Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snikksnakker skrev (På 10.9.2026 den 23.49):

Dyreplageri gjør meg fly forbanna! Og det er uavhengig av om hun er influenser eller whatever!!

Er ikke dette hennes, eller "familiens' hund? Hadde noen som helst i min nære krets gjort noe så ondskapsfullt og idiotisk mot et dyr, ville jeg vært nådeløs!! Dyr er forsvarsløse for pakker!!?

For min del må hun bare sprøyte inn plast i bryst, ræv eller hjernen, men behandle dyr anstendig! 

Og "psykisk vold av familien"...?? Herregud, hvor TETT kan man være? Om en blir fersket for vold, drap eller dyremishandling, er det da "psykisk vold" om noen reagerer negativt? 

En generell oppfordring: avfølg/blokkér!

Sa hun virkelig det? Jeg får vite bet inni meg når jeg leser det. Kjenner mennesker som er utsatt for dette og dette er ikke i nærheten. Det er kritikk og om du har 60’ eller 400’ følgere så må man regne med at det er mange som sier ifra.

Angående Gucci. Han husker nok. Min samboers nevø ertet på min gamle hund til den ble irritert og viste tennene og sa ifra. Jeg hørte noe skjedde . Samboeren min løp opp og ser broren sin løfte hunden i nakkeskinnet. Etterpå påsto han at det var helt normalt. Det var slik hunder bar ungene sine. På den måten reddet han seg ut av det overfor ungene sine. Jeg ble forbannet, men prøvde å beherske meg. Hun skydde han resten av livet sitt. Prøvde å gjemme seg om han kom i nærheten. Mot alle andre var hun glad 🙂 g fornøyd.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden):

Ja det er bedre å late som å være folkelig sånn som Isabel… 🙄 Pengene har virkelig gått henne og familien til hodet.. Mye endring siden flytting til skatteparadiset. 

Ja. Hun er tydeligvis vanskeligere å gjennomskue for enkelte.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Vålull skrev (5 timer siden):

Først innlegg til Isabell også til han. Hvordan kan noen være så obsessed? Ingen kjenner Isabel overhodet utenom Snapchat liksom

IMG_6923.png

«Welcome to the madness» ja.

Det er så jævla ubehagelig hele greiene. Jeg blir på ekte så creepet ut. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Vålull skrev (9 timer siden):

Først innlegg til Isabell også til han. Hvordan kan noen være så obsessed? Ingen kjenner Isabel overhodet utenom Snapchat liksom

IMG_6923.png

Er jo reine galskapen 😜 Måtte inn å titte og her er de igang med uenigheter allerede. Har ikke vært på disse andre RS gruppene men skjønner jo på kommentarer inne på denne siden at der har det vært litt av hvert. Bare at Isabel lager sin egen fanside hvor hun har full kontroll på alt sier sitt. Skremmende.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Lurer på hvor lenge Jack syns det er ok å være fratatt manndommen sin, kontroll over livet sitt, retten til å mene noe osv osv. Har vel sjelden sett en mer "kastrert" mann i sosiale media. Nekter å tro at noen kan leve så frakoblet virkeligheten over lenger tid uten at det smeller skikkelig. Jeg nekter å tro de sitter å koser seg på Maldivene. Jeg tror det må være ett helvete "Behind the curtains" akkurat nå og at Isabel er sinna på mange av de hun har rundt seg etter Gucci-gate. 

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (22 timer siden):

Hehe… so true. Jeg har faktisk møtt Adampur-moren, og hun kaklet og skrøt omtrent uavbrutt av hvor fantastisk flinke barna hennes var. Sønnen hadde jobbet siden han var 15, og døtrene var selvfølgelig også helt eksepsjonelle. Den ene lege og med en fot innenfor lokalpolitikken.

Etter hvert fikk det nesten mer preg av en PR-kampanje enn genuin stolthet over egne barn. Jeg satt igjen med en ganske solid Kris Jenner-vibe. Hun var veldig "Mine barn er fantastiske og bare vent, hele verden skal få vite det." 😂

Noen mennesker er rett og slett så PR-kåte at selv familiemiddagen sikkert føles som en pressekonferanse.

Alle disse P-kjendisene, P som i Patetiske, og influenserne som konstant skal fronte hvor "utrolig tøff" oppveksten deres var, hvor mange barrierer de møtte og hvor usannsynlig det egentlig var at de skulle lykkes. Som om det var dem mot hele verden, og de måtte klatre Mount Everest uten tau og oksygen for å komme dit de er i dag.

Det er jo ren Hollywood-manus. Ingen trodde på meg. Alle var imot meg. Mulighetene var nærmest ikke-eksisterende. Men jeg klarte det!

Og så kommer selvfølgelig bok nummer 47 med tittel "Min reise" eller "Min historie" eller "Fra utenforskap til toppen" og hele den pakken fra Abid Raja, Hadia Tajik, Masud Gharahkhani, Noman Bashir, Rybakk og resten av gjengen. Man skulle nesten tro at de hadde overlevd både krig, hungersnød og en ekspedisjon til Antarktis på veien til Stortinget eller Fame.

Alle har en historie. Alle har møtt motbakker, avvisninger, nederlag, usikkerhet og mennesker som ikke trodde på dem. Hvit, svart, brun, gul, rød, blå, oransje eller lilla. Mann, kvinne eller noe annet. Muslim, kristen, jøde, hindu, buddhist eller ateist. Livet deler ut motbakker til absolutt alle.

Problemet er ikke at noen forteller historien sin. Problemet oppstår når hver eneste motbakke skal blåses opp til en heroisk fortelling om hvor ekstraordinære de selv er, og hvor fantastisk de klarte å overvinne systemet, samfunnet og omtrent hele menneskeheten.

Og det mest ironiske er å være kjent primært for å være "innvandrer", det er jo egentlig det motsatte av integrering. Man skulle tro målet var å bli kjent for hvem du er og hva du faktisk gjør, ikke for hvilken bakgrunn foreldrene dine har.

Men så lenge det selger bøker, intervjuer, foredrag og klikk, er det tydeligvis bare å kjøre på med enda en runde med "Min utrolige reise" 🙄

Hvem er neste "innvandrer" i køen? Er det hun nye samferdselsministeren? Kamzy eller Kamzi, eller hva hun heter? Er det sånn at alle skal utgi bok og få eget portrettinnslag på lørdagsrevyen hos NRK??

Synes synd på alle de andre normale innvandrere som blir skjært over samme kam pga disse idiotene. 

NB* Tviler sterk på historien til Rybakk, som om KGB virkelig satt og fulgte nøye med på en norsk felespiller og familien hans. Så viktig var og er vel aldri en felespiller at Putin skulle ha sendt ut agenter for å ta ham.

Jeg må nesten si at dette gjelder "ikke-innvandrere" også! Hva i huleste navn, og hvem i all verden bryr seg om hva Helene Spilling sier, føler eller gjør? Skal hun virkelig få spalteplass bare fordi hun «ligger med» er gift med Ødegaard?

Who cares hva hun følte etter at landslaget røk ut av VM for over to måneder siden? Dette er jo fullstendig irrelevant kjendissladder forkledd som nyheter. At mediene bruker tid og plass på sånt tull, er rett og slett latterlig.

Kan vi ikke en gang for alle begynne å blokkere, slutte å fokusere på og slutte å legitimere mennesker som i praksis ikke bidrar med noe særlig til samfunnet? Kan vi ikke gå tilbake til en tid hvor man faktisk måtte gjøre noe nobelt, ekstraordinært eller ha oppnådd noe bemerkelsesverdig for å bli omtalt som et forbilde??? Vi kan vel ikke sette folk på en pedestal bare for at de simulerer en "blow Job" og sier "spit on that thing", eller noen som bare er sammen med en kjendis eller idrettsutøver, sprer beina og legger ut halvnakne bilder på sosiale medier? 

Kan vi vennligst heve standarden fire–fem hakk? Det må da være mulig å forvente litt mer.

https://www.vg.no/sport/i/7pvQ19/helene-spilling-om-england-dramaet-graat-og-saa-ikke-det-komme

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Har Jack også fått egen sekt gruppe? :sjokk: Ja, ja godt både Isabel og Jack ble rørt til tårer :hoho:IMG_4627.thumb.jpeg.faf2bd28f8427b12ad611da2d0c8cd2b.jpeg

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Soli skrev (31 minutter siden):

IMG_0035.thumb.png.7f7106b41f111f107cfa41ee4c8edd06.pngIMG_0037.thumb.png.ef65f9be03433881f968539689b3b776.pngIMG_0035.thumb.png.7f7106b41f111f107cfa41ee4c8edd06.png

IMG_0036.png

Takk for deling.

Jeg har ikke prøvd disse produktene, men har hørt om det som skrives her. Jeg har døtre som sier at «alle bruker det og det er såååå bra».

Lurer på hvor mange i «elskling-gruppa» vet dette? Holder det  vann i 2026 at en «reklame-dame» bare sier at det er «verdens beste»? 

Endret av Outside Viewer
Rettskriving
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (38 minutter siden):

Lurer på hvor lenge Jack syns det er ok å være fratatt manndommen sin, kontroll over livet sitt, retten til å mene noe osv osv. Har vel sjelden sett en mer "kastrert" mann i sosiale media. Nekter å tro at noen kan leve så frakoblet virkeligheten over lenger tid uten at det smeller skikkelig. Jeg nekter å tro de sitter å koser seg på Maldivene. Jeg tror det må være ett helvete "Behind the curtains" akkurat nå og at Isabel er sinna på mange av de hun har rundt seg etter Gucci-gate. 

Rullegardinene er nok nede ja. 🤯

Jeg tror ingen mann ville holde ut dette lenge. Dessverre kommer det til å bli ille. I trenger hjelp. Hun klarer hverken å hjelpe seg selv, de som par eller ham. 😢

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (På 11.9.2026 den 17.40):

Husk ingen brukerdebatt her inn 🙂

Du må seriøst ta deg en bolle, du skriver noe personlig og klart folk har lov til å kommentere det. Alt er ikke brukedebatt selv om du aldri så mye ønsker det, og du bør også ta en god titt på deg selv da du utallige ganger spør/påstår at folk er Raadsquad. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (36 minutter siden):

Jeg må nesten si at dette gjelder "ikke-innvandrere" også! Hva i huleste navn, og hvem i all verden bryr seg om hva Helene Spilling sier, føler eller gjør? Skal hun virkelig få spalteplass bare fordi hun «ligger med» er gift med Ødegaard?

Who cares hva hun følte etter at landslaget røk ut av VM for over to måneder siden? Dette er jo fullstendig irrelevant kjendissladder forkledd som nyheter. At mediene bruker tid og plass på sånt tull, er rett og slett latterlig.

Kan vi ikke en gang for alle begynne å blokkere, slutte å fokusere på og slutte å legitimere mennesker som i praksis ikke bidrar med noe særlig til samfunnet? Kan vi ikke gå tilbake til en tid hvor man faktisk måtte gjøre noe nobelt, ekstraordinært eller ha oppnådd noe bemerkelsesverdig for å bli omtalt som et forbilde??? Vi kan vel ikke sette folk på en pedestal bare for at de simulerer en "blow Job" og sier "spit on that thing", eller noen som bare er sammen med en kjendis eller idrettsutøver, sprer beina og legger ut halvnakne bilder på sosiale medier? 

Kan vi vennligst heve standarden fire–fem hakk? Det må da være mulig å forvente litt mer.

https://www.vg.no/sport/i/7pvQ19/helene-spilling-om-england-dramaet-graat-og-saa-ikke-det-komme

Det var da en voldsom beskrivelse. Jeg kan ikke se hun er noe av det du beskriver her. Hun legger ikke ut halvnakne bilder som du påstår. For øvrig er hun norgesmester i dans 17 ganger og har deltatt i skal vi dans, en rekke ganger. 

Hun kom i søkelyset under vm fordi hun heklet luer med det norske flagget. Og ja det er fokusert på damene til fotballspillere under viktige kamper. Men det gjør deg da ikke til disse påstandene du slenger ut her. Sprer beina.. ??? 

Skal hun hates fordi hun er en vakker kvinne, som har er gift med en fremtredende fotballspiller?  

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Copycat? 

Det ser ut som om at I «kopierer» veldig mye? 
Alt fra kremer, parfymer, markedsføringskampanjer (Nude/Caia) til «kroppsendringer»… 

Jeg synes også denne «Gunnar-karakteren» minner om et forsøk på å kopiere «Temu-vikaren» til Kristin G sin mann. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (46 minutter siden):

Har Jack også fått egen sekt gruppe? :sjokk: Ja, ja godt både Isabel og Jack ble rørt til tårer :hoho:IMG_4627.thumb.jpeg.faf2bd28f8427b12ad611da2d0c8cd2b.jpeg

🤯🤯🤯 Blir jo værre og værre dette..👀 Har blokkert hele Raad familien for en stund siden men får jo alt med meg her inne 😂 Dette har jo nå tatt helt av…. 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Outside Viewer skrev (3 minutter siden):

Copycat? 

Alt fra kremer, parfymer, markedsføringskampanjer (Nude/Caia) til «kroppsendringer»… 

Jeg synes også denne «Gunnar-karakteren» minner om et forsøk på å kopiere «Temu-vikaren» til Kristin G sin mann. 

Ja det var min første tanke!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (48 minutter siden):

Jeg tror kanskje det bare var dårlig formulert? Tror hun mener at hun har skrevet til Jack på gruppa 😅

mulig det der innlegget noen screenshotta tidligere?? 

Endret av Trixie99
  • Liker 1
Skrevet
Trixie99 skrev (11 minutter siden):

Jeg tror kanskje det bare var dårlig formulert? Tror hun mener at hun har skrevet til Jack på gruppa 😅

mulig det der innlegget noen screenshotta tidligere?? 

Ja det tror jeg også.  

Men hvorfor gir Isabel denne «gærningen» oppmerksomhet?! 👀 Om det var henne som postet det lange creepy innlegget på Facebook så hadde jeg blitt livredd! Jeg mener Isabel kan skylde seg selv når hun fremprovoserer disse psycho meldingene. Kan ikke etterpå komme å klage på «stalkers» og diverse når hun selv fremprovoserte dette på denne måten! Hun kaster bensin på bålet. Er jo helt galemattias!! 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Outside Viewer skrev (22 minutter siden):

Copycat? 

Hun er herved omdøpt Isabel Copycat, medlem av Temu versjonen av the Kardashian🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

«behind the curtains» hahaha hvorfor engelsk? Tror virkelig I at serien blir solgt internasjonalt? 

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Ja det tror jeg også.  

Men hvorfor gir Isabel denne «gærningen» oppmerksomhet?! 👀 Om det var henne som postet det lange creepy innlegget på Facebook så hadde jeg blitt livredd! Jeg mener Isabel kan skylde seg selv når hun fremprovoserer disse psycho meldingene. Kan ikke etterpå komme å klage på «stalkers» og diverse når hun selv fremprovoserte dette på denne måten! Hun kaster bensin på bålet. Er jo helt galemattias!! 🙄

Hun er vel til tider like korttenkt som mora er….mentalt 11 år

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...