Zena33 Skrevet lørdag kl. 18:10 #41021 Skrevet lørdag kl. 18:10 Bendie skrev (18 minutter siden): Jeg har ingen problemer med å se at Isabel får ufordelaktig mye makt i den nye gruppen.og at dette kan bli nærmest en reklame for merkenavnet Isabel Raad. Men på et vis kan jeg forstå hun reagerer i harnisk, da tidligere ad i forrige gruppen, oppfordret for å spamme Instagramkontoen hennes. Hun ble kalt dyremishandler. Noe som ikke kke er berettiget. Men jeg mener likefullt at noe har et usundt kontrollbehov med alt som foregår rundt Isabel. Ikke bare grunnet et behov av å vite, men også i hensikt av å skade. Når det gjelder Gucci episoden. Som jeg tror alle mener var forkastelig. Er det flere her inne som vil legge ansvaret på I. Hun var helt sikker tilstede. Det er ikke noe bevis på noe annet. Det er til og med de som forsøker å slå tvil om det kan være hun som kaster Gucci. Ansvaret på Gucci er hennes og ikke Shehed. Her bruker en episoden, for dekke et behov om gjøre mest mulig skade. Så det at er følgere med usunn besettelse i begge ender er det ingen som vil om. Ingen tvil om at usunn besettelse ikke er bra. Enten det dreier seg om besettelse ovenfor en influenser, en stalker eller en nabo. 7
ollie1 Skrevet lørdag kl. 18:39 #41022 Skrevet lørdag kl. 18:39 Sveits35 skrev (1 time siden): Naboen ja.. I dag fortalte Isabel på Snap at hun ville se hvem han datet sist, før henne, siden han visste om hennes siste fling.. Det er mye vi ikke vet ja. Kan Jack ha vært europagjøken? Da dukket jo naboen opp og markerte seg veldig. Og Isabel var knust da hun ikke hørte fra europagjøken etter den turen. Så mange spørsmål… Hun sa for en stund siden til J: husker du da vi var på Ibiza ifjor? Så J var nok europagjøken ja.... 7
vilas Skrevet lørdag kl. 18:57 #41023 Skrevet lørdag kl. 18:57 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Tviler… hun har jo vært rusa/påvirket i tide og utide Er man helt sikker på det ? El er hun så god skuespiller når hun viser oss reaksjoner på medisin ? Hun bruker jo Melatonin jevnlig. Gjort lenge. Og d blir man trett av.
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 19:02 #41024 Skrevet lørdag kl. 19:02 vilas skrev (5 minutter siden): Er man helt sikker på det ? El er hun så god skuespiller når hun viser oss reaksjoner på medisin ? Hun bruker jo Melatonin jevnlig. Gjort lenge. Og d blir man trett av. Ja 1
vilas Skrevet lørdag kl. 19:02 #41025 Skrevet lørdag kl. 19:02 Outside Viewer skrev (2 timer siden): «Dei (på Joali) ser meg typ berre som ein heilt normal person»… I som forteller elsklingene sine om hvordan det var da et filmteam «plutselig» fulgte henne på øya… Det er ikke rart at hun lager sin egen «fan-gruppe»… Det er rart at så mange «går på det»… (synes jeg da) Ja legg merke til noen ansatte el andre gjester som står og " stirrer" på henne og Jack når de møtes første gang på stranden utenfor en restaurant. Episode 3 på serien. De kysser intensivt og gjester går forbi dem. Tror Jack syns d er ekkelt, mens hun "slår til" for Prime står og tar opptak. 2 1
vilas Skrevet lørdag kl. 19:03 #41026 Skrevet lørdag kl. 19:03 agent skrev (2 timer siden): Må ikke glemme denne familie legen. Som hjelper dem, når det oppstår noe. Ja nemlig. 4
Sirah Skrevet lørdag kl. 19:16 #41027 Skrevet lørdag kl. 19:16 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Så hva skjedde egentlig på nyttårsaften og med naboen da? 😅 Nei det får vi vel svar på om et par uker 🫣 Kanskje. ollie1 skrev (36 minutter siden): Hun sa for en stund siden til J: husker du da vi var på Ibiza ifjor? Så J var nok europagjøken ja.... Nei sa hun det? Ja, men da fikk vi jo svar på hvem Europagjøken var da... 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl. 19:22 #41028 Skrevet lørdag kl. 19:22 vilas skrev (17 minutter siden): Ja legg merke til noen ansatte el andre gjester som står og " stirrer" på henne og Jack når de møtes første gang på stranden utenfor en restaurant. Episode 3 på serien. De kysser intensivt og gjester går forbi dem. Tror Jack syns d er ekkelt, mens hun "slår til" for Prime står og tar opptak. «Første gang»… 🤥 Dette var nok ikke første gang.. jeg trur første gangen var når hun dro til Ibiza med «europagjøken» som hun liksom aldri hadde truffet før men hadde null planer om eget rom og var såååååå komfortabel med han og såååå i skyene 7 1
vilas Skrevet lørdag kl. 19:40 #41029 Skrevet lørdag kl. 19:40 Sveits35 skrev (1 time siden): Naboen ja.. I dag fortalte Isabel på Snap at hun ville se hvem han datet sist, før henne, siden han visste om hennes siste fling.. Det er mye vi ikke vet ja. Kan Jack ha vært europagjøken? Da dukket jo naboen opp og markerte seg veldig. Og Isabel var knust da hun ikke hørte fra europagjøken etter den turen. Så mange spørsmål… Ja Jack kan godt ha vært både Dubaigjøken,Maldivengjøken, Europa gjøken, Tennisfan og naboen. Naboen påstås og være han som Pierre la ut bilde av på nyttårsaften. Men d kunne godt være en venn av Rami / Sidra( ??). 1 2
Heike72 Skrevet lørdag kl. 20:20 #41030 Skrevet lørdag kl. 20:20 Tuppenoglillemor12 skrev (57 minutter siden): «Første gang»… 🤥 Dette var nok ikke første gang.. jeg trur første gangen var når hun dro til Ibiza med «europagjøken» som hun liksom aldri hadde truffet før men hadde null planer om eget rom og var såååååå komfortabel med han og såååå i skyene Hun var jo så lei seg etter den turen fordi Europagjøken ikke var interessert videre. 2
Vålull Skrevet lørdag kl. 21:29 #41031 Skrevet lørdag kl. 21:29 Først innlegg til Isabell også til han. Hvordan kan noen være så obsessed? Ingen kjenner Isabel overhodet utenom Snapchat liksom 2
Vålull Skrevet lørdag kl. 21:31 #41032 Skrevet lørdag kl. 21:31 vilas skrev (5 timer siden): Lurer på hvor mye produktene hun legger i kalenderen egentlig koster i utgifter. For denne summen hun selger denne kalenderen for, altså 2599 kr for 24 produkter må jo også betales av Nude. Isabel skal ha fortjeneste, Beauty Rebels skal ha fortjeneste evt om de har flere som produserer andre ting, som esken,skriften utenpå o.l. porto m bli dyr for d er tunge produkter i boxen. Jeg skjønner ikke at dette kan være lønnsomt. Folk som sier at det var dyrt får tyn med en gang i den gruppa der jeg på kommentarer. Helt sykt 2 3
Tenkeselv Skrevet lørdag kl. 21:56 #41033 Skrevet lørdag kl. 21:56 Naboen, Ibiza osv osv, alle har garantert vært Jack. Men kultmedlemmene evner jo ikke å legge to og to sammen i hva hun selv sier. 10
Othelia08 Skrevet lørdag kl. 22:12 #41034 Skrevet lørdag kl. 22:12 Vålull skrev (41 minutter siden): Først innlegg til Isabell også til han. Hvordan kan noen være så obsessed? Ingen kjenner Isabel overhodet utenom Snapchat liksom Ingen kan fortelle meg at dette er normal, uskyldig moro. Det er jo helt sjukehus 2 15
Outside Viewer Skrevet lørdag kl. 22:16 #41035 Skrevet lørdag kl. 22:16 vilas skrev (3 timer siden): Ja legg merke til noen ansatte el andre gjester som står og " stirrer" på henne og Jack når de møtes første gang på stranden utenfor en restaurant. Episode 3 på serien. De kysser intensivt og gjester går forbi dem. Tror Jack syns d er ekkelt, mens hun "slår til" for Prime står og tar opptak. INGEN mann ville synes det er ok. 2 5
Outside Viewer Skrevet lørdag kl. 22:19 #41036 Skrevet lørdag kl. 22:19 Othelia08 skrev (4 minutter siden): Ingen kan fortelle meg at dette er normal, uskyldig moro. Det er jo helt sjukehus Nesten som om de tror det er «Sims»… Prøver å «smiske» tilbake til I og påvirke hva som «skal skje». Og det kan se ut sol om det virker begge veier. -«Verden vil bedras» 1 4
agent Skrevet lørdag kl. 22:20 #41037 Skrevet lørdag kl. 22:20 (endret) Tenkeselv skrev (7 timer siden): Naboen, Ibiza osv osv, alle har garantert vært Jack. Men kultmedlemmene evner jo ikke å legge to og to sammen i hva hun selv sier. Men der vil jo si at alt hun har fortalt på tea time gjennom fire år er løgn. At hun har laget historier som ikke er sanne. De 2 siste har virket som om hun har att ett manus, det samme med familien hennes. Det har vært overspill og drama i nesten alt de har gjort. Endret i går, 05:49 av agent 1 1 14
Velinda Skrevet lørdag kl. 22:43 #41038 Skrevet lørdag kl. 22:43 agent skrev (19 minutter siden): Men der vil jo si at alt hun har fortalt på tea time gjennom fire år er løgn. At hun har laget historier som ikke er sanne. De 2 siste har virket som om hun har att ett manus, det samme med familien hennes. Det har vært overspill og drama, med sprekere. Du er inne på noe der,jeg tror faktisk også at alt er løgn og skuespill,ikke rart hun la på med litt angst for å toppe hele dritten 1 1 7
Outside Viewer Skrevet lørdag kl. 22:48 #41039 Skrevet lørdag kl. 22:48 agent skrev (11 minutter siden): Men der vil jo si at alt hun har fortalt på tea time gjennom fire år er løgn. At hun har laget historier som ikke er sanne. De 2 siste har virket som om hun har att ett manus, det samme med familien hennes. Det har vært overspill og drama, med sprekere. Det vil ikke forbause meg i alle fall. Alle rundt I er styrt av henne og hun har kun «ja-folk» rundt seg. (Både in-life og on-line). Hun har laget seg «ei eiga bobla» og forteller kun det hun vil at folk skal vite (tro) om henne. For mennesker som ikke har folk med «narsissistiske trekk» rundt seg / har kunnskap om det, er det vanskelig å tro at folk kan være slik. (Og nei, jeg diagnostiserer ingen, I har selv sagt det om seg selv). Jeg lurer også på mer om produktene hun har «laget» i Nude. Dersom det er kopier (som man kan kjøpe inn og klistre brandet sitt på), burde ikke folk få vite det? Er det i så fall ikke «falsk reklame»? -Samme med «ikke testet på dyr» vs «testet på dyr»? Personlig synes jeg alt dette er ni-trist. Fallhøyden for I (både I business og privat) er høy. At hun ikke har noen som bryr seg nok om henne til å søke om/gi «hjelp-til-selvhjelp» er tragisk. En (eventuelle) psykiater, kan umulig ha støttet opp om alt dette som skjer / hun gjør? Og J, (eller jeg vil tro enhver mann), vil ikke føle seg komfortabel med å høre at dama / han selv måtte fortelle «alle venninnene» til dama om sine følelser, andre forhold og / eller fremtidsplaner mht barn. Det samme med forventninger / krav til frieri. Det er faktisk helt vilt. Som å se på en kollisjon i sakte fart. -Vil ikke det skal skje, vil ikke se, men klarer ikke å se bort»? 2 2 7
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl. 23:00 #41040 Skrevet lørdag kl. 23:00 Vålull skrev (1 time siden): Først innlegg til Isabell også til han. Hvordan kan noen være så obsessed? Ingen kjenner Isabel overhodet utenom Snapchat liksom Enig!! Hvem i all verden tror at Jack er interessert i å delta inne på Isabel sine SoMe? Tror virkelig RS det? Vil tro han blåser i hele RS og forhåpentligvis ser han hvor skrudde de er i hue. De kan jo endre navnet til Raad Squad Family (RSF), så kan alle ha identiske rosa RSF t skjorter med delfiner og skilpadder …. Kjuuuuuuuut 3 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå