Johanne Regine Skrevet 2 timer siden #40841 Skrevet 2 timer siden Margit777 skrev (2 minutter siden): Håper hun ikke har hund 🙈 Seriøst? 47 år og følger Isabel eller Shirog eller hva liker å kalle seg. Hva i alle dager er det følge med på ? Tenu gjengen er like harry som charterfeber bare med dårligere norsk og mer penger 4 2
Check50 Skrevet 2 timer siden #40842 Skrevet 2 timer siden (endret) Margit777 skrev (22 minutter siden): Er bare staga, som 90 days 😄 Det er vel ingen som tror at en slik serie ikke er planlagt i detalj? Det er helt vanlig å filme scener som om det er «ekte», men som ofte rekonstrueres for å passe inn i «dokumentaren». For eksempel at noen pakker kofferten😉 Jeg ser ikke på reality, blant annet fordi det er oppkonstruert virkelighet. Nå har jeg sett min første av dette slaget, altså denne, og det er bare helt uten mening med tilgjorte personer som skriker etter oppmerksomhet. Men jeg vil ingen noe vondt, så jeg håper dette forholdet varer, for hvis ikke så kan det bli virkelig ille. Endret 2 timer siden av Check50 Skrivefeil 3
Johanne Regine Skrevet 2 timer siden #40843 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (1 time siden): Se der ja,søte🫣 Har alle fått slag? eller hva er greia? 1 2
vilas Skrevet 2 timer siden #40844 Skrevet 2 timer siden Ellenn skrev (22 minutter siden): Morten Ståle Nilsen er vel ikke akkurat i målgruppa til serien. Han skriver jo bare det mange mener om serien. Den er dårlig - ikke mere å si om d. Alle som følger I el ser henne på utforsk innimellom ser jo at d meste har hun fortalt på snap fra før. Og d er lureri, manipulering fra I når hun har gått ut og reklamert for serien og gjør d fortsatt. Lurer sine følgere til å kjøpe abbonement hos Prime. D man ikke har sett på snap var når moren sier hva hun mener om Jack og saboterer foran daten med Jack- med en pose full av bestemors truser- ( men arrangert d også) for kofferten var jo full av sexy undertøy. At Rami prøvde å styre Sidra på muslimsk vis ( han er visst den mest muslimsk av alle, om ikke d også var content ) og I ble såkalt forbannet og ba Rami holde kjeft, for denne kontrollen hadde ho traumer på ifht sin far og sine onkler fra barndommen.Arrangert alt sammen. For Rami er ikke slik overfor Sidra nå i hverdagen. Moren er ikke sånn i hverdagen. Shehed oppleves å ha noe muslimsk tro men viser d ikke så mye. Ei denne serien har ingen behov for å betale penger for å se mener jeg. Alt er kjent fra før 2 1 7
Johanne Regine Skrevet 2 timer siden #40845 Skrevet 2 timer siden Snoopy82 skrev (1 time siden): Jeg sa heller ikke at det gjaldt det du skrev, jeg skrev bare at siden man først var inne på regelbrudd så kunne man minne på fler. Du har forsåvidt brutt på andre kommentarer da, men som du sier er ikke brukerdebatt lov så greit å stoppe da. Nå må dere slutte med det den evinnelige brukerdebatt greier og beskyldninger om hetsing og mobbing 2 2
Ellenn Skrevet 2 timer siden #40846 Skrevet 2 timer siden Tenkeselv skrev (33 minutter siden): Bare for å finne opp ting å bruke mot Isabel ? Det trenger ingen å gjøre da hun klarer å rote ting til helt på egenhånd. Samt dette med Shehed og mobilen, hvorfor diskuterer du det når du ikke engang vet at hun selv har sagt det ? Det er bare for meg merkelig å forsvare noen man ikke engang er innom å ser litt på, spesielt i kjølvann av alt dette som har vært i det siste. For alt med Gucci har jo også du fått med deg, å jeg finner det merkelig at ikke du selv syntes det var viktig å høre hva Shehed ville komme med av beklagelse for dette her. Spesielt fordi du kjemper så hardt for Isabel , men velger å ikke høre på hva Shehed sier som kanskje hadde gjort Isabel helt uskyldig. Jeg finner det bare merkelig å diskutere noe man IKKE selv engang har giddet å sjekke opp i. Så nå er det plutselig veldig viktig at man faktisk har vært inne på alle sine snapper for å kunne diskutere her inne? Det er jo en gjenganger hos mange her inne at de skriver at de ikke følger Isabel, men bare ser når hun dukker opp på utforsk, og noen sier til og med at de har blokka Isabel, og aldri ser på snappen hennes. Er det greit så lenge man sier noe negativt? 1 2
Johanne Regine Skrevet 2 timer siden #40847 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (2 minutter siden): Han skriver jo bare det mange mener om serien. Den er dårlig - ikke mere å si om d. Alle som følger I el ser henne på utforsk innimellom ser jo at d meste har hun fortalt på snap fra før. Og d er lureri, manipulering fra I når hun har gått ut og reklamert for serien og gjør d fortsatt. Lurer sine følgere til å kjøpe abbonement hos Prime. D man ikke har sett på snap var når moren sier hva hun mener om Jack og saboterer foran daten med Jack- med en pose full av bestemors truser- ( men arrangert d også) for kofferten var jo full av sexy undertøy. At Rami prøvde å styre Sidra på muslimsk vis ( han er visst den mest muslimsk av alle, om ikke d også var content ) og I ble såkalt forbannet og ba Rami holde kjeft, for denne kontrollen hadde ho traumer på ifht sin far og sine onkler fra barndommen.Arrangert alt sammen. For Rami er ikke slik overfor Sidra nå i hverdagen. Moren er ikke sånn i hverdagen. Shehed oppleves å ha noe muslimsk tro men viser d ikke så mye. Ei denne serien har ingen behov for å betale penger for å se mener jeg. Alt er kjent fra før Synes Rami kunne tatt ett oppfriskningkurs i norsk. Makan til kebabnorsk og «brrrrror» er det lenge siden jeg har opplevd. Få i alle fall undertekster 2 5
vilas Skrevet 2 timer siden #40848 Skrevet 2 timer siden Johanne Regine skrev (2 minutter siden): Synes Rami kunne tatt ett oppfriskningkurs i norsk. Makan til kebabnorsk og «brrrrror» er det lenge siden jeg har opplevd. Få i alle fall undertekster Enig med deg. Jeg blir irritert på han. For jeg skrev en gang " degosoppførsel" men da fikk jeg " på pukkelen" av en person 🙂🤔 I tillegg irriterer det meg at han "soler seg i pengeglansen". Og hører på I at man trenger ikke jobbe el gå på skole. Litt av en gjeng 1 3
smiiiley Skrevet 2 timer siden #40849 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (12 minutter siden): Han skriver jo bare det mange mener om serien. Den er dårlig - ikke mere å si om d. Alle som følger I el ser henne på utforsk innimellom ser jo at d meste har hun fortalt på snap fra før. Og d er lureri, manipulering fra I når hun har gått ut og reklamert for serien og gjør d fortsatt. Lurer sine følgere til å kjøpe abbonement hos Prime. D man ikke har sett på snap var når moren sier hva hun mener om Jack og saboterer foran daten med Jack- med en pose full av bestemors truser- ( men arrangert d også) for kofferten var jo full av sexy undertøy. At Rami prøvde å styre Sidra på muslimsk vis ( han er visst den mest muslimsk av alle, om ikke d også var content ) og I ble såkalt forbannet og ba Rami holde kjeft, for denne kontrollen hadde ho traumer på ifht sin far og sine onkler fra barndommen.Arrangert alt sammen. For Rami er ikke slik overfor Sidra nå i hverdagen. Moren er ikke sånn i hverdagen. Shehed oppleves å ha noe muslimsk tro men viser d ikke så mye. Ei denne serien har ingen behov for å betale penger for å se mener jeg. Alt er kjent fra før Det er ingen som lurer noen som helst til å kjøpe et prime abonnement. Det er fri vilje i Norge så man velger helt selv ☺️ 2
Margit777 Skrevet 2 timer siden #40850 Skrevet 2 timer siden Johanne Regine skrev (13 minutter siden): Seriøst? 47 år og følger Isabel eller Shirog eller hva liker å kalle seg. Hva i alle dager er det følge med på ? Tenu gjengen er like harry som charterfeber bare med dårligere norsk og mer penger Jeg forstår ikke hypen, hadde ikke visste hvem hun var hvis det ikke var for KG.
Margit777 Skrevet 2 timer siden #40851 Skrevet 2 timer siden (endret) Ellenn skrev (17 minutter siden): Så nå er det plutselig veldig viktig at man faktisk har vært inne på alle sine snapper for å kunne diskutere her inne? Det er jo en gjenganger hos mange her inne at de skriver at de ikke følger Isabel, men bare ser når hun dukker opp på utforsk, og noen sier til og med at de har blokka Isabel, og aldri ser på snappen hennes. Er det greit så lenge man sier noe negativt? Har ikke snapchat en gang. Får jo med seg nok her og i gærning gruppa på facebook 😄😄😄 Gamle damer oppfører seg som de gjorde på ungdomsskolen og skulle se Backstreet Boys 😄😄😄😄 Det er det fenomenet som interesserer meg, ikke dama som er i hovedrollen. Kan de være fascinert over at ei yngre dame ligger i senga hele dagen og tjener millioner? For de gjør akkurat det samme 🤔 Endret 2 timer siden av Margit777 3
Velinda Skrevet 2 timer siden #40852 Skrevet 2 timer siden Heike72 skrev (47 minutter siden): Må jo være pinlig å bli med på repostingen til Isabel med fullt navn 🙈🙈 Uten tvil men nå er Henriette (47)blitt litt "kjendis",kjekt det når man har bodd på Jæren i 26 år uten å ha blitt oppdaga,hvem legger ut sånt om seg selv? 3
Velinda Skrevet 2 timer siden #40853 Skrevet 2 timer siden Margit777 skrev (2 minutter siden): Har ikke snapchat en gang. Får jo med seg nok her og i gærning gruppa på facebook 😄😄😄 Gamle damer oppfører seg som de gjorde på ungdomsskolen og skulle se Backstreet Boys 😄😄😄😄 Det er det fenomenet som interesserer meg, ikke dama som er i hovedrollen. BSB for life❤️
Margit777 Skrevet 2 timer siden #40854 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): BSB for life❤️ De er fortsatt der. De vokste aldri opp.
Ellenn Skrevet 1 time siden #40855 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dagens…😅 Zena33 skrev (1 time siden): Men han kan å anmelde programmer fordi om han personlig ikke er i målgruppa. Aftenposten ga samme terningkast, og hadde mange av de samme innvendingene om en del scener og hvorfor serien ikke når opp. Othelia08 skrev (58 minutter siden): Så det er kun rettferdig hvis Turid (68) anmelder? skeiv-ostepop skrev (43 minutter siden): Fordi…? vilas skrev (36 minutter siden): Han skriver jo bare det mange mener om serien. Den er dårlig - ikke mere å si om d. Alle som følger I el ser henne på utforsk innimellom ser jo at d meste har hun fortalt på snap fra før. Og d er lureri, manipulering fra I når hun har gått ut og reklamert for serien og gjør d fortsatt. Lurer sine følgere til å kjøpe abbonement hos Prime. D man ikke har sett på snap var når moren sier hva hun mener om Jack og saboterer foran daten med Jack- med en pose full av bestemors truser- ( men arrangert d også) for kofferten var jo full av sexy undertøy. At Rami prøvde å styre Sidra på muslimsk vis ( han er visst den mest muslimsk av alle, om ikke d også var content ) og I ble såkalt forbannet og ba Rami holde kjeft, for denne kontrollen hadde ho traumer på ifht sin far og sine onkler fra barndommen.Arrangert alt sammen. For Rami er ikke slik overfor Sidra nå i hverdagen. Moren er ikke sånn i hverdagen. Shehed oppleves å ha noe muslimsk tro men viser d ikke så mye. Ei denne serien har ingen behov for å betale penger for å se mener jeg. Alt er kjent fra før Han skriver at han hadde håpet på en fiktiv livshistorie ala Rekviem for Selina, ikke en reality såpe-serie. Det blir som om man skal anmelde en countryfestival, men synes den er kjedelig fordi man ikke liker countrymusikk og hadde håpet på en rockekonsert. 1 1
Ellenn Skrevet 1 time siden #40856 Skrevet 1 time siden Margit777 skrev (23 minutter siden): Har ikke snapchat en gang. Får jo med seg nok her og i gærning gruppa på facebook 😄😄😄 Gamle damer oppfører seg som de gjorde på ungdomsskolen og skulle se Backstreet Boys 😄😄😄😄 Det er det fenomenet som interesserer meg, ikke dama som er i hovedrollen. Kan de være fascinert over at ei yngre dame ligger i senga hele dagen og tjener millioner? For de gjør akkurat det samme 🤔 Da synes sikkert @Tenkeselv at det er «bare merkelig å diskutere noe man IKKE selv engang har giddet å sjekke opp i.» 1 1
Sirah Skrevet 1 time siden #40857 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (7 timer siden): Tenk å sitte å lage en liste over haters i den forrige Raadsquad gruppen - da har man seriøse fritidsproblemer 🙄 Jeg skulle ønske at jeg hadde hatt så mye fritid..... Jeg hadde dog valgt å bruke det på noe litt annet 🙃 vilas skrev (5 timer siden): Nå var jeg på besøk hos en nabo og datteren der satt og såg på Prime episodene. Og jeg ble også tilskuer. Og jeg må si : denne serien er overhode ikke noe annerledes enn d I har kommet med på snap. To litt morsomme innslag var da mamma Raad uttalte seg om at I var på tur inn i forhold med Jack på nytt. Hun ble forbannet og sa nei,nei,nei. Og i tillegg hadde hun pakket bare bestemor truser i kofferten da I skulle på date med han, og I ble sååå oppgitt. Mamma har sabotert meg.... !!! Vræææælll !!! I tillegg ble ett innlegg med Rami som er mest muslim av gjengen satt på plass av I. Ho ba han holde kjeften sin ang at Bimbo skulle gå til beach club kun i bikini. Dette tålte ikke I og da skylder hun på den fryktelige oppveksten med faren og onklene.... Kontroll osv.... Hun fikk på nytt traumer tydeligvis.... .en min bedømmelse er at serien ikke inneholder særlig nye ting. Har sett episodene jeg også og sitter igjen med samme følelse som deg. Enig i at reaksjonen fra Pimpen og trusestuntet var morsomt, men bortsett fra det var det vel ikke mye nytt? Det meste "viste vi jo". Hendelsen med Rami syntes jeg også at virket konstruert. Sidra har jo gjort dette en million ganger før uten at han har brydd seg. Jeg husker jeg så på snappene fra Bali og jeg er ganske sikker på at han faktisk var med på Beach Cluben og at han også var hangover dagen etter, men der er det mye mulig jeg husker feil. Syntes det er litt dumt at den ikke er kronologisk tidsmessig. De skulle jo blant annet vise julaften og hva som skjedde etter nyttår, men enn så lenge har vi jo bare sett omtrent fra januar og utover? Tittitt skrev (3 timer siden): De sa det selv på snap, husker ikke hvem av dem. Kan det ha vært Rami og Sidra? Husker ikke om det var champagne, de var ihvertfall godt i gang under intervjuene. Lurer på om Shehed ikke drakk, husker ikke helt. Var bare innom hele gjengen for å se om det ble noe pressedag. En av dem sa vel i ettertid også ift til Gucci at det ble tatt dårlige avgjørelser etter alkohol osv. Mener det var Shehed første gang hun adresserte det. Men jeg husker som sagt ikke ordrett hvem som sa hva, og hvem som drakk hva. På Sidra sin snap var det mye champagne i alle fall og hun var tydelig drita. Hun skrev det selv også - beklager for fyllerør eller noe. 4
Outside Viewer Skrevet 1 time siden #40858 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (13 minutter siden): Han skriver at han hadde håpet på en fiktiv livshistorie ala Rekviem for Selina, ikke en reality såpe-serie. Det blir som om man skal anmelde en countryfestival, men synes den er kjedelig fordi man ikke liker countrymusikk og hadde håpet på en rockekonsert. (VG)»Prime Video kunngjør nå at de har laget en ny dokureality-serie med influenceren og forretningskvinnen Isabel Raad (32) i hovedrollen.» i tillegg har I selv fortalt flere ganger at «seerne får se alt det som egentlig skjedde». Mulug det er dette som skaper «forventningene»? 2
Zena33 Skrevet 1 time siden #40859 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (16 minutter siden): Han skriver at han hadde håpet på en fiktiv livshistorie ala Rekviem for Selina, ikke en reality såpe-serie. Det blir som om man skal anmelde en countryfestival, men synes den er kjedelig fordi man ikke liker countrymusikk og hadde håpet på en rockekonsert. Om det var det du fikk ut av hele hans anmeldelse så vil jeg påstå det var det svært selektivt lest. Som sagt, innholdsmessig likt det som var i Aftenposten sin anmeldelse. Men de har vel overhodet ikke greie på hva de driver med disse anmelderne, heldigvis har vi anmeldere her på KG som kan anmelde anmeldelsene deres… 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #40860 Skrevet 1 time siden Ser frem til TV2 dokumentaren og avsløringer der🤔 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå