Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ollie1 skrev (2 minutter siden):

Temu-gjengen? 

👍🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Velinda skrev (8 minutter siden):

Har de tatt eierskifte på hunden?omregistrert chipen?det tror jeg neppe,Shehed vet ikke hvilken oppdretter den kommer fra og IR hadde rota vekk stamtavlen,så lenge IR står som eier har hun ansvaret for at hunden hennes har det bra å ikke blir utsatt for mishandling,regner med at hunden er registrert i NKK og dyreID

Alle som har fulgt Isabel,  vet dette er Shehed sin hund. Uavhengig om de har hatt en offisielle eierskifte eller ikke. Dette brukes kun for å kunne ansvarliggjøre Isabel. 

Så om en far på papiret, som aldri har bodd sammen med barnet eller har hatt noen med det å gjøre siden barnet blir født, vil være ansvarlig,  om stefar har mishandlet barnet? 

Endret av Bendie
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Dette skjønner jeg ikke. Jeg er da ikke ansvarlig for hva mine søsken eller kjæreste gjør når jeg ikke er i samme rom? Hvorfor skal man ha andre regler for Isabel?

Fordi hun er "mamma" til Gucci og burde reagere med harme overfor ALLE involverte! Om jeg lar noen andre ta vare på min hund er det mitt ansvar å forsikre meg om at hunden er i de beste hender, om noe skjer er det fremdeles jeg som er ansvarlig for hunden❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (7 minutter siden):

Alle som har fulgt Isabel,  vet dette er Shehed sin hund. Uavhengig om de har hatt en offisielle eierskifte eller ikke. Dette brukes kun for å kunne ansvarliggjøre Isabel. 

Så om en far på papiret, som aldri har bodd sammen med barnet eller har hatt noen med det å gjøre siden barnet blir født, vil være ansvarlig,  om stefar har mishandlet barnet? 

Når noen har bestemt seg for å hate er logikk ofte umulig å ta innover seg, men du skal ha for at du prøver men jeg er redd du mislykkes fordi de som ønsker bruke dette gjør det uavhengig av om det er eller ikke er sant.. 

• Nyttig 6
Skrevet

Jeg tenker ikke at Isabel har ansvar for dyremishandlingen. Det ansvaret ligger hos tre-fire tilsynelatende voksne mennesker. En av de er søsteren og en annen er kjæresten.

Men hun har ansvaret for forsvarstalen hun la ut hvor hun prøver å styre narrativet i det vi ser på bildet, og tåkelegger situasjonen og legger alt ansvar på den eneste personen på det bildet som en ikke ser.

Beleilig.

Det ansvaret er og blir hennes.

Så kan en jo mene mye rart om eierskapet her som tydeligvis er veldig uvisst. Når Isabel trenger det er Gucci hennes. Når hun ikke har tid er Gucci Shehed sin. Og nå som kritikken er rundt Gucci sin sikkerhet så virker det som om ingen egentlig eier den.

Akkurat som den kasteballen vi så tydelig ser på bildet.

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Fordi hun er "mamma" til Gucci og burde reagere med harme overfor ALLE involverte! Om jeg lar noen andre ta vare på min hund er det mitt ansvar å forsikre meg om at hunden er i de beste hender, om noe skjer er det fremdeles jeg som er ansvarlig for hunden❤️

nei, om du omplasserer hunden til en ny eier er det ikke lengre du som er ansvarlig - bortsett fra om du bruker det for å spre hat, hause opp, ødelegge osv osv slik det gjøres her, da er selvsagt alt legitimt hos de som har det som fokus. 

Endret av Carrot
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvem er det som har så lite oppe i topplokket at de følger såkalte influensere som bedriver og bortforklarer dyremishandling? Bruk forbruksmakten deres!

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Bendie skrev (13 minutter siden):

Nå har jo Isabel både bodd sammen med Gucci og hatt mye med han å gjøre,når det passer henne å leke "mamma".  Så det er en heller dårlig sammenligning 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 minutt siden):

Nå har jo Isabel både bodd sammen med Gucci og hatt mye med han å gjøre,når det passer henne å leke "mamma".  Så det er en heller dårlig sammenligning 

Den benyttes av Isabel Raad i promotering av serien. Om dette var før eller etter mishandlingen vites ikke. 

Skjermbilde 2026-09-11 kl. 13.00.05.png

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Ad hominem skrev (5 minutter siden):

Hvem er det som har så lite oppe i topplokket at de følger såkalte influensere som bedriver og bortforklarer dyremishandling? Bruk forbruksmakten deres!

ingen som bortforklarer noe men det som påpekes er at skytsen bør rettes der den hører hjemme, noe annet er virkelig å ha "lite i topplokket" for å bruke dine egne argumenter.. 

Endret av Carrot
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (11 minutter siden):

Hun har ikke mer ansvar for hunden enn andre familiemedlemmer. Det sagt så har vi alle ansvar for å forhindre, og melde fra om, plaging av dyr. Men hun var ikke til stede og hadde ingen måte å forhindre dette på. Det var teit av henne å prøve å unnskylde kjæresten, men det er alt hun er skyldig i. Hun tar avstand til handlingen, og det er alt hun får gjort i denne saken pr nå.

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
Ad hominem skrev (11 minutter siden):

Ja. Er ihvertfall 10 000 som støtter det og har meldt seg inni i gruppa selveste temu dronninga har lagd. De tror nok de kan stige i gradene i bestevennflokken, kanskje kan de bli besti besti bestevennen hennes.

Smisker som de verste rævsleikerne og vil gi henne lister på hater. Godt vi lever idag, for for noen få hundre år siden hadde nok hoder begynt å rulle.

Sånn de fortsatt driver med i Dubai.

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 minutter siden):

Hun har ikke mer ansvar for hunden enn andre familiemedlemmer. Det sagt så har vi alle ansvar for å forhindre, og melde fra om, plaging av dyr. Men hun var ikke til stede og hadde ingen måte å forhindre dette på. Det var teit av henne å prøve å unnskylde kjæresten, men det er alt hun er skyldig i. Hun tar avstand til handlingen, og det er alt hun får gjort i denne saken pr nå.

Hvordan tar hun avstand fra handlingen når hun prøver å endre narrativet, har laget ny RS gruppe med kun elsklingen og fyrer opp under de som skal «ta» de som er kritiske?

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Se Naraxoph på snap i dag også,mer om kopieringen til Nude,de har også fått med seg hundekastingen i Sverige,synker som en stein nå

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 time siden):

Det er klart at det ikke er første gang. Det har skjedd minst en gang før, før de bestemte seg for å filme det. Stakkars lille vennen.

Det sagt så har vi selv en hund i mellomstørrelsen og den elsker å "slåss" med barna. Det ser ille ut når det står på, men når barna trekker seg unna vil hunden leke mer - så det kan være at hunden liker det. Men denne rasens fysikk er ikke slik at den tåler en slik behandling, så der må menneskene ta ansvar og ikke utsette dyr for slike påkjenninger. At det går bra 10 ganger utelukker ikke at det kan gå svært galt den ellevte gangen. 

Gucci er jo nervøs og en usikker hund fra før og tviler sterkt på at denne opplevelsen gjør det noe bedre for han. Det som irriterer meg med Isabel er at hun fremstiller Jack som den gode samaritan når man tydelig ser at han står der å gliser og deltar på lik linje med personen som kaster til han. De hadde nok kastet han seg imellom mer en én gang. Isabel sier hun har tatt en skikkelig prat med kun han andre men hun burde ha sagt at også Jack fikk høre det og resten som var tilstede å ikke grep inn. Er enig i at Isabel ikke skal henges ut for dette da hun ikke var tilstede i rommet,  men å holde forsvarstale for Jack kunne hun spart seg for pga at han deltok i å kaste Gucci 

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (1 minutt siden):

Gucci er jo nervøs og en usikker hund fra før og tviler sterkt på at denne opplevelsen gjør det noe bedre for han. Det som irriterer meg med Isabel er at hun fremstiller Jack som den gode samaritan når man tydelig ser at han står der å gliser og deltar på lik linje med personen som kaster til han. De hadde nok kastet han seg imellom mer en én gang. Isabel sier hun har tatt en skikkelig prat med kun han andre men hun burde ha sagt at også Jack fikk høre det og resten som var tilstede å ikke grep inn. Er enig i at Isabel ikke skal henges ut for dette da hun ikke var tilstede i rommet,  men å holde forsvarstale for Jack kunne hun spart seg for pga at han deltok i å kaste Gucci 

Det er jo ei dame.

Skrevet
Velinda skrev (2 minutter siden):

Se Naraxoph på snap i dag også,mer om kopieringen til Nude,de har også fått med seg hundekastingen i Sverige,synker som en stein nå

Og svenskene de er verre enn oss i Norge når det gjelder å bli kansellert. Har fulgt ett annet svenskt drama 😄

• Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Isabel sier at Jack REDDET hunden? Dette blir jo bare værre og værre, for med det sier jo Isabel at vedkommende egentlig kastet hunden ut i "intet" og at det ikke var meningen at noen skulle ta den imot. 

Bedre å holde kjeft noenganger, men det klarer vel ikke den dama.

Hun forguder jo denne Voldemort-gjøken sin, og han er vel snill bisk så lenge hun tjener penger til det luksuslivet han liker. 

Helt ærlig så tror jeg at Jack er kun sammen med henne pga av at hun har penger og kan tilby han et liv i luksus.  Han utnytter henne og hun ser det dessverre ikke.  Jeg tror ikke det forholdet kommer til å vare helt ærlig 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Det er klart at det ikke er første gang. Det har skjedd minst en gang før, før de bestemte seg for å filme det. Stakkars lille vennen.

Det sagt så har vi selv en hund i mellomstørrelsen og den elsker å "slåss" med barna. Det ser ille ut når det står på, men når barna trekker seg unna vil hunden leke mer - så det kan være at hunden liker det. Men denne rasens fysikk er ikke slik at den tåler en slik behandling, så der må menneskene ta ansvar og ikke utsette dyr for slike påkjenninger. At det går bra 10 ganger utelukker ikke at det kan gå svært galt den ellevte gangen. 

Det er en veterinær på TikTok med mange følgere som sa du kunne se frykten hos Gucci i det han ble kastet. Er uansett forskjell på lek med barn og voksne mennesker som kaster en bitteliten hund som en ball… skremmende med flere voksne mennesker i samme rommet som syns dette er gøy… jeg får en klump i magen på vegne av denne stakkars hunden

• Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (8 minutter siden):

Sammenligningen her, er fordi en prøver å  gjøre et poeng  av at Isabel, er mamma til Gucci på papiret og derfor er moralsk  ansvarlig. Så argumentet her er dødfødt.

Og det at hun ser Gucci inne i mellom, når hun er på besøk hos Shehed. Gjør henne ikke ansvarlig. Isabel har gjort det klart at Gucci og Shehed hører sammen og hun aldri ville funnet på å skulle skille de to.

Her er det kun en ansvarlig eier og det er Shehed. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...