Heike72 Skrevet 6 timer siden #41201 Skrevet 6 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (4 minutter siden): Den orginale der Isabel tidligere har opphøyet alle elsklingene sine, men der admin nå er blitt judas/hater at jeg satt på pause uten noe videre forklaring. RS.02 gruppa stengte admin ned for ryddig i kommentarfelt å åpner igjen i kveld hvis ikke jeg husker helt feil. Denne gruppen har heller aldri Isabel anerkjent fordi det får man faktisk ha en diskusjon både for og imot. Ok, takk for info. Fant ingen av dem. Fant bare den nye og jeg har ikke tenkt å bli med. Var med i de to andre litt helt i starten, men hoppet av hele bøtteballetten 😄 Den RS.02 er vel flere av de som ble kastet ut av den første fordi de også stilte litt kritiske spørsmål. Endret 6 timer siden av Heike72 1
Heike72 Skrevet 6 timer siden #41202 Skrevet 6 timer siden Klink skrev (2 minutter siden): Hvilken dokumentar er det snakk om? Hvor ser man den? Bak fasaden på TV2. Kommer i morgen. 3
Zena33 Skrevet 6 timer siden #41203 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Jeg skriver meningen min. Tenker ikke å oppnå noe som helst. Ja, jeg tror noen har en agenda her inne, dette hatet og den ekstreme opptattheten om å mistenkeliggjøre Isabel og hennes bedrifter er veldig påfallende. Og noen er lett påvirkelige og henger seg på.. Det er min mening om du liker det eller ikke. Nei, du skriver ikke hva du mener. Du bare sår noen spirer om det du mener, eller rykter om du vil. 9
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #41204 Skrevet 6 timer siden Klink skrev (2 minutter siden): Hvilken dokumentar er det snakk om? Hvor ser man den? Kommer i morgen på Tv2 Play https://vm.tiktok.com/ZN8j5QgLF/ 3
Frida2026 Skrevet 6 timer siden #41205 Skrevet 6 timer siden Flott søster forteller om livet i Dubai . Håper flere ting kommer frem. 1
missprincess Skrevet 6 timer siden #41206 Skrevet 6 timer siden Klink skrev (5 minutter siden): Hvilken dokumentar er det snakk om? Hvor ser man den? TV2 og TV2 Play går den dokumentaren i morgen 2
Heike72 Skrevet 6 timer siden #41207 Skrevet 6 timer siden (endret) Sveits35 skrev (7 minutter siden): Jeg skriver meningen min. Tenker ikke å oppnå noe som helst. Ja, jeg tror noen har en agenda her inne, dette hatet og den ekstreme opptattheten om å mistenkeliggjøre Isabel og hennes bedrifter er veldig påfallende. Og noen er lett påvirkelige og henger seg på.. Det er min mening om du liker det eller ikke. Men diskuterer ikke du mest hvem vi brukere her inne er, hva vi synes og er opptatt av framfor temaet Isabel Raad? Hva er din agenda her inne? Endret 6 timer siden av Heike72 8
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #41208 Skrevet 6 timer siden Heike72 skrev (3 minutter siden): Ok, takk for info. Fant ingen av dem. Fant bare den nye og jeg har ikke tenkt å bli med. Var med i de to andre litt helt i starten, men hoppet av hele bøtteballetten 😄 Den RS.02 er vel flere av de som ble kastet ut av den første fordi de også stilte litt kritiske spørsmål. Begge gruppene ligger der. Det stemmer at RS.02 gruppen ble opprinnelig laget fordi folk ble kastet ut av den andre for å kun ha en mening om ting som ikke var populært. Admin blokkerte over en lav sko. Men på den RS.02 så kan man i det minste ha fri tankegang, å admin det synes jeg gjør en god jobb. Måtte gå inn å se på RS gruppa nå å den skal vistnok åpnes igjen i morgen kveld. Det skal bli spennende å se hvordan den gruppen vil bli, hadde jeg vært admin så hadde jeg slettet hele gruppa, fjerne alt som noengang har bidratt med penger. Kun fordi Isabel valgte å gjøre det hun gjorde. 1 7
Natu Skrevet 6 timer siden #41209 Skrevet 6 timer siden Sunshade83 skrev (12 minutter siden): Overhodet ikke. Denne tråden her derimot er rimelig bekymringsverdig. Konspirasjonsteoretikere og troll finnes det mer enn nok av her inne. Glad jeg har egne meninger 😎 Så flott at du har egne meninger. Du er likevel like lite smart som oss andre her inne, siden du faktisk befinner deg i tråden. Same hva unnskyldningen din er. 2 7
Lana01 Skrevet 6 timer siden #41210 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (25 minutter siden): Lest igjennom dagens kommentarer på tråden. Slik Isabels kunder og følgere omtales her er ganske hårreisende. Tilsvar brukere på forumet får om de motsier de som er antiraad er ekstremt uhøflige. At følgere av Isabel skal være hjernevasket, mindre intelligente osv osv. Men denne gjengen av aniraad som opererer på denne tråden.. finnes det dekkende ord for dem? Det jeg er helt sikker på, er at det finnes konkurrenter av Isabel her inne, og de styrer garantert veldig mye av stemningen her inne. Har et par navn som kunne vært aktuelle, men skal la folk tenke selv. Det er bare å høre på Podcasten Henlagt og VG saken , så ser man hvor syk man kan være som haters av Isabel og hennes familien. Der kritikken og hat kan gå over i rein besettelse. 5
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #41211 Skrevet 6 timer siden Lana01 skrev (2 minutter siden): Det er bare å høre på Podcasten Henlagt og VG saken , så ser man hvor syk man kan være som haters av Isabel og hennes familien. Der kritikken og hat kan gå over i rein besettelse. Isabel og hennes Temu familie fortjener all kritikk de får. 1 8
Lana01 Skrevet 6 timer siden #41212 Skrevet 6 timer siden Heike72 skrev (8 minutter siden): Men diskuterer ikke du mest hvem vi brukere her inne er, hva vi synes og er opptatt av framfor temaet Isabel Raad? Hva er din agenda her inne? Når man snakker om elsklingene til Isabel er det vel fair, og også se på de som står helt i ytterkanten av den andre siden Haters de er baksiden av medaljen for det Raad familien sin suksess , stalking , hat og besettelse . 5
Lana01 Skrevet 6 timer siden #41213 Skrevet 6 timer siden Johanne Regine skrev (3 minutter siden): Isabel og hennes Temu familie fortjener all kritikk de får. Kritikk er fair . 2
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #41214 Skrevet 6 timer siden Heike72 skrev (17 minutter siden): Men diskuterer ikke du mest hvem vi brukere her inne er, hva vi synes og er opptatt av framfor temaet Isabel Raad? Hva er din agenda her inne? Nei det gjør jeg ikke. Jeg diskuterer ikke mest brukere her inne. Men nå skrev jeg en mening om at noen sannsynligvis har en agenda. Du synes det er heeelt usannsynlig? Hm… 1 2
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #41215 Skrevet 6 timer siden Zena33 skrev (22 minutter siden): Nei, du skriver ikke hva du mener. Du bare sår noen spirer om det du mener, eller rykter om du vil. Gjør jeg? Det er dine ord. Jeg hadde ingen baktanker. Skrev kun en mening. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #41216 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (27 minutter siden): Jeg skriver meningen min. Tenker ikke å oppnå noe som helst. Ja, jeg tror noen har en agenda her inne, dette hatet og den ekstreme opptattheten om å mistenkeliggjøre Isabel og hennes bedrifter er veldig påfallende. Og noen er lett påvirkelige og henger seg på.. Det er min mening om du liker det eller ikke. Mistenkeliggjøre? Dette klarer hun helt fint selv.. Er DU spendt på dokumentaren i morgen om hennes «bedrift?»🤔 1 7
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #41217 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Mistenkeliggjøre? Dette klarer hun helt fint selv.. Er DU spendt på dokumentaren i morgen om hennes «bedrift?»🤔 Jeg er ikke spent, men kommer til å se den. Jeg tror flere her inne vil bli dypt skuffet over den dokumentaren, og da begynner utbroderingen her inne. Legge til litt her, utbrodere litt der. Så her inne blir det mayhem uansett 😂 1 3
Johanne Regine Skrevet 6 timer siden #41218 Skrevet 6 timer siden Nå er vi alle klare for dokumentaren!! Lurer på hva Isabel mener om «Størst av alt er kjærligheten» og Pride i Dubai….. 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #41219 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke spent, men kommer til å se den. Jeg tror flere her inne vil bli dypt skuffet over den dokumentaren, og da begynner utbroderingen her inne. Legge til litt her, utbrodere litt der. Så her inne blir det mayhem uansett 😂 Får nå se på det da 5
Bendie Skrevet 6 timer siden #41220 Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke spent, men kommer til å se den. Jeg tror flere her inne vil bli dypt skuffet over den dokumentaren, og da begynner utbroderingen her inne. Legge til litt her, utbrodere litt der. Så her inne blir det mayhem uansett 😂 Ingen tvil om at 10 fjær vil bli til høns, etter dokumentaren. Så med det meste annet. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå