Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Johanne Regine skrev (18 minutter siden):

Psykisk vold? Får skikkelig sånn sekt/kult vibes fra den «venninnegjengen» …

IR dyrker og elsker det. Helt ufattelig hvor tomt det går an å bli i topplokket. 

Det gjelder både avsender og mottaker av denne galskapen. 

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isabel på Maldivene😂😂 hun liker å oppholde seg i homofobiske land som generelt scorer dårlig på menneskerettigheter. Jaja så lenge hun koser seg og tjener penger…

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Johanne Regine skrev (4 minutter siden):

Sebastian Solberg digger visstnok denne Isabel serien. Da må den bare være SÅ bra!!! Han er jo så reflektert og jordnær😍

Han er så på bærtur. En liten voksen bebei.:babysmokk:

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Han er så på bærtur. En liten voksen bebei.:babysmokk:

Bebei på dansegulvet hos Tv2 i høst. Gleder meg!!!!!

• Liker 1
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/

Noe sier meg at Isabel Raad vil komme svært dårlig ut. Det kan desverre virke som hun har drevet dette selskapet som en full sjømann. 

Det KAN noenganger være lurt å ha en viss bakgrunn og utdanning før man skal sjonglere millioner og store titler - det nytter ikke å bare subbe rundt med iskaffin. 

Jeg nevnte tidligere at dersom all hennes snørring, utlevering av psykiske lidelser, grining og "dere kommer til å få sjokk", "værste et menneske kan oppleve osv" viser seg å gjelde business og IKKE j være nettopp "det værste et menneske kan oppleve" - så er det veldig drøyt. 

Jeg tror hun har noen ganske høye kanter i vente. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Bendie skrev (2 minutter siden):

I innlegget jeg siterte sammenligner du nærmest Helene Spilling med en hore, som sprer beina sine . Hun er gift med Martin Ødegård og de har barn sammen. På hennes Instagram konto er hun ikke halvnaken.  Hun er alt annet en den du forsøker å fremstille henne som.  

De heklete luene hun hadde var særegne og ble populære av den grunn. Så litt mer en en tilfeldig strikket genser. Hun delte oppskriften gratis med de som ønsket den. 

Dette minner mer om et personangrep av en du forakter.  Jeg synes du i innlegget bommer med budskapet. 

Du ser virkelig ikke poenget. Jeg ordla meg kanskje litt på kanten, og det kan jeg godt ta selvkritikk på. Men klarer man å se forbi akkurat det, burde man vel klare å forstå det større poenget?

Jeg forakter denne ekstreme forgudingen av kjendiser og influensere som i praksis har bidratt med niks og nada til samfunnet, men som likevel får status som moderne forbilder. Folk som selger inn et glansbilde av livet, luksus, penger, utseende, reiser og kjendiserelasjoner, som om dette er selve definisjonen på et vellykket liv.

Og det ironiske er at mange av de samme menneskene som kaster Andrew Tate foran bussen på grunn av påvirkningen han har på unge, samtidig hyller andre kjendiser og influensere som på mange måter bidrar til det samme. Et ekstremt og urealistisk bilde av hva man bør strebe etter.

Hva tilfører egentlig samfunnet at vi skal vite at Helene Spelling og Ødegaard har kjøpt hytte til titalls millioner? At hun har strikket en lue og får massiv medieoppmerksomhet for det? At hun ligger på en luksusyacht i Sør-Europa? At hun er invitert i et luksusbryllup hos en annen kjendis?

Fantastisk. Virkelig samfunnsbyggende arbeid. Nobelkomiteen ringer sikkert snart.

Men prøv å se det fra perspektivet til en 12, 13, 14, 15 eller 16 åring som sitter alene på rommet sitt i en drabantby i Oslo eller et annet sted i landet. Hva tror du skjer når de dag etter dag bombarderes med bilder av mennesker som lever i ekstrem luksus og får enorm oppmerksomhet bare for å eksistere i offentligheten?

Det handler ikke om at de unge ikke skal få lov til å drømme. Problemet er når drømmen systematisk reduseres til å bli rik, bli kjent, bli influenser, få et klesmerke, reis verden rundt og se perfekt ut.

Spør en tilfeldig gjeng tenåringer hva de skal bli når de blir voksne, og du vil ofte høre influenser, rik, starte eget merke, bli kjendis. Og hva skjer når de blir voksne og oppdager at virkeligheten ikke fungerer slik? Når de ikke har millionvillaen, luksusferien, den perfekte kroppen, partneren, følgerskaren og det «perfekte livet» de har blitt matet med siden ungdomsskolen?

Da kommer sammenligningen. Utilstrekkeligheten. Følelsen av å ha mislyktes.

Jeg bryr meg ikke om hvor mye negativitet eller hvor mange dislikes og kommentarer dette måtte generere. Poenget mitt står likevel.

Jeg driter i alle kjendisene og influenserne. Og det morsomme er at flere av dem, sakte men sikkert, blir avslørt en etter en, og den glorien de har hatt rundt seg begynner å forsvinne.

Så slutt med flisespikkeriet rundt en formulering og prøv heller å se det store bildet. Det er det jeg snakker om.

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/

Noe sier meg at Isabel Raad vil komme svært dårlig ut. Det kan desverre virke som hun har drevet dette selskapet som en full sjømann. 

Det KAN noenganger være lurt å ha en viss bakgrunn og utdanning før man skal sjonglere millioner og store titler - det nytter ikke å bare subbe rundt med iskaffin. 

Jeg nevnte tidligere at dersom all hennes snørring, utlevering av psykiske lidelser, grining og "dere kommer til å få sjokk", "værste et menneske kan oppleve osv" viser seg å gjelde business og IKKE j være nettopp "det værste et menneske kan oppleve" - så er det veldig drøyt. 

Jeg er desverre usikker på om hun kommer så dårlig ut som hun burde. Jeg er ganske sikker på at det meste med henne gjelder business og er et kynisk spill for at ukritiske nordmenn skal finansiere luksuslivet hennes i Dubai. Jeg HÅPER ting kommer frem og at hun faller så langt hun burde gjøre. Og NEI: ingen trenger å fortelle meg at å ønske henne "vondt" er dårlig karma for meg. Jeg ønsker henne ikke vondt, men ønsker at hennes egen karma biter henne i plastikkræva.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (12 timer siden):

Men der vil jo si at alt hun har fortalt på tea time gjennom fire år er løgn.

At hun har laget historier som ikke er sanne.

De 2 siste har virket som om hun har att ett manus, det samme med familien hennes. 

Det har vært overspill og drama i nesten alt de har gjort.

Det er flere som har påpekt dette for lenge siden, men nå graver hun virkelig sin egen grav med å rett og slett dokumentere det. Verden vil bedras, ja. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

«behind the curtains» hahaha hvorfor engelsk? Tror virkelig I at serien blir solgt internasjonalt? 

Tror du ikke det er Prime som bestemmer tittelen? 

Samme som det sies her inne at Isabel bare er ansiktet utad når det kommer til Nude, men når man klager på produkter, etterligninger, reklamekampanjer osv virker det som det er Isabel personlig er både markedsføringsavdelingen, produktutvikler, og gud vet hva. 

De fleste etterligner andre produkter som er bra, det ser man jo overalt. 

• Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Når «hele» utsikten for det imperiumet hun hadde sett for seg rakner,  idet hun såvidt har fått lagt ned et par steiner på grunnmuren, så er det i beste influenser-stil å komme med floksler som «det værste et menneske kan oppleve». 

Dette mennesket skriver fra seg absolutt alt ansvar, til og med tittelen sin har hun fjernet fra korrespondanse. Fra TV2: I en epost til TV 2 i august 2026 signerte Raad som styreleder (Chairman of the Board). Da TV 2 spurte hvorfor hun deretter fjernet denne tittelen fra signaturen i de øvrige svarene, fikk vi ikke noe svar på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
adriana32 skrev (1 minutt siden):

Jeg er desverre usikker på om hun kommer så dårlig ut som hun burde. Jeg er ganske sikker på at det meste med henne gjelder business og er et kynisk spill for at ukritiske nordmenn skal finansiere luksuslivet hennes i Dubai. Jeg HÅPER ting kommer frem og at hun faller så langt hun burde gjøre. Og NEI: ingen trenger å fortelle meg at å ønske henne "vondt" er dårlig karma for meg. Jeg ønsker henne ikke vondt, men ønsker at hennes egen karma biter henne i plastikkræva.

Det blir litt spennende å se. Nå som hun har samlet sine "krigere" i en egen gruppe så sender hun nok de ut for å overkjøre all kritikk med at det er "hat" . En så massiv squad kan generere mye støy. 

Ganske syk ting å gjøre - å bonde så kynisk med sine "elsklinger". Som andre nevner, så kan det også backfire, for noen av disse elsklingene kan rett og slett bli verdens mest slitsomme stalkere, en og annen av de virker ikke helt i vater - og det at hun deler kjærlighetserklæringene osv hun får fra enkelte av dem - det kan gjøre at de virkelig føler seg utvalgte og spesielle for henne. 

Det er en grunn til at de virkelige kjendisene som oftest IKKE blir personlige og private med fansen. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (1 time siden):

Så hvorfor hører vi ikke noe om Cecilie Brinck Rygel og Kim Rygel(som har flere VM-gull og EM-gull i sportsdans) og hva med Øyvind Gulli som har over 40 medaljer i NM?? Og hadde mediene giddet å skrive om de strikkende luene om hu ikke var i lag med Ødegaard? Utallige mennesker som lagde, sydde, egne VM-drakter, og det til gode formål som fikk bare 10sekunders attention. Og hvem bryr seg om hun tok det tungt etter at Norge ble slått ut av VM, som var over for nesten 2mnd siden??? Hvem er hun? Hva har hun bidratt med? Du ser vel poenget? Vi lever i et samfunn hvor folk som har null positiv påvirkning på dagens unge får så mye mediedekning. Det er de mediene som har "pushet" og heiet på folk som barisbrevik som ytrer rasistiske holdninger, Isabel Raad som driver med dyremishandling,  og Sophie Elise som fremmer et falskt og uoppnåelig skjønnhetsideal. Kan du virkelig ikke se at det er en rød tråd mellom all den hypen og medieoppmerksomheten til P-kjendiser og influensere som er elendige forbilder og den økende trenden av depresjon, lav selvtillit og ensomhet blandt dagens unge?? Er vel bare å se på tallene og se hvordan dagens unge sliter med dårlig selvbilde og misunnelse?? Hvorfor tror du det er pålagt aldersgrense på SOME? Er det sånn at alle vakre mennesker skal få fri mediedekning og oppmerksomhet, mens de mindre vakre skal få leve et liv med utenforskap?? Du hører vel selv hvor feil det er?? SÅ ja jeg slenger ut mye, men det er fordi jeg bryr meg om mennesker, og spesielt de unge, som ikke har alle de fordelene, kontaktene, og nettverk som andre i samfunnet har. 

Media har skrevet om kjendiser i uminnelige tider, så jeg er redd kampen din er en tapt sak 😂

• Nyttig 4
Skrevet
Snoopy82 skrev (1 minutt siden):

Samme som det sies her inne at Isabel bare er ansiktet utad når det kommer til Nude, men når man klager på produkter, etterligninger, reklamekampanjer osv virker det som det er Isabel personlig er både markedsføringsavdelingen, produktutvikler, og gud vet hva. 

Selvfølgelig tror jeg at dronninga sjøl står bak tittelen på serien. Noe annet ville være utenkelig!!

Hun er tross alt businesskvinne med stor innflytelse. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

Det er flere som har påpekt dette for lenge siden, men nå graver hun virkelig sin egen grav med å rett og slett dokumentere det. Verden vil bedras, ja. 

Sitter klar med popcornet!!!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (16 minutter siden):

«At jeg ikke står bak, og heller ikke kan holdes ansvarlig for de spørsmålstegnene dere eventuelt har knyttet til Synnøves tidligere svar eller hennes manglende oppfølging.»

Tidligere daglig leder: – Misvisende

Tidligere daglig leder i Ivorie Studio, Synnøve Paus Hedberg (30), reagerer på det hun opplever som at Raad knytter ulike forhold i selskapet til henne personlig.

Klart denne «tingen» hun har stått i hører sammen med tv2 dokumentaren! Alt Isabel har vist den siste tiden til sine følgere har vært et spill for galleriet for å sanke sympati, lede sine følgere i feil retning osv… Isabel har vært et nervevrak Nettop pga tv2 dokumentaren, det er sikkert og visst! 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Snoopy82 skrev (9 minutter siden):

Mener å ha hørt at I sier igjen og igjen at «jeg godkjenner produktene til slutt» og «jeg holder på å utvikle….».
Det er litt som med tv2-innlegget; Hun vil ha all ære, glory og fordelene med en tittel, men ikke noe ansvar. I en ekte verden er det ikke slik det fungerer. I en boble derimot… der kan alt skje…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

«At jeg ikke står bak, og heller ikke kan holdes ansvarlig for de spørsmålstegnene dere eventuelt har knyttet til Synnøves tidligere svar eller hennes manglende oppfølging.»

Tidligere daglig leder: – Misvisende

Tidligere daglig leder i Ivorie Studio, Synnøve Paus Hedberg (30), reagerer på det hun opplever som at Raad knytter ulike forhold i selskapet til henne personlig.

Klart denne «tingen» hun har stått i hører sammen med tv2 dokumentaren! Alt Isabel har vist den siste tiden til sine følgere har vært et spill for galleriet for å sanke sympati, lede sine følgere i feil retning osv… Isabel har vært et nervevrak Nettop pga tv2 dokumentaren, det er sikkert og visst! 

Leste det der. Og om det er sitert riktig er det jo ingen tvil om at hun bruker KI. "De spørsmålsTEGNENE dere måtte ha..."

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Da skal jeg også gå litt undercover i denne gærne fangruppen på Facebook. Venter på godkjenning as we speak. 😂 Men skal kjapt ut igjen!😅🙈 Må inn å se snoke litt i galskapen der inne.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
adriana32 skrev (3 minutter siden):

Leste det der. Og om det er sitert riktig er det jo ingen tvil om at hun bruker KI. "De spørsmålsTEGNENE dere måtte ha..."

Haha ja.. hun bruker ChatGPT på alle svar på henvendelser., det har vi jo sett flere ganger 

• Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (13 minutter siden):

Media har skrevet om kjendiser i uminnelige tider, så jeg er redd kampen din er en tapt sak 😂

Den er nok det, men alle vet at media styrer ikke samfunnet, men er mannen/kvinnen i gata. De kan skrive så mye de vil, men så lenge ingen leser det så vil de sakte men sikkert slutte å skrive om det. Husk det, er i flertallet men han makt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...