som Jack har av utgifter sammen med Isabel.... Hvor lenge skal d gå til vi/ du av følger IR. Jeg har avfulgt, men har du ?? Jeg ser bare enkelt innlegg på utforsk + her inne nå.

Deilig følelse å ha blokkert den familien 😍

• Liker 6
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Orker ikke.. 👀🙈 ferdig med å være flue på veggen der i to dager nå🆘🆘🆘

IMG_4073.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Orker ikke.. 👀🙈 ferdig med å være flue på veggen der i to dager nå🆘🆘🆘

IMG_4073.jpeg

Herlighet,  er det ikke vanskelig og ikke kommentere 🤯😅

• Liker 7
Skrevet
Damen86 skrev (2 timer siden):

Sjekk lysene du har hjemme også da! De er det også som regel parafin og allergifremkallende stoffer i!

Er du virkelig så "enkel" at det går ut på hva lysene man hjemme har også ?? Problemet her at hun har sagt det stikk motsatte på sin Snap. Du må gjerne prøve å forsvare, men hun selger på samvittighet, navn og blind lojalitet. 

Men du har kanskje ikke noe imot å fått et produkt du ikke ba om da ?

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hihi…😎😎😎

Nå svarer jeg deg ikke på ditt innlegg der du skriver hva du alltid har sett og satgt, rett og slett fordi jeg ikke gidder å bla meg tilbake 🙈💜 Men jeg er så enig med deg, jeg har lenge sagt det både her og med eget navn andre steder, men blodfansen går hardt ut uansett. Godt vi har rygg å bære det på 👏👏👏

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
adriana32 skrev (32 minutter siden):

Herlighet,  er det ikke vanskelig og ikke kommentere 🤯😅

Godkjenner hun alle innlegg nå som hun er eneste administrator?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Soli skrev (5 minutter siden):

Jeg tør ikke å prøve å bli medlem 😂😂😂 Men hun har jo vært eneste admin siden hun startet den gruppen ? Var det ikke godkjenning av innlegg slått på tidligere ?

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

Bruker ofte det eseltrynet.

Vet du hva, den er ikke grei! 

• Liker 2
Skrevet
Sologmåne1 skrev (1 minutt siden):

Vet du hva, den er ikke grei! 

Du så det selv også ja. Du får ta deg et duftlys.

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (1 minutt siden):

Du så det selv også ja. Du får ta deg et duftlys.

Nei, vet du hva den kunne du spart deg for. Den er ikke grei!

Skrevet (endret)
Soli skrev (2 timer siden):

Mitt innlegg ble slettet! Sitter på jobb og prøver igjen.

Endret av Sologmåne1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (20 minutter siden):

Nei, vet du hva den kunne du spart deg for. Den er ikke grei!

Oink oink

Skrevet
Margit777 skrev (1 minutt siden):

Oink oink

❤️

Skrevet
Margit777 skrev (3 minutter siden):

Oink oink

Vet du hva, du får mene hva du vil . Vi mener forskjellig og sånn får det bli . Beklager

Skrevet (endret)
Margit777 skrev (32 minutter siden):

Oink oink

Hva er det med dine oink, oink 😂😂 Sitter her på jobb og spør de rundt meg om de vet hva det går ut på og de svarer …fjortiser 😂😂 Morsomt da😂 Beklager avsporing men kunne ikke dy meg🙊🙈

Endret av Sologmåne1
  • Liker 1
Skrevet
Sologmåne1 skrev (10 minutter siden):

Hva er det med dine oink, oink 😂😂 Sitter her på jobb og spør de rundt meg om de vet hva det går ut på og de svarer …fjortiser 😂😂 Morsomt da😂 Beklager avsporing men kunne ikke dy meg🙊🙈

Hun ser ut som et esel på bilder hun vil ha sympati på. Finnes verre ting å ligne på. Hadde personlig ikke turt og sagt på jobben at jeg var på KG så synes du er modig. Jeg liker å være litt fjortiss i blandt, føler at litt morsomt må man da ha 😄 Kjedelig å være kjerring hele tida, den jobben får andre ta 😄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...