Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:49 #41221 Skrevet i går, 16:49 Bendie skrev (Akkurat nå): Ingen tvil om at 10 fjær vil bli til høns, etter dokumentaren. Så med det meste annet. Tviler på det. Folk flest er kun interessert i at sannheten kommer fram. Men du skal få lov å håpe og tro… 4 6
LorettaLynn Skrevet i går, 16:53 #41222 Skrevet i går, 16:53 JeAnetteDahl skrev (7 timer siden): Så hvorfor hører vi ikke noe om Cecilie Brinck Rygel og Kim Rygel(som har flere VM-gull og EM-gull i sportsdans) og hva med Øyvind Gulli som har over 40 medaljer i NM?? Og hadde mediene giddet å skrive om de strikkende luene om hu ikke var i lag med Ødegaard? Utallige mennesker som lagde, sydde, egne VM-drakter, og det til gode formål som fikk bare 10sekunders attention. Og hvem bryr seg om hun tok det tungt etter at Norge ble slått ut av VM, som var over for nesten 2mnd siden??? Hvem er hun? Hva har hun bidratt med? Du ser vel poenget? Vi lever i et samfunn hvor folk som har null positiv påvirkning på dagens unge får så mye mediedekning. Det er de mediene som har "pushet" og heiet på folk som barisbrevik som ytrer rasistiske holdninger, Isabel Raad som driver med dyremishandling, og Sophie Elise som fremmer et falskt og uoppnåelig skjønnhetsideal. Kan du virkelig ikke se at det er en rød tråd mellom all den hypen og medieoppmerksomheten til P-kjendiser og influensere som er elendige forbilder og den økende trenden av depresjon, lav selvtillit og ensomhet blandt dagens unge?? Er vel bare å se på tallene og se hvordan dagens unge sliter med dårlig selvbilde og misunnelse?? Hvorfor tror du det er pålagt aldersgrense på SOME? Er det sånn at alle vakre mennesker skal få fri mediedekning og oppmerksomhet, mens de mindre vakre skal få leve et liv med utenforskap?? Du hører vel selv hvor feil det er?? SÅ ja jeg slenger ut mye, men det er fordi jeg bryr meg om mennesker, og spesielt de unge, som ikke har alle de fordelene, kontaktene, og nettverk som andre i samfunnet har. Dette er en tråd om Isabel, men for ordens skyld, Cecilie Brinck døde av kreft for en liten stund siden så kanskje du burde redigere litt/fjerne. 1 2 3
Outside Viewer Skrevet i går, 16:54 #41223 Skrevet i går, 16:54 Johanne Regine skrev (16 minutter siden): Nå er vi alle klare for dokumentaren!! Lurer på hva Isabel mener om «Størst av alt er kjærligheten» og Pride i Dubai….. Er det to dokumentarer? «størst av alt er kjærligheten» og «pride i Dubai»?
Mila90 Skrevet i går, 17:09 #41224 Skrevet i går, 17:09 Jeg så på nye serien til Isabel, er helt sjokka over at det var HO som kontaktet eksen aka Jack😱. Har hele tiden tenkt at det er selvsagt han som har det, men ho har altså vært så desperat at ho har kontaktet han som(ifølge henne da) har vært så utrolig forferdelig med henne😳😅. Og det verste er ho sa i alle disse fire årene at det første året var fantastisk men så ble det veldig ille, men nå virker det som samme tralta eller? har jo ikke gått ett år engang i denne andre runden dems😅. 3 1 5
Wanda_2025 Skrevet i går, 17:21 #41225 Skrevet i går, 17:21 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hvaforno??!👀 Dagens.. 😂 Det er rart at en bedrift kan oppføre seg sånn mot forbrukere , og oppfordre andre til å stalke, hetse og henge ut privatpersoner. 4 7
Teflonhjernen Skrevet i går, 17:23 #41226 Skrevet i går, 17:23 JeAnetteDahl skrev (2 timer siden): Så når jeg belyser en viktig problemstilling hvor Isabel er en av hovedproblemene, så greier du bare å få ut «er vel ikke så mye Isabel du diskuterer egentlig». Du får sette deg foran Isabel-plakaten du har på veggen og forgude den, ikke svar eller skriv noe til meg. Sånne som deg fortjener sånne som Isabel, og Isabel fortjener sånne som deg. Rett og slett patetisk! Les innleggene min her inne, så vil du kjapt se at jeg er en av de mest kritiske til Isabel. «Ikke svar eller skriv noe til meg» , iom at dette er et forum så er ikke du den som bestemmer det dessverre så derfor velger jeg å svare deg denne gangen men, vet hvor kjedelig det er for de andre her inne å se to brukere diskutere, så kommer ikke til å svare hissige deg flere ganger. 1 4
JeAnetteDahl Skrevet i går, 17:23 #41227 Skrevet i går, 17:23 LorettaLynn skrev (7 minutter siden): Dette er en tråd om Isabel, men for ordens skyld, Cecilie Brinck døde av kreft for en liten stund siden så kanskje du burde redigere litt/fjerne. Selvom hun har gått bort så betyr det ikke at vi skal slutte å nevne henne, eller mener du at siden hun har gått bort så skal vi «glemme» hun helt?! Vet du hva, du får faen meg skjerpe deg, og lese innleggene mine. Jeg tar opp ting som er essensielle for glansbildefremtoningen og glorifisering av influensere og P-kjendiser, så kommer du og andre influenser-fanatikere her inne på forumet og flisespikker på ting jeg har skrevet og ser bort fra hoved argumentasjonene mine. Det er gjort over 140 studier internasjonalt som viser en stor sammenheng mellom depressive og psykiske plager blant unge SoMe-brukere. Og Influenser-kulturen bidrar til depresjon, angst, kroppsmisnøye, søvnproblemer, sosial sammenligning og i noen ekstreme tilfeller suicidalitet! Du får stille deg selv ett enkelt spørsmål. Hadde Isabel vært en person du følte trygg på å overlate ansvaret for et barn, et dyr eller rollen som verge for en pleietrengende person?? Vi vet vel begge hva svaret er, så kan vi ikke bare la ballen ligge? Eller skal vi fortsatt overanalysere hvert eneste ord jeg skriver, bare for å finne noe å pirke på? 2 2 1
JeAnetteDahl Skrevet 23 timer siden #41228 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Les innleggene min her inne, så vil du kjapt se at jeg er en av de mest kritiske til Isabel. «Ikke svar eller skriv noe til meg» , iom at dette er et forum så er ikke du den som bestemmer det dessverre så derfor velger jeg å svare deg denne gangen men, vet hvor kjedelig det er for de andre her inne å se to brukere diskutere, så kommer ikke til å svare hissige deg flere ganger. Cry me a river!! 1
JeAnetteDahl Skrevet 23 timer siden #41229 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Les innleggene min her inne, så vil du kjapt se at jeg er en av de mest kritiske til Isabel. «Ikke svar eller skriv noe til meg» , iom at dette er et forum så er ikke du den som bestemmer det dessverre så derfor velger jeg å svare deg denne gangen men, vet hvor kjedelig det er for de andre her inne å se to brukere diskutere, så kommer ikke til å svare hissige deg flere ganger. Og btw, er nok kjedelig for en av oss, og det er ikke meg, som hverken svarer eller annerkjenner problemstillingene jeg legger frem. Istedet så sitter en av oss og forsvarer en komplett idiot av en influenser som lurer og stjeler fra sine følgere, som mishandler dyr, som promoterer og bor i et land som bryter med folkerettigheter og er kjent for menneskehandel og slaveri. Så en ting er sikkert, Isabel og hennes diehard fans, som deg, mangler et moralskkompass. Så vennligst ikke skriv noe til meg, jeg vil hverken assosieres eller diskutere noe med folk som forsvarer søppelfolk som Isabel. 2 3
Sveits35 Skrevet 23 timer siden #41230 Skrevet 23 timer siden 4000 kalendere solgt på 2 timer. Helt ville tall i norsk sammenheng dette. Noen som tror hun vil brenne inne med noen til julaften? 1
vilas Skrevet 23 timer siden #41231 Skrevet 23 timer siden Sunshade83 skrev (2 timer siden): Langt i fra trygdet og er verken en elskling eller bestevenn. Var litt trøbbel med nettsidene, men fikk tak i julekalenderen. God verdi for pengene om man liker de fleste av produktene. Hvor mye måtte du betale i porto på en såpass tung eske ?
skeiv-ostepop Skrevet 23 timer siden #41232 Skrevet 23 timer siden Sveits35 skrev (10 minutter siden): 4000 kalendere solgt på 2 timer. Helt ville tall i norsk sammenheng dette. Noen som tror hun vil brenne inne med noen til julaften? Krysser fingrene for at det er noen igjen til de med trygd. 1 1 7
Wanda_2025 Skrevet 23 timer siden #41233 Skrevet 23 timer siden IR prøver å unndra seg ansvaret som eier og styremedlem av Ivorie. Legger all skyld på Synnøve Paus Hedberg. «TV 2 har det siste året undersøkt flere forhold ved Ivorie Studios drift og markedsføring. Disse funnene avdekkes i dokumentaren «Bak glansbildene», som har premiere 14. september.Paus Hedberg mener at Isabel Raad i realiteten har fungert som både general manager og styreleder, mens Raad på sin side hevder overfor TV 2 at hun kun har hatt et begrenset ansvar, og at Paus Hedberg har «holdt i alt av admin». I en epost til TV 2 i august 2026 signerte Raad som styreleder (Chairman of the Board). Da TV 2 spurte hvorfor hun deretter fjernet denne tittelen fra signaturen i de øvrige svarene, fikk vi ikke noe svar på det. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/ 1 6
agent Skrevet 23 timer siden #41234 Skrevet 23 timer siden JeAnetteDahl skrev (25 minutter siden): Selvom hun har gått bort så betyr det ikke at vi skal slutte å nevne henne, eller mener du at siden hun har gått bort så skal vi «glemme» hun helt?! Vet du hva, du får faen meg skjerpe deg, og lese innleggene mine. Jeg tar opp ting som er essensielle for glansbildefremtoningen og glorifisering av influensere og P-kjendiser, så kommer du og andre influenser-fanatikere her inne på forumet og flisespikker på ting jeg har skrevet og ser bort fra hoved argumentasjonene mine. Det er gjort over 140 studier internasjonalt som viser en stor sammenheng mellom depressive og psykiske plager blant unge SoMe-brukere. Og Influenser-kulturen bidrar til depresjon, angst, kroppsmisnøye, søvnproblemer, sosial sammenligning og i noen ekstreme tilfeller suicidalitet! Du får stille deg selv ett enkelt spørsmål. Hadde Isabel vært en person du følte trygg på å overlate ansvaret for et barn, et dyr eller rollen som verge for en pleietrengende person?? Vi vet vel begge hva svaret er, så kan vi ikke bare la ballen ligge? Eller skal vi fortsatt overanalysere hvert eneste ord jeg skriver, bare for å finne noe å pirke på? Stort NEI fra meg🚩🚩🚩🚩🚩 1 2
agent Skrevet 23 timer siden #41235 Skrevet 23 timer siden skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Krysser fingrene for at det er noen igjen til de med trygd. Det er solgt 5000, så det er nok til alle.😱
Wanda_2025 Skrevet 23 timer siden #41236 Skrevet 23 timer siden Det kan se ut til at Synnøve har hold i sine påstander. IR som var styreleder og hadde aksjemajoriteten hadde siste ordet i styresaker. Så her tror jeg faktisk IR lyver. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/ 8
skeiv-ostepop Skrevet 23 timer siden #41237 Skrevet 23 timer siden Wanda_2025 skrev (Akkurat nå): Det kan se ut til at Synnøve har hold i sine påstander. IR som var styreleder og hadde aksjemajoriteten hadde siste ordet i styresaker. Så her tror jeg faktisk IR lyver. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/ Åpenbart. 6 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41238 Skrevet 23 timer siden Wanda_2025 skrev (4 minutter siden): Det kan se ut til at Synnøve har hold i sine påstander. IR som var styreleder og hadde aksjemajoriteten hadde siste ordet i styresaker. Så her tror jeg faktisk IR lyver. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-gransket-isabel-raads-millionbutikk-full-splid-om-hvem-som-har-ansvaret/19171809/ Jeg visste det….. 🎯 Isabel som har tråkka i salaten her… 9
skeiv-ostepop Skrevet 23 timer siden #41239 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Jeg visste det….. 🎯 Isabel som har tråkka i salaten her… En salat RS gjerne vil ha servert. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41240 Skrevet 23 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): En salat RS gjerne vil ha servert. 😂😂😂 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå