Ellenn Skrevet fredag kl. 11:25 #40701 Skrevet fredag kl. 11:25 Velinda skrev (35 minutter siden): Har de tatt eierskifte på hunden?omregistrert chipen?det tror jeg neppe,Shehed vet ikke hvilken oppdretter den kommer fra og IR hadde rota vekk stamtavlen,så lenge IR står som eier har hun ansvaret for at hunden hennes har det bra å ikke blir utsatt for mishandling,regner med at hunden er registrert i NKK og dyreID Den som har hunden i sin varetekt er ansvarlig for hundens ve og vel. Om mannen min har besøk av noen som gjør hunden min noe når jeg er på jobb gjør jo ikke det meg ansvarlig, selv om hunden står på meg 🤷♀️ Pigaloppa skrev (22 minutter siden): Fordi hun er "mamma" til Gucci og burde reagere med harme overfor ALLE involverte! Om jeg lar noen andre ta vare på min hund er det mitt ansvar å forsikre meg om at hunden er i de beste hender, om noe skjer er det fremdeles jeg som er ansvarlig for hunden❤️ Men du er ikke ansvarlig for hendelsen. Margit777 skrev (2 minutter siden): Det er jo ei dame. Det bildet er manipulert, og viser ikke hvem som er bak smilefjeset. 3
Ellenn Skrevet fredag kl. 11:31 #40702 Skrevet fredag kl. 11:31 Lina 34 skrev (14 minutter siden): Det er en veterinær på TikTok med mange følgere som sa du kunne se frykten hos Gucci i det han ble kastet. Den veterinæren må ha spesielt syn som klarer å se frykten hans ut fra dette uskarpe bildet. 1 12
Doris Becker Skrevet fredag kl. 11:37 #40703 Skrevet fredag kl. 11:37 (endret) . Endret fredag kl. 13:48 av Doris Becker 3 5
Nobetterthanaman Skrevet fredag kl. 11:38 #40704 Skrevet fredag kl. 11:38 Ellenn skrev (3 minutter siden): Den veterinæren må ha spesielt syn som klarer å se frykten hans ut fra dette uskarpe bildet. Har du kjennskap til denne rasen?? Det er nesten ingen hunder som ikke blir redd når de mister fotfeste under seg, men det værste i denne situasjonen er vel at de kaster en seniorhund som er av en rase som er skjør fra før. Det er ikke store dytten som skal til for at de kan bli skadet! Siden dette filmes, så misstenker jeg at ham ble ikke kastet bare en gang! Særs tomme i topplokket de som forsvarer dette. 5 1 9
Margit777 Skrevet fredag kl. 11:40 #40705 Skrevet fredag kl. 11:40 Ellenn skrev (14 minutter siden): Den som har hunden i sin varetekt er ansvarlig for hundens ve og vel. Om mannen min har besøk av noen som gjør hunden min noe når jeg er på jobb gjør jo ikke det meg ansvarlig, selv om hunden står på meg 🤷♀️ Men du er ikke ansvarlig for hendelsen. Det bildet er manipulert, og viser ikke hvem som er bak smilefjeset. Takk for at du svarte😊, for jeg lurte på om det var AI og jeg fikk ikke noe svar på det. Jeg vet ikke hvordan vennegjengen hennes ser ut 😊 (heldigvis)
Lana01 Skrevet fredag kl. 11:41 #40706 Skrevet fredag kl. 11:41 Pigaloppa skrev (47 minutter siden): Fordi hun er "mamma" til Gucci og burde reagere med harme overfor ALLE involverte! Om jeg lar noen andre ta vare på min hund er det mitt ansvar å forsikre meg om at hunden er i de beste hender, om noe skjer er det fremdeles jeg som er ansvarlig for hunden❤️ Altså det er Isabel sitt ansvar, fremfor Shehed? Iom alt sinne rettes den veien? Ser ingenting i tråden som omhandler Shehed, der er det stilt. 1 1
Margit777 Skrevet fredag kl. 11:42 #40707 Skrevet fredag kl. 11:42 Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden): Har du kjennskap til denne rasen?? Det er nesten ingen hunder som ikke blir redd når de mister fotfeste under seg, men det værste i denne situasjonen er vel at de kaster en seniorhund som er av en rase som er skjør fra før. Det er ikke store dytten som skal til for at de kan bli skadet! Siden dette filmes, så misstenker jeg at ham ble ikke kastet bare en gang! Særs tomme i topplokket de som forsvarer dette. Jeg har ikke samme rase men har en annen liten tass. Så ja jeg vet det. Og at isabell ikke var i rommet er vel bare noe hun påstår. Hun var nok utenfor bildet. Kanskje hun som kaster også for alt vi vet. 1 9
Heike72 Skrevet fredag kl. 11:45 #40708 Skrevet fredag kl. 11:45 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Lurer på pm RS har gitt godkjenning til at lederen deres kan legge ut screenshot av innlegget deres med fullt navn og profilbilde fra en privat FB gruppe på en åpen snap? (Jeg som har skjult de her) . Kan vel ikke være lov? Omg…. 🙈 Dette er så pinlig. Dette opplegget hennes nå når jo nye høyder av desperasjon. Pinlig å lage sin egen fanside og snu ryggen til ganske mange fans i de andre gruppene også. Tror hun ender opp med noen «Tiril» til nå. Vel fortjent når hun ikke takler konstruktiv kritikk. Finnes det ikke noe vurderingsevne igjen hos verken henne eller fansen? Det er desperate handlinger på rekke og rad. De som fortsatt er fans må jo mangle noe. De burde være et eget forskningsprosjekt innen psykiatrien. 4 2 8
Bendie Skrevet fredag kl. 11:47 #40709 Skrevet fredag kl. 11:47 Margit777 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke samme rase men har en annen liten tass. Så ja jeg vet det. Og at isabell ikke var i rommet er vel bare noe hun påstår. Hun var nok utenfor bildet. Kanskje hun som kaster også for alt vi vet. Så det er det neste at det er Isabel som kaster? Selvom hun hvite klær på seg? En ser flere bilder av intervjuer den dagen med kun Isabel til stede. Hvorfor er det så vanskelig å svelge at hun ikke er til stede? 5
Velinda Skrevet fredag kl. 11:48 #40710 Skrevet fredag kl. 11:48 Bendie skrev (Akkurat nå): Så det er det neste at det er Isabel som kaster? Selvom hun hvite klær på seg? En ser flere bilder av intervjuer den dagen med kun Isabel til stede. Hvorfor er det så vanskelig å svelge at hun ikke er til stede? Vet du at hun ikke er til stede?var du der? 5 4
Hatsumomo Skrevet fredag kl. 11:50 #40711 Skrevet fredag kl. 11:50 Zena33 skrev (14 timer siden): Emoji med solbriller faktisk, nesten noe agent 007 over det hele 😂 Tenk å sitte å lage en liste over haters i den forrige Raadsquad gruppen - da har man seriøse fritidsproblemer 🙄 4 9
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 11:53 #40712 Skrevet fredag kl. 11:53 Lana01 skrev (5 minutter siden): Altså det er Isabel sitt ansvar, fremfor Shehed? Iom alt sinne rettes den veien? Ser ingenting i tråden som omhandler Shehed, der er det stilt. Det er ingen i det rommet som opptrer ansvarlig mener jeg. Jeg har aldri sagt at Isabel er en dyremihandler, men hun er ansvarlig for den teite forklaringen hun kom med i ettertid. Hun burde holde alle i rommet ansvarlig, ikke komme med unnskyldning for kun han hun er sammen med! Om det har vært et eierskifte burde hun si det, og slutte å si at Gucci er hennes. Det hadde vært oppklarende for alle som er kritisk til at en hund behandles slik, for det er DET som gjør folk forbannet! 2 1 5
Velinda Skrevet fredag kl. 11:56 #40713 Skrevet fredag kl. 11:56 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Tenk å sitte å lage en liste over haters i den forrige Raadsquad gruppen - da har man seriøse fritidsproblemer 🙄 Eller bare veldig psykisk syk,hun skulle sende listen til IR som takket ja til det,hvem andre driver med sånt 🥶 11
Velinda Skrevet fredag kl. 11:58 #40714 Skrevet fredag kl. 11:58 Ellenn skrev (25 minutter siden): Den veterinæren må ha spesielt syn som klarer å se frykten hans ut fra dette uskarpe bildet. Du prøver å rettferdiggjøre hendelsen,vrir og vender på alt som kan vries på 4 1 9
Margit777 Skrevet fredag kl. 11:58 #40715 Skrevet fredag kl. 11:58 (endret) Bendie skrev (12 minutter siden): Så det er det neste at det er Isabel som kaster? Selvom hun hvite klær på seg? En ser flere bilder av intervjuer den dagen med kun Isabel til stede. Hvorfor er det så vanskelig å svelge at hun ikke er til stede? Vet vel ikke når bildet ble tatt? For alt vi vet kan det ha vært henne. Det ser mer ut som ei dame som kaster også siden det ser ut som hun har en hårstrikk på armen, mulig ett svart armbånd. Jack er jo ikke den høyeste karen i flokken, og denne personen ser litt lavere ut også. Så må være ei dame. Merkelig at de skal lyve om kjønnet til den som kaster, det synes jeg er veldig mistenklig. Men for all del, det er jo ikke de mest mannlige menna dette her, de er ganske så femi i min verden. Endret fredag kl. 12:01 av Margit777 1 1
Bendie Skrevet fredag kl. 12:14 #40716 Skrevet fredag kl. 12:14 Velinda skrev (23 minutter siden): Vet du at hun ikke er til stede?var du der? Det er ingenting som tyder på det. Og det er helt opplagt at hun tilbrakte mesteparten av dagen til bilder og intervjuer. Det å gjøre inntrykk av at hun var det, uten et eneste holdepunkt for dette er desperat. 1 2
Margit777 Skrevet fredag kl. 12:15 #40717 Skrevet fredag kl. 12:15 Bendie skrev (1 minutt siden): Det er ingenting som tyder på det. Og det er helt opplagt at hun tilbrakte mesteparten av dagen til bilder og intervjuer. Det å gjøre inntrykk av at hun var det, uten et eneste holdepunkt for dette er desperat. Uansett så er kjønnet som kaster ei dame. Så bare det måtte de juge om. 4
Doris Becker Skrevet fredag kl. 12:16 #40718 Skrevet fredag kl. 12:16 (endret) Jeg mener personlig at det er noe grunnleggende galt med voksne mennesker som i det hele tatt kan finne på å gjøre noe sånt. Likevel ser jeg i kommentarfeltene at en skremmende stor gruppe forsvarer oppførselen. Flere hevder hardnakket at hunden ikke tar skade av det, og det trekkes helt absurde paralleller til å "kaste et barn opp i luften". Dette er jo noe fullstendig annet! For meg har det det siste døgnet vært et stort sjokk å se hvor lite kunnskap en altfor stor del av befolkningen faktisk har om dyrevelferd. Det er tydelig at mange ser på levende vesener som rene rekvisitter og leketøy. Her må hele Raad-familien sees under ett i hvordan de håndterer kritikken i ettertid. De bedriver aggressiv brannslukking ved å bortforklare, og ta offerrollen, samtidig som de deler meldinger fra følgere som synes dette bare er "helt uskyldig moro". Isabel Raad retter alt fokus mot at hun selv ikke var i rommet da det skjedde. Samtidig gjør hun alt hun kan for å renvaske Jack Beaumont og sin egen familie. Hun påstår at de ikke kastet hunden, og legger hele skylden på en anonym person, noe alle som har sett bildet forstår er en stor og fet løgn. Det var en felles, regissert video. Hun kjører på med dette falske narrativet utelukkende fordi Jack Beaumont, og til dels familien, er ment å være en sentral del av hennes kommersielle merkevare fremover. At de, og da spesielt Beaumont nå assosieres med dyremishandling passer rett og slett ikke inn i forretningsplanen og imaget deres. Endret fredag kl. 14:47 av Doris Becker 4 5 8
Bendie Skrevet fredag kl. 12:18 #40719 Skrevet fredag kl. 12:18 Margit777 skrev (17 minutter siden): Vet vel ikke når bildet ble tatt? For alt vi vet kan det ha vært henne. Det ser mer ut som ei dame som kaster også siden det ser ut som hun har en hårstrikk på armen, mulig ett svart armbånd. Jack er jo ikke den høyeste karen i flokken, og denne personen ser litt lavere ut også. Så må være ei dame. Merkelig at de skal lyve om kjønnet til den som kaster, det synes jeg er veldig mistenklig. Men for all del, det er jo ikke de mest mannlige menna dette her, de er ganske så femi i min verden. Ser en på Instagram sminkes Isabel i en hvit joggedress. Hun bytter til hvit kjole, for så å bytte til jeans og hvit top. Det er helt åpenbart at Isabel ikke kaster Gucci. Hvem som kaster aner jeg ikke.. 1 2
Velinda Skrevet fredag kl. 12:21 #40720 Skrevet fredag kl. 12:21 Doris Becker skrev (4 minutter siden): Jeg mener personlig at det er noe grunnleggende galt med voksne mennesker som i det hele tatt kan finne på å gjøre noe sånt. Likevel ser jeg i kommentarfeltene at en skremmende stor gruppe forsvarer oppførselen. Flere hevder hardnakket at hunden ikke tar skade av det, og det trekkes helt absurde paralleller til å "kaste et barn opp i luften". Dette er jo noe fullstendig annet! For meg har det det siste døgnet vært et stort sjokk å se hvor lite kunnskap en altfor stor del av befolkningen faktisk har om dyrevelferd. Det er tydelig at mange ser på levende vesener som rene rekvisitter og leketøy. Her må hele Raad-familien sees under ett i hvordan de håndterer kritikken i ettertid. De bedriver aggressiv brannslukking ved å bortforklare, og ta offerrollen, samtidig som de deler meldinger fra følgere som synes dette bare er "helt uskyldig moro". Isabel Raad retter alt fokus mot at hun selv ikke var i rommet da det skjedde. Samtidig gjør hun alt hun kan for å renvaske Jack Beaumont og sin egen familie. Hun påstår at de ikke kastet hunden, og legger hele skylden på en anonym person, noe alle som har sett videoen forstår er en stor og fet løgn. Det var en felles, regissert video. Hun kjører på med dette falske narrativet utelukkende fordi Jack Beaumont, og til dels familien, er ment å være en sentral del av hennes kommersielle merkevare fremover. At de, og da spesielt Beaumont nå assosieres med dyremishandling passer rett og slett ikke inn i forretningsplanen og imaget deres. 🎯❤️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå