Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 15:46 #40781 Skrevet fredag kl. 15:46 Women123 skrev (3 timer siden): Kødder du?????? faen meg cult 🤣snakk om å sleike IR Dette er jo ikke friskt en plass?!👀😅🙈 1 1 12
Outside Viewer Skrevet fredag kl. 15:47 #40782 Skrevet fredag kl. 15:47 Ellenn skrev (10 minutter siden): Klarer du å se om hun filmer seg selv eller ut i rommet på det bildet? Shehed sa selv på sin snap at hun filmet… 2 11
agent Skrevet fredag kl. 15:54 #40783 Skrevet fredag kl. 15:54 Ford3000 skrev (26 minutter siden): Har faktisk så lite å gjøre i dag. For de som er interessert, se spoiler fra episode 1. Mind you, dette er i notatform, det er en del tilbakeblikk, litt fra snap, litt fra andre ting, og der hun forteller om ting i intervju-form. Har ikke tatt med absolutt alt, selv om det kanskje virker sånn. De som har sett serien og vil fylle inn, må gjerne det. Kommer med episode to og tre så snart jeg har sett de, for det er de som ligger ute på Prime. Vis skjult innhold Episode 1: - Har hun vært en delfin i sitt forrige liv? Delfinene hopper.Er Jack den rette for meg? Ingen delfiner hopper. Ikke før litt senere i introen, da hyler hun av glede - Savner meningen med livet - har det veldig tungt, ingen skjønner det - Rami elsker å ha en rik søster, det drypper jo på han Intro over, tilbake til "hytta". - finne kjærligheten, tekster eksen, eller dø single? - sendte melding til eksen på hans bursdag, han svarer ikke på to dager. Prater sammen med venninnegjeng i Oslo. Savnet han i fire år. Livredd for å havne der hun var med han før, derfor det har vært vanskelig å finne andre kjærester, tøft brudd, heavy. - tilbake i Dubai, kaos, mye som skjer. Er i gammel leilighet, sikkert den før villaen til mange millioner. - jobber fra sekunder hun våkner til hun sovner - Søstra sier at Isabel har snappet 436 000 ganger i løpet av to år, ca 600 snapper hver dag - Rami sier Isabel tjener flere millioner hver mnd. "Hun har klart å skaffe et helt fantastisk liv for alle oss da", takknemlig for det. - opp med nebbet, reise til India, forholdene på skolen. - donerte en million kroner for å bygge skole - tok med seg alle søskene til India, dele opplevelsen med de - mora sier at Raad-familien er gal, mye rart i familien - viktig for Isabel å hjelpe andre, vet hvordan det er å vokse opp uten noe, vokse opp i frykt, fosterhjem - Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det - ble rørt av å se alle barna på skolen, de møtte opp for å takke henne - stikker til en butikk for å kjøpe ting til barna, sekk, pennal og slikt for å gi til alle barna. - Full circle, healing av barnet Shirog når hun kan hjelpe alle barna som ikke har det så greit, emosjonelle søsken - Tilbake til Maldivene, blir aldri å ta penger for gitt - endelig fått svar fra Jack på melding, dette er faren til hennes barn - kort tilbakeblikk til da hun var sammen med han, og da var de sammen i ca to år. Soulmate. Tenk om det ikke er som før, hun har sammenliknet alle med han - ingen vet om han, ikke snap, ikke mora - gruer seg til å si det til mora, facetimer henne, viser rosene til mora, "helvette om du går til ham igjen" svarer mora, han er dritt, ikke gå tilbake. Isabel forteller eksakt om hvordan det egentlig var, med trust issues, dårlig selvtillit, første år var dans på roser, andre året ble mer hverdag, det begynte å gå nedover. Isabel som gjorde det slutt. Hun antok at han var utro da han var på Ibiza med gutta. - hun kunne latt være å grine på sosiale medier, hun går til krig da han finner seg en rebound, mistet kontroll over sin mentale helse, aldri kommet over Jack - mora syns Jack er idiot, han kommer til å lure henne - Isabel ringer sine søsken, prøver å få de til å støtte henne, mora slenger dritt om Jack, tror det var Shehed som støttet Isabel. Rami er usikker. - Brått ut for å se delfiner, dette har vi sett på snap før - svømmer med delfinene, de snakker med henne - neste episode: skal møte jack, skal gifte seg og bli gravid. Elsker å være forelsket. For meg virker det som hun bruker navnet for å sanke empati. For så ha lanseringer av sine egne produkter, som igjen øker salget. Klart vi støtter lille Shirog. Som igjen er manipulerende, kalkulerende og kynisk. 1 5
agent Skrevet fredag kl. 15:56 #40784 Skrevet fredag kl. 15:56 Lana01 skrev (23 minutter siden): Nei det tror jeg ikke , først og fremst er det nok for å luke ut, hvem hun ikke vil ha med videre .Allikevel er det noen der som peker seg ut , som unormalt opphengt i henne» stalker» livet hennes Skal en ikke være så sikker på at det ikke skjer, men det er bare gjetting fra min side. Jeg aner ikke hva hun tenker Jeg ble godkjent jippi 1 5
Outside Viewer Skrevet fredag kl. 15:59 #40785 Skrevet fredag kl. 15:59 Tittitt skrev (3 timer siden): Samme om det er I eller S som er eier på papiret, Gucci er der, på et hotell med fulle mennesker, fordi I trengte ham som en rekvisitt til fotograferingen. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg ha tatt med en av hundene mine på hotelltur med fulle folk. Hunder blir veldig usikre rundt alkoholpåvirkede mennesker, og Gucci er ikke akkurat kjempe stødig fra før. Hadde jeg hatt behov for en av hundene mine på et bilde, eller et intervju, hadde jeg gitt klar beskjed om at ingen alkohol skal konsumeres, før hunden har blitt hentet av den som skal passe den resten av dagen. Om det er en edru person der som liksom «passer på» er knekkende likegyldig, hunden vet da ikke det, og merker uansett at det er mennesker som er alkoholpåvirket der. Det høres kanskje ut som en overdrivelse for mennesker som ikke har lang erfaring med dyr, men det skal lite alkohol til før dyrene merker det, og blir redde. i er ansvarlig for a sette hunden i den situasjonen. Løgnen om at Jack bare tilfeldigvis reddet Gucci er jo helt syk, og at hun har fått resten av gjengen til å holde tett er jo villt. Hadde jeg vært Shehed så hadde jeg outa både I og Jack. Helt enig! Og S sier selv at G er «babyen hennes». Så tillater hun, og sier at hun beklager at hun stod og filmet dette. 🤯 Og det med at J var en «reddende engel» som tilfeldigvis tok i mot G… Hvem tror på det????! Og ved å si det - lyge, så viser I total mangel på forståelse for situasjonen. J burde selv stått frem som en voksen mann og beklaget. -Som med barn, alkohol og kjæledyr passer ikke sammen! Det gir utrygghet. I bruker alt og alle som erstattelige «props» når det passer henne… Og så er hun representant for «sitt eget brand». -Boss-baby… Hvor uprofesjonell er det mulig å være? 3 2 2
Ford3000 Skrevet fredag kl. 16:00 #40786 Skrevet fredag kl. 16:00 agent skrev (6 minutter siden): For meg virker det som hun bruker navnet for å sanke empati. For så ha lanseringer av sine egne produkter, som igjen øker salget. Klart vi støtter lille Shirog. Som igjen er manipulerende, kalkulerende og kynisk. Er ikke uenig mtp alt. 1 2
Ford3000 Skrevet fredag kl. 16:03 #40787 Skrevet fredag kl. 16:03 Episode 2 for de som er interessert. Samme format som i episode 1. Har notert underveis. Spoiler Episode 2, kaos på Bali: - intro, livet er jobbreiser, ivory shoot, årets første swim wear collections. Ivory er babyen. Hun har Nude og snapchat også. - Rami og Sidra sitter i sofa, blir spurt om hva som er positivt med Isabel? - hun har mye penger. Viser når Rami får bil, Isabel har bygd et imperium, hun er on top of the world right now. - intro over, Bali, Isabel forteller alles roller for shooten - startet Ivory for fire år siden, hadde aldri trodd de skulle bli så store nå - Rami sier at Isabel har brukt alt for mye penger til at det ikke skal gå bra - byttet rom fordi en mygg som spiste henne opp -ringer søsknene, kjefter på de, crewet er tidlig på, folk renner inn, klare til å jobbe. Isabel sover naken, føler seg uprofesjonell, må ta walk of shame til det andre rommet i dyna forbi masse folk - Rami sier at beste frokosten er øl og snus - Sidra og Rami elsker å plage Isabel når hun jobber for da kan hun ikke klikke - søskenkjærlighet - Isabel skryter av alle kallenavnene, baddie, bimbo, Karen, pimpen - shooten går over all forventning til tross for at Rami og Sidra gjør litt andre ting til Isabels frustrasjon - brukte 200 000 kr på shooten, holdt på å legge ned Ivory - mye mygg på Bali, alle blir spist opp (åpenbart aldri opplevd en sommer i Finnmark, egen kommentar) - Sidra brukte kjemikalier på kroppen sin for å bli kvitt myggen, Rami sa fra. - side quest med Rami og Sidra, hun elsker ham til døden, mens de sitter på en scooter. Rami sier de har et tett bånd, bestevenner. Vokst opp i Irak sammen. Prøvd å passe på henne under hele oppveksten. - Beach club for å feire shooten, Rami sier at Sidra må ta på seg kjole, kan ikke feste i bikini. Isabel krangler med Rami, Sidra får gå som hun vil. Oppriktig traumer for henne, med at folk bestemmer for henne, onklene var sånn. - Sidra sier at ikke engang pappaen kommenter hva hun har på seg, hun så det ikke komme at Rami plutselig legger seg opp i hvordan hun går kledd - Rami sier at Isabel og Shehed har vokst opp i fosterfamilie og fikk ikke sett de så mye gjennom oppveksten sin, Sidra har han passet på hele sitt liv. Sur for at Isabel legger seg oppi ting, føler ikke at han får respekt av familien sin. Gråter, er emosjonell - Damene drar på beach club, i bikini, uten Rami - neste morgen, damene er bakfulle, Rami angrer, sa han overreagerte. Beklager veldig mye. Skal ikke skje igjen. Klemmer Sidra. Legger det bak seg -Isabel har booket healing til de. Familien Raad trenger jævlig mye healing ifølge henne selv - breathwork, starter lett, Rami tror ikke helt på det. Plutselig begynner hendene til Rami å gjør ting, helt sjuk opplevelse. Isabel drifter avsted, plutselig gråt, og så er alle i gråting. Isabel så mammaen og seg selv som liten, mye traumer, fosser ut av henne. Slitsomt med alle traumene, hun er så ødelagt - barndommen var ekstrem jævlig, kontroll, vold, rømte da hun var 11 år. Kjørt til et beredskapshjem. Alt var bedre enn å være hjemme. - Isabel tror at alt har ført familien nærmere - tiden er inne for å møte Jack, drar rett til Maldivene. Han er den deiligste mannen i verden. Mora har pakka usexy undertøy til Isabel. Mora har altså sabotert, for Isabel hadde kjøpt mye sexy undertøy i forkant av turen - Outro, får se møtet i neste episode. 7 1
skeiv-ostepop Skrevet fredag kl. 16:08 #40788 Skrevet fredag kl. 16:08 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Episode 2 for de som er interessert. Samme format som i episode 1. Har notert underveis. Vis skjult innhold Episode 2, kaos på Bali: - intro, livet er jobbreiser, ivory shoot, årets første swim wear collections. Ivory er babyen. Hun har Nude og snapchat også. - Rami og Sidra sitter i sofa, blir spurt om hva som er positivt med Isabel? - hun har mye penger. Viser når Rami får bil, Isabel har bygd et imperium, hun er on top of the world right now. - intro over, Bali, Isabel forteller alles roller for shooten - startet Ivory for fire år siden, hadde aldri trodd de skulle bli så store nå - Rami sier at Isabel har brukt alt for mye penger til at det ikke skal gå bra - byttet rom fordi en mygg som spiste henne opp -ringer søsknene, kjefter på de, crewet er tidlig på, folk renner inn, klare til å jobbe. Isabel sover naken, føler seg uprofesjonell, må ta walk of shame til det andre rommet i dyna forbi masse folk - Rami sier at beste frokosten er øl og snus - Sidra og Rami elsker å plage Isabel når hun jobber for da kan hun ikke klikke - søskenkjærlighet - Isabel skryter av alle kallenavnene, baddie, bimbo, Karen, pimpen - shooten går over all forventning til tross for at Rami og Sidra gjør litt andre ting til Isabels frustrasjon - brukte 200 000 kr på shooten, holdt på å legge ned Ivory - mye mygg på Bali, alle blir spist opp (åpenbart aldri opplevd en sommer i Finnmark, egen kommentar) - Sidra brukte kjemikalier på kroppen sin for å bli kvitt myggen, Rami sa fra. - side quest med Rami og Sidra, hun elsker ham til døden, mens de sitter på en scooter. Rami sier de har et tett bånd, bestevenner. Vokst opp i Irak sammen. Prøvd å passe på henne under hele oppveksten. - Beach club for å feire shooten, Rami sier at Sidra må ta på seg kjole, kan ikke feste i bikini. Isabel krangler med Rami, Sidra får gå som hun vil. Oppriktig traumer for henne, med at folk bestemmer for henne, onklene var sånn. - Sidra sier at ikke engang pappaen kommenter hva hun har på seg, hun så det ikke komme at Rami plutselig legger seg opp i hvordan hun går kledd - Rami sier at Isabel og Shehed har vokst opp i fosterfamilie og fikk ikke sett de så mye gjennom oppveksten sin, Sidra har han passet på hele sitt liv. Sur for at Isabel legger seg oppi ting, føler ikke at han får respekt av familien sin. Gråter, er emosjonell - Damene drar på beach club, i bikini, uten Rami - neste morgen, damene er bakfulle, Rami angrer, sa han overreagerte. Beklager veldig mye. Skal ikke skje igjen. Klemmer Sidra. Legger det bak seg -Isabel har booket healing til de. Familien Raad trenger jævlig mye healing ifølge henne selv - breathwork, starter lett, Rami tror ikke helt på det. Plutselig begynner hendene til Rami å gjør ting, helt sjuk opplevelse. Isabel drifter avsted, plutselig gråt, og så er alle i gråting. Isabel så mammaen og seg selv som liten, mye traumer, fosser ut av henne. Slitsomt med alle traumene, hun er så ødelagt - barndommen var ekstrem jævlig, kontroll, vold, rømte da hun var 11 år. Kjørt til et beredskapshjem. Alt var bedre enn å være hjemme. - Isabel tror at alt har ført familien nærmere - tiden er inne for å møte Jack, drar rett til Maldivene. Han er den deiligste mannen i verden. Mora har pakka usexy undertøy til Isabel. Mora har altså sabotert, for Isabel hadde kjøpt mye sexy undertøy i forkant av turen - Outro, får se møtet i neste episode. My brain hurts. 3 6
Snoopy82 Skrevet fredag kl. 16:12 #40789 Skrevet fredag kl. 16:12 Velinda skrev (47 minutter siden): Så disse navnene er samla inn for at advokaten hennes skal gå gjennom de?høres veldig spesielt ut Ble de ikke bare notert for at de ikke skulle få innslipp i den nye forlengede girls chat gruppen da? Ikke hørt noe om noe annet jeg hvertfall, men jeg hører ikke jappingen. 2 1
Velinda Skrevet fredag kl. 16:18 #40790 Skrevet fredag kl. 16:18 agent skrev (19 minutter siden): Jeg ble godkjent jippi Da får du ligge lavt i terrenget 2 1
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 16:18 #40791 Skrevet fredag kl. 16:18 agent skrev (21 minutter siden): Jeg ble godkjent jippi Nå gleder vi oss skikkelig til hva du fanger opp på fiendens territorium 2 1
Trixie99 Skrevet fredag kl. 16:22 #40792 Skrevet fredag kl. 16:22 Ford3000 skrev (57 minutter siden): Har faktisk så lite å gjøre i dag. For de som er interessert, se spoiler fra episode 1. Mind you, dette er i notatform, det er en del tilbakeblikk, litt fra snap, litt fra andre ting, og der hun forteller om ting i intervju-form. Har ikke tatt med absolutt alt, selv om det kanskje virker sånn. De som har sett serien og vil fylle inn, må gjerne det. Kommer med episode to og tre så snart jeg har sett de, for det er de som ligger ute på Prime. Skjul innhold Episode 1: - Har hun vært en delfin i sitt forrige liv? Delfinene hopper.Er Jack den rette for meg? Ingen delfiner hopper. Ikke før litt senere i introen, da hyler hun av glede - Savner meningen med livet - har det veldig tungt, ingen skjønner det - Rami elsker å ha en rik søster, det drypper jo på han Intro over, tilbake til "hytta". - finne kjærligheten, tekster eksen, eller dø single? - sendte melding til eksen på hans bursdag, han svarer ikke på to dager. Prater sammen med venninnegjeng i Oslo. Savnet han i fire år. Livredd for å havne der hun var med han før, derfor det har vært vanskelig å finne andre kjærester, tøft brudd, heavy. - tilbake i Dubai, kaos, mye som skjer. Er i gammel leilighet, sikkert den før villaen til mange millioner. - jobber fra sekunder hun våkner til hun sovner - Søstra sier at Isabel har snappet 436 000 ganger i løpet av to år, ca 600 snapper hver dag - Rami sier Isabel tjener flere millioner hver mnd. "Hun har klart å skaffe et helt fantastisk liv for alle oss da", takknemlig for det. - opp med nebbet, reise til India, forholdene på skolen. - donerte en million kroner for å bygge skole - tok med seg alle søskene til India, dele opplevelsen med de - mora sier at Raad-familien er gal, mye rart i familien - viktig for Isabel å hjelpe andre, vet hvordan det er å vokse opp uten noe, vokse opp i frykt, fosterhjem - Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det - ble rørt av å se alle barna på skolen, de møtte opp for å takke henne - stikker til en butikk for å kjøpe ting til barna, sekk, pennal og slikt for å gi til alle barna. - Full circle, healing av barnet Shirog når hun kan hjelpe alle barna som ikke har det så greit, emosjonelle søsken - Tilbake til Maldivene, blir aldri å ta penger for gitt - endelig fått svar fra Jack på melding, dette er faren til hennes barn - kort tilbakeblikk til da hun var sammen med han, og da var de sammen i ca to år. Soulmate. Tenk om det ikke er som før, hun har sammenliknet alle med han - ingen vet om han, ikke snap, ikke mora - gruer seg til å si det til mora, facetimer henne, viser rosene til mora, "helvette om du går til ham igjen" svarer mora, han er dritt, ikke gå tilbake. Isabel forteller eksakt om hvordan det egentlig var, med trust issues, dårlig selvtillit, første år var dans på roser, andre året ble mer hverdag, det begynte å gå nedover. Isabel som gjorde det slutt. Hun antok at han var utro da han var på Ibiza med gutta. - hun kunne latt være å grine på sosiale medier, hun går til krig da han finner seg en rebound, mistet kontroll over sin mentale helse, aldri kommet over Jack - mora syns Jack er idiot, han kommer til å lure henne - Isabel ringer sine søsken, prøver å få de til å støtte henne, mora slenger dritt om Jack, tror det var Shehed som støttet Isabel. Rami er usikker. - Brått ut for å se delfiner, dette har vi sett på snap før - svømmer med delfinene, de snakker med henne - neste episode: skal møte jack, skal gifte seg og bli gravid. Elsker å være forelsket. «- Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det» haha da er det jo ganske sjukt at hun kaller hjemmet sitt for «villa shirog», og tilogmed brodert gjestehåndklærne med det🤔🤣 1 13
Tittitt Skrevet fredag kl. 16:26 #40793 Skrevet fredag kl. 16:26 Heike72 skrev (40 minutter siden): Hvordan vet du at de var fulle? Har de sagt at de var det eller er det noen som bare antar det? De sa det selv på snap, husker ikke hvem av dem. Kan det ha vært Rami og Sidra? Husker ikke om det var champagne, de var ihvertfall godt i gang under intervjuene. Lurer på om Shehed ikke drakk, husker ikke helt. Var bare innom hele gjengen for å se om det ble noe pressedag. En av dem sa vel i ettertid også ift til Gucci at det ble tatt dårlige avgjørelser etter alkohol osv. Mener det var Shehed første gang hun adresserte det. Men jeg husker som sagt ikke ordrett hvem som sa hva, og hvem som drakk hva. 2 2
Snoopy82 Skrevet fredag kl. 16:42 #40794 Skrevet fredag kl. 16:42 Jeg har sett de tre episodene. Syns det var underholdende , noe er morsomt, noe er rørende og noe er flaut 🙈 Syns deg er fint å se litt hva familien tenker om ting. Skal se de neste episodene og. 1
Lykkeliten* Skrevet fredag kl. 16:46 #40795 Skrevet fredag kl. 16:46 Heike72 skrev (1 time siden): Hvordan vet du at de var fulle? Har de sagt at de var det eller er det noen som bare antar det? Noen sa at de kanskje var det og i ekte kg ånd ble det umiddelbart en sannhet. 1 2
Snoopy82 Skrevet fredag kl. 16:48 #40796 Skrevet fredag kl. 16:48 vilas skrev (2 timer siden): Husk ingen brukerdebatt her inn 🙂 Huff ja, får rapportere meg selv, men når vi først er inne på det så legger jeg ved et par andre retningslinjer jeg tenker brytes over en lav sko her inne. Helt og delvis. Vi tillater ikke posting av innhold som består av: * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. * Latterliggjøring. * Brukerdebatt, brukerangrep eller brukerforfølgelse. * Persondebatt eller personangrep. * Spekulasjoner eller ryktespredning. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Avsporinger I grunn rart denne tråden ikke er stengt for moderering. (Det er visst tråden om podcasting) 2
Ford3000 Skrevet fredag kl. 16:48 #40797 Skrevet fredag kl. 16:48 Episode 3 for de som er interessert. Hvis dette var teit, behøver jeg ikke ta for meg de neste som kommer altså. Bare vet at det er flere som ikke har Prime og som har fjernet Prime de siste dagene. Spoiler Episode 3, romantisk date på Maldivene - intro, det var en fantastisk Bali-tur, nervøs for å møte Jack igjen. Tenk om han syns hun er dritstygg. Livredd for å miste kontroll, at det går til helvette, ny kjærlighetssorg. Samtidig får hun ikke Jack ut av hodet. Hun må prøve. - Jack pakker kofferten. She broke my heart. Sikkert derfor han aldri tok kontakt. Han tenker ikke engang på om de skal bli kjærester, for de begge skjønner nok hva som kommer til å skje. - Isabel ser for seg at nå starter livet med han på ny, og at de skal være sammen for resten av deres liv - tilbakeblikk, en mnd tidligere, tilbake til samtalen i episode 1, da hun fortalte mora om Jack. Shehed støtter, han var ikke engang utro. Mora blir å sparke Jack i ansiktet, han er dritt. Isabel elsker Jack. Mora forlater samtalen. Isabel må velge mellom mora eller Jack. - Jack er i England, ikke fortalt noen om at han drar. A very messy breakup, de var to unge stabeiser. Endelig skal han få dronningen sin tilbake. Mentalt har hun vært med han siden bruddet. Han elsker henne - Sidra og Rami er i Dubai, snakker om Isabel og Jack. Rami ber henne være forsiktig, at hun er delulu. De har leiligheten for seg selv, fucker opp leiligheten hennes. - Shehed mener Isabel mangler en mann i livet sitt - Maldivene, 1.februar, han har med seg blomster. Løfter henne opp, gjensynsglede, kliner, smiler, klemmer - det føles som at det er det mest naturlige i hele verden - blomster på rommet, roser over alt - fire dager sammen på Maldivene, ser på delfinene sammen, romantisk date, private dinner på beachen, prate sammen, si unnskyld til hverandre, de har vokst opp - på den fjerde dagen ligger de på terrassen og ser på solnedgangen, og spør om hun vil bli hans igjen, ugly cry, akkurat tatt botox, de er offisielt kjærester - Back to Dubai, Isabel møter Sidra og Rami i Isabel leilighet. Hun sier at hun har kjæreste nå. Rami stusser over at de er blitt kjærester igjen på bare fire dager, samme med Sidra. Fire fuckings dager. De har snakket ut om alt - Isabel skal bli gravid nå og gifte seg nå, Rami og Sidra sitter der målløse, det går alt for fort - Isabel ønsket seg en bedre reaksjon, men hun er enig om at det høres fort ut - en hel tirade om fire dager, Maldivene er honeymoon, romantisk, samtidig er de glade da, for at søsteren har fått seg en mann - Isabel og Jack hadde seg seks ganger på 24 timer - Sebastian kommer på besøk, han elsker Dubai - Isabel er en god venn av Sebastian - Dubai har masse å by på, Isabel tar heisen ned til Dubai mall, shopper, tar heisen opp igjen, sover. Nå skal han vise henne hva Dubai har, så det blir tur ut i ørkenen, en deilig opplevelse han vet hun blir å hate - Nest by Sonara?, sjekke minibar, Isabel drikker nesten aldri ikke, men Sebastian har en fest. Han er en fest. Isabel sier Sebastian lever i sin boble, han burde sette seg inn i regler og kulturer, dum og dummere sammen - kamelridning, det eneste hun ikke vil. Hun har spilt fotball for many years, derfor hun er så stiv, kommer seg nesten ikke på den. Han ler av Dubai-Laila på kamel. Hater egentlig opplegget selv - Sebastian mener at Isabel og Jack har hoppet inn i det alt for raskt. At de er fanget i en romantisk greie, masse gaver, men virkeligheten har de ikke opplevd sammen enda. Det er en grunn til at Isabel gikk. Isabel nekter. Sebastian er skeptisk. Han er ærlig med henne. Men det hun føler for Jack er viktigst. Når du vet, du vet, sier hun - Isabel får roser på døra, klarer nesten ikke løfte buketten på 365 roser, hun er veldig lykkelig, brukt 24 000 kr på den. Jack er den deiligste mannen i verden - en mann som du vet blir en dritbra pappa - snakker og drømmer seg bort i det å være gravid, bever og kropp - Jack er på besøk, spøker om Voldemort, og så Cruella De Vil. Han ser at hun har forandret seg, for det meste - de trengte å gå fra hverandre, everything happens for a reason, nå er de rolige, snakker om alt - det var et dumt brudd, bortkastet tid, det hadde ikke behøvd å vare så lenge - ny bukett på 500 roser, på Valentine, nå heter han rosegjøken på snap - nå ser mamma Raad at de hører sammen, bare han frir innen ett år - kommer senere, jul, villakjøp, rosegjøken over hele jodel. 6 4 1
Ford3000 Skrevet fredag kl. 16:50 #40798 Skrevet fredag kl. 16:50 skeiv-ostepop skrev (40 minutter siden): My brain hurts. Det var ekstremt lite man ikke visste om fra før av, men hey, noen syns sikkert det er en kjempefin serie. 3 1
Outside Viewer Skrevet fredag kl. 16:58 #40799 Skrevet fredag kl. 16:58 Heike72 skrev (1 time siden): Hvordan vet du at de var fulle? Har de sagt at de var det eller er det noen som bare antar det? I sa i alle fall selv på sin snap at Sid.. var full… 5
Bellabellee Skrevet fredag kl. 17:09 #40800 Skrevet fredag kl. 17:09 Så serien. Her er gruppebilde av crewet på Bali! Ene dama er sladdet 💀🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå