Snoopy82 Skrevet 22 timer siden #41301 Skrevet 22 timer siden agent skrev (1 minutt siden): Det beste beviset sitter Shehed med. Derfor er det veldig rart at hun ikke legger ut videoen hun filmet. Der ligger alle svar. Var det ett ønske fra Gucci å bli behandlet som en kasteball og evt. brekke beina, eller få problemer med å stole på mennesker. Spurte han om å bli rekvisita for content skyld. Synes han det var morsomt når matmor og eier koset seg på hans bekostning over ett glass champagne??????????????? De sier det gikk bra, men dyr får også traumer akkurat som lille Shirog. Hva er det med mennesker som forsvarer sånt ???????? Tror ikke du får svar på mange av de spørsmålene du stiller fra filmen heller. 1
agent Skrevet 21 timer siden #41302 Skrevet 21 timer siden DivaBit skrev (45 minutter siden): Det har du selvsagt lov til å tro. Personlig så foretrekker jeg iskalde, dokumenterbare fakta. Hvem har vært hva på pairet og hva har de signert som. Det er fakta som gjelder i enhver rettssak, men mang en advokat har ført saker som ikke burde ha vært i retten. Kan være at klienten har fremstilt ting litt annerledes enn det som dukker opp underveis av bevis. At hun er saksøker betyr ingenting, spesielt ikke sett opp mot den situasjonen hun står i nå. Å saksøke kan fort tolkes som siste halmstrå for renvaskelse. Skuespillet som IR har drevet på med de siste mnd. er ikke verdig en Oscar. 2 14
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #41303 Skrevet 21 timer siden Lana01 skrev (1 minutt siden): Det er en annen sak ja Det er strengt tatt samme sak. Hva Isabel sier, og hva som skjer bak i kulissene der trenger ikke være det samme. Så at hun sier at advokaten sier hun har en god sak er ikke bevis for annet enn at hun sier det. Det trenger ikke bety at hun faktisk har en god sak, slik det argumenteres for her nå. 1 16
Dupers Skrevet 21 timer siden #41304 Skrevet 21 timer siden Check50 skrev (11 minutter siden): Jeg sjekket Proff nå ang. manglende revisor for Isabel Raad AS. Fristen var en måned fra 24. august. Og fortsatt er det ikke oppnevnt noen. Det er uvanlig at slikt ikke blir ordnet opp i fort og revisorer finst det nok av. I er jo både daglig leder og styreleder her, men det spørs om hun, dvs advokatene hennes, sliter med å finne noen som vil putte hånden inn i vepsebolet etter medieomtalen i det siste. Om Ivoriekonkursen: At I hadde 75 prosent av aksjene har vært kjent lenge, også gjennom Brreg. Hennes historie har vært at S (daglig leder) tok seg av alt det «administrative» mens I var den som bestemte produktene. Så hevder I at hun ikke har blitt informert av S om et eller annet vagt🤔 Husker at I snakket mye om at hun hadde « bevis» for at hun ikke visste og derfor vil ta saken til retten. Det er HER striden vil stå i en evt. rettssak: Finst det bevis for at I ble feilinformert om driften og økonomien ? Den som er majoritetseier OG styreleder i NUF- et, altså I, har plikt til å holde seg orientert om økonomien. I påstår at hun er «ført bak lyset» og «sviktet», hennes egne ord. En suppe dette 🫣 og en skittentøyvask i en rettssal som jeg ikke forstår at I vil gå gjennom. Jeg håper TV2 har gravd dypt nok, men avventer. Var innom den gule nå og de reiser til Dubai i morgen, en uke før tiden. Det er veldig dårlig vær på Maldivene. En sjekk på langtidsvarselet før de reiste ville vært en ide 🥹 Teknisk sett så er det både regnskapsfører og reviror-msngel i Norge nå. Ja det finnes mange revosore, men få som har kapasitet til å øke kundemassen slik de ønsker. 1
Outside Viewer Skrevet 21 timer siden #41305 Skrevet 21 timer siden Othelia08 skrev (1 time siden): Jeg bare skjønner ikke hvordan Isabel, som de siste to årene har gjentatt igjen og igjen at hun er en fantastisk businesswoman, hun har sagt gjentatte ganger at selvom hun ikke har utdanning så er hun sååå flink innenfor dette feltet og har alltid 100% kontroll. hvordan har da dette skjedd, og hvorfor sier hun plutselig at hun har hatt minimalt med kontroll og innsikt i sin egen business?? A liar is gonna Lie in her La-la-land Gaslight her best-friends To build her castle in the sand 3 7
agent Skrevet 21 timer siden #41306 Skrevet 21 timer siden (endret) Ellenn skrev (36 minutter siden): Hvordan kunne Synnøve sitte i intervjuet med Finansavisen i januar og gi Isabel en stor sjekk fra Ivorie, som Isabel ikke visste noe om, dersom det var Isabel som styrte skuta? Ikke viste om mi ler.😅 Endret 21 timer siden av agent 7
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #41307 Skrevet 21 timer siden (endret) Check50 skrev (1 time siden): Jeg sjekket Proff nå ang. manglende revisor for Isabel Raad AS. Fristen var en måned fra 24. august. Og fortsatt er det ikke oppnevnt noen. Det er uvanlig at slikt ikke blir ordnet opp i fort og revisorer finst det nok av. I er jo både daglig leder og styreleder her, men det spørs om hun, dvs advokatene hennes, sliter med å finne noen som vil putte hånden inn i vepsebolet etter medieomtalen i det siste. Jeg vet ikke hvor god tilgangen på revisorer er, men jeg og tenker som deg at den støyen Isabel står i nå kan skremme bort potensielle revisorer. Ikke bare tar hun skittentøyvasken offentlig, men hun står og ovenfor beskyldninger om skatteunndragelse i Dubai. En statsautorisert revisor er pålagt strenge krav om å fratre dersom de ikke har tillit til kunden eller kan gå god for regnskapet. Nå er det 2026 regnskapet som skal revideres, men er det snusk i de tidligere årene så dukker de nok opp igjen i 2026 også. Når det gjelder registrering så jobber Brreg nå med endringer som er kommet inn 14 august. Så det kan være at de har fått revisor men at det ikke er registrert/offentliggjort enda. Endret 20 timer siden av skeiv-ostepop 2026, ikke 2027. 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #41308 Skrevet 21 timer siden agent skrev (13 minutter siden): Det beste beviset sitter Shehed med. Derfor er det veldig rart at hun ikke legger ut videoen hun filmet. Der ligger alle svar. Var det ett ønske fra Gucci å bli behandlet som en kasteball og evt. brekke beina, eller få problemer med å stole på mennesker. Spurte han om å bli rekvisita for content skyld. Synes han det var morsomt når matmor og eier koset seg på hans bekostning over ett glass champagne??????????????? De sier det gikk bra, men dyr får også traumer akkurat som lille Shirog. Hva er det med mennesker som forsvarer sånt ???????? 🎯👏👏👏 1 3
vilas Skrevet 21 timer siden #41309 Skrevet 21 timer siden DivaBit skrev (1 time siden): Tidenes forsøk på ansvarsfraskrivelse. Den må hun gjerne prøve rettslig, skulle likt å være tilstede å se dommeren når hun forklarer at hun signerte som styrets leder men ikke var det i praksis. Kanskje det etter hvert kommer påstander om at hun ikke var majoritetseier heller? Det ligger mye juridisk ansvar i den rollen også. Synnøve har jo advokat / jurist bakgrunn og kan vel loven tenker jeg. 8
Johanne Regine Skrevet 21 timer siden #41310 Skrevet 21 timer siden Lana01 skrev (1 time siden): Garantert Jadda! Og det er akkurat det Isabel vil. Mer oppmerksomhet, mer penger 4
Johanne Regine Skrevet 21 timer siden #41311 Skrevet 21 timer siden agent skrev (12 minutter siden): Skuespillet som IR har drevet på med de siste mnd. er ikke verdig en Oscar. Hun satser vel på Årets Reality til neste år… 4
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #41312 Skrevet 21 timer siden Når det gjelder influensere så mener jeg oppriktig at folk må tenke seg GODT om når de vurderer å inngå samarbeid med de eller ha de som kunde. Ref spørsmålet om revisor nå. Det koster Isabel veldig lite å kaste en potensiell revisor under bussen om det går galt. "Jeg stolte 100% på det Elskling Revisor AS fortalte meg. Det burde jeg ikke og nå må jeg dessverre legge ned...". 1 7
Outside Viewer Skrevet 21 timer siden #41313 Skrevet 21 timer siden Wanda_2025 skrev (16 minutter siden): Tenk om Petter Stordalen hadde gjort det samme. Lagd seg et ekkokammer på Facebook, der kritikere ble ført opp på en liste og hengt ut til alle medlemmene i gruppa? Ja, det er helt utrolig. -Blitt kastet ut av «hotel-appen»… 🥴 «No room for you»… 2 6
Johanne Regine Skrevet 21 timer siden #41314 Skrevet 21 timer siden Bendie skrev (24 minutter siden): Det har je fått med meg. En del av dere har absolutt sagt at de ikke mener Isabel har noe ansvar. Utover hvordan hun forsvarte kjæresten. Men det fratar ikke det faktum at noen her inne vil blåse ting helt ut av proporsjoner. Blåse ting helt ut av proporsjoner….ja gjett opp!!! Det blir fart i forumet vettu 1
vilas Skrevet 21 timer siden #41315 Skrevet 21 timer siden (endret) Lana01 skrev (1 time siden): Saksøkt blir kanskje feil ord ja. Det hun har sagt at jeg har valgt å ta det rettslig I har sagt hun har Norges beste advokat. Som har vunnet de siste 68 sakene han var hatt. Men d stemmer ikke. I har lest på nettet og sett feil info. Må føye til, de 68 saker I nevner er kun menneskerettighets saker, innvandring osv Endret 21 timer siden av vilas 4 1
Check50 Skrevet 21 timer siden #41316 Skrevet 21 timer siden Dupers skrev (8 minutter siden): Teknisk sett så er det både regnskapsfører og reviror-msngel i Norge nå. Ja det finnes mange revosore, men få som har kapasitet til å øke kundemassen slik de ønsker. Jeg har ikke vært borte i at et solid selskap med svært god likviditet og lønnsomhet måtte tvangsoppløses fordi det ikke ble funnet en revisor. 5 3
Ellenn Skrevet 21 timer siden #41317 Skrevet 21 timer siden skeiv-ostepop skrev (27 minutter siden): Som Isabel SA hun ikke visste noe om.... kanskje? Som Synnøve sa at Isabel ikke visste noe om. Wanda_2025 skrev (21 minutter siden): Har du link til artikkelen? https://www.finansavisen.no/handel/2026/01/20/8320366/raad-omsatte-for-50-mill-jeg-har-ikke-tjent-en-krone agent skrev (9 minutter siden): Ikke viste om ler.😅 Da er i så fall Synnøve en løgner, det er hun som sier det. 2
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #41318 Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (Akkurat nå): Som Synnøve sa at Isabel ikke visste noe om. https://www.finansavisen.no/handel/2026/01/20/8320366/raad-omsatte-for-50-mill-jeg-har-ikke-tjent-en-krone Da er i så fall Synnøve en løgner, det er hun som sier det. Bak betalingsmur. Kan du sitere det som står rundt dette?
Natu Skrevet 21 timer siden #41319 Skrevet 21 timer siden Bendie skrev (38 minutter siden): Isabel kom i hvit joggedress og bytter til hvit kjole. Hun sitter i intervjuer hele dagen og det blir tatt en masse pressefoto. Mesteparten av tiden er hun alene. Så likefullt ser du det sannsynlig at hun bytter til svart….og kan ha vært personen, som de velger å sladde. Hvorfor, når hun er en offentlig person? Om de ser situasjonen ikke er heldig. Sladder de ikke. De lar være å poste.. så absolutt ikke noen logikk, om en ikke er så blendet av å sverte. Jeg har sett sett kanskje to mennesker si at det kanskje var Isabel som kastet hunden. Av hundrevis. Så hvorfor blåser du dette så stort opp? Jeg tror aldeles ikke hun gjorde det. Men unnskyldningen hun konstruerte for kjæresten er jo så sinnsyk at man cringer alvorlig. Og det får meg jo til å lure hva annet hun kan vri på for å tilpasse situasjoner ut fra det som kommer henne selv til gode? 2 8
skeiv-ostepop Skrevet 21 timer siden #41320 Skrevet 21 timer siden Natu skrev (2 minutter siden): Jeg har sett sett kanskje to mennesker si at det kanskje var Isabel som kastet hunden. Av hundrevis. Så hvorfor blåser du dette så stort opp? Fordi det passer narrativet best. 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå