Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Plexi skrev (31 minutter siden):

Hva for noe AI-slop er dette? :ler:

image.png.4534827d693ea15008c4339068d51a74.png

Se der ja,søte🫣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Haha Synnøve hvor er du?

🤣

• Liker 1
Skrevet
Trixie99 skrev (1 time siden):

«- Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det»

haha da er det jo ganske sjukt at hun kaller hjemmet sitt for «villa shirog», og tilogmed brodert gjestehåndklærne med det🤔🤣

Hun bytta navn på 18 års dagen sin, for 14 år siden. Det kan vel hende at følelsene hennes for navnet har endret seg på alle de årene?

Outside Viewer skrev (35 minutter siden):

I sa i alle fall selv på sin snap at Sid.. var full…

Men Sidra var vel ikke innblandet?

Bellabellee skrev (24 minutter siden):

Så serien. Her er gruppebilde av crewet på Bali! Ene dama er sladdet 💀🙈

IMG_6276.jpeg

Hun vil vel ikke være med på TV da 🤷‍♀️

Tenkeselv skrev (15 minutter siden):

Det fremstår så fryktelig desperat når man ikke engang selv har hørt hva Shehed har sagt. Hun unnskyldte også at hun stod der å filmet hendelsen. Ærlig talt altså, at du gidder 

Jeg kommenterte bildet som ble postet som svar til meg, som om det skulle være bevis for noe. Jeg ser ikke på snappen til Shehed, så jeg vet ikke hva hun har sagt.
Og at jeg gidder? Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk gidder å følge Isabel, OG søsknene OG vennene, bare for å finne ting man kan bruke mot Isabel. Og det gjelder ikke bare denne saken her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gleder meg til tv2 dokumentaren jeg 😊

Kan også tenke meg det har vært mye styr med denne gardin serien til Isabel mtp hvordan de skal klare å klippe bort Synnøve… 😅😂🙈

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (37 minutter siden):

Lest anmeldelsen på VG ?? :hoho::hoho::hoho:

Morten Ståle Nilsen er vel ikke akkurat i målgruppa til serien.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (14 minutter siden):

Hun bytta navn på 18 års dagen sin, for 14 år siden. Det kan vel hende at følelsene hennes for navnet har endret seg på alle de årene?

Men Sidra var vel ikke innblandet?

Hun vil vel ikke være med på TV da 🤷‍♀️

Jeg kommenterte bildet som ble postet som svar til meg, som om det skulle være bevis for noe. Jeg ser ikke på snappen til Shehed, så jeg vet ikke hva hun har sagt.
Og at jeg gidder? Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk gidder å følge Isabel, OG søsknene OG vennene, bare for å finne ting man kan bruke mot Isabel. Og det gjelder ikke bare denne saken her. 

Bare for å finne opp ting å bruke mot Isabel ? Det trenger ingen å gjøre da hun klarer å rote ting til helt på egenhånd.

Samt dette med Shehed og mobilen, hvorfor diskuterer du det når du ikke engang vet at hun selv har sagt det ?

Det er bare for meg merkelig å forsvare noen man ikke engang er innom å ser litt på, spesielt i kjølvann av alt dette som har vært i det siste. For alt med Gucci har jo også du fått med deg, å jeg finner det merkelig at ikke du selv syntes det var viktig å høre hva Shehed ville komme med av beklagelse for dette her.

Spesielt fordi du kjemper så hardt for Isabel , men velger å ikke høre på hva Shehed sier som kanskje hadde gjort Isabel helt uskyldig. Jeg finner det bare merkelig å diskutere noe man IKKE selv engang har giddet å sjekke opp i.

Endret av Tenkeselv
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

«..Vår heltinne er nemlig ikke bare opptatt av å bygge sin egen karriere nå om dagen. Nei, hun er i ferd med å bygge et imperium, ser du, et dynasti..»  

Det gikk ikke helt den veien for vår alles kjære «imperium kvinne»… 🙈 Snakk om å være Delulu..👀

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellenn skrev (3 minutter siden):

Dagens…😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

IMG_3428.thumb.png.743c5a17ea8f184ede7626013c6c9207.png

Må jo være pinlig å bli med på repostingen til Isabel med fullt navn 🙈🙈

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

Men han kan å anmelde programmer fordi om han personlig ikke er i målgruppa. Aftenposten ga samme terningkast, og hadde mange av de samme innvendingene om en del scener og hvorfor serien ikke når opp. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellenn skrev (12 minutter siden):

Så det er kun rettferdig hvis Turid (68) anmelder? 

• Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Dagens…😅

Håper han er klar for svermen av Raad Squad som kommer etter han nå😂 regner med det blir et av navnene som kommer på lista 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Plexi skrev (1 time siden):

Hva for noe AI-slop er dette? :ler:

image.png.4534827d693ea15008c4339068d51a74.png

Ja. Det så jævla merkelig ut 😄😄 Botox monstre? 😄😄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

👀?! Altså - var filmcrew i England og filmet han mens han pakket ? 🤔 Dette er jo da planlagt? Virker som om han har blitt spurt om å bli med i en serie med Isabel for penger. 😅 Hvorfsn fikk de kontakt icjen da? Og når ?

Er bare staga, som 90 days 😄

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tror personen som kaster Gucci er en kvinne.

Ja, jeg har fått med meg at blant annet Matty sier «han», men det kan bare være et forsøk på å verne kvinnen. Hun ligner mye på kvinnen i slide nr. 13 på I sitt instainnlegg der det er video av Primelanseringa. (Har skrevet om dette i tidligere innlegg .)

Nå så jeg en snap Rami har lagt ut, der han filmer samme kvinnen inne i parkeringshus i Oslo. Trolig er dette etter lanseringa. 
Hun heter Hiea og har vært toastmaster i to bryllup I har vært i nylig. 
Både på videoen til I og på «kastebildet» mener jeg å se et sort armbånd på høyre arm. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

«Men minst troverdig? Minst troverdig synes jeg selve den røde tråden i serien var. Den om at Raad nå skal ha funnet tilbake til eks-kjæresten Jack Beaumont, og at disse nå planlegger både bryllup og barn – men selvfølgelig først i en senere sesong (følg med videre!).

Altså: Jeg kan ikke vite, og skal følgelig heller ikke påstå noe. Men min opplevelse av dette forholdet, slik det skildres i serien, var at det føltes som en konstruksjon, et plott, som primært eksisterer for TV-seriens skyld.» 

Ha ha. Jeg skrev det før jeg leste anmeldelsen 😄😄😄

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (28 minutter siden):

Fordi…?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

👀?! Altså - var filmcrew i England og filmet han mens han pakket ? 🤔 Dette er jo da planlagt? Virker som om han har blitt spurt om å bli med i en serie med Isabel for penger. 😅 Hvorfsn fikk de kontakt icjen da? Og når ?

Jepp, filmcrew i England 

Isabel sendte Jack melding på hans bursdag. 

• Nyttig 1
Skrevet
Heike72 skrev (24 minutter siden):

IMG_3428.thumb.png.743c5a17ea8f184ede7626013c6c9207.png

Må jo være pinlig å bli med på repostingen til Isabel med fullt navn 🙈🙈

Håper hun ikke har hund 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Check50 skrev (10 minutter siden):

Jeg tror personen som kaster Gucci er en kvinne.

Ja, jeg har fått med meg at blant annet Matty sier «han», men det kan bare være et forsøk på å verne kvinnen. Hun ligner mye på kvinnen i slide nr. 13 på I sitt instainnlegg der det er video av Primelanseringa. (Har skrevet om dette i tidligere innlegg .)

Nå så jeg en snap Rami har lagt ut, der han filmer samme kvinnen inne i parkeringshus i Oslo. Trolig er dette etter lanseringa. 
Hun heter Hiea og har vært toastmaster i to bryllup I har vært i nylig. 
Både på videoen til I og på «kastebildet» mener jeg å se et sort armbånd på høyre arm. 

Ja. Armbånd eller tjukk hårstrikk.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...