Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (54 minutter siden):

Jeg har ikke sett maken. Det er sjokkerende. Og jeg tror derfor mediene vil følge opp hvordan hun håndterer kritikk og motgang fremover, og hvordan det sammenfaller med lanseringer. Så får vi håpe noen har kommet i gang med forskning når det gjelder hvilke samfunnsøkonomiske konsekvenser denne type emosjonell markedsføring av en merkevare har.
Vi har sett samme tendenser hos andre influensere  men ikke i nærheten av dette freak-showet.

Etter bruddet med JB i august 2022  la hun ut bilde fra akutten etter en overdose, der det også ble lagt  ut "story"  som dokumenterte skadene på døra til leiligheten etter at nødetatene måtte ta seg inn for å hente henne ut. Jeg vet ikke om det var i forkant av en lansering, men det skulle ikke forundre meg.

https://730.no/isabel-raad-om-eksen-ren-ondskap/

"«Forholdet var HENNES forhold, ikke VÅRT forhold. Og jeg gjorde alt jeg kunne for å komprimere meg selv for henne og hennes lykke, bare for å få det kastet tilbake i ansiktet mitt», skriver briten."

Kan ikke se for meg at denne delen er noe annerledes i dag. Bortsett fra at det kanskje er VENNINNEGJENGS forhold og ikke DERES forhold

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doris Becker skrev (29 minutter siden):

Beaumont er raka fant. Og golddiggere som han tenker fremover mot giftemål, og et fett skilsmisseoppgjør! 💰😅

Stemmer det! Han er det vi kaller en som faker sin Instagram feed ved å fremstå som suksessfull og rik entepeneur. Er veldig vanlig i Dubai… Er utrolig enkelt å få feeden til å se sånn ut. Sponsorer, leie av biler og villaer, leie vesker og klokker..  Dette er vanlig fenomen desverre.. 🤔 Han driter seg ut og hun driter seg ut… 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Othelia08 skrev (1 minutt siden):

"«Forholdet var HENNES forhold, ikke VÅRT forhold. Og jeg gjorde alt jeg kunne for å komprimere meg selv for henne og hennes lykke, bare for å få det kastet tilbake i ansiktet mitt», skriver briten."

Kan ikke se for meg at denne delen er noe annerledes i dag. Bortsett fra at det kanskje er VENNINNEGJENGS forhold og ikke DERES forhold

Han hevder hun har vokst og fått mer selvinnsikt, og i media forklarer paret at den langvarige hemmeligholdelsen ga forholdet rom til å utvikle seg på egne premisser,  ironisk nok dokumentert med kameraer på slep da, men pytt pytt.
Samtidig har vi jo hennes uttalelser i det siste, der hun forteller om en dyp krise, med angst og traumer, som har vært så ille at hun ikke engang har visst hva hun har signert på siste året 😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Doris Becker skrev (2 minutter siden):

Han hevder hun har vokst og fått mer selvinnsikt, og i media forklarer paret at den langvarige hemmeligholdelsen ga forholdet rom til å utvikle seg på egne premisser,  ironisk nok dokumentert med kameraer på slep da, men pytt pytt.
Samtidig har vi jo hennes uttalelser i det siste, der hun forteller om en dyp krise, med angst og traumer, som har vært så ille at hun ikke engang har visst hva hun har signert på siste året 😅

Hvis den nåværende Isabel har fått mer selvinnsikt så lurer jeg virkelig på hvor ille det var før😂

• Liker 6
Skrevet

Vært inne å snoket nå… Der var det mye rart og creepy!👀🙈🙈🙈 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tragisk…

IMG_4039.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Tragisk…

IMG_4039.jpeg

Høres ut som fornuftige prioriteringer det🙃

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (2 timer siden):

Sebastian Solberg digger visstnok denne Isabel serien. Da må den bare være SÅ bra!!! Han er jo så reflektert og jordnær😍

Han er jo med i den og har nok tjent noen kroner på deltakelsen, så selvfølgelig digger han serien.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (4 timer siden):

Jeg må nesten si at dette gjelder "ikke-innvandrere" også! Hva i huleste navn, og hvem i all verden bryr seg om hva Helene Spilling sier, føler eller gjør? Skal hun virkelig få spalteplass bare fordi hun «ligger med» er gift med Ødegaard?

Who cares hva hun følte etter at landslaget røk ut av VM for over to måneder siden? Dette er jo fullstendig irrelevant kjendissladder forkledd som nyheter. At mediene bruker tid og plass på sånt tull, er rett og slett latterlig.

Kan vi ikke en gang for alle begynne å blokkere, slutte å fokusere på og slutte å legitimere mennesker som i praksis ikke bidrar med noe særlig til samfunnet? Kan vi ikke gå tilbake til en tid hvor man faktisk måtte gjøre noe nobelt, ekstraordinært eller ha oppnådd noe bemerkelsesverdig for å bli omtalt som et forbilde??? Vi kan vel ikke sette folk på en pedestal bare for at de simulerer en "blow Job" og sier "spit on that thing", eller noen som bare er sammen med en kjendis eller idrettsutøver, sprer beina og legger ut halvnakne bilder på sosiale medier? 

Kan vi vennligst heve standarden fire–fem hakk? Det må da være mulig å forvente litt mer.

https://www.vg.no/sport/i/7pvQ19/helene-spilling-om-england-dramaet-graat-og-saa-ikke-det-komme

:rope:Ta deg sammen 

• Nyttig 2
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (3 timer siden):

Så hvorfor hører vi ikke noe om Cecilie Brinck Rygel og Kim Rygel(som har flere VM-gull og EM-gull i sportsdans) og hva med Øyvind Gulli som har over 40 medaljer i NM?? Og hadde mediene giddet å skrive om de strikkende luene om hu ikke var i lag med Ødegaard? Utallige mennesker som lagde, sydde, egne VM-drakter, og det til gode formål som fikk bare 10sekunders attention. Og hvem bryr seg om hun tok det tungt etter at Norge ble slått ut av VM, som var over for nesten 2mnd siden??? Hvem er hun? Hva har hun bidratt med? Du ser vel poenget? Vi lever i et samfunn hvor folk som har null positiv påvirkning på dagens unge får så mye mediedekning. Det er de mediene som har "pushet" og heiet på folk som barisbrevik som ytrer rasistiske holdninger, Isabel Raad som driver med dyremishandling,  og Sophie Elise som fremmer et falskt og uoppnåelig skjønnhetsideal. Kan du virkelig ikke se at det er en rød tråd mellom all den hypen og medieoppmerksomheten til P-kjendiser og influensere som er elendige forbilder og den økende trenden av depresjon, lav selvtillit og ensomhet blandt dagens unge?? Er vel bare å se på tallene og se hvordan dagens unge sliter med dårlig selvbilde og misunnelse?? Hvorfor tror du det er pålagt aldersgrense på SOME? Er det sånn at alle vakre mennesker skal få fri mediedekning og oppmerksomhet, mens de mindre vakre skal få leve et liv med utenforskap?? Du hører vel selv hvor feil det er?? SÅ ja jeg slenger ut mye, men det er fordi jeg bryr meg om mennesker, og spesielt de unge, som ikke har alle de fordelene, kontaktene, og nettverk som andre i samfunnet har. 

Kanskje ikke KG og Isabel tråden er noe for deg? Kanskje du heller burde ta kontakt med media? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (38 minutter siden):

Tragisk…

IMG_4039.jpeg

:thankyou:

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

:thankyou:

Hva skjer der inne, mye aktivitet? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Heike72 skrev (1 time siden):

Han er jo med i den og har nok tjent noen kroner på deltakelsen, så selvfølgelig digger han serien.

I sa jo i en snap nettopp at alle som var med i serien har fått betaling og. Selvsagt mindre enn henne, for hun var jo hovedperson.

Endret av vilas
Feilstaving
  • Liker 2
Skrevet
Doris Becker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke sett maken. Det er sjokkerende. Og jeg tror derfor mediene vil følge opp hvordan hun håndterer kritikk og motgang fremover, og hvordan det sammenfaller med lanseringer. Så får vi håpe noen har kommet i gang med forskning når det gjelder hvilke samfunnsøkonomiske konsekvenser denne type emosjonell markedsføring av en merkevare har.
Vi har sett samme tendenser hos andre influensere  men ikke i nærheten av dette freak-showet.

Etter bruddet med JB i august 2022  la hun ut bilde fra akutten etter en overdose, der det også ble lagt  ut "story"  som dokumenterte skadene på døra til leiligheten etter at nødetatene måtte ta seg inn for å hente henne ut. Jeg vet ikke om det var i forkant av en lansering, men det skulle ikke forundre meg.

https://730.no/isabel-raad-om-eksen-ren-ondskap/

Det hun skriver her om henne og Jack er jo akkurat det samme som skjer nå. Skal gifte seg, få barn osv. Dette forholdet starter akkurat som sist og personlig tror jeg ikke det vil holde. Så mye mer voksen er hun ikke blitt for hun skal enda ha ting på sin måte. Hun dirigerer hele familien og det vil også Jack få merke når hun er ute av boblen sin 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (20 minutter siden):

Har ikke vært der idag😅🫣 

Jeg blir helt enormt "OVERSTIMULERT"av å lese inne der. :kjefte:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (23 minutter siden):

Ble helt satt ut av den "eksklusive" reklamen for Nude kalenderen :forvirra:

Hun kjører så hardt på med ROSENKÅLEN nå. Noe som sekten medlemmene elsker over alt på denne planeten. Lurer på hvor lenge han gidder å prioritere hennes business og innkomst isteden for sitt eget.:filer:

Men kanskje de skal slå seg sammen og opprette Dubai AS sammen.

• Liker 3
Skrevet
missprincess skrev (7 minutter siden):

Det hun skriver her om henne og Jack er jo akkurat det samme som skjer nå. Skal gifte seg, få barn osv. Dette forholdet starter akkurat som sist og personlig tror jeg ikke det vil holde. Så mye mer voksen er hun ikke blitt for hun skal enda ha ting på sin måte. Hun dirigerer hele familien og det vil også Jack få merke når hun er ute av boblen sin 

Hun har jo spurt Jack om hva han synes om at hun planlegger " nanny'. Da var svaret fra han : ikke så lenge man klarer d selv og er tilstede.

• Liker 5
Skrevet

Hva blir ikke rosenkålen med på for luxus livet, han har solgt seg selv til IR🤣😔

IMG_3329.png

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Ble helt satt ut av den "eksklusive" reklamen for Nude kalenderen :forvirra:

Hun kjører så hardt på med ROSENKÅLEN nå. Noe som sekten medlemmene elsker over alt på denne planeten. Lurer på hvor lenge han gidder å prioritere hennes business og innkomst isteden for sitt eget.:filer:

Men kanskje de skal slå seg sammen og opprette Dubai AS sammen.

I har jo uttalt at hun ikke liker Jack's klær helt men,men ....

• Liker 3
Skrevet
Women123 skrev (4 minutter siden):

Hva blir ikke rosenkålen med på for luxus livet, han har solgt seg selv til IR🤣😔

IMG_3329.png

Trenger vel lønn…🤔🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...