Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden):

Er en forskjell her så kan ikke sammenlignes. Isabel er en bedrift. Og dette her inne regnes som et diskusjonsforum om denne bedriften Isabel. Hvor det rettes søkelyset nå på at bedriften Isabel har gjort noe ulovlig.. Du kan jo lese deg litt opp på lovverket?

Kan sammenlignes, for det er ikke nødvendig å identifisere andre for å kritisere Isabel. Hun er et brand og selger seg selv, men også en privatperson. 

Lovverket kan man lese seg opp på, bare man ikke bruker Chatgpt eller lignende som lovverk og kilde ukritisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heike72 skrev (12 minutter siden):

Enig i dette og jeg slettet bildet fra mitt hovedinnlegg her. Mine kommentarer var heller ikke i retning av å gjøre narr av Henriette. Det var hva Isabel gjorde og at det måtte være flaut for de personene som blir spredt videre på hennes snap. Det var jo ikke den første personen det skjedde med. Håper dere som gjorde narr også sletter bildet fra deres innlegg! Beklager fra min side. Har ingen unnskyldning eller argumenter å komme med på dette. Legger meg bare helt flat. Noe ikke alle som mottar kritikk klarer om dagen.

Dette respekterer jeg, viser god diskusjonsskikk også. 

Enig i den konstruktive kritikken av Isabel. Jeg har også funnet svar på det jeg faktisk lurte på og legger den død fra min side. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (17 minutter siden):

Hva med moral og folkeskikk? Ikke alt trenger å være nedfelt i lovverket for at man skal skjønne at noen ting gjør man bare ikke. 

Akkurat,  dette burde bli sendt til Isabel Raad. 

Eneste grunnen for at hun deler på sin snapchat konto. 

Er for å dyrke seg selv.

For å få click =penger.

Å sitt eget ego.

Isabel Raad's snapchat en en kommersiell konto , som brukes kynisk, kalkulerende og manipulerende for å selge sine produkter. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg har ikke ord for alle de kommentarene Isabel nå legger ut, det er nesten ufyselig å lese hvor gale disse damene er. Det grenser til syklig tilbedelse tenker jeg… 

IMG_4620.thumb.jpeg.901dfa03bfc49a23c2969f799232e52b.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke ord for alle de kommentarene Isabel nå legger ut, det er nesten ufyselig å lese hvor gale disse damene er. Det grenser til syklig tilbedelse tenker jeg… 

100% enig. Her er enda et eksempel (og jeg har anonymisert navn og bilde) 

Screenshot_20260912_090408_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan man reiser til land som er i regnsesongen og forventer at det ikke skal regne. 

• Nyttig 9
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (2 timer siden):

Ai? Er en video der jeg tar bilde fra tv’n. Er vel slik folk ser ut i bevegelse. Håper ikke prime driv på med AI

Så ut som monstre. Klarer ikke å huske fra hvilken film

Endret av Margit777
Skrevet
Granneman82 skrev (6 minutter siden):

👀🆘🆘🆘

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Granneman82 skrev (7 minutter siden):

Er jo tydelig at Isabel nyter det, er jo en hel haug  hun har lagt ut….. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Murukleiven skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan man reiser til land som er i regnsesongen og forventer at det ikke skal regne. 

Da kan de ha en unnskyldning til å ligge i senga og gnu der også 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Skulle ikke hun på Celin Dion konsert?  ser hun skal ha konsert i Frankrike i dag.

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 minutter siden):

Ha ha. Den gruppa der er også mye artig å le av 🤣 Jeg griner av hvor naive de er 😂😂 unnskyld.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Teflonhjernen skrev (27 minutter siden):

Hjelp! En ting er følgerne som tilber henne, men at hun reposter.... Det er jo bare ekstremt usunt! Jeg har ikke ord for at følgerne hennes og hun selv tror hun er jordnær? Dette nærmer seg mer og mer sektaktige tilstander, der hovedpersonen krever full underkastelse, nesegrus beundring, og ingen ubehagelige spørsmål. Jeg er nesten målløs over det som har skjedd de siste dagene. 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet (endret)
Natu skrev (9 minutter siden):

Hjelp! En ting er følgerne som tilber henne, men at hun reposter.... Det er jo bare ekstremt usunt! Jeg har ikke ord for at følgerne hennes og hun selv tror hun er jordnær? Dette nærmer seg mer og mer sektaktige tilstander, der hovedpersonen krever full underkastelse, nesegrus beundring, og ingen ubehagelige spørsmål. Jeg er nesten målløs over det som har skjedd de siste dagene. 

Det er jo ikke friskt det hun holder på med?🤔 Sånn helt seriøst. Jeg syns det er ganske alvorlig. Er som å se en langsom togkrasj det jeg har observert de siste to månedene nå. Hun er umulig helt frisk….. :( 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet

Hvordan alder er disse gale folka i?. Syyyyykt.

• Liker 4
Skrevet
Frida2026 skrev (16 minutter siden):

Hvordan alder er disse gale folka i?. Syyyyykt.

De er nok i spennet fra 30 til opp i 60-åra. Det er slett ikke bare Gudrun og Kari i 60-årene og Randi og Ingeborg i 50-årene. Det er også Henriette i 40-årene og Frida i 30-årene. Så her er nok ikke noen aldersgrupper bedre enn andre.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

Håper alle, som ikke er blokkert fra før, kan bombardere Isabel med meldinger om hvor narsissistisk denne repostingen hennes er. Da får hun en h….tes jobb med å blokkere folk også. Det som skjer om dagen er så kleint og det virker som hennes mentale alder er 15 år.

Endret av Heike72
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Margit777 skrev (14 timer siden):

Håper hun ikke har hund 🙈

Ikke bare er det dobbeltmoralsk å kritisere Isabel , for så å dele  dette videre her inne , for så å latterliggjøre denne damen. Dette bryter også forunt sine regler 

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Heike72 skrev (11 minutter siden):

Håper alle, som ikke er blokkert fra før, kan bombardere Isabel med meldinger om hvor narsissistisk denne repostingen hennes er. Da får hun en h….tes jobb med å blokkere folk også. Det som skjer om dagen er så kleint og det virker som hennes mentale alder er 15 år.

Hvorfor i alle dager skal man gjøre det?? Snakker om mental alder…

• Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Ser på dette som siste krampetrekning (les PR-stunt) før den virkelige dokumentaren slippes. Det å spille på det emosjonelle på forhånd er en velkjent PR- og krisehåndteringsstrategi i PR-bransjen. Slik prøver man å bygge et skjold mot det man vet kommer. Så det kommer nok masse mer av den slags publikasjoner i dagene før og underveis i dokumentarserien. 

• Liker 1
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...