agent Skrevet 23 timer siden #41241 Skrevet 23 timer siden Skal bli interessant å se den dokumentaren imorgen 🧐 Men jeg gleder meg mer til en annen premiere den 21 september, kommer sesong 2 på Mobland 🥰 Fordi som lurte, jeg følger med på noe annet enn IR. 😅😅 1 4
Bendie Skrevet 23 timer siden #41242 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Tviler på det. Folk flest er kun interessert i at sannheten kommer fram. Men du skal få lov å håpe og tro… Nå tror jeg du misforsto. Alt rundt Isabel blir til høns her innen. 2 2
Othelia08 Skrevet 23 timer siden #41243 Skrevet 23 timer siden skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): En salat RS gjerne vil ha servert. Hadde gitt hele trygda for den 1 1
Wanda_2025 Skrevet 23 timer siden #41244 Skrevet 23 timer siden skeiv-ostepop skrev (11 minutter siden): Åpenbart. Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Jeg visste det….. 🎯 Isabel som har tråkka i salaten her… Det finnes ikke en styreleder eller eier med 75% som har begrenset ansvar, selv om hun har signert dokumenter uten å lese de først , så blir hun stilt ansvarlig i et konkursbo. Såpass må en gründer kunne klare å forstå. 5 4
Margit777 Skrevet 23 timer siden #41245 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (2 timer siden): hvor har du det fra at alle kundene til Ivorie er trygdede? Så klart ikke alle, men har sett tråder de ber henne vente med slipp til trøgda har kommet 😄 2 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41246 Skrevet 23 timer siden Bendie skrev (3 minutter siden): Nå tror jeg du misforsto. Alt rundt Isabel blir til høns her innen. Misforsto ikke noe. Folk er kun på jakt etter sannheten. Og folk her inne (de fleste) har nok fått nok av henne nå. Derfor dette ønske om avsløringer… Det kommer i morgen bare vent å se! 😎 2 6
Snoopy82 Skrevet 23 timer siden #41247 Skrevet 23 timer siden JeAnetteDahl skrev (42 minutter siden): Og btw, er nok kjedelig for en av oss, og det er ikke meg, som hverken svarer eller annerkjenner problemstillingene jeg legger frem. Istedet så sitter en av oss og forsvarer en komplett idiot av en influenser som lurer og stjeler fra sine følgere, som mishandler dyr, som promoterer og bor i et land som bryter med folkerettigheter og er kjent for menneskehandel og slaveri. Så en ting er sikkert, Isabel og hennes diehard fans, som deg, mangler et moralskkompass. Så vennligst ikke skriv noe til meg, jeg vil hverken assosieres eller diskutere noe med folk som forsvarer søppelfolk som Isabel. Selv om dette er beukerdebatt, så må jeg spørre. Hvem av dere forsvarer Isabel egentlig? Siden dere begge er sterke kritikere av Isabel ble det veldig uklart for meg. Kan ikke huske å ha sett Teflonhjerne forsvare Isabel akkurat, langt ifra være en "diehard fans" 1 1 1
Bendie Skrevet 23 timer siden #41248 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Misforsto ikke noe. Folk er kun på jakt etter sannheten. Og folk her inne (de fleste) har nok fått nok av henne nå. Derfor dette ønske om avsløringer… Det kommer i morgen bare vent å se! 😎 Og de avsløringene vil blåses ut av proporsjoner. Bare vente å se… 3
Margit777 Skrevet 23 timer siden #41249 Skrevet 23 timer siden Heike72 skrev (3 timer siden): Gleder med til å se dokumentaren i morgen. Gardinserien på Prime skal jeg ikke se. Er de gamle, «nå bannlyste», Raadsquad gruppene fortsatt oppe og går? Noen som vet og kjenner til stemningen der etter at dronninga forlot skipet? Burde jo være så flaut at hun admin slettet hele gruppa etter å fått gjennomgå av Isabel. Den forrige gruppa ser veldig forlatt ut, er nok flere der som er redd og havne på haters lista til Isabell. 2 1
Othelia08 Skrevet 23 timer siden #41250 Skrevet 23 timer siden Wanda_2025 skrev (5 minutter siden): Det finnes ikke en styreleder eller eier med 75% som har begrenset ansvar, selv om hun har signert dokumenter uten å lese de først , så blir hun stilt ansvarlig i et konkursbo. Såpass må en gründer kunne klare å forstå. Jeg bare skjønner ikke hvordan Isabel, som de siste to årene har gjentatt igjen og igjen at hun er en fantastisk businesswoman, hun har sagt gjentatte ganger at selvom hun ikke har utdanning så er hun sååå flink innenfor dette feltet og har alltid 100% kontroll. hvordan har da dette skjedd, og hvorfor sier hun plutselig at hun har hatt minimalt med kontroll og innsikt i sin egen business?? 7 4
Lana01 Skrevet 23 timer siden #41251 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Misforsto ikke noe. Folk er kun på jakt etter sannheten. Og folk her inne (de fleste) har nok fått nok av henne nå. Derfor dette ønske om avsløringer… Det kommer i morgen bare vent å se! 😎 Vi må nok vente til rettssaken, før alt legges på bordet, og vi får et endelig svar, selv om mye kommer frem i programmet 1 4
Lana01 Skrevet 23 timer siden #41252 Skrevet 23 timer siden Bendie skrev (1 minutt siden): Og de avsløringene vil blåses ut av proporsjoner. Bare vente å se… Garantert 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41253 Skrevet 23 timer siden Othelia08 skrev (Akkurat nå): Jeg bare skjønner ikke hvordan Isabel, som de siste to årene har gjentatt igjen og igjen at hun er en fantastisk businesswoman, hun har sagt gjentatte ganger at selvom hun ikke har utdanning så er hun sååå flink innenfor dette feltet og har alltid 100% kontroll. hvordan har da dette skjedd, og hvorfor sier hun plutselig at hun har hatt minimalt med kontroll og innsikt i sin egen business?? Hun sier dette fordi hun ØNSKER å være Businesswoman.. noe hun absolut ikke er kapabel til. Så da lyver man heller vel? 5 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41254 Skrevet 23 timer siden Bendie skrev (3 minutter siden): Og de avsløringene vil blåses ut av proporsjoner. Bare vente å se… Fakta er fakta. 9 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #41255 Skrevet 23 timer siden Lana01 skrev (2 minutter siden): Vi må nok vente til rettssaken, før alt legges på bordet, og vi får et endelig svar, selv om mye kommer frem i programmet Mulig man ikke får hele greia ja. Men alt kommer fram for en dag uavsett 😊 5 3
Margit777 Skrevet 23 timer siden #41256 Skrevet 23 timer siden Wanda_2025 skrev (2 timer siden): Er ikke slik oppførsel på nett å anse som trakassering, stalking og på kanten til netthets av privatpersoner? Må fortsatt være lov å kalle en spade for en spade. 2 1
Lana01 Skrevet 23 timer siden #41257 Skrevet 23 timer siden Othelia08 skrev (1 minutt siden): Jeg bare skjønner ikke hvordan Isabel, som de siste to årene har gjentatt igjen og igjen at hun er en fantastisk businesswoman, hun har sagt gjentatte ganger at selvom hun ikke har utdanning så er hun sååå flink innenfor dette feltet og har alltid 100% kontroll. hvordan har da dette skjedd, og hvorfor sier hun plutselig at hun har hatt minimalt med kontroll og innsikt i sin egen business?? Min teori . Hun har stolt for mye på Synnøve Isabel har alt for mange jern i ilden, og godtroende latt Synnøve styre skuta, trodd hun hatt kontroll , men i realiteten ikke hatt det Og det dett er dette rettssaken bygget på 5
Bendie Skrevet 23 timer siden #41258 Skrevet 23 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Fakta er fakta. Fakta er ikke fakta her inne. Det har det aldri vært. Bare å se på Gucci hendelsen. «Gucci er Isabel sitt ansvar. Hun eier hunden. Isabel er en dyremishandler. Hun var helt sikkert i rommet. Trolig kastet hun Gucci…» Endret 23 timer siden av Bendie 4
JeAnetteDahl Skrevet 23 timer siden #41259 Skrevet 23 timer siden Snoopy82 skrev (6 minutter siden): Selv om dette er beukerdebatt, så må jeg spørre. Hvem av dere forsvarer Isabel egentlig? Siden dere begge er sterke kritikere av Isabel ble det veldig uklart for meg. Kan ikke huske å ha sett Teflonhjerne forsvare Isabel akkurat, langt ifra være en "diehard fans" Jeg forsvarer hverken Isabel eller noen av influensere eller P-kjendiser. Jeg måtte skyte fra hofta da Teflon plutselig skulle sette ned foten og mente jeg ikke hadde rett til å kritisere eller skrive noe mot kjendiser og influensere på KG. Så jeg tror hun/han/det er mer nok mer i Isabels hjørnet.
Lana01 Skrevet 23 timer siden #41260 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Mulig man ikke får hele greia ja. Men alt kommer fram for en dag uavsett 😊 Det gjør det nok, men jeg tror ikke vi får alle svar nå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå