agent Skrevet 23 timer siden #41761 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Tenker at elsklingene inne på RS sekt siden er nok rimelig stresset over at innlegg blir lagt ut her og de vet ikke hvem av elsklingene som er forrædere ….de bare vet at de er der og følger med . 🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰 Har de skrevet noe? 6 1
Klokkeblomstt Skrevet 23 timer siden #41762 Skrevet 23 timer siden Aintnofun skrev (49 minutter siden): Dem, der arbejder i den kommunale sektor, får generelt løn den 12. Men jeg får for eksempel løn den 30. Og nogle får løn den 15. Handicappede får løn den 20. Så det er ikke så mærkeligt, at hun ikke har en korrekt dato. Hun er fullstendig likegyldig til når folk får lønn. Julekalenderen ble lagt ut for salg 13. september, slik at den kunne rekke å bli solgt og pengene komme inn før TV 2 dokumentaren ble sendt 14. september. Det handlet om å få inn så mange millioner som mulig før dokumentaren kom. Det er veldig utspekulert og kalkulerende. 6 15
agent Skrevet 23 timer siden #41763 Skrevet 23 timer siden (endret) Lina 34 skrev (10 minutter siden): Det er mest for syns skyld det Isabel gjør. Flere kjendiser som har gitt penger osv uten og skulle «sole seg i glansen» Hun er eier 75% og 51% Hun har selv fortalt at hun har stålkontroll på alt. Det er jo merkelig at hun skal bli omtalt som en modell som får betalt for å reklamere for Ivorie og Nude, når det er hun som eier det. Det er hun som bestemmer og hun har fortalt at hun er en kontroll freak. Endret 23 timer siden av agent 1 12
Othelia08 Skrevet 23 timer siden #41764 Skrevet 23 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Hun eier 75% Hun har selv fortalt at hun har stålkontroll på alt. Det er jo merkelig at hun skal bli omtalt som en modell som får betalt for å reklamere for Ivorie og Nude, når det er hun som eier det. Det er hun som bestemmer og hun har fortalt at hun er en kontroll freak. Hun har hele tiden skrytt av å være hands on på alle deler av firmaene sine, alt skal godkjennes av henne først osv. I tillegg nekter hun å få seg assistent fordi hun i følge seg selv ikke klarer å gi fra seg kontroll og må gjøre alt selv. Og så skal hun/gjengen nå ha det til at hun ikke hadde et snev av anelse om hva som skjedde i hennes eget firma? Babyen hennes? Henger jo ikke på grep 2 3 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41765 Skrevet 23 timer siden agent skrev (9 minutter siden): 🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰🪰 Har de skrevet noe? 🤫😶 1 2
Bendie Skrevet 23 timer siden #41766 Skrevet 23 timer siden Sveits35 skrev (2 timer siden): Dette med å spy ut dritt har pågått lenge. Det økte sterkt med T-saken. Da endret det seg her på tråden. Det er ikke å gå på personer, det er en observasjon mange må ha fått med seg. Det med T saken, har helt klart et stort innpass her i tråden. Det er så tydelig. At jeg ikke forstår at folk ikke leser mellom linjene. Og innflytelsen vokser, stadig. 1 6
SaraEmil Skrevet 22 timer siden #41767 Skrevet 22 timer siden Bendie skrev (9 minutter siden): Det med T saken, har helt klart et stort innpass her i tråden. Det er så tydelig. At jeg ikke forstår at folk ikke leser mellom linjene. Og innflytelsen vokser, stadig. Hva er T saken? 3 1
Bendie Skrevet 22 timer siden #41768 Skrevet 22 timer siden SaraEmil skrev (1 minutt siden): Hva er T saken? Tiril saken. Hun som gikk til Shehed sin arbeidsgiver. 1
Tapaz Skrevet 22 timer siden #41769 Skrevet 22 timer siden Frøken79 skrev (24 minutter siden): 😅 Så sinna da.... noen som føler seg lurt? Hvis du leser mine andre svar her inne presiserer jeg tydelig at jeg ikke betviler det som er kommet fram som sant. Men ble skuffet over at det ikke var mer.... og så synes jeg det hadde vært mye mer spennende om man gikk på bakmennene bak mange av disse influenserne, nemlig Reme. Svindel satt i system. Ja jeg sverter denne journalisten, synes ikke dette var så bra.... min mening. Enig med deg. Mye fyllstoff uten annet mening enn å sette en negativ følelse mot I og Ivorie. Er ingen fan av I, men dette var ikke så bra journalistikk. (Hun fikk seg en tur til Dubai ihvertfall.) 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #41770 Skrevet 22 timer siden Bendie skrev (12 minutter siden): Tiril saken. Hun som gikk til Shehed sin arbeidsgiver. Hva har det med denne tråden å gjøre ?🤔 Er ikke T en «gal» dame? 2 2
SaraEmil Skrevet 22 timer siden #41771 Skrevet 22 timer siden Det er ganske avslørende at når man ikke lenger kan benekte at faktaene i saken stemmer, så blir taktikken å angripe journalisten og kalle lovbrudd for "fyllstoff". Å avdekke systematisk feilmerking, brudd på markedsføringsloven og manglende dokumentasjon på veldedighet er ikke dårlig journalistikk .Det er etter min mening helt sentralt forbrukervern. Men ja takk, begge deler! Det hadde vært utrolig flott med framtidige episoder om bakmennene og agentene også. Likevel fritar ikke bakmenn i kulissene influenseren for sitt eget juridiske ansvar som millionbedrift. 4 1 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #41772 Skrevet 22 timer siden SaraEmil skrev (1 minutt siden): Det er ganske avslørende at når man ikke lenger kan benekte at faktaene i saken stemmer, så blir taktikken å angripe journalisten og kalle lovbrudd for "fyllstoff". Å avdekke systematisk feilmerking, brudd på markedsføringsloven og manglende dokumentasjon på veldedighet er ikke dårlig journalistikk .Det er etter min mening helt sentralt forbrukervern. Men ja takk, begge deler! Det hadde vært utrolig flott med framtidige episoder om bakmennene og agentene også. Likevel fritar ikke bakmenn i kulissene influenseren for sitt eget juridiske ansvar som millionbedrift. Helt enig! Er rart hvordan noen totalt overser fakta og kaller det for sjalusi blandt aent om man er kritisk til bedriften Isabel. For det er det hun er - en bedrift. Hva hun er privat er en aen sak. Men det hun viser følgere (misliker egentlig dette ordet sterkt😅🙈) det er bedriften Isabel. Jeg syns det var på tide å få litt hard fakta på bordet! På overtiid faktisk! 3 1 8
Babyface Skrevet 22 timer siden #41773 Skrevet 22 timer siden Jeg har ikke lest alt som er skrevet her etter dagens tv-program, så mulig det er nevnt tidligere; så utrolig pinlig å være godt voksen og leder i fanklubben til IR og stå frem på tv med denne rollen! 😳😂 14 3
Frida2026 Skrevet 22 timer siden #41774 Skrevet 22 timer siden https://www.tv2.no/mening-og-analyse/influensere-er-maktpersoner-da-ma-de-tale-kritikk/19225414/ dette var bra. 8 1
like Skrevet 22 timer siden #41775 Skrevet 22 timer siden Sveits35 skrev (4 timer siden): Fakta er at hun har fått flere følgere tross dokumentaren. Det stemmer ikke, de siste dagene er følgertallet sunket sikkert men sakte. 5 6
Tapaz Skrevet 22 timer siden #41776 Skrevet 22 timer siden SaraEmil skrev (8 minutter siden): Det er ganske avslørende at når man ikke lenger kan benekte at faktaene i saken stemmer, så blir taktikken å angripe journalisten og kalle lovbrudd for "fyllstoff". Å avdekke systematisk feilmerking, brudd på markedsføringsloven og manglende dokumentasjon på veldedighet er ikke dårlig journalistikk .Det er etter min mening helt sentralt forbrukervern. Men ja takk, begge deler! Det hadde vært utrolig flott med framtidige episoder om bakmennene og agentene også. Likevel fritar ikke bakmenn i kulissene influenseren for sitt eget juridiske ansvar som millionbedrift. Å takk for den du. Nå står det ingen steder at det som ble avslørt ikke var riktig så du kan holde deg for god til denslags beskyldninger. Frekt!
Outside Viewer Skrevet 22 timer siden #41777 Skrevet 22 timer siden Frida2026 skrev (10 minutter siden): https://www.tv2.no/mening-og-analyse/influensere-er-maktpersoner-da-ma-de-tale-kritikk/19225414/ dette var bra. Ikke alltid like kjekt å bli «sammenlignet med» Trump i disse dager 🥴 6
agent Skrevet 22 timer siden #41778 Skrevet 22 timer siden Frida2026 skrev (12 minutter siden): https://www.tv2.no/mening-og-analyse/influensere-er-maktpersoner-da-ma-de-tale-kritikk/19225414/ dette var bra. 👏👏 3
Zena33 Skrevet 22 timer siden #41779 Skrevet 22 timer siden Frida2026 skrev (13 minutter siden): https://www.tv2.no/mening-og-analyse/influensere-er-maktpersoner-da-ma-de-tale-kritikk/19225414/ dette var bra. Santorv er fantastisk! Han er tøff da, som hanskes med illsinte influensere som avsløres, som i tillegg sender moren sin på han 😅 4 12
Anemoi Skrevet 22 timer siden #41780 Skrevet 22 timer siden Zena33 skrev (5 minutter siden): Santorv er fantastisk! Han er tøff da, som hanskes med illsinte influensere som avsløres, som i tillegg sender moren sin på han 😅 Helt enig! Tipper den illsinte moren kan være mor Tandberg… 3 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå