Johanne Regine Skrevet 17 timer siden #41321 Skrevet 17 timer siden Jeg sitter klar til dokumentaren…nå skjelver sektleederen og de trofaste elskningene 2 2 14
Check50 Skrevet 17 timer siden #41322 Skrevet 17 timer siden skeiv-ostepop skrev (37 minutter siden): Advokaten er betalt av henne. En advokat snakker sin klients sak, og uansett hvor dårlig den er så er det mange advokater som er villig til å gå til retten med saken fordi de får betalt pr time. Det er god business - selv om klienten taper. At en advokat sier at man har en god sak er ingen form for bevis eller "god sak". Motparten sin advokat sier det samme. Og hadde det vært slik at advokatene avgjorde sakene før de kom til retten så hadde det ikke vært vits med rettssaker. Og så er det en ting Isabel glemmer her som enkelte faste forsvarere og glemmer - Isabel skal først i tingretten hvor konkursen skal behandles. Der vil mange av de tingene hun mener er uklart behandles og avklares i veldig stor grad. Hun står selvfølgelig fritt til å gå til sivilt søksmål i tillegg, men det vil i stor grad være å kaste penger ut av vinduet. For har Synnøve ansvaret og skylden her, så vil det dokumenteres i konkurssaken. En detalj Isabel selvfølgelig ikke deler med elsklingene sine. For det er mer fordelaktig for henne å skape et narrativ om at hun er den som styrer showet. Ironisk, siden det ikke er hun som styrer noe når det passer henne... Ivorie er nå i hendene på en bostyrer, Håkon Wiker i Oslo. I skal ikke forklare seg i en rettssak om konkursen i dette løpet. Men en av oppgavene til bobestyrer er å skrive en rapport til tingretten om forholdene som har ført til konkursen og om noen eventuelt skal/bør straffeforfølges, evt. få konkurskarantene. 5 5
Dupers Skrevet 17 timer siden #41323 Skrevet 17 timer siden Check50 skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke vært borte i at et solid selskap med svært god likviditet og lønnsomhet måtte tvangsoppløses fordi det ikke ble funnet en revisor. Det siste året har det vært 8 slike saker i trøndelag. Og når man da tenker at de store foretakene som EY og Deloitte trekker seg ut av bygdene og kjører strategien mer over på de store selskapene og "rydder" i klientlistene sine så blir det fort at man som smb må lete litt lenger etter revisor. 1 3
Johanne Regine Skrevet 17 timer siden #41324 Skrevet 17 timer siden (endret) Er det noen som har sett en preview av dokumentaren?? Endret 17 timer siden av Johanne Regine
Check50 Skrevet 17 timer siden #41325 Skrevet 17 timer siden Dupers skrev (8 minutter siden): Det siste året har det vært 8 slike saker i trøndelag. Og når man da tenker at de store foretakene som EY og Deloitte trekker seg ut av bygdene og kjører strategien mer over på de store selskapene og "rydder" i klientlistene sine så blir det fort at man som smb må lete litt lenger etter revisor. Ok, er klar over at det skjer. Men ofte er vel årsaken også manglende regnskap og at en revisor da trekker seg. Det var Deloitte som var revisor i IR, og det var IR som avsluttet det selv, så vidt jeg husker. 2
smiiiley Skrevet 17 timer siden #41326 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden): Dette er jo bare tragisk og trist…. Dette kjøpepresset inne på RS gruppen 🤔 Det som er trist og tragisk er at det er folk som sulter i verden. At man ikke har råd til en kalender er ikke trist og tragisk. Hun syns det er leit, ja, men det er ingenting tragisk med det. De fleste er nok inneforstått med at livet er urettferdig og at man kanskje ikke har råd til det samme som naboen ☺️ 5 3 3
vilas Skrevet 17 timer siden #41327 Skrevet 17 timer siden Check50 skrev (33 minutter siden): Jeg har ikke vært borte i at et solid selskap med svært god likviditet og lønnsomhet måtte tvangsoppløses fordi det ikke ble funnet en revisor. I har vel overført millioner til kjøp av denne villaen, for på kjøpsdagen spurte Pimpen henne om hvor mye hun hadde spyttet inn selv. Da svarte I 19 mill. Og hun har vel lån på resten da ca 28 mill. Pluss hun har pusset opp for millioner.... 2 2
smiiiley Skrevet 17 timer siden #41328 Skrevet 17 timer siden Check50 skrev (31 minutter siden): Jeg har ikke vært borte i at et solid selskap med svært god likviditet og lønnsomhet måtte tvangsoppløses fordi det ikke ble funnet en revisor. Har heller ikke vært borti det. Det som kanskje kan gjøre det litt vanskelig, er transaksjoner til Dubai. Tror ikke man nødvendigvis kan velge og vrake blant revisorer når det er snakk om overføringer dit. Men det er vel alltids noen som er villige til å påta seg oppdraget ☺️ 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #41329 Skrevet 17 timer siden (endret) smiiiley skrev (10 minutter siden): Det som er trist og tragisk er at det er folk som sulter i verden. At man ikke har råd til en kalender er ikke trist og tragisk. Hun syns det er leit, ja, men det er ingenting tragisk med det. De fleste er nok inneforstått med at livet er urettferdig og at man kanskje ikke har råd til det samme som naboen ☺️ Mente tragisk som i «tragisk😅) Endret 17 timer siden av Tuppenoglillemor12 2
Zena33 Skrevet 17 timer siden #41330 Skrevet 17 timer siden Dupers skrev (15 minutter siden): Det siste året har det vært 8 slike saker i trøndelag. Og når man da tenker at de store foretakene som EY og Deloitte trekker seg ut av bygdene og kjører strategien mer over på de store selskapene og "rydder" i klientlistene sine så blir det fort at man som smb må lete litt lenger etter revisor. Det var noen i tråden her som for kort tid siden hevdet at det ikke ville være noe problem å få det på plass, da de nylig har hatt revisor, Deloitte. I utgangspunktet så er det kanskje lettere, men kanskje ikke med den omtalen som har vært rundt selskapene hennes i det siste? Jeg tror ikke revisor går etter strategien med å nedprioritere SMB, det viktigste for en revisor er at firmaet er ryddig og at de betaler for seg. Hun har jo tross alt nettopp vært kunde hos en av de største her i landet, og da hadde hun også mindre omsetning. 1 4
Ellenn Skrevet 17 timer siden #41331 Skrevet 17 timer siden skeiv-ostepop skrev (37 minutter siden): Bak betalingsmur. Kan du sitere det som står rundt dette? Trykk på videoen, den er ikke bak betalingsmur 1
smiiiley Skrevet 17 timer siden #41332 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Mente tragisk som i «tragisk😅) Haha åja da missforstod jeg 🙈
Bendie Skrevet 17 timer siden #41333 Skrevet 17 timer siden adriana32 skrev (1 time siden): Har du fått med deg at flere har sagt deres kritikk handler om måten hun forsvarte kjæresten på? Eller er det lettere for deg å repetere det samme om og om igjen? Det fremstår som at du på forhånd har bestemt deg for at uansett hva dokumentaren i morgen viser, så er det for deg ok. Er nemlig vi her inne som gjør det større enn hva det er. Hva om det skulle fremkomme graverende ting? Eller tenker du hun ikke kan gjøre noe graverende? Jeg kan være enig om at kun noen få insiterer på at hun like gjerne kan være den som kaster Gucci. Men mange hevdet hun absolutt kunne være til stede. Det var nærmest heiagjeng her inne for å fremstille henne som dyremishandler og melde dette til media og til hennes sammarbeidspartner. Dette vitner lite om noen som forholder seg til de faktaene som foreligger. 3
smiiiley Skrevet 17 timer siden #41334 Skrevet 17 timer siden Apropo kalendere. Hvilke kalendere der ute er skikkelig bra? Jeg og ungdommen snakket om kalendere i dag og vi var usikre på om noen var verdt pengene. Beklager avsporing.
Wanda_2025 Skrevet 17 timer siden #41335 Skrevet 17 timer siden Ellenn skrev (41 minutter siden): Som Synnøve sa at Isabel ikke visste noe om. https://www.finansavisen.no/handel/2026/01/20/8320366/raad-omsatte-for-50-mill-jeg-har-ikke-tjent-en-krone Da er i så fall Synnøve en løgner, det er hun som sier det. Artikkelen er bak en betalingsmur. Men Synnøve kan ikke ta ut så mye penger i bedriften uten at IR har gitt fullmakt eller samtykket på forhånd. 1 5
Ellenn Skrevet 17 timer siden #41336 Skrevet 17 timer siden skeiv-ostepop skrev (53 minutter siden): Jeg vet ikke hvor god tilgangen på revisorer er, men jeg og tenker som deg at den støyen Isabel står i nå kan skremme bort potensielle revisorer. Ikke bare tar hun skittentøyvasken offentlig, men hun står og ovenfor beskyldninger om skatteunndragelse i Dubai. Hvem har beskyldt henne for skatteunndragelse? Natu skrev (42 minutter siden): Jeg har sett sett kanskje to mennesker si at det kanskje var Isabel som kastet hunden. Av hundrevis. Så hvorfor blåser du dette så stort opp? Jeg tror aldeles ikke hun gjorde det. Men unnskyldningen hun konstruerte for kjæresten er jo så sinnsyk at man cringer alvorlig. Og det får meg jo til å lure hva annet hun kan vri på for å tilpasse situasjoner ut fra det som kommer henne selv til gode? Om det ikke er så mange som direkte har beskyldt henne for å ha kastet hunden, har det vært nok av beskyldninger om at hun var i rommet og at hun er en dyremishandler. 4
Ellenn Skrevet 17 timer siden #41337 Skrevet 17 timer siden Wanda_2025 skrev (3 minutter siden): Artikkelen er bak en betalingsmur. Men Synnøve kan ikke ta ut så mye penger i bedriften uten at IR har gitt fullmakt eller samtykket på forhånd. Det er en video, den er ikke bak betalingsmur. Og jo, Synnøve hadde signaturrett alene. 2
Vålull Skrevet 16 timer siden #41338 Skrevet 16 timer siden Prøvde å spørre spørsmål på snap osv ang hva hun synes med de som er obsessed osv. men det svarer hun ikke på. Er vel redd for å miste lakeiene(?) sine 2 1
Vålull Skrevet 16 timer siden #41339 Skrevet 16 timer siden Teflonhjernen skrev (12 timer siden): Har Jack også fått egen sekt gruppe? Ja, ja godt både Isabel og Jack ble rørt til tårer Lurer på om «rørt til tårene» betyr «fyf folk er dumme🤑» 😂😂😂😂😂😂 4 2
Wanda_2025 Skrevet 16 timer siden #41340 Skrevet 16 timer siden (endret) Ellenn skrev (9 minutter siden): Det er en video, den er ikke bak betalingsmur. Og jo, Synnøve hadde signaturrett alene. Det betyr at IR har gitt henne samtykke til signaturrett alene. Det er ikke noe Synnøve kan bestemme av seg selv, det er styret der IR sitter som styreleder som har gitt Synnøve samtykke. Uansett hva IR påstår at Synnøve har gjort og har ansvar for, så er hun like ansvarlig. Det er sånn det funker med et AS. Endret 16 timer siden av Wanda_2025 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå