JeAnetteDahl Skrevet 23 timer siden #41061 Skrevet 23 timer siden Bendie skrev (32 minutter siden): Det var da en voldsom beskrivelse. Jeg kan ikke se hun er noe av det du beskriver her. Hun legger ikke ut halvnakne bilder som du påstår. For øvrig er hun norgesmester i dans 17 ganger og har deltatt i skal vi dans, en rekke ganger. Hun kom i søkelyset under vm fordi hun heklet luer med det norske flagget. Og ja det er fokusert på damene til fotballspillere under viktige kamper. Men det gjør deg da ikke til disse påstandene du slenger ut her. Sprer beina.. ??? Skal hun hates fordi hun er en vakker kvinne, som har er gift med en fremtredende fotballspiller? Så hvorfor hører vi ikke noe om Cecilie Brinck Rygel og Kim Rygel(som har flere VM-gull og EM-gull i sportsdans) og hva med Øyvind Gulli som har over 40 medaljer i NM?? Og hadde mediene giddet å skrive om de strikkende luene om hu ikke var i lag med Ødegaard? Utallige mennesker som lagde, sydde, egne VM-drakter, og det til gode formål som fikk bare 10sekunders attention. Og hvem bryr seg om hun tok det tungt etter at Norge ble slått ut av VM, som var over for nesten 2mnd siden??? Hvem er hun? Hva har hun bidratt med? Du ser vel poenget? Vi lever i et samfunn hvor folk som har null positiv påvirkning på dagens unge får så mye mediedekning. Det er de mediene som har "pushet" og heiet på folk som barisbrevik som ytrer rasistiske holdninger, Isabel Raad som driver med dyremishandling, og Sophie Elise som fremmer et falskt og uoppnåelig skjønnhetsideal. Kan du virkelig ikke se at det er en rød tråd mellom all den hypen og medieoppmerksomheten til P-kjendiser og influensere som er elendige forbilder og den økende trenden av depresjon, lav selvtillit og ensomhet blandt dagens unge?? Er vel bare å se på tallene og se hvordan dagens unge sliter med dårlig selvbilde og misunnelse?? Hvorfor tror du det er pålagt aldersgrense på SOME? Er det sånn at alle vakre mennesker skal få fri mediedekning og oppmerksomhet, mens de mindre vakre skal få leve et liv med utenforskap?? Du hører vel selv hvor feil det er?? SÅ ja jeg slenger ut mye, men det er fordi jeg bryr meg om mennesker, og spesielt de unge, som ikke har alle de fordelene, kontaktene, og nettverk som andre i samfunnet har. 2 2
Natu Skrevet 22 timer siden #41062 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden): Ja det tror jeg også. Men hvorfor gir Isabel denne «gærningen» oppmerksomhet?! 👀 Om det var henne som postet det lange creepy innlegget på Facebook så hadde jeg blitt livredd! Jeg mener Isabel kan skylde seg selv når hun fremprovoserer disse psycho meldingene. Kan ikke etterpå komme å klage på «stalkers» og diverse når hun selv fremprovoserte dette på denne måten! Hun kaster bensin på bålet. Er jo helt galemattias!! 🙄 Dette er så spot on! Hun fremhever jo selv innlegg som er en helt ensidig hyllest av henne selv, der man enkelt kan forstå at avsender ikke kan være i vater. Hun har selv bygget opp til stalking ved å hylle åpenbart ustabile mennesker. Og nå med den nye gruppa løftet usunne interesser til nye høyder for seg selv og andre. Jeg klarer ikke forstå at hun ikke selv har noen form for bremser eller kritisk kontroll. Jeg tror vi fremover vil se større avstand mellom henne og familien, mye graviditets content for å holde oppe engasjementet som snart vil dale og idolisering av forholdet. Frem til hele greia muligens sprekker. 1 8
adriana32 Skrevet 22 timer siden #41063 Skrevet 22 timer siden Tv2 skriver om Raad. Og historien gjentar seg, hun krever faktisk ansvarsfraskrivelse og ingen tvil om at deres dokumentar er grunnen til avviklingen av Ivorie. Desverre har hun skaffet seg et ekkokammer som vil arrestere alle som skulle tørre å komme med negativ kritikk. 1 10
Isild Skrevet 22 timer siden #41064 Skrevet 22 timer siden Doris Becker skrev (19 timer siden): Artister som Taylor Swift og Justin Bieber har vel i noen grad spilt på parasosiale relasjoner ved å danne, eller oppfordre til denne type grupper. Men de har jo allikevel en tydelig distanse. De inviterer ikke 20 000 fans inn i et lukket chatrom der de personlig modererer og sensurerer samtalen, overvåker fansens tilbakespill, eller bruker sine pågående rettssaker og konkurser som et direktesalgsargument 😅 Raad blant annet ut en skjermdump, der en følger foreslår pengeinnsamling etter konkursen, hvor Raad gråter, så rørt er hun. Det er så mye sykt her, at det blir vanskelig å forstå... Sykt er ordet! Hun tar det som tidligere har vært diskutert og kalt for "leirbålfølelsen" influencere spiller på for å bonde med kjøpekraften ("elsklingene") - til et helt nytt nivå. 1 4
Sologmåne1 Skrevet 22 timer siden #41065 Skrevet 22 timer siden (endret) adriana32 skrev (7 minutter siden): Tv2 skriver om Raad. Og historien gjentar seg, hun krever faktisk ansvarsfraskrivelse og ingen tvil om at deres dokumentar er grunnen til avviklingen av Ivorie. Desverre har hun skaffet seg et ekkokammer som vil arrestere alle som skulle tørre å komme med negativ kritikk. Det fra TV2 ble lagt inn på Isabel side men kommentarene ble raskt fjernet. Innlegget i seg selv ble nok også fjernet, kan ikke finne det igjen. Endret 22 timer siden av Sologmåne1 3 2
Othelia08 Skrevet 22 timer siden #41066 Skrevet 22 timer siden (endret) adriana32 skrev (4 minutter siden): Tv2 skriver om Raad. Og historien gjentar seg, hun krever faktisk ansvarsfraskrivelse og ingen tvil om at deres dokumentar er grunnen til avviklingen av Ivorie. Desverre har hun skaffet seg et ekkokammer som vil arrestere alle som skulle tørre å komme med negativ kritikk. Venninnegjengen går vel til massesøksmål mot tv2 og anmeldere som gir dårligere enn terningkast 6 på mesterverket av en serie hun har skapt😂 Var vel noen som skrev at kritikken som ble rettet mot familien var sammenlignbart med psykisk vold Endret 22 timer siden av Othelia08 2 2
Johanne Regine Skrevet 22 timer siden #41067 Skrevet 22 timer siden Othelia08 skrev (7 minutter siden): Venninnegjengen går vel til massesøksmål mot tv2 og anmeldere som gir dårligere enn terningkast 6 på mesterverket av en serie hun har skapt😂 Var vel noen som skrev at kritikken som ble rettet mot familien var sammenlignbart med psykisk vold Psykisk vold? Får skikkelig sånn sekt/kult vibes fra den «venninnegjengen» … 1 4
Bendie Skrevet 22 timer siden #41068 Skrevet 22 timer siden JeAnetteDahl skrev (9 minutter siden): Så hvorfor hører vi ikke noe om Cecilie Brinck Rygel og Kim Rygel(som har flere VM-gull og EM-gull i sportsdans) og hva med Øyvind Gulli som har over 40 medaljer i NM?? Og hadde mediene giddet å skrive om de strikkende luene om hu ikke var i lag med Ødegaard? Utallige mennesker som lagde, sydde, egne VM-drakter, og det til gode formål som fikk bare 10sekunders attention. Og hvem bryr seg om hun tok det tungt etter at Norge ble slått ut av VM, som var over for nesten 2mnd siden??? Hvem er hun? Hva har hun bidratt med? Du ser vel poenget? Vi lever i et samfunn hvor folk som har null positiv påvirkning på dagens unge får så mye mediedekning. Det er de mediene som har "pushet" og heiet på folk som barisbrevik som ytrer rasistiske holdninger, Isabel Raad som driver med dyremishandling, og Sophie Elise som fremmer et falskt og uoppnåelig skjønnhetsideal. Kan du virkelig ikke se at det er en rød tråd mellom all den hypen og medieoppmerksomheten til P-kjendiser og influensere som er elendige forbilder og den økende trenden av depresjon, lav selvtillit og ensomhet blandt dagens unge?? Er vel bare å se på tallene og se hvordan dagens unge sliter med dårlig selvbilde og misunnelse?? Hvorfor tror du det er pålagt aldersgrense på SOME? Er det sånn at alle vakre mennesker skal få fri mediedekning og oppmerksomhet, mens de mindre vakre skal få leve et liv med utenforskap?? Du hører vel selv hvor feil det er?? SÅ ja jeg slenger ut mye, men det er fordi jeg bryr meg om mennesker, og spesielt de unge, som ikke har alle de fordelene, kontaktene, og nettverk som andre i samfunnet har. I innlegget jeg siterte sammenligner du nærmest Helene Spilling med en hore, som sprer beina sine . Hun er gift med Martin Ødegård og de har barn sammen. På hennes Instagram konto er hun ikke halvnaken. Hun er alt annet en den du forsøker å fremstille henne som. De heklete luene hun hadde var særegne og ble populære av den grunn. Så litt mer en en tilfeldig strikket genser. Hun delte oppskriften gratis med de som ønsket den. Dette minner mer om et personangrep av en du forakter. Jeg synes du i innlegget bommer med budskapet. 2 6
agent Skrevet 22 timer siden #41069 Skrevet 22 timer siden Outside Viewer skrev (1 time siden): Copycat? Det ser ut som om at I «kopierer» veldig mye? Alt fra kremer, parfymer, markedsføringskampanjer (Nude/Caia) til «kroppsendringer»… Jeg synes også denne «Gunnar-karakteren» minner om et forsøk på å kopiere «Temu-vikaren» til Kristin G sin mann. Det er helt patetisk 🤷♀️🤦♀️ 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #41070 Skrevet 22 timer siden Jeg ser frem til dokumentaren i morgen der hun blir avslørt!🙏 Og det skal bli underholdende å se hvordan Raadsquad vil bombardere kommentarfeltet rundt omkring… 😅🍿 1 6
Johanne Regine Skrevet 22 timer siden #41071 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Jeg ser frem til dokumentaren i morgen der hun blir avslørt!🙏 Og det skal bli underholdende å se hvordan Raadsquad vil bombardere kommentarfeltet rundt omkring… 😅🍿 Gleder meg! Har tatt meg fri fra jobb. Foodora er bestilt. Champagne er innkjøpt! La oss telle ned elsklingåår!! 1 4
Lana01 Skrevet 22 timer siden #41072 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Jeg ser frem til dokumentaren i morgen der hun blir avslørt!🙏 Og det skal bli underholdende å se hvordan Raadsquad vil bombardere kommentarfeltet rundt omkring… 😅🍿 Tiril blir vel å se, ingen ser vel mer frem til denne serien en henne. 4
agent Skrevet 22 timer siden #41073 Skrevet 22 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (56 minutter siden): Ja det tror jeg også. Men hvorfor gir Isabel denne «gærningen» oppmerksomhet?! 👀 Om det var henne som postet det lange creepy innlegget på Facebook så hadde jeg blitt livredd! Jeg mener Isabel kan skylde seg selv når hun fremprovoserer disse psycho meldingene. Kan ikke etterpå komme å klage på «stalkers» og diverse når hun selv fremprovoserte dette på denne måten! Hun kaster bensin på bålet. Er jo helt galemattias!! 🙄 IR har 10 000 julekalendere som skal selges, klart hun holder dem varme. Det er f...... så patetisk. Hun skal selvfølgelig bygge opp JB SoMe kanaler så han blir mer økonomisk uavhengig av henne. Jeg skjønner ikke at de synes Gunnar er så kuul. Det er HARRY så det holder. Endret 22 timer siden av agent 1 3
Lana01 Skrevet 22 timer siden #41074 Skrevet 22 timer siden Johanne Regine skrev (1 minutt siden): Gleder meg! Har tatt meg fri fra jobb. Foodora er bestilt. Champagne er innkjøpt! La oss telle ned elsklingåår!! Dette sier masse, håper det er ironi 4
adriana32 Skrevet 22 timer siden #41075 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg ser frem til dokumentaren i morgen der hun blir avslørt!🙏 Og det skal bli underholdende å se hvordan Raadsquad vil bombardere kommentarfeltet rundt omkring… 😅🍿 Ja, det er underholdning i mindre doser. Desverre er det også uheldig om privatpersoner med kritiske røster skal oppleve konsekvenser for meningene sine. Håper mediene er tøffe nok til å se på denne siden også. 2
agent Skrevet 22 timer siden #41076 Skrevet 22 timer siden Sologmåne1 skrev (21 minutter siden): Det fra TV2 ble lagt inn på Isabel side men kommentarene ble raskt fjernet. Innlegget i seg selv ble nok også fjernet, kan ikke finne det igjen. Har vært🪰🪰🪰🪰 på veggen.😅 1 2
Johanne Regine Skrevet 22 timer siden #41077 Skrevet 22 timer siden Sebastian Solberg digger visstnok denne Isabel serien. Da må den bare være SÅ bra!!! Han er jo så reflektert og jordnær😍 2
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #41078 Skrevet 22 timer siden Hissige folk her i dag også. Jeg har allerede besøkt Isabel sin snap og fikk meg en skikkelig god latter. Anbefales 😄 Gjør noe som får deg i godt humør i dag du også da vel 😊 3
agent Skrevet 22 timer siden #41079 Skrevet 22 timer siden Othelia08 skrev (20 minutter siden): Venninnegjengen går vel til massesøksmål mot tv2 og anmeldere som gir dårligere enn terningkast 6 på mesterverket av en serie hun har skapt😂 Var vel noen som skrev at kritikken som ble rettet mot familien var sammenlignbart med psykisk vold Hva med mobbing av han mannlige anmelderen. 😎 1 1
Sologmåne1 Skrevet 22 timer siden #41080 Skrevet 22 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Har vært🪰🪰🪰🪰 på veggen.😅 Flua her og har surra litt rundt i krokene😅 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå